Je kan ze voorlopig toch niet wisselenquote:Op zondag 7 augustus 2016 07:55 schreef govie het volgende:
Half fok unal (fctwente) en obeghe (willemII) in de spits staan, unal niet gespeeld en obeghe 4 invalminuutjes.Nou twijfel ik of ik ze moet wisselen of niet, man man man man man
![]()
![]()
10 hele puntjes, met Cillessen, Tete en 4x Sparta (Kamara, Drongelen, Ruiz en Azzouzi) te gaanquote:Luukinho 3
David -
Duits 0
Qazaishvili 5
Haye 2
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef hhh38 het volgende:
Heracles nog even winnen en de 0 houden en het was geen dramatisch weekend
Oja. Die was het geworden. Heeft ook Sanusi als doelpuntenmaker zie ik. Scorito gaf eigen doelpunt Gudelj namelijkquote:
Ik vond het ook een eigen goal van Gudelj om heel eerlijk te zijn. Verbaast me dat hij op naam van Sanusi komt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Oja. Die was het geworden. Heeft ook Sanusi als doelpuntenmaker zie ik. Scorito gaf eigen doelpunt Gudelj namelijk
Daar zijn toch gewoon richtlijnen voor? Als de bal richting doel gaat enzovoorts.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een eigen goal van Gudelj om heel eerlijk te zijn. Verbaast me dat hij op naam van Sanusi komt.
Snel gedaan!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef Pino112 het volgende:
In alle OS-drukte de speelronde in kunnen voeren.
Laatste wedstrijd is iets na 23.15 verwerkt in de stand, dus kan nog iets wijzigen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snel gedaan!!
Ik ben nog net top 10.
Al had ik mijn geld helaas beter kunnen inzetten op Elia.
Hopelijk volgende week beter en wat meer doelpuntenmakers in mijn team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |