Je kan ze voorlopig toch niet wisselenquote:Op zondag 7 augustus 2016 07:55 schreef govie het volgende:
Half fok unal (fctwente) en obeghe (willemII) in de spits staan, unal niet gespeeld en obeghe 4 invalminuutjes.Nou twijfel ik of ik ze moet wisselen of niet, man man man man man
![]()
![]()
10 hele puntjes, met Cillessen, Tete en 4x Sparta (Kamara, Drongelen, Ruiz en Azzouzi) te gaanquote:Luukinho 3
David -
Duits 0
Qazaishvili 5
Haye 2
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef hhh38 het volgende:
Heracles nog even winnen en de 0 houden en het was geen dramatisch weekend
Oja. Die was het geworden. Heeft ook Sanusi als doelpuntenmaker zie ik. Scorito gaf eigen doelpunt Gudelj namelijkquote:
Ik vond het ook een eigen goal van Gudelj om heel eerlijk te zijn. Verbaast me dat hij op naam van Sanusi komt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Oja. Die was het geworden. Heeft ook Sanusi als doelpuntenmaker zie ik. Scorito gaf eigen doelpunt Gudelj namelijk
Daar zijn toch gewoon richtlijnen voor? Als de bal richting doel gaat enzovoorts.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het ook een eigen goal van Gudelj om heel eerlijk te zijn. Verbaast me dat hij op naam van Sanusi komt.
Snel gedaan!!quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:48 schreef Pino112 het volgende:
In alle OS-drukte de speelronde in kunnen voeren.
Laatste wedstrijd is iets na 23.15 verwerkt in de stand, dus kan nog iets wijzigen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snel gedaan!!
Ik ben nog net top 10.
Al had ik mijn geld helaas beter kunnen inzetten op Elia.
Hopelijk volgende week beter en wat meer doelpuntenmakers in mijn team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |