SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQCuz I'm Mr. Brightside
quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
Handig, door station Eindhoven lopen en 4 stops kunnen pakken voor de trein in t gaan
Scary shitquote:
Ik durf te wedden dat ergens op het internet vieze plaatjes van deze situatie bestaanquote:
Maar wie is degene die eraan denkt????quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ergens op het internet vieze plaatjes van deze situatie bestaan
Japanners
Sorry, ik en vrouwen badkamers. Had je kunnen weten!quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja ik riep je nog om mij te redden maar niks hoor
www.marktplaats.nlquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:45 schreef Ferdii het volgende:
goed, waar haal ik 327 lapras candy vandaan voor een 3k cp lapras?
Pfff hahahaquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ergens op het internet vieze plaatjes van deze situatie bestaan
Japanners
Véél te laat deze vacature. Ben benieuwd hoe hard ze op hun donder krijgen van pokemon company.quote:Op maandag 1 augustus 2016 17:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De community manager vacature staat nog open, voel je vrij te reageren :
https://www.nianticlabs.com/jobs/
Willow Candy Inc. Binnenkort zien we ook Candy Crush Pokémon GO editie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:45 schreef Ferdii het volgende:
goed, waar haal ik 327 lapras candy vandaan voor een 3k cp lapras?
Je hebt als je een ei kiest een schermpje onderin met incubators. De incubators ingebruik zijn vervaagd. Je kan er meer dan 2.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:48 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, ik heb 2 pokemon in een incubator voor 5km. Maar mn 3e ei krijg ik niet in een incubator. Hij reageert niet, kan je er niet meer dan 2 tegelijk doen? Bij die ene incubator die ik heb staat 3 uses left..
Je kan een incubator maar een keer tegelijk aanzetten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:48 schreef GwaiLow het volgende:
Oke, ik heb 2 pokemon in een incubator voor 5km. Maar mn 3e ei krijg ik niet in een incubator. Hij reageert niet, kan je er niet meer dan 2 tegelijk doen? Bij die ene incubator die ik heb staat 3 uses left..
alweer?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:55 schreef pmponer het volgende:
jazeker
er staat een nieuwe update klaar
quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:28 schreef Murmeli het volgende:
Tentacruel van 1161 cp in mijn douche![]()
Gevangen ook nog
Ja juist daarom! Jij blikt of bloost toch niet van een blote vrouw dus meer aandacht over voor het vangen van het monsterquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, ik en vrouwen badkamers. Had je kunnen weten!
Volgende keer kom ik, beloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |