SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nee dit is Patrick.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:07 schreef Shadowkid053 het volgende:
No. THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAA
Precies. Een developer wil niets liever dan zijn kindje helemaal volwassen op de markt zetten. Helaas denken marketing en finance en management daar vaak anders over. Die pushen vaak een premature market release. Het is een risico. Soms werkt t, soms niet. Patches, updates en collateral damage oplossen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En geen enkele developer die het niet met je eens is.
Helaas is de realiteit anders.
Maar zit je wel met een zooi idioten te kijken die denken dat ze alles kunnen maken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef timmmmm het volgende:
Maar goed dat het niet Utopia is, dan zou er geen hond kijken
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar zit je wel met een zooi idioten te kijken die denken dat ze alles kunnen maken.
Oh wacht...
Dus moeten we het maar accepteren en niet verder klagen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Een developer wil niets liever dan zijn kindje helemaal volwassen op de markt zetten. Helaas denken marketing en finance en management daar vaak anders over.
Dit is echt niet Niantic of game/app specifiek
Ik kom t al jaren tegen.
Dat zegt toch niemand?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dus moeten we het maar accepteren en niet verder klagen?![]()
Gewoon doen alsof alles zonneschijn en regenboogjes is?
Je mag best klagen. Dat zeg ik toch nergens?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
In een perfecte wereld maakt een gamer als hij een bug ziet of met een fout te maken heeft een melding bij de producent. De producent stuurt een reactie terug met de melding dat ze er naar zullen kijken. Binnen een redelijke termijn is de bug opgelost en is de consument blij en is de producent blij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:09 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Wel als het pay to win isquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag best klagen. Dat zeg ik toch nergens?
Alleen die entitlement cultuur slaat nergens op in deze.
Er zit namelijk nogal een groot verschil in tussen een investeringsgoed waar je dik voor betaald, met vastleggende tech specs en je dan niet krijgt wat je verwachtte, of een Free to Play game.
Niet functioneren zou zijn dat de game niet opstart. Of geen pokemon meer spawnen. Een niet werkende tracker (wellicht tijdelijk) valt in mijn ogen niet onder NIET functioneren, maar onder niet 100% functioneren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Redbullkid het volgende:
Ik verwacht echt niet dat een game perfect is vanaf het begin. Maar het moet wel functioneren.
Doet dit het niet, dan moet een developper dit oplossen. Als dezelfde knuppel dan allemaal dingen die wel goed werken eruit sloopt en zich gaat richten op andere zaken waar niemand op zit te wachten... Tja...
Dan voel ik mij als klant genaaid.
En da's niet "2 dagen".quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In een perfecte wereld maakt een gamer als hij een bug ziet of met een fout te maken heeft een melding bij de producent. De producent stuurt een reactie terug met de melding dat ze er naar zullen kijken. Binnen een redelijke termijn is de bug opgelost en is de consument blij en is de producent blij.
Precies.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:10 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
In een perfecte wereld maakt een gamer als hij een bug ziet of met een fout te maken heeft een melding bij de producent. De producent stuurt een reactie terug met de melding dat ze er naar zullen kijken. Binnen een redelijke termijn is de bug opgelost en is de consument blij en is de producent blij.
Ondertussen wachten ik en 8 anderen bekenden van mij met andere problemen al meer dan 12(!!!) dagen op antwoord.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies.
Maar dan mag er 3 dagen worden gedaan over de reactie
gaat de Dev kijken of de bug gereproduceerd kan worden
wordt er een patch geschreven
wordt deze doorgetest om te kijken of deze geen nieuwe bugs veroorzaakt
en dan wordt deze live gezet.
Niet elke bug is binnen een week opgelost.
Maar dat is het niet, dus dat scheelt dan weer.quote:
Dik 2 wekenquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoe lang werken de voetjes al niet?
Zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ze waren blijkbaar eerst met andere zaken bezig. Ik bepaal niet de prioriteiten van Niantic. Als ik dat deed, dan waren die niet "het uiterlijk van de badges veraneren" geweest nee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:12 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoe lang werken de voetjes al niet?
Als ze aangeven het nog te willen maken en in te voeren op korte termijn, zou het terecht zijn dat men niks terug krijgt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Zou je het dan ook terecht vinden als Niantic zou zeggen 'je hebt het geld uitgegeven toen de 3-step-bug al bekend was, dus je wist dat de tracker (nog) niet werkte' ?
Maar ik gok zomaar dat men dat er niet bij vertelt wanneer ze geld terug eisen. En dan is het dus een simpele kwestie van een compleet ander probleem aangrijpen (slechte communicatie) om zo geld terug te eisen wat je betaald hebt voor items (die niets met de tracker te maken hebben), om je ongenoegen over het niet werken van de tracker te uiten.
Natuurlijk ieder zijn eigen visie en zo, maar dat valt in mijn boekje onder kinderachtig zeiken.
2 weken is echt niks, als t een erge bug is.quote:
Dat willen mensen dus ook doen, maar niet zonder het geld wat ze erin gestoken hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal me eerlijk gezegd worst wezen. Ze waren blijkbaar eerst met andere zaken bezig. Ik bepaal niet de prioriteiten van Niantic. Als ik dat deed, dan waren die niet "het uiterlijk van de badges veraneren" geweest nee.
Maar ik maak er ook weer niet zo'n ophef over, een niet werkende tracker.
Nou, dan STOP je toch gewoon als je er zo niks aan vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |