abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164149492

Downloads

Op dit moment wordt het afgeraden om je te registreren via de Pokemon Trainer Club/ID. Deze manier van inloggen is vele mate instabieler, gebruik dus Google.

Linkjes
Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep

Server status

Ieder team heeft een eigen topic
Team Mystic
Team Instinct
Team Valor

Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:53:06 #2
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149502
http://www.pokemongodaily(...)hacked-pika-pikaaaa/

Niantic baas twitter gehacked D:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_164149503
Wanneer je een LP hebt en dat niet doorhebt :')

Sorry dat het zo lang duurde jongens :@
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:54:00 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164149517
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef Unites het volgende:
Wanneer je een LP hebt en dat niet doorhebt :')

Sorry dat het zo lang duurde jongens :@
Ja, beetje jammer. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_164149524
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:49 schreef Unites het volgende:

[..]

Misschien doen ze dat wel expres voor de 'Lucky Egg'-methode om te levellen. :?
Ja om dat tegen te werken omdat het hamsteren van de Rattata's, Pidgey's en Weedles moeilijker gemaakt is zul je bedoelen. Ach inmiddels heb ik aardig wat candy lopen hamsteren voor de drie. Nu nog genoeg hoge cp vinden om allemaal te evolven. Dat is nu wel lastiger omdat ze om de haverklap vluchten en uit de pokeballs ontsnappen.
mag het weten
pi_164149530
Wat een gezeik van iedereen zeg op die update. Stelletje verwende apen overal _O- _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:55:03 #7
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149547
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
De Grote Beek (Eindhoven) heeft aan Niantic meer pokemon op hun terrain aangevraagd. Het is een geestelijke gezondheids inrichting en ze merken dat patienten echt samen gaan jagen en meer met elkaar praten hierdoor. :D

Goeie zaak ^O^
En mensen maar miepen over anti-sociale bijeffecten van zo'n spel.
Nog zo 1:

http://www.pokemongodaily(...)go-to-help-patients/

"Patients at the University of Michigan C.S. Mott Children’s Hospital find physical therapy sessions more enjoyable, thanks to Pokémon GO.

After hearing of how the Ann Arbor, Mich. hospital was putting Niantic Labs’ massively popular virtual Pokémon-catching game to good use, Nintendo News contacted their team for more information. We asked J.J. Bouchard, a digital media manager at the hospital, a few questions to learn more about how the game is being implemented to create a fun environment for patients."

Meer in de link :)
pi_164149557
Ik heb voor het eerst trouwens een app een waardering gegeven. In de Japanse Playstore/App store staat Pokémon Go al op 2 sterren gemiddeld. Eens zien hoe snel Europa en Amerika volgen :+
mag het weten
pi_164149566
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Oh maar Niantic IS aan het kloten.
Ze gaan in tegen de regels die google en apple hebben opgezet.

En dit is 1 van de weinige manieren om het duidelijk te maken. Een refund is nog iets harder ;)
Tegen welke regels gaan ze precies in dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164149570
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja om dat tegen te werken omdat het hamsteren van de Rattata's, Pidgey's en Weedles moeilijker gemaakt is zul je bedoelen. Ach inmiddels heb ik aardig wat candy lopen hamsteren voor de drie. Nu nog genoeg hoge cp vinden om allemaal te evolven. Dat is nu wel lastiger omdat ze om de haverklap vluchten en uit de pokeballs ontsnappen.
Precies :) Dat heb je iets beter en duidelijker geformuleerd dan ik :P haha

Ik was net bezig met verzamelen. :'( Maar heb nog maar genoeg Candy voor 20 Pokémon. :{
pi_164149588
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Norrage het volgende:
Wat een gezeik van iedereen zeg op die update. Stelletje verwende apen overal _O- _O-
Hoezo dat nou weer? }:|
pi_164149611
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Unites het volgende:

[..]

Precies :) Dat heb je iets beter en duidelijker geformuleerd dan ik :P haha

Ik was net bezig met verzamelen. :'( Maar heb nog maar genoeg Candy voor 20 Pokémon. :{
Ik heb inmiddels 11 Rattata's, 9 Pidgey's, 4 Spearows en 1 Zubat klaarstaan om te evolven. Veel te weinig om 1 lucky egg goed te kunnen benutten. Dus ik ben al aan de slag om andere Pokémon ook zover te krijgen.
mag het weten
pi_164149634
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:58 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels 11 Rattata's, 9 Pidgey's, 4 Spearows en 1 Zubat klaarstaan om te evolven. Veel te weinig om 1 lucky egg goed te kunnen benutten. Dus ik ben al aan de slag om andere Pokémon ook zover te krijgen.
Ik heb een Pokéballen-tekort (lees: 1 Great Ball nog over), anders had ik vanmiddag wel even een rondje gelopen door de polder hier om weer te kunnen verzamelen :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:00:19 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149648
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef Unites het volgende:

[..]

Op zich mag het spel natuurlijk ook best uitdagend zijn.

Het is alleen heel erg vervelend (en misschien wel oneerlijk ook) voor mensen die op het platteland wonen - zoals ik - én maar één enkele Pokéstop in de buurt hebben. Dat was al een groot minpunt voor mij aan Pokémon GO, en dat punt wordt nu dan nog groter. :'(
Dat was bij ingress idd ook al. Minder kunst, minder historische gebouwen, minder mensen. Dus minder voor het spel.

Weinig aan te doen :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_164149652
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:59 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik heb een Pokéballen-tekort (lees: 1 Great Ball nog over), anders had ik vanmiddag wel even een rondje gelopen door de polder hier om weer te kunnen verzamelen :P
Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enorm :(
mag het weten
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:01:18 #16
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149666
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tegen welke regels gaan ze precies in dan?
Dit is wat ze terug mailen als je hun een mail stuurt:

This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

pokemon-go-support@nianticlabs.com

Message will be retried for 0 more day(s)

Dat is een overtreding van artikel 3.6 van google play. (apple heeft een zelfde soort regel).

"3.6 You Support Your Product. Buyers are instructed to contact the developer concerning any defects or performance issues in applications downloaded and installed from Google Play. You will be solely responsible for, and Google will have no responsibility to undertake or handle support and maintenance of your Products and any complaints about your Products. You must supply and maintain valid and accurate contact information that will be displayed in each application detail page on the Store and made available to users for customer support and legal purposes. For paid Products or in-app transactions, you must respond to customer support enquiries within three (3) working days, and within 24 hours to any support or Product concerns stated to be urgent by Google. Failure to provide adequate information or support for your Products may result in low Product ratings, less prominent product exposure, low sales, billing disputes or removal from the Store."

Oh en er zijn al mensen die een refund hebben gehad.
pi_164149674
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enorm :(
:'( :'(
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:02:33 #18
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_164149687
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
De Grote Beek (Eindhoven) heeft aan Niantic meer pokemon op hun terrain aangevraagd. Het is een geestelijke gezondheids inrichting en ze merken dat patienten echt samen gaan jagen en meer met elkaar praten hierdoor. :D

Goeie zaak ^O^
En mensen maar miepen over anti-sociale bijeffecten van zo'n spel.
Mooi. ^O^

Daar woon ik in de buurt en bij de zuid-ingang zitten ook al 3 stops bij elkaar. *O*
Kan ik op hun terrein ook pokémon scoren.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:02:33 #19
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149688
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die 20 en 50 hp potions is het eerste wat ik de prullenbak in gooi D:
Meer dan genoeg 200 hp potions ...
pi_164149711
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:01 schreef Unites het volgende:

[..]

:'( :'(
Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.
mag het weten
pi_164149739
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.
Ik vecht sowieso bijna nooit in Gyms. Mijn voorraad aan Potions en Revives is ook enorm groot i.v.m. de voorraad aan Pokéballs, maar om nou alles te gaan lopen verwijderen :') dan is m'n tas ook zo leeg :') hahaha :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:05:27 #22
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149741
quote:

[..]

Nee laat hem maar coins geven :D
1 coin voor zeg 500 HP aan healthpotions of zo.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:05:56 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149749
quote:

[..]

Ik knikkerde eerst ook m'n potions veelal weg, en m'n revives. Maar nu ik sinds gisteren een cursus trainer en battelen heb gehad ben ik er rap doorheen gegaan :o

Gelukkig krijg je er ook welw eer genoeg bij stops.

Wel leuk. Spel was voor mij eerst voornamelijk verzamelen. Nu snap ik eindelijk hoe dat werkt met trainen, prestige en battles. Wist niet eens dat scherm vasthouden je special attack triggered :@
L'Amour menaçant:
pi_164149753
Ze zouden eigenlijk gewoon een soort van 'Rad van Fortuin' moeten introduceren. Dat spelers elke dag één keer kunnen draaien voor wat extra items. Maar ja, dat zal wel nooit gebeuren, want geld... geld... en had er iemand al geld gezegd? :? ;(
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:06:18 #25
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_164149760
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ik nimmer meer in de buurt zal komen van die lvl 20 gasten omdat ik pas op de officiële release ben begonnen ;(
Het ligt er ook aan waar je woont.
Ik ben met de officiële release begonnen en kan in Eindhoven bij het stadswandelpark flink grinden, waardoor ik nu wel in de gyms mee kan vechten.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:07:03 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149772
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:06 schreef victorinox het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan waar je woont.
Ik ben met de officiële release begonnen en kan in Eindhoven bij het stadswandelpark flink grinden, waardoor ik nu wel in de gyms mee kan vechten.
Standswandel park is grinding heaven idd :D
Veel kunstwerken, dus veel stops. En op heel veel stops bijna permanente lures 's avonds.

:D

Vandaar ook de grote drukte daar.
L'Amour menaçant:
pi_164149778
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik knikkerde eerst ook m'n potions veelal weg, en m'n revives. Maar nu ik sinds gisteren een cursus trainer en battelen heb gehad ben ik er rap doorheen gegaan :o

Gelukkig krijg je er ook welw eer genoeg bij stops.

Wel leuk. Spel was voor mij eerst voornamelijk verzamelen. Nu snap ik eindelijk hoe dat werkt met trainen, prestige en battles. Wist niet eens dat scherm vasthouden je special attack triggered :@
Dat laatste ontdekte ik ook gisteren pas. :@

Naja, ik deed het eerst nooit, want ik dacht dat je dan sowieso zou verliezen. Ik ging gewoon voor de constante, simpele aanval :P
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 11:07:46 #28
42184 crew  DaMart
pi_164149788
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:06 schreef Unites het volgende:
Ze zouden eigenlijk gewoon een soort van 'Rad van Fortuin' moeten introduceren. Dat spelers elke dag één keer kunnen draaien voor wat extra items. Maar ja, dat zal wel nooit gebeuren, want geld... geld... en had er iemand al geld gezegd? :? ;(
Zoals ze in Candy Crush hebben toegevoegd? ;).
pi_164149790
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:01 schreef wdn het volgende:

[..]

Oh en er zijn al mensen die een refund hebben gehad.
Ja precies, maar dat ze nu de mail dicht hebben gezet is niet de reden dat mensen nu een refund terug kunnen vragen. Oorzaak en gevolg wordt wat omgedraaid hier.

Refunds aanvragen voor in-app aankopen dagen nadat je de problemen (if any) hebt gehad vind ik niet fair. En ik geloof best dat er mensen zijn die problemen hebben gehad, maar dat ze nu pas massaal een refund gaan aanvragen is gewoon de dev. pesten.
En ik wil de totale non-communicatie van Niantic absoluut niet goedpraten, maar een hoop users gedragen zich nu ook als een stel kleuters.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:07:58 #30
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149791
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ik nimmer meer in de buurt zal komen van die lvl 20 gasten omdat ik pas op de officiële release ben begonnen ;(
Heb je de XP toename gezien per level?
Dat zal wel meevallen denk ik. Je bent in no-time level 20 en dan kun je goed een gym overnemen.
pi_164149794
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:05 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik vecht sowieso bijna nooit in Gyms. Mijn voorraad aan Potions en Revives is ook enorm groot i.v.m. de voorraad aan Pokéballs, maar om nou alles te gaan lopen verwijderen :') dan is m'n tas ook zo leeg :') hahaha :P
Precies :D
mag het weten
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:08:09 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149796
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:07 schreef Unites het volgende:

[..]

Dat laatste ontdekte ik ook gisteren pas. :@

Naja, ik deed het eerst nooit, want ik dacht dat je dan sowieso zou verliezen. Ik ging gewoon voor de constante, simpele aanval :P
Ik verloor ook constant. Maar "it will get better" merk ik nu. Ook eindelijk pokemon met 1000+ CP. Werd tijd *O*
L'Amour menaçant:
pi_164149801
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee laat hem maar coins geven :D
1 coin voor zeg 500 HP aan healthpotions of zo.
Zou nice zijn ja :7
mag het weten
pi_164149803
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:07 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zoals ze in Candy Crush hebben toegevoegd? ;).
Mmhm... Ik speel geen Candy Crush :@
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:08:58 #35
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149812
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja precies, maar dat ze nu de mail dicht hebben gezet is niet de reden dat mensen nu een refund terug kunnen vragen. Oorzaak en gevolg wordt wat omgedraaid hier.

Refunds aanvragen voor in-app aankopen dagen nadat je de problemen (if any) hebt gehad vind ik niet fair. En ik geloof best dat er mensen zijn die problemen hebben gehad, maar dat ze nu pas massaal een refund gaan aanvragen is gewoon de dev. pesten.
En ik wil de totale non-communicatie van Niantic absoluut niet goedpraten, maar een hoop users gedragen zich nu ook als een stel kleuters.
Eens hoor daar niet van ;)

Maar Niantic pakt dit zo verkeerd aan als maar kan.
pi_164149816
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik verloor ook constant. Maar "it will get better" merk ik nu. Ook eindelijk pokemon met 1000+ CP. Werd tijd *O*
Beter :D ^O^
pi_164149821
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef wdn het volgende:

[..]

Het succes overvalt ze een beetje denk ik... :o :N
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:09:53 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149830
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef wdn het volgende:

[..]

Het gaat ze allemaal te hard denk ik :D De populariteit, de servers, de problemen, de aandacht, de klachten. Alles.
L'Amour menaçant:
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 11:10:09 #39
42184 crew  DaMart
pi_164149835
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef Unites het volgende:

[..]

Mmhm... Ik speel geen Candy Crush :@
Daarin mag je ook elke dag aan een rad draaien waarmee je een booster verdient om makkelijker door lastige levels heen te komen. Staat ook een jackpot bij, met veel verschillende boosters, maar die draait niemand ooit natuurlijk :P.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:10:12 #40
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149836
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Moet je eens met een team een gym overnemen ;)
Dan vechten meerdere pokemon tegelijk tegen de gym en dan gaat het hard.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:10:44 #41
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149844
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:09 schreef Unites het volgende:

[..]

Het succes overvalt ze een beetje denk ik... :o :N
Denk ik ook. En ik vond Niantic altijd al leuk met Ingress, dus ze kunnen een potje bij me breken. Give them some credit. And time.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:10:59 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149848
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:10 schreef wdn het volgende:

[..]

Moet je eens met een team een gym overnemen ;)
Dan vechten meerdere pokemon tegelijk tegen de gym en dan gaat het hard.
Gisteren gedaan met 3 :Y
L'Amour menaçant:
  One tough cookie maandag 1 augustus 2016 @ 11:11:19 #43
169210 liesje1979
pi_164149853
Wat is er sterk tegen een snorlax? Ik weet al die types niet zo dus geen idee :')
pi_164149855
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:10 schreef DaMart het volgende:

[..]

Daarin mag je ook elke dag aan een rad draaien waarmee je een booster verdient om makkelijker door lastige levels heen te komen. Staat ook een jackpot bij, met veel verschillende boosters, maar die draait niemand ooit natuurlijk :P.
Aha... Misschien besluit Niantic wel om later ook zoiets toe te voegen aan Pokémon GO. Het is in ieder geval wel een handig middeltje om spelers sowieso één keer per dag de App op te laten starten :P
pi_164149869
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er sterk tegen een snorlax? Ik weet al die types niet zo dus geen idee :')
Fighting > normal geloof ik

Maarja de meeste fighting moves zijn behoorlijk crap qua dps
pi_164149870
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het gaat ze allemaal te hard denk ik :D De populariteit, de servers, de problemen, de aandacht, de klachten. Alles.
Dan alsnog pakken ze alles echt verkeerd aan. Wat goed is slopen, en wat verkeerd is niet oplossen..

Tja, dan gaat het klantenaantal rap afnemen.

Is wel kut, want als ze zo door gaan speelt er dalijk bijna niemand meer in mijn dorp.

De aantal spelers hier zijn al gehalveerd nu :'(
pi_164149872
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En toch zouden ze door hun ervaringen met Ingress beter moeten weten toch? Juist Pokémon is nog zo inmens populair over de hele wereld. Dat ze niet inzagen op tijd dat ze gewoon goud in handen hebben is beyond me :P
mag het weten
pi_164149880
quote:
Hier staat een handig schematisch overzicht: http://pokemondb.net/type

:)
pi_164149883
quote:
Een sterkere Snorlax? :P
mag het weten
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:13:16 #50
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149889
quote:
http://www.pojo.biz/board/showthread.php?t=382178 hele lijst in de link :)
pi_164149938
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Een sterkere Snorlax? :P
lol :P
pi_164149957
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dan alsnog pakken ze alles echt verkeerd aan. Wat goed is slopen, en wat verkeerd is niet oplossen..
Ze hadden aangegeven dat serverstabiliteit punt 1 is nu.

Met het verwijderen van die stappen hebben ze niets stukgemaakt wat nog niet werkte... alleen de verwarring weggenomen.

Daarbij is er maar zoveel wat je op kan lossen in een tijdsbestek van een paar weken. Software moet ook doorgetest worden anders krijg je nog meer gezeik.

quote:

[..]

En toch zouden ze door hun ervaringen met Ingress beter moeten weten toch? Juist Pokémon is nog zo inmens populair over de hele wereld. Dat ze niet inzagen op tijd dat ze gewoon goud in handen hebben is beyond me :P
Ze hebben samen met Nintendo berekend wat ze konden verwachten qua workload gebaseerd op verkopen van pokemon games, actieve traineraccounts en nog een zooi variabelen meer. Maar de influx van alle mensen die nog nooit een pokemon game aangeraakt hebben (waaronder ik) overdonderde ze compleet...
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:18:56 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149997
quote:

[..]

Nee, want Ingress is veeeeeeeel trager en gestager gegaan dan Pokémon. Hier was bijna niet tegen op te ontwikkelen.

En Pokémon zelf was al op z'n teruggang. Blijkbaar leefde t bij veel mensen echter nog wel. Op zich goede timing, maar nu ineens BOOM!
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:20:08 #54
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164150019
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze hadden aangegeven dat serverstabiliteit punt 1 is nu.

Met het verwijderen van die stappen hebben ze niets stukgemaakt wat nog niet werkte... alleen de verwarring weggenomen.

Daarbij is er maar zoveel wat je op kan lossen in een tijdsbestek van een paar weken. Software moet ook doorgetest worden anders krijg je nog meer gezeik.

[..]

Ze hebben samen met Nintendo berekend wat ze konden verwachten qua workload gebaseerd op verkopen van pokemon games, actieve traineraccounts en nog een zooi variabelen meer. Maar de influx van alle mensen die nog nooit een pokemon game aangeraakt hebben (waaronder ik) overdonderde ze compleet...
+1
+1

Dat denk ik dus ook.
Mensen zeiken heel snel.
Soms terecht, vaak ook niet.

Ik heb er nog steeds lol in. Dus ik speel. Het is een leuk spel, ondanks sommige irritaties. Je had ook GEEN spel kunnen hebben.
L'Amour menaçant:
  One tough cookie maandag 1 augustus 2016 @ 11:21:58 #55
169210 liesje1979
pi_164150043
Okay, dank jullie wel.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:22:42 #56
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_164150053
Vrijdag in Kijkduin geweest.

Begon gezellig druk, ben wat wezen drinken met mijn vrouw en ondertussen hadden we aardig wat nieuwe entries in onze Pokedex.

Een shitload aan Voltorbs, Magnemites, etc. We konden ze meteen evolueren. Machop, Sandshrew, Rhyhorn, Growlithe, Onix, Seel, Geodude, Parasect, Doduo en een aantal Meoths gevangen.

Er kwam een Mankey uit mijn ei en een Lapras. Toen we van het terrasje gingen, was het een STUK drukker.

Ineens begon iedereen te rennen, wat bleek: Charizard spawnede aan het eind van de boulevard.
Resultaat: Een volksverhuizing waarvan ik de helft heb kunnen vastleggen.

View My Video
View My Video

Afijn, er achteraan GELOPEN, niks gevangen. Boeide ook niet, we stonden verbaasd dat men zo massaal in beweging kwam en vermaakten ons wel. :D

30 minuten later:

Volksverhuizing 2, een Charmeleon. Ditmaal in een normale straat. Gevolg, de hele straat stond vol en auto's konden er niet meer langs. Geschreeuw, getoeter, gekkenhuis.

Iedereen dringen voor dat beest, ik met de mobiel van mij en die van mijn vrouw op veilige afstand kon hem gewoon vangen zonder in de drukte te zitten (bij mij rende hij weg, dus een grijs symbooltje op vakje 005 is mijn trieste herinnering). Hartstikke leuk allemaal en ik ga binnenkort weer, maar om nu een hele fucking straat en bijhorend verkeer te blokkeren alleen voor een Pokemon, gaat mij wat te ver.

Wel erg gaaf om zoiets live te zien trouwens :D
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:26:04 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164150104
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:22 schreef HostiHawaii het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Begon gezellig druk, ben wat wezen drinken met mijn vrouw en ondertussen hadden we aardig wat nieuwe entries in onze Pokedex.

Een shitload aan Voltorbs, Magnemites, etc. We konden ze meteen evolueren. Machop, Sandshrew, Rhyhorn, Growlithe, Onix, Seel, Geodude, Parasect, Doduo en een aantal Meoths gevangen.

Er kwam een Mankey uit mijn ei en een Lapras. Toen we van het terrasje gingen, was het een STUK drukker.

Ineens begon iedereen te rennen, wat bleek: Charizard spawnede aan het eind van de boulevard.

View My Video
View My Video

Afijn, er achteraan GELOPEN, niks gevangen. Boeide ook niet, we stonden verbaasd dat men zo massaal in beweging kwam en vermaakten ons wel. :D

30 minuten later:

Volksverhuizing 2, een Charmeleon. Ditmaal in een normale straat. Gevolg, de hele straat stond vol en auto's konden er niet meer langs. Geschreeuw, getoeter, gekkenhuis.

Iedereen dringen voor dat beest, ik met de mobiel van mij en die van mijn vrouw op veilige afstand kon hem gewoon vangen zonder in de drukte te zitten (bij mij rende hij weg, dus een grijs symbooltje op vakje 005 is mijn trieste herinnering). Hartstikke leuk allemaal en ik ga binnenkort weer, maar om nu een hele fucking straat en bijhorend verkeer te blokkeren alleen voor een Pokemon, gaat mij wat te ver.

Ja, dat van die gewone straat blokkeren vind ik idd ook te ver gaan. Blijf dan verdomme gewoon op de stoep en hinder anderen niet. Die volksverhuizingen en mobs zelf vind ik nog wel grappig. Mits je dus niemand hinder.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:27:01 #58
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164150115
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Daarvan heb ik echt vrijwel niets nog :D ;(

Binnenkort ook maar eens heen dan. Zo ver is dat niet vanaf hier :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:33:35 #59
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164150221
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

View My Video
View My Video

30 minuten later:

Briljant toch?

Solar komt er aan in Roermond. Dat is 25k+ mensen extra boven al die duitsers en chinezen die hier dagelijks komen voor het outlet center (21k+ per dag).

Heel centrum Roermond is een en al pokestops en er staan altijd lures uit. :D
pi_164150275
quote:

[..]

ik ga af en toe in n gymom munten te krijgen, ging prima op lv 11 ook hoor, vanmorgen kwam ik er zelfs nog een tegen waar gewoon plaats was, kon ik zo bij in kruipen én m'n muntjes innen ^O^
compact en kleverig.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:36:54 #61
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_164150292
Je zal vanochtend toch gewoon een Dratini in huis zien spawnen! _O_ Laag CP, maar toch Dratini! _O_
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:37:07 #62
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164150301
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik ga af en toe in n gymom munten te krijgen, ging prima op lv 11 ook hoor, vanmorgen kwam ik er zelfs nog een tegen waar gewoon plaats was, kon ik zo bij in kruipen én m'n muntjes innen ^O^
Dat erbij kruipen kan wel aso zijn :@ Zo had ik per ongeluk de plek "afgepakt" van iemand die met trainen de prestige op aan t krikken was voor een extra vrij plekje en ik kwam net aanlopen en pakte onwetend die plek.

SORRY!!!!!!!!!! Ik ben nog een noob! :@
L'Amour menaçant:
pi_164150302
Dat gezeik op dat die voetstapjes weg zijn. Mensen. De voetstapjes werkten NIET. Beter dat het nu weg is :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_164150331
Als je traint in je eigen gym verneuk je dan die gym? Ik heb nu 3x meegemaakt dat ik aan het vechten ben in een gym van mijn eigen kleur, en dat het level daarna omlaag ging! Maar volgens mij overlapte het telkens met anderen die de gym aan het veroveren waren....dus toeval?
pi_164150358
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:37 schreef Norrage het volgende:
Dat gezeik op dat die voetstapjes weg zijn. Mensen. De voetstapjes werkten NIET. Beter dat het nu weg is :P
Wat wel werkte is dat je in dat rijtje van nearby een Pokémon naar keuze kon selecteren om die te tracken met de groene beams in de juiste richting. Dat is er nu ook uit. Beter dat het er nog in zat, nu zoek je letterlijk naar een nWeedle in a haystack
mag het weten
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:41:01 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164150368
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:39 schreef Norrage het volgende:
Als je traint in je eigen gym verneuk je dan die gym? Ik heb nu 3x meegemaakt dat ik aan het vechten ben in een gym van mijn eigen kleur, en dat het level daarna omlaag ging! Maar volgens mij overlapte het telkens met anderen die de gym aan het veroveren waren....dus toeval?
Je eigen gym trainien verhoogt in principe het niveau. Dus dat het niveau daalt komt door de aanvallen van de anderen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164150389
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Maar dat van waar nog plaats is hé.. Je moet je dan toch eerst een ingang verschaffen door de bestaande teamleden van je eigen kleur te overklassen? Bij gyms van je eigen kleur krijg ik nooit de optie om er eentje bij te plaatsen zelfs al is er nog een plek over. Ik moet altijd eerst mijn pokemon naar keuze laten vechten om te trainen.
mag het weten
pi_164150398
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat erbij kruipen kan wel aso zijn :@ Zo had ik per ongeluk de plek "afgepakt" van iemand die met trainen de prestige op aan t krikken was voor een extra vrij plekje en ik kwam net aanlopen en pakte onwetend die plek.

hier was niemand, alleen ik :P
compact en kleverig.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:43:37 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164150416
quote:
Toeval. Als je traint en je verlies je eerste battle, dan komt er gewoon geen prestige bij. Maar er gaat niks vanaf. Kan alleen door aanvallen van een ander team. Dus zal tegelijk geweest zijn :D

Had ik gisteren ook. Die dames van team geel snapten maar niet dat t zo lang duurde de gym te veroveren van blauw en gaven op den duur maar op. Ja, wij zaten tegelijk te trainen als een gek met 3 man, om de prestige hoog te houden _O-
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:43:40 #70
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_164150419
quote:
Dat is toeval.
Daarom ga ik niet meer trainen bij een gym als er andere mensen bij zijn. De tegenstander kan veel sneller de punten naar beneden krijgen dan jij er bij krijgt.
IMDb Vote History
pi_164150426
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Maar dat van waar nog plaats is hé.. Je moet je dan toch eerst een ingang verschaffen door de bestaande teamleden van je eigen kleur te overklassen? Bij gyms van je eigen kleur krijg ik nooit de optie om er eentje bij te plaatsen zelfs al is er nog een plek over. Ik moet altijd eerst mijn pokemon naar keuze laten vechten om te trainen.
geen idee eigenlijk, ik kon er gewoon bij in de paar x dat ik t gedaan heb :?
compact en kleverig.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:44:45 #72
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164150438
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:43 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dat is toeval.
Daarom ga ik niet meer trainen bij een gym als er andere mensen bij zijn. De tegenstander kan veel sneller de punten naar beneden krijgen dan jij er bij krijgt.
Mwa. Is ons gisteren ook gelukt. Wel 2 tegen 3, en dan is het te doen. We hebben goed verdedigd (in Geldrop). Maar misschien ook omdat de tegenstander niet snapte / ind e gaten had wat er gebeurde.
L'Amour menaçant:
pi_164150453
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, want Ingress is veeeeeeeel trager en gestager gegaan dan Pokémon. Hier was bijna niet tegen op te ontwikkelen.

En Pokémon zelf was al op z'n teruggang. Blijkbaar leefde t bij veel mensen echter nog wel. Op zich goede timing, maar nu ineens BOOM!
Die BOOM komt door het jeugdsentiment van generatiegenoten van mij (de huidige 20-30ers) Die zijn opgegroeid met Pokémon op het schoolplein met de trading cards, de Gameboy spellen en de series.
mag het weten
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:45:34 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164150455
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

geen idee eigenlijk, ik kon er gewoon bij in de paar x dat ik t gedaan heb :?
Ja, dan was t dus een hele verse gym met nog een vrije plek. Of iemand had net getraind en de prestige verhoofd. Zodra het Gym level omhoog gaat komt er een extra plaats vrij.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:46:10 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164150468
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die BOOM komt door het jeugdsentiment van generatiegenoten van mij (de huidige 20-30ers) Die zijn opgegroeid met Pokémon op het schoolplein met de trading cards, de Gameboy spellen en de series.
Die, met daarbij de mensen die puur en alleen de hype volgen, hebben ze onderschat wellicht. So be it. Je had ook GEEN spel kunnen hebben.
L'Amour menaçant:
pi_164150515
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zo moker irritant is dat, ik train gisteren een gym, knal mijn 2.100 CP Lapras er in.
Ik train hem nog 2 levels, komen er 2 van die teringkinderen, die er 2x een 500CP Ratticate in tyften :(

Heb 2 gyms geupgrade naar level 8 en daar bij beide een 2.100 Lapras ingegooid, die gyms heb ik al 2 dagen :)
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:49:06 #77
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164150530
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:45 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

meldt :@
Fuck the EBU.
pi_164150539
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die, met daarbij de mensen die puur en alleen de hype volgen, hebben ze onderschat wellicht. So be it. Je had ook GEEN spel kunnen hebben.
True, true. En toch met de gameboy spellen red en blue in mijn achterhoofd zit ik eerder te overwegen die opnieuw te gaan spelen dan geld in Pokémon Go te stoppen :P Heb je tenminste turn based vechten, alle opties die je je maar wilt wensen :+
mag het weten
pi_164150563
quote:
99s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:48 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Zo moker irritant is dat, ik train gisteren een gym, knal mijn 2.100 CP Lapras er in.
Ik train hem nog 2 levels, komen er 2 van die teringkinderen, die er 2x een 500CP Ratticate in tyften :(

Heb 2 gyms geupgrade naar level 8 en daar bij beide een 2.100 Lapras ingegooid, die gyms heb ik al 2 dagen :)
ik durfde eerst niet te vechten tegen zon hoge lapras, maar heb m al 2x verslagen ^O^ Dus nu doe ik t gewoon als t rustig is en ik tijd en zin heb. :Y
compact en kleverig.
pi_164150575
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

meldt :@
+1. Meeste die ik op straat kom zijn ook leeftijdsgenoten :D De huidige kinderen hebben misschien meer tijd ivm lange zomervakantie. Maar qua aantallen zijn wij beter vertegenwoordigd. Niet gek want je hebt toch een smartphone + internetbundel voor nodig.
mag het weten
pi_164150604
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:43 schreef victorinox het volgende:

[..]

Dat is toeval.
Mwah valt mee, als ik de hele tijd 2 Pokemons van een gym battle om te trainen met een 1.000 CP electicity tegen een 1.500CP water type, dan gaat het hard hoor.

Als je inderdaad gaat trainen tegen een Pokemon die 2x zo laag is, dan krijg je ook minder prestige.
pi_164150631
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:40 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Wat wel werkte is dat je in dat rijtje van nearby een Pokémon naar keuze kon selecteren om die te tracken met de groene beams in de juiste richting. Dat is er nu ook uit. Beter dat het er nog in zat, nu zoek je letterlijk naar een nWeedle in a haystack
Volgens mij werkte dat voor geen meter hoor. Toeval denk ik.
pi_164150647
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik durfde eerst niet te vechten tegen zon hoge lapras, maar heb m al 2x verslagen ^O^ Dus nu doe ik t gewoon als t rustig is en ik tijd en zin heb. :Y
Lapras is wel een stuk sterker geworden sinds ze die special attacks hebben geboost.
Vooral met Blizzard, die kan je volgens mij ook niet dodgen, plus dat Lapras best veel HP heeft.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:54:57 #84
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164150651
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

+1. Meeste die ik op straat kom zijn ook leeftijdsgenoten :D De huidige kinderen hebben misschien meer tijd ivm lange zomervakantie. Maar qua aantallen zijn wij beter vertegenwoordigd. Niet gek want je hebt toch een smartphone + internetbundel voor nodig.
Ik ben opgegroeid met de Pokémon-serie op tv. Hier in mijn wijk ben ik echter nog niemand tegengekomen die het ook aan het spelen zijn. Zie wel dat de twee gyms hier in mijn wijk al level 7 en 4 zijn met allemaal Pokémon boven de 1000+cp
Fuck the EBU.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:56:11 #85
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164150697
quote:

[..]

Heb 2 gyms geupgrade naar level 8 en daar bij beide een 2.100 Lapras ingegooid, die gyms heb ik al 2 dagen

hui
Mag ik jouw Lapras lenen? ik wil er al eentje voor een lange tijd maar ik kom 'm nergens tegen en zit ook nooit in mijn eieren... *huiliehuilie*
pi_164150723
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:56 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

hui
Mag ik jouw Lapras lenen? ik wil er al eentje voor een lange tijd maar ik kom 'm nergens tegen en zit ook nooit in mijn eieren... *huiliehuilie*
Ik kreeg er 2 achter elkaar in twee 10 KM's eggs :@
86% en 92% IV hehe
pi_164150752
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is prima, maar het gaat om de communicatie, ik wil dit van Niantic zelf horen en niet van Ang3l op fok haha
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:59:30 #88
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164150764
quote:
99s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:57 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik kreeg er 2 achter elkaar in twee 10 KM's eggs :@
86% en 92% IV hehe
Heb je trouwens gehoord van die nieuwe Pokémon Go regel, als je 2 laprassen hebt dat je er een moet afstaan...? bijv aan iemand die hem heel graag wil hebben.
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:01:19 #89
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164150812
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Heb je trouwens gehoord van die nieuwe Pokémon Go regel, als je 2 laprassen hebt dat je er een moet afstaan...? bijv aan iemand die hem heel graag wil hebben.
_O-
Fuck the EBU.
pi_164150816
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

Nee sorry, ik ben selectief doof :D haha
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:05:50 #91
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164150914
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:51 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Gratis wifi hier in de stad ;)
En dat werkt best goed als je niet gaat wandelen (en dan van wifi spot naar wifi spot gaat).
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:13:47 #92
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_164151056
Nou bij m'n vriendin in Amsterdam Oost om de hoek zit een charmander nest 2/3 tegelijk soms _O- dat gaat vaker op bezoek komen worden.

En daarnaast voordat pokevision uit de lucht was nog een Porygon kunnen meepikken.
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:15:49 #93
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164151095
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:13 schreef Noorseviking het volgende:
Nou bij m'n vriendin in Amsterdam Oost om de hoek zit een charmander nest 2/3 tegelijk soms _O- dat gaat vaker op bezoek komen worden.

En daarnaast voordat pokevision uit de lucht was nog een Porygon kunnen meepikken.
Ga je dan op bezoek bij je vriendin voor de Pokémon of voor je vriendin?
Fuck the EBU.
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:27:16 #94
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164151335
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

voor Pokémon, hij wil zijn Onix uitlaten - goed baasje heeft dat natuurlijk over!
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:38:42 #95
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_164151575
quote:
99s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Als je inderdaad gaat trainen tegen een Pokemon die 2x zo laag is, dan krijg je ook minder prestige.
Oh, dat wist ik niet. Ik zal er rekening mee houden.
IMDb Vote History
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:51:04 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164151833
quote:

[..]

Ik deed t niet expres :@ Wist niet hoe t werkte. Nu dus wel.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:52:20 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164151860
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:58 schreef Donnis het volgende:

[..]

Dat is prima, maar het gaat om de communicatie, ik wil dit van Niantic zelf horen en niet van Ang3l op fok haha
Ze kunnen me altijd ff inhuren :D
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:55:51 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164151932
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

voor Pokémon, hij wil zijn Onix uitlaten - goed baasje heeft dat natuurlijk over!
Onix............ ik vond er eentje in de kasteeltuin van Helmond, Super blij! Die had ik nog niet.
Is ie CP29 :') maar wel 278.92Kg XL _O-

Wat een schattig Onixje!
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:57:03 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164151952
Gisteren trouwens ook geleerd dat de pokemon namen Ekans en Arboc gewoon Snake en Cobra zijn achterstevoren :@

Zo leer je nog eens wat :D
L'Amour menaçant:
pi_164151973
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren trouwens ook geleerd dat de pokemon namen Ekans en Arboc gewoon Snake en Cobra zijn achterstevoren :@

Wow :o nooit gezien ook haha
  Redactie Games maandag 1 augustus 2016 @ 12:58:44 #101
181272 crew  Noppie2000
pi_164151993
quote:

Ja, en Muk achterstevoren is.... Hihaho.

:P
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:59:36 #102
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164152021
Wat vinden jullie van mn Apricorns idee?
In gen II zat er een pokeball maker, Kurt ofzo?, die maakte Pokeballs door Apricorns toe te voegen bij het Pokéball maak proces.

Je zou bijvoorbeeld bij de volgende update een Apricorn case kunne toevoegen.
Die Apricorn case komt vol met Apricorns van die je vind bij pokéstops.
Vervolgens kun je op speciale punten Apricorns en Pokeballs omwisselen voor Speciale pokeballs.
  maandag 1 augustus 2016 @ 12:59:53 #103
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164152029
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Wow :o nooit gezien ook haha
Draai Eevee is om ;)
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:03:53 #104
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164152119
quote:

Nu je het zegt.
Fuck the EBU.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:04:41 #105
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164152133
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:59 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Draai Eevee is om ;)
:o Dan staat er vos... om nee,.. wacht.
Fuck the EBU.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:05:24 #106
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164152148
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

:o Dan staat er vos... om nee,.. wacht.
Als je een Eevee omdraait ligt die op zn rug.
pi_164152154
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik deed t niet expres :@ Wist niet hoe t werkte. Nu dus wel.
Haha ik vind het niet erg als mensen van mijn team er iets bij zetten, maar vind het kut als ze zo'n lage CP er in zetten, dan word ik ook weer snel uit die gym gegooid namelijk :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:06:54 #108
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_164152183
quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:

[..]

_O-

Genoeg vuur(pokemon) in de buurt...en in de relatie. ;)
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:07:13 #109
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164152191
Ik zou graag willen weten wie er in mijn wijk ook nog in mijn team zitten, zou wel leuker zijn om dan samen een gym te proberen te veroveren.
Fuck the EBU.
pi_164152197
quote:

En Hitmonlee en Hitmonchan komen van Bruce Lee en Jackie Chan vandaan :D
  Redactie Sport maandag 1 augustus 2016 @ 13:09:32 #111
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164152258
quote:
99s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:07 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

En Hitmonlee en Hitmonchan komen van Bruce Lee en Jackie Chan vandaan :D
Dit wist ik dan weer niet :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:13:50 #112
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164152357
Voor het eerst een Slowbro gezien op de map, evenals een Porygon. Niet gevonden (maar ook niet echt gezocht, lunchpauze was wel weer voorbij :P). Er ontsnapt wel echt meer dan eerst.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164152382
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Voor het eerst een Slowbro gezien op de map, evenals een Porygon. Niet gevonden (maar ook niet echt gezocht, lunchpauze was wel weer voorbij :P). Er ontsnapt wel echt meer dan eerst.
Hier in de stad heeft iemand een kaart gemaakt waarop spots van sinds de update verzameld worden, en blijkbaar kun je nu overal maar zo een porygon tegenkomen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:15:47 #114
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164152404
Ik heb begrepen dat het opsporen van GPS spoofers en cheaters veel lastiger blijkt dan gedacht voor Niantic.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:15:54 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164152408
quote:

Ik vond dat al zo'n stomme namen... nu snap ik ze beter :').
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:19:03 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164152488
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik vond dat al zo'n stomme namen... nu snap ik ze beter :').
Ik voelde me lichtelijk dom. Hetgeen net bevestigd werd door onze stagair. :D
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:19:06 #117
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164152490
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Hier in de stad heeft iemand een kaart gemaakt waarop spots van sinds de update verzameld worden, en blijkbaar kun je nu overal maar zo een porygon tegenkomen.
Was die eerst zo beperkt dan?
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:19:58 #118
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164152510
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik voelde me lichtelijk dom. Hetgeen net bevestigd werd door onze stagair. :D
Ach, ik heb wel vaker van dat soort "oh ja" momentjes :P.
pi_164152515
quote:

:D :X :@
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 13:20:10 #120
42184 crew  DaMart
pi_164152516
Net even snel wezen tanken met de auto... had het spel aan laten staan in mijn broekzak, zodat ik bij de pomp snel even de nabijgelegen Pokestops kon bezoeken. Kom ik net thuis... heeft hij de autokilometers gewoon als wandelkilometers geteld en is er een Exeggcute uit mijn 5 KM-ei gekomen :D.
pi_164152528
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Was die eerst zo beperkt dan?
Volgens mij wel. Hier tenminste, en in dat overzichtje van Reddit ook.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:22:56 #122
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164152582
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Hier tenminste, en in dat overzichtje van Reddit ook.
Wel nice dan, dat 'ie nu wat "makkelijker" vindbaar wordt :). Ik speel nu sinds 13 juli en had 'm zelfs nog nooit op de nearby map gehad.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:25:32 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164152655
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:22 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wel nice dan, dat 'ie nu wat "makkelijker" vindbaar wordt :). Ik speel nu sinds 13 juli en had 'm zelfs nog nooit op de nearby map gehad.
Ik 1x in de nearby, maar niet gezocht (dus ook niet gevonden). :N
L'Amour menaçant:
pi_164152665
Kennelijk zijn er nog wat meer updates gekomen:

maandag 1 augustus 2016 @ 13:26:09 #125
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_164152671
Ander weetje wat ik niet wist, alle Pokemons maken zo'n achterlijk 8 bit geluid, behalve 1.

Ik speelde altijd zonder geluid dus ik wist het pas toen mijn vrouw op haar app bezig was en ik ineens een HEEL bekend stemmetje hoorde bij 1 specifieke Pokemon. :P
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:27:36 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164152708
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:26 schreef HostiHawaii het volgende:
Ander weetje wat ik niet wist, alle Pokemons maken zo'n achterlijk 8 bit geluid, behalve 1.

Ik speelde altijd zonder geluid dus ik wist het pas toen mijn vrouw op haar app bezig was en ik ineens een HEEL bekend stemmetje hoorde bij 1 specifieke Pokemon. :P
:D Die gele toch? ;)
L'Amour menaçant:
pi_164152725
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat vinden jullie van mn Apricorns idee?
In gen II zat er een pokeball maker, Kurt ofzo?, die maakte Pokeballs door Apricorns toe te voegen bij het Pokéball maak proces.

Je zou bijvoorbeeld bij de volgende update een Apricorn case kunne toevoegen.
Die Apricorn case komt vol met Apricorns van die je vind bij pokéstops.
Vervolgens kun je op speciale punten Apricorns en Pokeballs omwisselen voor Speciale pokeballs.
Leuk! Dat zou een goeie toevoeging zijn ja! ^O^

:o :D
pi_164152743
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:05 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Als je een Eevee omdraait ligt die op zn rug.
lol :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:32:34 #129
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_164152815
quote:

Jezus. Daar kom ik dus ook nu pas achter :')
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:33:38 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164152838
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:32 schreef Walging het volgende:

[..]

Ik voel me steeds minder dom hier *O* :D
L'Amour menaçant:
pi_164152841
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:20 schreef DaMart het volgende:
Net even snel wezen tanken met de auto... had het spel aan laten staan in mijn broekzak, zodat ik bij de pomp snel even de nabijgelegen Pokestops kon bezoeken. Kom ik net thuis... heeft hij de autokilometers gewoon als wandelkilometers geteld en is er een Exeggcute uit mijn 5 KM-ei gekomen :D.
Nice!
Ei komt uit *tromgeroffel* Nog meer eieren! :D :')
pi_164152850
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Nice!
Ei-inception :D
mag het weten
pi_164152858
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:32 schreef Walging het volgende:

[..]

+1

Als kind zoek je niet verder |:(
mag het weten
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:34:45 #134
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164152862
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Nice!
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:35:50 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_164152879
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:33 schreef wdn het volgende:

[..]

Briljant toch?

Solar komt er aan in Roermond. Dat is 25k+ mensen extra boven al die duitsers en chinezen die hier dagelijks komen voor het outlet center (21k+ per dag).

Heel centrum Roermond is een en al pokestops en er staan altijd lures uit. :D
:D
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:36:05 #136
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164152884
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:34 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Yo dawg, I heard you like eggs, so I put an egg in your egg! O+.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:36:47 #137
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_164152899
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D Die gele toch? ;)
Yup :P Vertelde het vol trots aan mn collega's... Die keken allemaal zo:

maandag 1 augustus 2016 @ 13:38:11 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164152938
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:36 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

Yup :P Vertelde het vol trots aan mn collega's... Die keken allemaal zo:

[ afbeelding ]
Ik heb me suf geklikt op 'm. :D
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:41:04 #139
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164152995
There's something fishy going on here

maandag 1 augustus 2016 @ 13:44:49 #140
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153070
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:41 schreef Debsterr het volgende:
There's something fishy going on here

[ afbeelding ]
Dat weet je niet. Het kan best zijn dat de 1 makikarp 200 meter links is. De ander 200 naar boven en dat de andere 312 meter naar rechts is.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:45:24 #141
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164153079
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:44 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Het kan best zijn dat de 1 makikarp 200 meter links is. De ander 200 naar boven en dat de andere 312 meter naar rechts is.
Ja, maar het ziet er toch gewoon grappig uit :)?
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:47:03 #142
436595 Sked
Zonnestraal
pi_164153102
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:44 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

I bet you're fun at parties.
pi_164153123
Eerst het grapje dat mijn 5 KM ei vastliep en ik geen Pokemon had maar wel mijn ei kwijt was (5km voor niks gelopen).

Daarna een Vulpix die ik nog nooit tegengekomen ben (ben nu lvl 29), en gaat ie na 10 razz berries en ultra balls gewoon weg. Hij was 300 CP en gooide 6 nice en 2 great -_-.
pi_164153131
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik voel me steeds minder dom hier *O* :D
Ik kom er hierdoor achter dat ik bij mijn echte naam net zoiets heb als eevee omdraaien :D
Ich hock in meinem Bonker
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:49:30 #145
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164153158
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ik kom er hierdoor achter dat ik bij mijn echte naam net zoiets heb als eevee omdraaien :D
Laat me raden jij heet Bob, Onno, Otto of Reinier?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:49:43 #146
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_164153165
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Laat me raden jij heet Bob, Onno of Reinier?
lul :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:50:53 #147
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164153189
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:49 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

_O-
pi_164153192
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:15 schreef Igen het volgende:

[..]

Mijn scanner doet het gewoon nog :@
pi_164153204
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:49 schreef HostiHawaii het volgende:

[..]

_O-
Ja dat is hem.

Nah 1 van de boven genoemde namen. Bob iig niet want dat ben ik nooit :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:53:07 #150
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164153229
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:51 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

_O-
Ja dat is hem.

Nah 1 van de boven genoemde namen. Bob iig niet want dat ben ik nooit :P
Ik vind jou wel een Otto.

Otto Lepel. _O_ Dubbele palindroom.
  FOK!fotograaf maandag 1 augustus 2016 @ 13:54:36 #151
364681 over_hedge
pi_164153264
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Laat me raden jij heet Bob, Onno, Otto of Reinier?
Ik wel :s)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_164153270
Dacht zal eens op de zeelandbrug kijken. Niks.
Zou wel humor zijn...midden op de brug een pokestop en gym :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:55:47 #153
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164153291
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik wel :s)
Jij bent volgens mij een Reinier.
  FOK!fotograaf maandag 1 augustus 2016 @ 13:55:50 #154
364681 over_hedge
pi_164153293
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:48 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

hoe de neuk kom je daar nu pas achter als je naam een palindrome is? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!fotograaf maandag 1 augustus 2016 @ 13:56:46 #155
364681 over_hedge
pi_164153316
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij een Reinier.
Volgens mij ook ja.

En dan mensen die naar je toe komen en heel verbaasd vragen of ik al weet dat ik mijn naam achterstevoren kan schrijven :')
pi_164153331
Haha.
pi_164153334
Wat jammer zeg, die 'ik wil mijn geld terug omdat het spel naar mijn zin niet snel genoeg gefixt wordt' mensen op reddit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_164153342
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]

hoe de neuk kom je daar nu pas achter als je naam een palindrome is? :P
Ik ken een Harmen die al zijn hele leven in Arnhem woont, en pas na meer dan 20 jaar erachter kwam dat die twee anagrammen van elkaar zijn :D.
pi_164153350
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Volgens mij ook ja.

En dan mensen die naar je toe komen en heel verbaasd vragen of ik al weet dat ik mijn naam achterstevoren kan schrijven :')
Herkenbaar naam genoot ;)
pi_164153360
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:57 schreef probeer het volgende:
Wat jammer zeg, die 'ik wil mijn geld terug omdat het spel naar mijn zin niet snel genoeg gefixt wordt' mensen op reddit.
Ja, ik vind het ook jammer hoeveel negativiteit er heerst. Ik snap dat mensen teleurgesteld en/of ontevreden zijn over een aantal dingen, maar het komt de sfeer niet ten goede om daar met zijn allen constant over te lopen zeiken.
pi_164153361
Is het trouwens al bekend hoe je Ditto kan vinden?
Lijkt me wel cool als Ditto vermomd zou zijn als een andere Pokémon. Denk je bijvoorbeeld een Eevee gevonden te hebben en als er dan op klikt blijkt ie een heel raar gezichtje te hebben.
  maandag 1 augustus 2016 @ 13:59:10 #162
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164153391
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Eevee gevonden te hebben en als er dan op klikt blijkt ie een heel raar gezichtje te hebben.
Dan zou mijn schoonmoeder dus best een Ditto kunnen zijn.
pi_164153395
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Lijkt me wel cool als Ditto vermomd zou zijn als een andere Pokémon. Denk je bijvoorbeeld een Eevee gevonden te hebben en als er dan op klikt blijkt ie een heel raar gezichtje te hebben.
Nee, niemand weet dat nog. Er doen idiote theorieën de ronde, maar ik geloof daar niks van.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:00:06 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164153408
quote:
En dan toch ook nog door blijven spelen :')
L'Amour menaçant:
pi_164153418
Ow en over die update ...

Het vervelendste vind ik de veel hogere flee-rate. Is dat iets wat met de update aan de client-side doorgevoerd is, of aan niantics kant? Want in het eerste geval .. zou het dan wat uitmaken om de laatste versie van PoGo er af te gooien en gewoon de oudere 29.3 te installeren via een internet-download?
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:01:12 #166
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153433
quote:
Ditto kon zijn basis functie ''Transform'' niet vervullen. Niantic heeft hem dus verwijderd.
pi_164153436
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:00 schreef probeer het volgende:
Ow en over die update ...

Het vervelendste vind ik de veel hogere flee-rate. Is dat iets wat met de update aan de client-side doorgevoerd is, of aan niantics kant? Want in het eerste geval .. zou het dan wat uitmaken om de laatste versie van PoGo er af te gooien en gewoon de oudere 29.3 te installeren via een internet-download?
Ik ben er vrij zeker van dat dit serverside wordt berekend.
pi_164153437
quote:
Ja heh, stakkers :D !
pi_164153458
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Dan zou mijn schoonmoeder dus best een Ditto kunnen zijn.
Mooi excuus om fruit en ballen naar haar te gooien toch?
pi_164153467
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook jammer hoeveel negativiteit er heerst. Ik snap dat mensen teleurgesteld en/of ontevreden zijn over een aantal dingen, maar het komt de sfeer niet ten goede om daar met zijn allen constant over te lopen zeiken.
Helemaal mee eens. Zelfde met die 1 star rating in Japan. En dan met z'n allen google play emailen dat ze hun geld terug willen van aankopen langer dan 48 uur geleden. En raar genoeg lijkt google play er in mee te gaan, ipv gewoon te zeggen dat die lui zich niet zo aan moeten stellen.
pi_164153475
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:01 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ditto kon zijn basis functie ''Transform'' niet vervullen. Niantic heeft hem dus verwijderd.
;(
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:03:17 #172
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153485
quote:
Kwam door de minor text fix.
pi_164153490
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:01 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van dat dit serverside wordt berekend.
Jammer. Ochja .. dan hoef ik wellicht niet meer om de zoveel tijd pokeballs te deleten. zit nu op 20 pokeballs en 200 great balls oid.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:03:55 #174
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164153496
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ga gelijk langs de markthal om frambozen te kopen.
pi_164153511
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:01 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Maar porygon zit er wel in .. Al hebben ze die geen transform-functie gegeven, wat erg jammer is.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:04:58 #176
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164153523
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Zelfde met die 1 star rating in Japan. En dan met z'n allen google play emailen dat ze hun geld terug willen van aankopen langer dan 48 uur geleden. En raar genoeg lijkt google play er in mee te gaan, ipv gewoon te zeggen dat die lui zich niet zo aan moeten stellen.
Dan moet Niantic zich maar aan de ToS van Andriod houden. Aangezien ze zelf geen support leveren. Ze kunnen het heel makkelijk oplossen door gewoon te communiceren naar de klanten.

Oude versie installeren heeft geen zin, dan krijg je de prompt dat je moet updaten om in te loggen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:05:03 #177
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153525
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:04 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar porygon zit er wel in ..
Dan snap je ook waarom we server problemen hebben :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:05:47 #178
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153542
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:04 schreef Tweek het volgende:

[..]

Dan moet Niantic zich maar aan de ToS van Andriod houden. Aangezien ze zelf geen support leveren. Ze kunnen het heel makkelijk oplossen door gewoon te communiceren naar de klanten.
Apple doet het ook. Mensen krijgen massaal de centen terug.
pi_164153562
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Jammer. Ochja .. dan hoef ik wellicht niet meer om de zoveel tijd pokeballs te deleten. zit nu op 20 pokeballs en 200 great balls oid.
Sowieso geen pokeballs deleten. Deed ik eerst ook, maar hoe verder je levelt hoe sneller je er doorheen raakt. Gewoon potions en revives deleten, daar heb je er veel minder van nodig als het goed is.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:06:48 #180
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153567
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef probeer het volgende:

[..]

Ze houden zich niet aan de ToS van google play en van apple.
Moet je vooral doen bij Amerikanen ... die trekken dan alle stoppen los.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:07:29 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164153582
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

I don't want to throw my balls at my mother-in-law, you sick little monkey! :o
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:07:31 #182
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164153583
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:06 schreef wdn het volgende:

[..]

Ze houden zich niet aan de ToS van google play en van apple.
Moet je vooral doen bij Amerikanen en een niet Amerikaans bedrijf ... die trekken dan alle stoppen los.
Niantic is ook een Amerikaans bedrijf.
pi_164153594
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:04 schreef Tweek het volgende:

[..]

Klopt. Communicatie is compleet afwezig. En dat is eigenlijk best schandalig.

Maar om Niantic dan te gaan zitten zieken met refund-requests. Heeft gewoon niets met elkaar te maken. Er is geen connectie tussen 'beloofde functies (de reden waarom mensen een refund eisen)' en de slechte communicatie.

Net als bij die woede om het verdwijnen van pokevision, lijken mensen op reddit zaken niet gescheiden te kunnen houden.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:08:37 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153612
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:06 schreef picodealion het volgende:

[..]

Sowieso geen pokeballs deleten. Deed ik eerst ook, maar hoe verder je levelt hoe sneller je er doorheen raakt. Gewoon potions en revives deleten, daar heb je er veel minder van nodig als het goed is.
Eens. Die heb je pas nodig als je gyms gaat aanvallen dus dumpen die heal potions.
En ook opletten met die ballen: rode ballen op een 400cp is zonde. Pak dan een gele bal en een razz (als je die al hebt ;) )
pi_164153627
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:06 schreef picodealion het volgende:

[..]

lvl 24, ik loop nooit rond met meer dan 20 hyper pots en 20 revives. ongeveer 150 berrys en de rest is pokeballs (iets van 200 great balls en 80 ultra's)

Waar ik woon in utrecht maak ik in 10 minuten een rondje van zeker 15 stops, en hier in het dorp van mijn ouders 12 in een rondje van 10 minuten.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:09:19 #186
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153630
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar om Niantic dan te gaan zitten zieken met refund-requests. Heeft gewoon niets met elkaar te maken. Er is geen connectie tussen 'beloofde functies (de reden waarom mensen een refund eisen)' en de slechte communicatie.

Net als bij die woede om het verdwijnen van pokevision, lijken mensen op reddit zaken niet gescheiden te kunnen houden.
Er ontbreekt gewoon een core feature, de tracker, en er wordt verder niet over gecommuniceerd. Ik geef ze groot gelijk dat ze willen refunden.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:09:20 #187
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153632
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:07 schreef Tweek het volgende:

[..]

Niantic is ook een Amerikaans bedrijf.
Oh :D Kleine edit dan ;)
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:09:52 #188
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153643
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:09 schreef wdn het volgende:

[..]

Oh :D Kleine edit dan ;)

Minor text fixes
-Niantic

maandag 1 augustus 2016 @ 14:10:21 #189
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164153656
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Er ontbreekt gewoon een core feature, de tracker, en er wordt verder niet over gecommuniceerd. Ik geef ze groot gelijk dat ze willen refunden.
Bepaal jij wat de core features zijn, of bepaalt Niantic dat?
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:10:22 #190
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153657
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:09 schreef probeer het volgende:

[..]

lvl 24, ik loop nooit rond met meer dan 20 hyper pots en 20 revives. ongeveer 150 berrys en de rest is pokeballs (iets van 200 great balls en 80 ultra's)
Idem. Maar dan level 22 :D
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:10:47 #191
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164153666
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

:D Ja dat stond er idd bij "Minor text fixes"
Nou uuuuh.... zag wel wat meer dan dat :')

Ik mis vooral mijn battery save functie bij de iphone.
De rest, ach.
L'Amour menaçant:
pi_164153671
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:10 schreef wdn het volgende:

[..]

Idem. Maar dan level 22 :D
Er zitten hier gewoon best veel stops.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:14:05 #193
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153739
Aan alle zeikers die vinden dat de Pokémon Tracker GÉÉN Core feature is:

Awe and Behold, The Official Pokémon GO Trailer waar continue in beeld staat; WILD POKEMON -> xxx Meters

TRACKING IS EEN CORE FEATURE.
Het is pokemon go, geen hide and seak met een Pray And Find element.

maandag 1 augustus 2016 @ 14:15:03 #194
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153756
Doelloos rondlopen is de intentie van de game nooit en te nimmer geweest..
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:15:12 #195
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153760
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:10 schreef probeer het volgende:

[..]

Er zitten hier gewoon best veel stops.
Had ik ook al gepost ja. Het hele centrum van Roermond is vol met pokestop en meer dan 10 gyms. Voor een stad van 55k inwoners best veel.

3 plekken met 4 pokestops naast elkaar. En daar zit altijd wel een lure op van iemand. Zo niet 4.
En het is allemaal in de buurt van enkele terassen. Goed vertoeven: drank, voer, zon en pokestops. Wat wil je nog meer? :D

Die pokestops hebben vaak ook lures met chinese namen. Zie komen met een vliegtuig uit China, landen op Dusseldorf airport, gaan met de bus naar Roermond. Bezoeken de outlet hier en gaan dan met 6 tassen vol in de stad lures planten tot de bus terug gaat.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:15:25 #196
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164153767
Heef iemand al een keer goede Pokémon gezien/gevangen met een Lure? ik vind dat er nog altijd alleen maar bagger op af komt, of heb ik gewoon pech?
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:16:19 #197
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164153796
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die op tijd een refund request bij Niantic hebben gedaan en daar geen antwoordt op kregen, omdat Niantic die e-mails helemaal niet leest. En nu bij Android buiten de boot vallen.

Als Niantic het uit zich zelf niet wil oplossen dan kan je ze alleen op deze manier dwingen om te communiceren.

Pokemon GO is gewoon een product dat geld moet opleveren. De klant hoeft Niantic dan ook niet te vereren en alles maar goed te keuren wat ze doen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:16:23 #198
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153797
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:15 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Heef iemand al een keer goede Pokémon gezien/gevangen met een Lure? ik vind dat er nog altijd alleen maar bagger op af komt, of heb ik gewoon pech?
Ja. 3x eevee van 600 cp (dat was voor de update).
Na de update nog geen goede gehad behalve een hoge drowzee.

Voor de update 9x een pokemon gehad met ??? als CP. Die waren allemaal wel aardig qua stats.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:17:57 #199
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153846
Oh Niantic is trouwens bezig met een Harry Potter Go :X
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 14:18:20 #200
42184 crew  DaMart
pi_164153858
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:08 schreef wdn het volgende:

[..]

Eens. Die heb je pas nodig als je gyms gaat aanvallen dus dumpen die heal potions.
En ook opletten met die ballen: rode ballen op een 400cp is zonde. Pak dan een gele bal en een razz (als je die al hebt ;) )
Ik heb van de week nog wel een Magneton van 455 CP gevangen met een rode bal... heb ook nog geen andere :P.
pi_164153862
Bus en een boemeltrein: gelijk weer 100+ Pokeballs erbij. :9
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:20:04 #202
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153908

Die fake gps'ers hebben hier niks aan >:-D
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:20:47 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164153933
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:16 schreef Tweek het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die op tijd een refund request bij Niantic hebben gedaan en daar geen antwoordt op kregen, omdat Niantic die e-mails helemaal niet leest. En nu bij Android buiten de boot vallen.

Als Niantic het uit zich zelf niet wil oplossen dan kan je ze alleen op deze manier dwingen om te communiceren.

Pokemon GO is gewoon een product dat geld moet opleveren. De klant hoeft Niantic dan ook niet te vereren en alles maar goed te keuren wat ze doen.
Je hebt t spel niet gekocht. Je kan ook stoppen als je wil.
DAT is een natuurlijk groot verschil.

Normaal gesproken is klant koning ja. Maar klagen over een free game omdat ze niet doen wat je wil of wat ze beloofd hebben... tja.

Je hebt ze het hardste met gewoon stoppen met spelen.
Maar dat doet dan ook niemand ;)
L'Amour menaçant:
pi_164153936
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]

Die fake gps'ers hebben hier niks aan >:-D
En hier in NL niks, nada noppes :')
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:21:50 #205
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164153967
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:17 schreef wdn het volgende:
Oh Niantic is trouwens bezig met een Harry Potter Go :X
Good luck finding those horcruxes. No tracking, no map.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:22:03 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164153970
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

NL is ook meer een "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" land.
Rages zijn hier nooit zo over the top als in de States.
L'Amour menaçant:
pi_164153972
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:15 schreef wdn het volgende:

[..]

Had ik ook al gepost ja. Het hele centrum van Roermond is vol met pokestop en meer dan 10 gyms. Voor een stad van 55k inwoners best veel.

3 plekken met 4 pokestops naast elkaar. En daar zit altijd wel een lure op van iemand. Zo niet 4.
En het is allemaal in de buurt van enkele terassen. Goed vertoeven: drank, voer, zon en pokestops. Wat wil je nog meer? :D

Die pokestops hebben vaak ook lures met chinese namen. Zie komen met een vliegtuig uit China, landen op Dusseldorf airport, gaan met de bus naar Roermond. Bezoeken de outlet hier en gaan dan met 6 tassen vol in de stad lures planten tot de bus terug gaat.
Centrum van Roermond ben ik ook vaak te vinden, rond de grote pleinen veel lures inderdaad. Scheelt natuurlijk ook dat Roermond een relatief oude stad is met veel monumenten waardoor er veel pokestops zijn.

Servers lijken trouwens een beetje in te kakken (ddos?), nu al meerdere malen auto-logouts en errors waardoor pokemon verdwijnen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:22:11 #208
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164153973
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:

Awe and Behold, The Official Pokémon GO Trailer waar continue in beeld staat; WILD POKEMON -> xxx Meters

afstand in meters hadden we sowieso nog niet.
Fuck the EBU.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:22:52 #209
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164153998
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

https://www.pokecharge.com/?ref=2
10% korting op een powerbank.
En met team colors.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:22:59 #210
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154001
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

afstand in meters hadden we sowieso nog niet.
Dat is het punt niet. Pokémons zie je ook niet als hologrammen in het echt. Het gaat om de intentie. Tracking is een core feature. In welke hoedanigheid dan ook. De voetjes waren zeer basic, maar het is wel een vorm van tracking.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:23:23 #211
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164154015
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je hebt t spel niet gekocht. Je kan ook stoppen als je wil.
DAT is een natuurlijk groot verschil.

Normaal gesproken is klant koning ja. Maar klagen over een free game omdat ze niet doen wat je wil of wat ze beloofd hebben... tja.

Je hebt ze het hardste met gewoon stoppen met spelen.
Maar dat doet dan ook niemand ;)
Sommigen mensen hebben er geld aan uitgeven, hebben items niet kunnen gebruiken door server problemen, of vinden met de nieuwe veranderingen de items het geld niet meer waard. Het is hun recht om geld terug te vragen. Dus waarom zouden ze dat niet mogen doen?
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:23:58 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154031
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:22 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Pokémons zie je ook niet als hologrammen in het echt. Het gaat om de intentie. Tracking is een core feature.
En wie weet komt t nog terug.
Wie weet niet. En als je t TE belangrijk vind en niet te spelen vind zonder, dan stop je.
Ze zijn je niets verplicht.

Echt, die aangemeten entitlement van sommige mensen :D
L'Amour menaçant:
pi_164154039
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:23 schreef Tweek het volgende:

[..]

Sommigen mensen hebben er geld aan uitgeven, hebben items niet kunnen gebruiken door server problemen, of vinden met de nieuwe veranderingen de items het geld niet meer waard. Het is hun recht om geld terug te vragen. Dus waarom zouden ze dat niet mogen doen?
Omdat het het 'geld niet meer waard vinden' geen valide optie is.
Je gekochte item niet kunnen gebruiken door servercrashes WEL, maar dan moet je dat niet een week na dato aanvragen :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:24:53 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154054
quote:

[..]

Dat eerste: Prima, kan ik inkomen
Dat tweede: Neuh

Maar ik ben niet degene die dat hoeft te beoordelen. Laat dat Niantic maar doen. Gelukkig.

quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Je gekochte item niet kunnen gebruiken door servercrashes WEL, maar dan moet je dat niet een week na dato aanvragen :P
Dat dus.

Veel mensen lopen nu gewoon de rage achterna omdat ze geld ruiken. Te triest voor woorden. It's a fucking free game, je hebt nergens recht op. Server pronlemen a la, maar voor de rest? Delete and go play something else als je t echt zo onoverkomelijk vindt.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:25:26 #215
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164154073
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:24 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Sommigen landen hebben wet geving die je 14 dagen bedenktijd geeft en daar vallen ook deze aankopen onder.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:25:44 #216
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154082
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat eerste: Prima, kan ik inkomen
Dat tweede: Neuh

Maar ik ben niet degene die dat hoeft te beoordelen. Laat dat Niantic maar doen. Gelukkig.
"I don’t really like that. Not a fan''
- John Hanke
pi_164154104
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:25 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

"I don’t really like that. Not a fan''
- John Hanke
Ja, dat ging over pokevision. niet over ingame tracking :')
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:27:01 #218
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154122
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja, dat ging over pokevision. niet over ingame tracking :')
Maar ik refereer in mijn post naar geld terug vragen :P en John Hanke doesnt like refunds :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:27:04 #219
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164154123
quote:

[..]

Oh ik ga ze niet stoppen ;)
Ik vind dat iedereen met POGO moet doen wat ze wilen. fake gps? ga je gang. Geld uitgeven aan items? Ga je gang.
Maar dat geld ook voor het terug vragen van geld als dingen niet werken of als een bedrijf zich niet houdt aan een paar simpele eisen (zoals het reageren op klachten: Niantic doet NIKS aan consumentenbelangen. Niks. Dan is er ook maar 1 manier om dat duidelijk te maken ...).
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:27:26 #220
439165 Amsterdamsebrabo
ra ra ra wie ben ik?
pi_164154141
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:16 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja. 3x eevee van 600 cp (dat was voor de update).
Na de update nog geen goede gehad behalve een hoge drowzee.

Voor de update 9x een pokemon gehad met ??? als CP. Die waren allemaal wel aardig qua stats.

Iemand anders nog meer ervaringen met goede pokemon op lures?
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:27:41 #221
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154146
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen met POGO moet doen wat ze wilen. fake gps? ga je gang. Geld uitgeven aan items? Ga je gang.
Maar dat geld ook voor het terug vragen van geld als dingen niet werken of als een bedrijf zich niet houdt aan een paar simpele eisen (zoals het reageren op klachten: Niantic doet NIKS aan consumentenbelangen. Niks. Dan is er ook maar 1 manier om dat duidelijk te maken ...).
En dat is stoppen met spelen. Toch?
Of aanklagen :)
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:29:08 #222
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154190
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik heb Niantic gemailed over een ongewenste Pokéstop ivm verniellingen. Ik kreeg dit terug:

This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

Message will be retried for 4 more day(s)

Elke dag de zelfde reactie gehad met aftellend naar 0.
-----

Tot ik eindelijk dit kreeg;
Delivery to the following recipient failed permanently:

Well played Niantic. Well Played.

BIj de volgende upgrade;
Our communications department is not working as intended. So we deleted it.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:29:41 #223
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164154208
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Geloof dat de meeste spellen de regel hanteren dat als je ingame geld gebruikt hebt, maar de aanschaf laat refunden dat je dan een ban krijgt. Dus in principe wel.
pi_164154217
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:22 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Pokémons zie je ook niet als hologrammen in het echt. Het gaat om de intentie. Tracking is een core feature. In welke hoedanigheid dan ook. De voetjes waren zeer basic, maar het is wel een vorm van tracking.
En tracking werkt gewoon nog steeds al zie je de afstanden niet. De positie op de lijst geeft aan welke het dichtsbij is en het is een straal van 70m.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:30:23 #225
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164154225
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Of geld terug eisen :D
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:29 schreef Tweek het volgende:

[..]

Geloof dat de meeste spellen de regel hanteren dat als je ingame geld gebruikt hebt, maar de aanschaf laat refunden dat je dan een ban krijgt. Dus in principe wel.
Zowel Google play als Apple geven alleen informatie terug aan Niantic als een rechter ze dwingt dit te geven.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:30:46 #226
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154237
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En tracking werkt gewoon nog steeds al zie je de afstanden niet. De positie op de lijst geeft aan welke het dichtsbij is en het is een straal van 70m.
Daarom spawnt nu ook de Shelder aan het einde van de lijst naast mij. Die hele nearby functie werkt gewoon niet joh.

De #1 op de lijst, een Seel, is nergens te bekennen. I shit you not.

*edit
Shelder gevangen, shelder is van de lijst af.
pi_164154257
Zal vast al eens aan bod zijn gekomen maar heeft iemand al eens geëxperimenteerd met de tijd van je toestel vooruit te zetten? Zag net dat mijn klokje bij de shop namelijk ook dan minder werd... Dan is het namelijk makkelijk coins verzamelen
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:32:25 #228
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154282
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:31 schreef firecow het volgende:
Zal vast al eens aan bod zijn gekomen maar heeft iemand al eens geëxperimenteerd met de tijd van je toestel vooruit te zetten? Zag net dat mijn klokje bij de shop namelijk ook dan minder werd... Dan is het namelijk makkelijk coins verzamelen
Ja ik, tijdzones veranderd. Mijn toestel bleef steeds hangen met de tijd. Tijd voor coins is serverside.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:32:26 #229
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164154283
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:30 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Daarom spawnt nu ook de Shelder aan het einde van de lijst naast mij. Die hele nearby functie werkt gewoon niet joh.

De #1 op de lijst, een Seel, is nergens te bekennen. I shit you not.

*edit
Shelder gevangen, shelder is van de lijst af.
Die seel wordt ook aangegeven als het zijn tijd nog niet is om op te komen verwacht ik. (dus buiten zijn respawn tijd).
pi_164154303
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:32 schreef wdn het volgende:

[..]

Die seel wordt ook aangegeven als het zijn tijd nog niet is om op te komen verwacht ik. (dus buiten zijn respawn tijd).
Ja dat merk ik ook. Verschijnt ie niet direct dan moet je wachten tot ie ergens nearby spawnt
mag het weten
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:33:18 #231
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154305
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:32 schreef wdn het volgende:

[..]

A little birdy told me (lees, iets wat van niantic niet mag), dat die seel een heeeeeel eind bij mij vandaan is.
En die shelder zit bij positie waar ik nu ben. Conclusie? Nearby werkt niet naar behoren.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:34:13 #232
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164154326
Oh op reddit komen posts van mensen die reakties krijgen van Niantic.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:34:23 #233
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154329
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:30 schreef wdn het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld. Of geld terug eisen :D

Welk geld? Fre to play.

Het geld wat ej er toe nu toe ingestopt hebt? Da's een Eigen keuze extra. Als dat door serverproblemen verjkeerd is gegaan geef ik je gelijk. Maar het hele "Ja maar na de update vind ik er niks meer aan", dan heb je gewoon hele dike vette pech in mijn ogen. En dan stop je met spelen.

Er is geen garantie dat t spel leuk blijft en ze zijn in NIETS verplicht je de beloofde aanpassingen en spel opties uiteindelijk te geven. Dat is met geen enkel ander spel zo, en nu dus ook niet.

Veel mensen proberen er gewoon een slaatje uit te slaan.

Waarmee ik NIET de non-communicatie goed praat die bv Shadowkid net heft gemeld. Want dat sort dingen zijn in geen enkel bedrijf netjes. Hoe ongefundeerd een klacht ook mag wezen, je handelt 'm af.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:35:38 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154361
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:33 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

A little birdy told me (lees, iets wat van niantic niet mag), dat die seel een heeeeeel eind bij mij vandaan is.
En die shelder zit bij positie waar ik nu ben. Conclusie? Nearby werkt niet naar behoren.
Heeft ie ook nooit echt gedaan toch? :D
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:36:18 #235
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154381
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Heeft ie ook nooit echt gedaan toch? :D
The hands sir, they are not working.

By zapdos! Amputate his arms!
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:36:24 #236
411554 HostiHawaii
Honest Asshole
pi_164154385
Zo dan!! :D Spawnen er even een Electrabuzz en Weepinbell voor de deur.

Die had ik nog niet. :)

Geweldig dat men met grote regelmaat een lure aanzet bij werk voor de deur! :D
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:36:55 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154397
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:34 schreef wdn het volgende:
Oh op reddit komen posts van mensen die reakties krijgen van Niantic.
Ze kunnen natuurlijk ook niet 100.000 mails in 2 dagen beantwoorden. Hoe lang is die update uit? Onze klantenservice zou ook overbelast raken :D

Al had ik dan in de automatic reply zoiets gezegd als "Op dit moment zijn onze lijnen allemaal bezet, u bent zo spoedig mogelijk ana de beurt", ipv "Deleted!"
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:37:58 #238
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154422
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:36 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

The hands sir, they are not working.

By zapdos! Amputate his arms!
Ik speel t prima zonder die tracker. En ook zonder pokewhere en -vision die ik soms gebruikte. Nou ja, prima... ik vind t iig zonder ook nog gewoon leuk. Dus nee, mijn armen hoeven zonder handen niet geamputeerd te worden ;)
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:38:02 #239
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164154427
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Welk geld? Fre to play.

Het geld wat ej er toe nu toe ingestopt hebt? Da's een Eigen keuze extra. Als dat door serverproblemen verjkeerd is gegaan geef ik je gelijk. Maar het hele "Ja maar na de update vind ik er niks meer aan", dan heb je gewoon hele dike vette pech in mijn ogen. En dan stop je met spelen.

Er is geen garantie dat t spel leuk blijft en ze zijn in NIETS verplicht je de beloofde aanpassingen en spel opties uiteindelijk te geven. Dat is met geen enkel ander spel zo, en nu dus ook niet.

Veel mensen proberen er gewoon een slaatje uit te slaan.

Waarmee ik NIET de non-communicatie goed praat die bv Shadowkid net heft gemeld. Want dat sort dingen zijn in geen enkel bedrijf netjes. Hoe ongefundeerd een klacht ook mag wezen, je handelt 'm af.
Als je het geld voor de update hebt uitgegeven dan sta je gewoon in je recht.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:38:36 #240
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154440
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef Tweek het volgende:

[..]

Daarover verschillen we van mening.
En laat Niantic of wie weet uiteindelijk de rechter dat maar uitmaken.
L'Amour menaçant:
pi_164154459
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef Tweek het volgende:

[..]

Klinkklare onzin.
Ik heb er ook een tientje ingestopt en mijn tientje is welgespendeerd zonder ook maar last te hebben gehad van serverproblemen. Maar volgens jou mag ik mijn tientje nu terug gaan eisen? :')
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:39:27 #242
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154461
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daarover verschillen we van mening.
En laat Niantic of wie weet uiteindelijk de rechter dat maar uitmaken.
Nou, ik hoop niet Niantic. Dan zijn we over 4 jaar nog aan het wachten op een reactie. Heeft Google / Apple hier geen onafhankelijk partij voor die geschillen beoordeeld?
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:39:59 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154471
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Nou, ik hoop niet Niantic. Dan zijn we over 4 jaar nog aan het wachten op een reactie. Heeft Google / Apple hier geen onafhankelijk partij voor die geschillen beoordeeld?
Ik heb geen idee :?
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:42:17 #244
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164154516
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Nee, alleen een rechter (en dan moet Niantic naar de rechter stappen).
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:43:01 #245
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154524
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:42 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee, alleen een rechter (en dan moet Niantic naar de rechter stappen).
Lekker objectief systeem dan. Wij van WC eend...
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:43:22 #246
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164154530
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Klinkklare onzin.
Ik heb er ook een tientje ingestopt en mijn tientje is welgespendeerd zonder ook maar last te hebben gehad van serverproblemen. Maar volgens jou mag ik mijn tientje nu terug gaan eisen? :')
Ik heb er ook geen problemen mee gehad, ik vraag dan ook niets terug. Maar ik vind wel dat als mensen daar anders over denken dat ze het dan kunnen terug vragen. Aan Niantic om daar dan over te beslissen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:45:26 #247
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164154569
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:43 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Lekker objectief systeem dan. Wij van WC eend...
Er is nog de Better Business Bureau maar die staat achter de consument ;)
(beetje de consumentenbond van de VS maar dan met wat meer macht)
pi_164154611
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:

Niemand beweert dat dat niet zo is.

Maar wat ik zo triest vind is dat men meteen begint te zeiken, en niet de makers de tijd geeft die game 100% te fixen. Genoeg games die 3 weken na release nog buggy as shit zijn. En dan gaan mensen toch echt nog niet naar de winkel om hun geld terug te eisen.

Daarbij doen ze dat nu ook nog eens onder de vlag van iets compleet anders, namelijk Google Play's T&C waarin staat dat de makers binnen xx uur moeten reageren op emails van gebruikers.
pi_164154634
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar wat ik zo triest vind is dat men meteen begint te zeiken, en niet de makers de tijd geeft die game 100% te fixen. Genoeg games die 3 weken na release nog buggy as shit zijn. En dan gaan mensen toch echt nog niet naar de winkel om hun geld terug te eisen.

Daarbij doen ze dat nu ook nog eens onder de vlag van iets compleet anders, namelijk Google Play's T&C waarin staat dat de makers binnen xx uur moeten reageren op emails van gebruikers.
Idd, want als je geld hebt betaald dan is dat ook helemaal niet voor een tracker of voor iets waar je de tracker voor nodig hebt.

Maar ja, als het op de inhoud niet lukt kun je natuurlijk altijd vanwege een vormfout nog geld terug eisen hč.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2016 14:50:02 ]
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:49:57 #250
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154653
quote:

[..]

Ik heb een naam voor mensen die games spelen die buggy zijn bij launch; Beta testers. En dat zijn wij nu jammer genoeg allemaal geworden.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:51:23 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154677
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:49 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ik heb een naam voor mensen die games spelen die buggy zijn bij launch; Beta testers. En dat zijn wij nu jammer genoeg allemaal geworden.
En is dat erg?

Hoeveel PS4 komen er uit die in t begin nog buggy zijn en dan met patches uitindelijk gefixt worden?

Antwoord: genoeg.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:51:24 #252
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164154678
quote:

[..]

Meeste andere games communiceren gewoon naar hun klanten. Als Niantic van af het begin aan gewoon goed gecommuniceerd had over het hoe en waarom van bugs, updates etc. Dan hadden ze nu veel meer goodwill gehad van de community.

Maar als er nergens op gereageerd wordt dan is dit de reactie die je krijgt.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:51:38 #253
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154687
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Maar ja, als het op de inhoud niet lukt kun je natuurlijk altijd vanwege een vormfout nog geld terug eisen hč.
Die regels zijn er niet voor niks. Het is geen loophole, het is geen misbruik. Niantic maakt er een potje van. Vooral als het gaat om comunicatie. En laat die regel nu net betrekking op communicatie.
pi_164154711
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Sinds de laatste update niet meer. Die 9 pokemon staan in random volgorde.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:53:35 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_164154727
Wat bij Niantic lelijk is dat ze zelf het doel uit de game halen door de tracking weg te halen en dan ook nog eens andere sites waarmee het nog wel kan gaan verbieden.

Nu kan je echt niks anders doen dan rondlopen in de hoop dat je de juiste tegenkomt.
Het is alsof je in een fifa game niet meer mag voetballen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:54:01 #256
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154738
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:51 schreef Ang3l het volgende:

[..]

En is dat erg?

Hoeveel PS4 komen er uit die in t begin nog buggy zijn en dan met patches uitindelijk gefixt worden?

Antwoord: genoeg.

Dus, omdat andere bedrijven dingen op de markt brengen die niet af zijn en patches en fixes nodig hebben, moeten we maar gewoon als makke lammetjes onze mond houden? Als ik een huis laat bouwen klaag ik ook als ik na de 1e week alles blank heb staan vanwege lekkage. Hoe zou jij het vinden als de aannemer een hele tijd niets van zich laat horen maar achter de schermen bezig is met een oplossing?
pi_164154745
quote:

[..]

daarom heeft de game ook nog geen 1.0 versie ;)

ze hadden het gewoon 'open beta' moeten noemen, maar dan had je weer het issue gehad dat het gros van de mensen dat ook niet snapt.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:54:52 #258
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154757
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat bij Niantic lelijk is dat ze zelf het doel uit de game halen door de tracking weg te halen en dan ook nog eens andere sites waarmee het nog wel kan gaan verbieden.

Nu kan je echt niks anders doen dan rondlopen in de hoop dat je de juiste tegenkomt.
Het is alsof je fifa speelt maar de goals onzichtbaar zijn en je gewoon de ballen lukraak ergens heen schiet en dat er dan een schermpje in beeld komt: GOAAAAAAAAAAAAL.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:54:53 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154758
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:51 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Die regels zijn er niet voor niks. Het is geen loophole, het is geen misbruik. Niantic maakt er een potje van. Vooral als het gaat om comunicatie. En laat die regel nu net betrekking op communicatie.
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dus, omdat andere bedrijven dingen op de markt brengen die niet af zijn en patches en fixes nodig hebben, moeten we maar gewoon als makke lammetjes onze mond houden? Als ik een huis laat bouwen klaag ik ook als ik na de 1e week alles blank heb staan vanwege lekkage. Hoe zou jij het vinden als de aannemer een hele tijd niets van zich laat horen maar achter de schermen bezig is met een oplossing?
Ik zit nog in de "give them time" fase.
Er stromen nu ook berichten binnen dat ze uiteindelijk wel reageren.
Wat verwacht je nou? Een team van 50.000 medewerkers die binnen 2 dagen op je 1.000.000 mails reageren? :?

Je hebt geen lek. Je hebt een spel waarvan t anders werkte dan aanvanklijk werd aangekondigd of zoals jij dacht. het is ook nog eens een GRATIS spel.
L'Amour menaçant:
pi_164154761
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:51 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ja, en omdat de communicatie bagger is eisen mensen hun geld terug wat ze besteed hebben aan items waar ze veelal gewoon gebruik van hebben kunnen maken.

Ze vinden iets kut, en zoeken een totaal andere stok om mee te kunnen slaan. Ik vind het behoorlijk triest.
pi_164154762
quote:

[..]

Zo'n aannemer die dan je dak weg haalt omdat er een lek in het dak zit.

Tja, dan heb je geen lekkage meer :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:55:20 #262
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154768
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

daarom heeft de game ook nog geen 1.0 versie ;)

ze hadden het gewoon 'open beta' moeten noemen, maar dan had je weer het issue gehad dat het gros van de mensen dat ook niet snapt.
Oh? iOs users kom er maar in!
pi_164154783
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Ik zit nog in de "give them time" fase.
Er stromen nu ook berichten binnen dat ze uiteindelijk wel reageren.
Wat verwacht je nou? Een team van 50.000 medewerkers die binnen 2 dagen op je 1.000.000 mails reageren? :?
Dat zijn 10 mails per dag te beantwoorden? :P

Moet te doen zijn toch?
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:55:58 #264
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164154784
quote:

[..]

Als je een essentieel onderdeel van het spel mist en toch betaald hebt, voel je je bekocht. Nou kan Niantic gewoon zeggen 'joh, we hebbem het er tijdelijk uitgehaald tot ie et weer doet' en dan is er geen probleem. Maar dat contact is niet mogelijk. Daar reageren ze niet op. Daar is die clausule voor, dus gebruikt men die. Lijkt me niet gek
Laffe huichelaar
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:56:02 #265
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154788
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Zo'n aannemer die dan je dak weg haalt omdat er een lek in het dak zit.

Tja, dan heb je geen lekkage meer :P
Ik ga stuk. THE ROOF IS LEAKING, A ROOF TILE IS MISSING!
DELETE THE ROOF!
pi_164154793
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:48 schreef Igen het volgende:

[..]

Idd, want als je geld hebt betaald dan is dat ook helemaal niet voor een tracker of voor iets waar je de tracker voor nodig hebt.

Dit dus.

Ik heb er ¤5 in gestopt en wat bag-space gekocht. Zou van de zotte zijn als ik dat geld nu een week later terug zou vragen omdat 'de tracker niet werkt' en 'ze niet reageren op emails'.
pi_164154799
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Oh? iOs users kom er maar in!
omdat Apple niet toestaat dat er een versie onder de 1.0 in de app-store komt
daar kan ik ook niets aan veranderen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:56:42 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154804
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat zijn 10 mails per dag te beantwoorden? :P

Moet te doen zijn toch?
Ware t niet dat er vast geen 50.000 werknemers op de service desk zitten.
Die zitten allemaal server problemen op te lossen.

Spot het sarcasm!!
L'Amour menaçant:
pi_164154818
Zullen we stoppen met huilen over dit onderwerp?
pi_164154820
quote:

[..]

Dit is het eerste spel wat je ooit speelt? Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken?

Kom op zeg ...
pi_164154822
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

Mwah. die 'tracking' van Pokevision was vele malen meer dan de straal van de scanner in je app. Dat is echt niet te vergelijken qua functionaliteit.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:57:24 #272
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154823
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

omdat Apple niet toestaat dat er een versie onder de 1.0 in de app-store komt
daar kan ik ook niets aan veranderen.
Ik zie in de app store geen beta staan bij de omschrijving. Ook niet op de site. Ook niet in de Google Play omschrijving.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:57:53 #273
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_164154839
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Dit is het eerste spel wat je ooit speelt? Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken?

Kom op zeg ...
Vroeger kregen spelletjes geen updates.
pi_164154852
quote:

[..]

Kom op zeg ...
Nee dat is pas sinds een aantal jaar dat ze halve games uitbrengen, zodat ze daarna DLC+patches etc kunnen uitbrengen om zo meer geld te vangen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:58:23 #275
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_164154853
Nou ik vermaak me nog met het spel hoor. _O_ 330 Magicarp candy
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:58:55 #276
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154864
quote:

[..]

Kom op zeg ...
Kijk, daar zeg je het goed.
Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken.

Dat horen ze ook, doen ze dat niet, dan heeft de ontwikkelaar gewoon ergens gefaald.
pi_164154872
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ik zie in de app store geen beta staan bij de omschrijving. Ook niet op de site. Ook niet in de Google Play omschrijving.
*zucht*

Ik bedoel dat de app versie 0.31.0 heeft. Niet 1.0
Ze hadden er beter aan gedaan het Open Beta te noemen (en nog geen transacties toe te staan)

Dat het ding op iOS versie 1.0 heeft en niet 0.31.0 zoals op Android ligt aan Apple.
pi_164154881
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Spot het sarcasm!!
Lol, ze hebben zich beziggehouden met:
- Nieuwe kleding voor avatar
- Text fixes
- Pokeballs mooier maken
- Icoontjes voor de medailles maken
- Offline halen Pokevision
- Flee rate groter maken
- Vision range van de Pokemon verkleint
- Exp bonusses voor nice/great/excellent removed
- Voetstappen weggehaald
- Server gestabiliseerd

Wat moesten ze doen?
- Voetstappen maken
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:59:32 #279
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154885
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Tweek het volgende:

[..]

Nu soms nog steeds niet. Omdat het werkt vanaf de launch.
  maandag 1 augustus 2016 @ 14:59:45 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154891
quote:

[..]

Kom op zeg ...
Utopisch gedachtegoed idd :')
Totaal niet realistisch.
Net als op alle mails binnen 2 dagen antwoord krijgen.
L'Amour menaçant:
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:00:25 #281
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154907
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Staat ook niet op alle spellen die je koopt voor consoles en die zijn OOK niet 100% af als je ze koopt. Steeds minder vaak.

Je eist onrealistische dingen.
L'Amour menaçant:
pi_164154917
quote:

[..]

zo'n grootschalig gratis spel die werkt op GPS is toch nooit uitgebracht. Dit kun je alleen maar op deze manier testen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_164154919
Nogmaals, ik snap heel goed dat mensen teleurgesteld en/of ontevreden zijn, en klagen is je goed recht. Maar kunnen we met zijn allen proberen dit topic een klein beetje positief te houden? Alleen maar gal spuwen en sarcasme maken het er hier echt niet gezellig op :P.
pi_164154930
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Utopisch gedachtegoed idd :')
Totaal niet realistisch.
Net als op alle mails binnen 2 dagen antwoord krijgen.
Hoop dat je sarcastisch bent?
Je mag toch verwachten dat wanneer een developer een game uitbrengt dat het spel gewoon naar behoren werkt.
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:01:31 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154936
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken.

Dat horen ze ook, doen ze dat niet, dan heeft de ontwikkelaar gewoon ergens gefaald.
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:01 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Hoop dat je sarcastisch bent?
Je mag toch verwachten dat wanneer een developer een game uitbrengt dat het spel gewoon naar behoren werkt.
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Tweek het volgende:

[..]

En vroeger is niet meer nu.
We leven in een super snel veranderende markt, waarbij dingen op bepaalde tijden gelanceerd moeten worden ook al zijn ze niet 100% goed of af.

Dat is bij consoles, dat is bij apps, hell dat is zelfs op mijn werk hier bij robots!
Dat krijg je met fast paced technology.

Ik zeg niet dat dat een geode ontwikkeling is, maar het is een algemene ontwikkeling. Niet alleen Niantic.
L'Amour menaçant:
pi_164154947
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

- Text fixes
- Pokeballs mooier maken
- Flee rate groter maken
- Voetstappen weggehaald
- Server gestabiliseerd

Wat moesten ze doen?
- Voetstappen maken
je vergeet de vecht-animatie waardoor de 'direct swipen als de animatie laadt en je gooit een perfect'-cheat is verwijderd :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:02:08 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_164154949
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Spot het sarcasm!!
Dan trekken ze wat uitzendbureau's leeg. Ze zijn ten volle op de hoogte van de reactietermijn natuurlijk
Laffe huichelaar
pi_164154950
quote:

[..]

- Text fixes
- Pokeballs mooier maken
- Flee rate groter maken
- Voetstappen weggehaald
- Server gestabiliseerd

Wat moesten ze doen?
- Voetstappen maken
Ze moeten niks... die voetstapjes fixen ze niet omdat ze meer omzet denken te krijgen door mensen lures en incenses te laten kopen. Echter wordt een leuk gedeelte weggehaald namelijk het zoeken naar pokemon waardoor veel mensen stoppen en ik me nog wel afvraag of dat een nog wel juiste zet is. Zoals ik eerder zei ze willen gewoon omzet maken, ik blameer ze niet hiervoor zo werkt de hedendaagse wereld nu.. geld geld geld
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:02:11 #289
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154951
quote:

[..]

- Text fixes
- Pokeballs mooier maken
- Flee rate groter maken
- Voetstappen weggehaald
- Server gestabiliseerd

Wat moesten ze doen?
- Voetstappen maken
Minor text fixes ftw w/
pi_164154958
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je een essentieel onderdeel van het spel mist en toch betaald hebt, voel je je bekocht. Nou kan Niantic gewoon zeggen 'joh, we hebbem het er tijdelijk uitgehaald tot ie et weer doet' en dan is er geen probleem. Maar dat contact is niet mogelijk. Daar reageren ze niet op. Daar is die clausule voor, dus gebruikt men die. Lijkt me niet gek
Zou je het dan ook terecht vinden als Niantic zou zeggen 'je hebt het geld uitgegeven toen de 3-step-bug al bekend was, dus je wist dat de tracker (nog) niet werkte' ?

Maar ik gok zomaar dat men dat er niet bij vertelt wanneer ze geld terug eisen. En dan is het dus een simpele kwestie van een compleet ander probleem aangrijpen (slechte communicatie) om zo geld terug te eisen wat je betaald hebt voor items (die niets met de tracker te maken hebben), om je ongenoegen over het niet werken van de tracker te uiten.

Natuurlijk ieder zijn eigen visie en zo, maar dat valt in mijn boekje onder kinderachtig zeiken.
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:02:56 #291
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164154961
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:00 schreef picodealion het volgende:
Nogmaals, ik snap heel goed dat mensen teleurgesteld en/of ontevreden zijn, en klagen is je goed recht. Maar kunnen we met zijn allen proberen dit topic een klein beetje positief te houden? Alleen maar gal spuwen en sarcasme maken het er hier echt niet gezellig op :P.
We hebben minor text fixes gekregen.
Kijk die bold text in je incubator scherm. PRACHTIG toch.
pi_164154986
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Nou, dan is er dus vrijwel geen enkele succesvolle games-developer op deze wereld. Blizzard is een kutbedrijf want WoW wordt regelmatig gepatcht. Reden om je geld terug te eisen, nietwaar?

Ik zou zeggen, als je het zo goed weet, ga games maken.
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:04:12 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164154989
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

En dat balkje! O+
L'Amour menaçant:
pi_164154990
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Dit is precies het soort negativiteit dat ik bedoel. Nogmaals, ik begrijp echt dat je ontevreden bent en ik ben het niet met je oneens. Maar je trekt op deze manier wel de sfeer in dit topic naar beneden, wat is daar het nut van?
pi_164154996
quote:

[..]

Kom op zeg ...
Nou ja... Laten we eerlijk zijn.. Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn ja..

Als je een spel koopt van 60-70 euro moet hij wel werken vind ik
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:04:56 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164155000
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Nou, dan is er dus vrijwel geen enkele succesvolle games-developer op deze wereld. Blizzard is een kutbedrijf want WoW wordt regelmatig gepatcht. Reden om je geld terug te eisen, nietwaar?

Ik zou zeggen, als je het zo goed weet, ga games maken.
Perfect aangehaald voorbeeld :D

Er is echt geen enkele app meer die niet met patches werkt na launch.
Maar nee. Pokémon Go MOET perfect zijn vanaf t begin!!!! GODVERRRRDOMME!

Echt... :N
L'Amour menaçant:
pi_164155010
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:00 schreef picodealion het volgende:
Er is hier een ware moesson gaande, dus ik kan niet op jacht om jullie vervolgens jaloers te maken met mijn supertoffe nieuwe pokemon.
pi_164155023
quote:
12s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:05 schreef probeer het volgende:

[..]

Er is hier een ware moesson gaande, dus ik kan niet op jacht om jullie vervolgens jaloers te maken met mijn supertoffe nieuwe pokemon.
Ah, hier istie net voorbij dus ik ga juist weer even op jacht. Zag alweer dat er een Onix in het park zat vanochtend, eens zien of ik er nog een kan vinden.
pi_164155036
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nou ja... Laten we eerlijk zijn.. Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn ja..

En geen enkele developer die het niet met je eens is.
Helaas is de realiteit anders.
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:06:40 #300
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_164155042
quote:
13s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dit is precies het soort negativiteit dat ik bedoel. Nogmaals, ik begrijp echt dat je ontevreden bent en ik ben het niet met je oneens. Maar je trekt op deze manier wel de sfeer in dit topic naar beneden, wat is daar het nut van?
Nee, dat was dus geen sarcasme. Ik vind het serieus prachtig. Vanwege de contrast settings van mn HTC One Rom kon ik soms dus niet zien hoeveel KM ei ik had.
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:06:42 #301
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164155043
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Helaas kan die standaard met de steeds veeleisendere en veranderende markt in technologie bedrijven al jaren niet meer gehaald worden. En da's ECHT niet alleen Niantic en ook ECHT niet alleen bij games zo. Dingen worden vaka met kinderziektes in de markt gezet. Hell, daar komt die hele uitdrukking uit voort! Jammer, maar helaas. Ik snap de frustratiee. Maar ik snap niet de overreacting.
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')