SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ja, beetje jammer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef Unites het volgende:
Wanneer je een LP hebt en dat niet doorhebt
Sorry dat het zo lang duurde jongens
Ja om dat tegen te werken omdat het hamsteren van de Rattata's, Pidgey's en Weedles moeilijker gemaakt is zul je bedoelen. Ach inmiddels heb ik aardig wat candy lopen hamsteren voor de drie. Nu nog genoeg hoge cp vinden om allemaal te evolven. Dat is nu wel lastiger omdat ze om de haverklap vluchten en uit de pokeballs ontsnappen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:49 schreef Unites het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat wel expres voor de 'Lucky Egg'-methode om te levellen.
Nog zo 1:quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
De Grote Beek (Eindhoven) heeft aan Niantic meer pokemon op hun terrain aangevraagd. Het is een geestelijke gezondheids inrichting en ze merken dat patienten echt samen gaan jagen en meer met elkaar praten hierdoor.
Goeie zaak![]()
En mensen maar miepen over anti-sociale bijeffecten van zo'n spel.
Tegen welke regels gaan ze precies in dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh maar Niantic IS aan het kloten.
Ze gaan in tegen de regels die google en apple hebben opgezet.
En dit is 1 van de weinige manieren om het duidelijk te maken. Een refund is nog iets harder
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja om dat tegen te werken omdat het hamsteren van de Rattata's, Pidgey's en Weedles moeilijker gemaakt is zul je bedoelen. Ach inmiddels heb ik aardig wat candy lopen hamsteren voor de drie. Nu nog genoeg hoge cp vinden om allemaal te evolven. Dat is nu wel lastiger omdat ze om de haverklap vluchten en uit de pokeballs ontsnappen.
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Norrage het volgende:
Wat een gezeik van iedereen zeg op die update. Stelletje verwende apen overal![]()
Ik heb inmiddels 11 Rattata's, 9 Pidgey's, 4 Spearows en 1 Zubat klaarstaan om te evolven. Veel te weinig om 1 lucky egg goed te kunnen benutten. Dus ik ben al aan de slag om andere Pokémon ook zover te krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Unites het volgende:
[..]
PreciesDat heb je iets beter en duidelijker geformuleerd dan ik
haha
Ik was net bezig met verzamelen.Maar heb nog maar genoeg Candy voor 20 Pokémon.
Ik heb een Pokéballen-tekort (lees: 1 Great Ball nog over), anders had ik vanmiddag wel even een rondje gelopen door de polder hier om weer te kunnen verzamelenquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 11 Rattata's, 9 Pidgey's, 4 Spearows en 1 Zubat klaarstaan om te evolven. Veel te weinig om 1 lucky egg goed te kunnen benutten. Dus ik ben al aan de slag om andere Pokémon ook zover te krijgen.
Dat was bij ingress idd ook al. Minder kunst, minder historische gebouwen, minder mensen. Dus minder voor het spel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef Unites het volgende:
[..]
Op zich mag het spel natuurlijk ook best uitdagend zijn.
Het is alleen heel erg vervelend (en misschien wel oneerlijk ook) voor mensen die op het platteland wonen - zoals ik - én maar één enkele Pokéstop in de buurt hebben. Dat was al een groot minpunt voor mij aan Pokémon GO, en dat punt wordt nu dan nog groter.
Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enormquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik heb een Pokéballen-tekort (lees: 1 Great Ball nog over), anders had ik vanmiddag wel even een rondje gelopen door de polder hier om weer te kunnen verzamelen
Dit is wat ze terug mailen als je hun een mail stuurt:quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tegen welke regels gaan ze precies in dan?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enorm
Mooi.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
De Grote Beek (Eindhoven) heeft aan Niantic meer pokemon op hun terrain aangevraagd. Het is een geestelijke gezondheids inrichting en ze merken dat patienten echt samen gaan jagen en meer met elkaar praten hierdoor.
Goeie zaak![]()
En mensen maar miepen over anti-sociale bijeffecten van zo'n spel.
Die 20 en 50 hp potions is het eerste wat ik de prullenbak in gooi D:quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enorm
Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.quote:
Ik vecht sowieso bijna nooit in Gyms. Mijn voorraad aan Potions en Revives is ook enorm groot i.v.m. de voorraad aan Pokéballs, maar om nou alles te gaan lopen verwijderenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.
Nee laat hem maar coins gevenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.
Ik knikkerde eerst ook m'n potions veelal weg, en m'n revives. Maar nu ik sinds gisteren een cursus trainer en battelen heb gehad ben ik er rap doorheen gegaanquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan waar je woont.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ik nimmer meer in de buurt zal komen van die lvl 20 gasten omdat ik pas op de officiële release ben begonnen
Standswandel park is grinding heaven iddquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan waar je woont.
Ik ben met de officiële release begonnen en kan in Eindhoven bij het stadswandelpark flink grinden, waardoor ik nu wel in de gyms mee kan vechten.
Dat laatste ontdekte ik ook gisteren pas.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik knikkerde eerst ook m'n potions veelal weg, en m'n revives. Maar nu ik sinds gisteren een cursus trainer en battelen heb gehad ben ik er rap doorheen gegaan
Gelukkig krijg je er ook welw eer genoeg bij stops.
Wel leuk. Spel was voor mij eerst voornamelijk verzamelen. Nu snap ik eindelijk hoe dat werkt met trainen, prestige en battles. Wist niet eens dat scherm vasthouden je special attack triggered
Zoals ze in Candy Crush hebben toegevoegd?quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:06 schreef Unites het volgende:
Ze zouden eigenlijk gewoon een soort van 'Rad van Fortuin' moeten introduceren. Dat spelers elke dag één keer kunnen draaien voor wat extra items. Maar ja, dat zal wel nooit gebeuren, want geld... geld... en had er iemand al geld gezegd?![]()
Ja precies, maar dat ze nu de mail dicht hebben gezet is niet de reden dat mensen nu een refund terug kunnen vragen. Oorzaak en gevolg wordt wat omgedraaid hier.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh en er zijn al mensen die een refund hebben gehad.
Heb je de XP toename gezien per level?quote:Op zondag 31 juli 2016 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ik nimmer meer in de buurt zal komen van die lvl 20 gasten omdat ik pas op de officiële release ben begonnen
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:05 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik vecht sowieso bijna nooit in Gyms. Mijn voorraad aan Potions en Revives is ook enorm groot i.v.m. de voorraad aan Pokéballs, maar om nou alles te gaan lopen verwijderendan is m'n tas ook zo leeg
hahaha
Ik verloor ook constant. Maar "it will get better" merk ik nu. Ook eindelijk pokemon met 1000+ CP. Werd tijdquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Dat laatste ontdekte ik ook gisteren pas.
Naja, ik deed het eerst nooit, want ik dacht dat je dan sowieso zou verliezen. Ik ging gewoon voor de constante, simpele aanval
Zou nice zijn jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee laat hem maar coins geven
1 coin voor zeg 500 HP aan healthpotions of zo.
Mmhm... Ik speel geen Candy Crushquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ze in Candy Crush hebben toegevoegd?.
Eens hoor daar niet vanquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat ze nu de mail dicht hebben gezet is niet de reden dat mensen nu een refund terug kunnen vragen. Oorzaak en gevolg wordt wat omgedraaid hier.
Refunds aanvragen voor in-app aankopen dagen nadat je de problemen (if any) hebt gehad vind ik niet fair. En ik geloof best dat er mensen zijn die problemen hebben gehad, maar dat ze nu pas massaal een refund gaan aanvragen is gewoon de dev. pesten.
En ik wil de totale non-communicatie van Niantic absoluut niet goedpraten, maar een hoop users gedragen zich nu ook als een stel kleuters.
Beterquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verloor ook constant. Maar "it will get better" merk ik nu. Ook eindelijk pokemon met 1000+ CP. Werd tijd
Het succes overvalt ze een beetje denk ik...quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens hoor daar niet van
Maar Niantic pakt dit zo verkeerd aan als maar kan.
Het gaat ze allemaal te hard denk ikquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens hoor daar niet van
Maar Niantic pakt dit zo verkeerd aan als maar kan.
Daarin mag je ook elke dag aan een rad draaien waarmee je een booster verdient om makkelijker door lastige levels heen te komen. Staat ook een jackpot bij, met veel verschillende boosters, maar die draait niemand ooit natuurlijkquote:
Moet je eens met een team een gym overnemenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik verloor ook constant. Maar "it will get better" merk ik nu. Ook eindelijk pokemon met 1000+ CP. Werd tijd
Denk ik ook. En ik vond Niantic altijd al leuk met Ingress, dus ze kunnen een potje bij me breken. Give them some credit. And time.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Het succes overvalt ze een beetje denk ik...![]()
Gisteren gedaan met 3quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Moet je eens met een team een gym overnemen
Dan vechten meerdere pokemon tegelijk tegen de gym en dan gaat het hard.
Aha... Misschien besluit Niantic wel om later ook zoiets toe te voegen aan Pokémon GO. Het is in ieder geval wel een handig middeltje om spelers sowieso één keer per dag de App op te laten startenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarin mag je ook elke dag aan een rad draaien waarmee je een booster verdient om makkelijker door lastige levels heen te komen. Staat ook een jackpot bij, met veel verschillende boosters, maar die draait niemand ooit natuurlijk.
Fighting > normal geloof ikquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er sterk tegen een snorlax? Ik weet al die types niet zo dus geen idee
Dan alsnog pakken ze alles echt verkeerd aan. Wat goed is slopen, en wat verkeerd is niet oplossen..quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat ze allemaal te hard denk ikDe populariteit, de servers, de problemen, de aandacht, de klachten. Alles.
En toch zouden ze door hun ervaringen met Ingress beter moeten weten toch? Juist Pokémon is nog zo inmens populair over de hele wereld. Dat ze niet inzagen op tijd dat ze gewoon goud in handen hebben is beyond mequote:Op maandag 1 augustus 2016 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat ze allemaal te hard denk ikDe populariteit, de servers, de problemen, de aandacht, de klachten. Alles.
Hier staat een handig schematisch overzicht: http://pokemondb.net/typequote:Op maandag 1 augustus 2016 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
Een sterkere Snorlax?quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
http://www.pojo.biz/board/showthread.php?t=382178 hele lijst in de linkquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ze hadden aangegeven dat serverstabiliteit punt 1 is nu.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dan alsnog pakken ze alles echt verkeerd aan. Wat goed is slopen, en wat verkeerd is niet oplossen..
Ze hebben samen met Nintendo berekend wat ze konden verwachten qua workload gebaseerd op verkopen van pokemon games, actieve traineraccounts en nog een zooi variabelen meer. Maar de influx van alle mensen die nog nooit een pokemon game aangeraakt hebben (waaronder ik) overdonderde ze compleet...quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En toch zouden ze door hun ervaringen met Ingress beter moeten weten toch? Juist Pokémon is nog zo inmens populair over de hele wereld. Dat ze niet inzagen op tijd dat ze gewoon goud in handen hebben is beyond me
Nee, want Ingress is veeeeeeeel trager en gestager gegaan dan Pokémon. Hier was bijna niet tegen op te ontwikkelen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En toch zouden ze door hun ervaringen met Ingress beter moeten weten toch? Juist Pokémon is nog zo inmens populair over de hele wereld. Dat ze niet inzagen op tijd dat ze gewoon goud in handen hebben is beyond me
+1quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hadden aangegeven dat serverstabiliteit punt 1 is nu.
Met het verwijderen van die stappen hebben ze niets stukgemaakt wat nog niet werkte... alleen de verwarring weggenomen.
Daarbij is er maar zoveel wat je op kan lossen in een tijdsbestek van een paar weken. Software moet ook doorgetest worden anders krijg je nog meer gezeik.
[..]
Ze hebben samen met Nintendo berekend wat ze konden verwachten qua workload gebaseerd op verkopen van pokemon games, actieve traineraccounts en nog een zooi variabelen meer. Maar de influx van alle mensen die nog nooit een pokemon game aangeraakt hebben (waaronder ik) overdonderde ze compleet...
Ja, dat van die gewone straat blokkeren vind ik idd ook te ver gaan. Blijf dan verdomme gewoon op de stoep en hinder anderen niet. Die volksverhuizingen en mobs zelf vind ik nog wel grappig. Mits je dus niemand hinder.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:22 schreef HostiHawaii het volgende:
Vrijdag in Kijkduin geweest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begon gezellig druk, ben wat wezen drinken met mijn vrouw en ondertussen hadden we aardig wat nieuwe entries in onze Pokedex.
Een shitload aan Voltorbs, Magnemites, etc. We konden ze meteen evolueren. Machop, Sandshrew, Rhyhorn, Growlithe, Onix, Seel, Geodude, Parasect, Doduo en een aantal Meoths gevangen.
Er kwam een Mankey uit mijn ei en een Lapras. Toen we van het terrasje gingen, was het een STUK drukker.
Ineens begon iedereen te rennen, wat bleek: Charizard spawnede aan het eind van de boulevard.
Resultaat: Een volksverhuizing waarvan ik de helft heb kunnen vastleggen.
View My Video
View My Video
Afijn, er achteraan GELOPEN, niks gevangen. Boeide ook niet, we stonden verbaasd dat men zo massaal in beweging kwam en vermaakten ons wel.
30 minuten later:
Volksverhuizing 2, een Charmeleon. Ditmaal in een normale straat. Gevolg, de hele straat stond vol en auto's konden er niet meer langs. Geschreeuw, getoeter, gekkenhuis.
Iedereen dringen voor dat beest, ik met de mobiel van mij en die van mijn vrouw op veilige afstand kon hem gewoon vangen zonder in de drukte te zitten (bij mij rende hij weg, dus een grijs symbooltje op vakje 005 is mijn trieste herinnering). Hartstikke leuk allemaal en ik ga binnenkort weer, maar om nu een hele fucking straat en bijhorend verkeer te blokkeren alleen voor een Pokemon, gaat mij wat te ver.
Wel erg gaaf om zoiets live te zien trouwens
Daarvan heb ik echt vrijwel niets nogquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begon gezellig druk, ben wat wezen drinken met mijn vrouw en ondertussen hadden we aardig wat nieuwe entries in onze Pokedex.
Een shitload aan Voltorbs, Magnemites, etc. We konden ze meteen evolueren. Machop, Sandshrew, Rhyhorn, Growlithe, Onix, Seel, Geodude, Parasect, Doduo en een aantal Meoths gevangen.
Briljant toch?quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er kwam een Mankey uit mijn ei en een Lapras. Toen we van het terrasje gingen, was het een STUK drukker.
Ineens begon iedereen te rennen, wat bleek: Charizard spawnede aan het eind van de boulevard.
Resultaat: Een volksverhuizing waarvan ik de helft heb kunnen vastleggen.
View My Video
View My Video
Afijn, er achteraan GELOPEN, niks gevangen. Boeide ook niet, we stonden verbaasd dat men zo massaal in beweging kwam en vermaakten ons wel.
30 minuten later:
Volksverhuizing 2, een Charmeleon. Ditmaal in een normale straat. Gevolg, de hele straat stond vol en auto's konden er niet meer langs. Geschreeuw, getoeter, gekkenhuis.
Iedereen dringen voor dat beest, ik met de mobiel van mij en die van mijn vrouw op veilige afstand kon hem gewoon vangen zonder in de drukte te zitten (bij mij rende hij weg, dus een grijs symbooltje op vakje 005 is mijn trieste herinnering). Hartstikke leuk allemaal en ik ga binnenkort weer, maar om nu een hele fucking straat en bijhorend verkeer te blokkeren alleen voor een Pokemon, gaat mij wat te ver.
Wel erg gaaf om zoiets live te zien trouwens
ik ga af en toe in n gymom munten te krijgen, ging prima op lv 11 ook hoor, vanmorgen kwam ik er zelfs nog een tegen waar gewoon plaats was, kon ik zo bij in kruipen én m'n muntjes innenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat erbij kruipen kan wel aso zijnquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga af en toe in n gymom munten te krijgen, ging prima op lv 11 ook hoor, vanmorgen kwam ik er zelfs nog een tegen waar gewoon plaats was, kon ik zo bij in kruipen én m'n muntjes innen
Wat wel werkte is dat je in dat rijtje van nearby een Pokémon naar keuze kon selecteren om die te tracken met de groene beams in de juiste richting. Dat is er nu ook uit. Beter dat het er nog in zat, nu zoek je letterlijk naar een nWeedle in a haystackquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:37 schreef Norrage het volgende:
Dat gezeik op dat die voetstapjes weg zijn. Mensen. De voetstapjes werkten NIET. Beter dat het nu weg is
Je eigen gym trainien verhoogt in principe het niveau. Dus dat het niveau daalt komt door de aanvallen van de anderen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:39 schreef Norrage het volgende:
Als je traint in je eigen gym verneuk je dan die gym? Ik heb nu 3x meegemaakt dat ik aan het vechten ben in een gym van mijn eigen kleur, en dat het level daarna omlaag ging! Maar volgens mij overlapte het telkens met anderen die de gym aan het veroveren waren....dus toeval?
Maar dat van waar nog plaats is hé.. Je moet je dan toch eerst een ingang verschaffen door de bestaande teamleden van je eigen kleur te overklassen? Bij gyms van je eigen kleur krijg ik nooit de optie om er eentje bij te plaatsen zelfs al is er nog een plek over. Ik moet altijd eerst mijn pokemon naar keuze laten vechten om te trainen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ga af en toe in n gymom munten te krijgen, ging prima op lv 11 ook hoor, vanmorgen kwam ik er zelfs nog een tegen waar gewoon plaats was, kon ik zo bij in kruipen én m'n muntjes innen
hier was niemand, alleen ikquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat erbij kruipen kan wel aso zijnZo had ik per ongeluk de plek "afgepakt" van iemand die met trainen de prestige op aan t krikken was voor een extra vrij plekje en ik kwam net aanlopen en pakte onwetend die plek.
SORRY!!!!!!!!!! Ik ben nog een noob!
Toeval. Als je traint en je verlies je eerste battle, dan komt er gewoon geen prestige bij. Maar er gaat niks vanaf. Kan alleen door aanvallen van een ander team. Dus zal tegelijk geweest zijnquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:39 schreef Norrage het volgende:
Als je traint in je eigen gym verneuk je dan die gym? Ik heb nu 3x meegemaakt dat ik aan het vechten ben in een gym van mijn eigen kleur, en dat het level daarna omlaag ging! Maar volgens mij overlapte het telkens met anderen die de gym aan het veroveren waren....dus toeval?
Dat is toeval.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:39 schreef Norrage het volgende:
geen idee eigenlijk, ik kon er gewoon bij in de paar x dat ik t gedaan hebquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar dat van waar nog plaats is hé.. Je moet je dan toch eerst een ingang verschaffen door de bestaande teamleden van je eigen kleur te overklassen? Bij gyms van je eigen kleur krijg ik nooit de optie om er eentje bij te plaatsen zelfs al is er nog een plek over. Ik moet altijd eerst mijn pokemon naar keuze laten vechten om te trainen.
Mwa. Is ons gisteren ook gelukt. Wel 2 tegen 3, en dan is het te doen. We hebben goed verdedigd (in Geldrop). Maar misschien ook omdat de tegenstander niet snapte / ind e gaten had wat er gebeurde.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is toeval.
Daarom ga ik niet meer trainen bij een gym als er andere mensen bij zijn. De tegenstander kan veel sneller de punten naar beneden krijgen dan jij er bij krijgt.
Die BOOM komt door het jeugdsentiment van generatiegenoten van mij (de huidige 20-30ers) Die zijn opgegroeid met Pokémon op het schoolplein met de trading cards, de Gameboy spellen en de series.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want Ingress is veeeeeeeel trager en gestager gegaan dan Pokémon. Hier was bijna niet tegen op te ontwikkelen.
En Pokémon zelf was al op z'n teruggang. Blijkbaar leefde t bij veel mensen echter nog wel. Op zich goede timing, maar nu ineens BOOM!
Ja, dan was t dus een hele verse gym met nog een vrije plek. Of iemand had net getraind en de prestige verhoofd. Zodra het Gym level omhoog gaat komt er een extra plaats vrij.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk, ik kon er gewoon bij in de paar x dat ik t gedaan heb
Die, met daarbij de mensen die puur en alleen de hype volgen, hebben ze onderschat wellicht. So be it. Je had ook GEEN spel kunnen hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die BOOM komt door het jeugdsentiment van generatiegenoten van mij (de huidige 20-30ers) Die zijn opgegroeid met Pokémon op het schoolplein met de trading cards, de Gameboy spellen en de series.
Zo moker irritant is dat, ik train gisteren een gym, knal mijn 2.100 CP Lapras er in.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat erbij kruipen kan wel aso zijnZo had ik per ongeluk de plek "afgepakt" van iemand die met trainen de prestige op aan t krikken was voor een extra vrij plekje en ik kwam net aanlopen en pakte onwetend die plek.
SORRY!!!!!!!!!! Ik ben nog een noob!
meldtquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die BOOM komt door het jeugdsentiment van generatiegenoten van mij (de huidige 20-30ers) Die zijn opgegroeid met Pokémon op het schoolplein met de trading cards, de Gameboy spellen en de series.
True, true. En toch met de gameboy spellen red en blue in mijn achterhoofd zit ik eerder te overwegen die opnieuw te gaan spelen dan geld in Pokémon Go te stoppenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die, met daarbij de mensen die puur en alleen de hype volgen, hebben ze onderschat wellicht. So be it. Je had ook GEEN spel kunnen hebben.
ik durfde eerst niet te vechten tegen zon hoge lapras, maar heb m al 2x verslagenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zo moker irritant is dat, ik train gisteren een gym, knal mijn 2.100 CP Lapras er in.
Ik train hem nog 2 levels, komen er 2 van die teringkinderen, die er 2x een 500CP Ratticate in tyften
Heb 2 gyms geupgrade naar level 8 en daar bij beide een 2.100 Lapras ingegooid, die gyms heb ik al 2 dagen
+1. Meeste die ik op straat kom zijn ook leeftijdsgenotenquote:
Mwah valt mee, als ik de hele tijd 2 Pokemons van een gym battle om te trainen met een 1.000 CP electicity tegen een 1.500CP water type, dan gaat het hard hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:43 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is toeval.
Daarom ga ik niet meer trainen bij een gym als er andere mensen bij zijn. De tegenstander kan veel sneller de punten naar beneden krijgen dan jij er bij krijgt.
Volgens mij werkte dat voor geen meter hoor. Toeval denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat wel werkte is dat je in dat rijtje van nearby een Pokémon naar keuze kon selecteren om die te tracken met de groene beams in de juiste richting. Dat is er nu ook uit. Beter dat het er nog in zat, nu zoek je letterlijk naar een nWeedle in a haystack
Lapras is wel een stuk sterker geworden sinds ze die special attacks hebben geboost.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik durfde eerst niet te vechten tegen zon hoge lapras, maar heb m al 2x verslagenDus nu doe ik t gewoon als t rustig is en ik tijd en zin heb.
Ik ben opgegroeid met de Pokémon-serie op tv. Hier in mijn wijk ben ik echter nog niemand tegengekomen die het ook aan het spelen zijn. Zie wel dat de twee gyms hier in mijn wijk al level 7 en 4 zijn met allemaal Pokémon boven de 1000+cpquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1. Meeste die ik op straat kom zijn ook leeftijdsgenotenDe huidige kinderen hebben misschien meer tijd ivm lange zomervakantie. Maar qua aantallen zijn wij beter vertegenwoordigd. Niet gek want je hebt toch een smartphone + internetbundel voor nodig.
huiquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zo moker irritant is dat, ik train gisteren een gym, knal mijn 2.100 CP Lapras er in.
Ik train hem nog 2 levels, komen er 2 van die teringkinderen, die er 2x een 500CP Ratticate in tyften
Heb 2 gyms geupgrade naar level 8 en daar bij beide een 2.100 Lapras ingegooid, die gyms heb ik al 2 dagen
Ik kreeg er 2 achter elkaar in twee 10 KM's eggsquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:56 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
hui
Mag ik jouw Lapras lenen? ik wil er al eentje voor een lange tijd maar ik kom 'm nergens tegen en zit ook nooit in mijn eieren... *huiliehuilie*
Dat is prima, maar het gaat om de communicatie, ik wil dit van Niantic zelf horen en niet van Ang3l op fok hahaquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die, met daarbij de mensen die puur en alleen de hype volgen, hebben ze onderschat wellicht. So be it. Je had ook GEEN spel kunnen hebben.
Heb je trouwens gehoord van die nieuwe Pokémon Go regel, als je 2 laprassen hebt dat je er een moet afstaan...? bijv aan iemand die hem heel graag wil hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:57 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik kreeg er 2 achter elkaar in twee 10 KM's eggs
86% en 92% IV hehe
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Heb je trouwens gehoord van die nieuwe Pokémon Go regel, als je 2 laprassen hebt dat je er een moet afstaan...? bijv aan iemand die hem heel graag wil hebben.
Nee sorry, ik ben selectief doofquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:59 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Heb je trouwens gehoord van die nieuwe Pokémon Go regel, als je 2 laprassen hebt dat je er een moet afstaan...? bijv aan iemand die hem heel graag wil hebben.
Gratis wifi hier in de stadquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1. Meeste die ik op straat kom zijn ook leeftijdsgenotenDe huidige kinderen hebben misschien meer tijd ivm lange zomervakantie. Maar qua aantallen zijn wij beter vertegenwoordigd. Niet gek want je hebt toch een smartphone + internetbundel voor nodig.
Ga je dan op bezoek bij je vriendin voor de Pokémon of voor je vriendin?quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:13 schreef Noorseviking het volgende:
Nou bij m'n vriendin in Amsterdam Oost om de hoek zit een charmander nest 2/3 tegelijk somsdat gaat vaker op bezoek komen worden.
En daarnaast voordat pokevision uit de lucht was nog een Porygon kunnen meepikken.
voor Pokémon, hij wil zijn Onix uitlaten - goed baasje heeft dat natuurlijk over!quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je dan op bezoek bij je vriendin voor de Pokémon of voor je vriendin?
Oh, dat wist ik niet. Ik zal er rekening mee houden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als je inderdaad gaat trainen tegen een Pokemon die 2x zo laag is, dan krijg je ook minder prestige.
Ik deed t niet expresquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ze kunnen me altijd ff inhurenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:58 schreef Donnis het volgende:
[..]
Dat is prima, maar het gaat om de communicatie, ik wil dit van Niantic zelf horen en niet van Ang3l op fok haha
Onix............ ik vond er eentje in de kasteeltuin van Helmond, Super blij! Die had ik nog niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
voor Pokémon, hij wil zijn Onix uitlaten - goed baasje heeft dat natuurlijk over!
Wowquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren trouwens ook geleerd dat de pokemon namen Ekans en Arboc gewoon Snake en Cobra zijn achterstevoren
Zo leer je nog eens wat
Ja, en Muk achterstevoren is.... Hihaho.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren trouwens ook geleerd dat de pokemon namen Ekans en Arboc gewoon Snake en Cobra zijn achterstevoren
Zo leer je nog eens wat
Nu je het zegt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo leer je nog eens wat
quote:
Als je een Eevee omdraait ligt die op zn rug.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan staat er vos... om nee,.. wacht.
Haha ik vind het niet erg als mensen van mijn team er iets bij zetten, maar vind het kut als ze zo'n lage CP er in zetten, dan word ik ook weer snel uit die gym gegooid namelijkquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed t niet expresWist niet hoe t werkte. Nu dus wel.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je dan op bezoek bij je vriendin voor de Pokémon of voor je vriendin?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:27 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
voor Pokémon, hij wil zijn Onix uitlaten - goed baasje heeft dat natuurlijk over!
En Hitmonlee en Hitmonchan komen van Bruce Lee en Jackie Chan vandaanquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo leer je nog eens wat
Dit wist ik dan weer nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:07 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
En Hitmonlee en Hitmonchan komen van Bruce Lee en Jackie Chan vandaan
Hier in de stad heeft iemand een kaart gemaakt waarop spots van sinds de update verzameld worden, en blijkbaar kun je nu overal maar zo een porygon tegenkomen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:13 schreef Debsterr het volgende:
Voor het eerst een Slowbro gezien op de map, evenals een Porygon. Niet gevonden (maar ook niet echt gezocht, lunchpauze was wel weer voorbij). Er ontsnapt wel echt meer dan eerst.
Ik vond dat al zo'n stomme namen... nu snap ik ze beterquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo leer je nog eens wat
Ik voelde me lichtelijk dom. Hetgeen net bevestigd werd door onze stagair.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vond dat al zo'n stomme namen... nu snap ik ze beter.
Was die eerst zo beperkt dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Hier in de stad heeft iemand een kaart gemaakt waarop spots van sinds de update verzameld worden, en blijkbaar kun je nu overal maar zo een porygon tegenkomen.
Ach, ik heb wel vaker van dat soort "oh ja" momentjesquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde me lichtelijk dom. Hetgeen net bevestigd werd door onze stagair.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo leer je nog eens wat
Wel nice dan, dat 'ie nu wat "makkelijker" vindbaar wordtquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:20 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hier tenminste, en in dat overzichtje van Reddit ook.
Ik 1x in de nearby, maar niet gezocht (dus ook niet gevonden).quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel nice dan, dat 'ie nu wat "makkelijker" vindbaar wordt. Ik speel nu sinds 13 juli en had 'm zelfs nog nooit op de nearby map gehad.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:26 schreef HostiHawaii het volgende:
Ander weetje wat ik niet wist, alle Pokemons maken zo'n achterlijk 8 bit geluid, behalve 1.
Ik speelde altijd zonder geluid dus ik wist het pas toen mijn vrouw op haar app bezig was en ik ineens een HEEL bekend stemmetje hoorde bij 1 specifieke Pokemon.
Leuk! Dat zou een goeie toevoeging zijn ja!quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
Wat vinden jullie van mn Apricorns idee?
In gen II zat er een pokeball maker, Kurt ofzo?, die maakte Pokeballs door Apricorns toe te voegen bij het Pokéball maak proces.
Je zou bijvoorbeeld bij de volgende update een Apricorn case kunne toevoegen.
Die Apricorn case komt vol met Apricorns van die je vind bij pokéstops.
Vervolgens kun je op speciale punten Apricorns en Pokeballs omwisselen voor Speciale pokeballs.
lolquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je een Eevee omdraait ligt die op zn rug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus. Daar kom ik dus ook nu pas achterquote:Op maandag 1 augustus 2016 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo leer je nog eens wat
Ik voel me steeds minder dom hierquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:32 schreef Walging het volgende:
[..]
Jezus. Daar kom ik dus ook nu pas achter
Nice!quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:20 schreef DaMart het volgende:
Net even snel wezen tanken met de auto... had het spel aan laten staan in mijn broekzak, zodat ik bij de pomp snel even de nabijgelegen Pokestops kon bezoeken. Kom ik net thuis... heeft hij de autokilometers gewoon als wandelkilometers geteld en is er een Exeggcute uit mijn 5 KM-ei gekomen.
Ei-inceptionquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nice!
Ei komt uit *tromgeroffel* Nog meer eieren!![]()
+1quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:32 schreef Walging het volgende:
[..]
Jezus. Daar kom ik dus ook nu pas achter
quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Nice!
Ei komt uit *tromgeroffel* Nog meer eieren!![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Briljant toch?
Solar komt er aan in Roermond. Dat is 25k+ mensen extra boven al die duitsers en chinezen die hier dagelijks komen voor het outlet center (21k+ per dag).
Heel centrum Roermond is een en al pokestops en er staan altijd lures uit.
Yo dawg, I heard you like eggs, so I put an egg in your egg!quote:
Ik heb me suf geklikt op 'm.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:36 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
YupVertelde het vol trots aan mn collega's... Die keken allemaal zo:
[ afbeelding ]
Dat weet je niet. Het kan best zijn dat de 1 makikarp 200 meter links is. De ander 200 naar boven en dat de andere 312 meter naar rechts is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:41 schreef Debsterr het volgende:
There's something fishy going on here
[ afbeelding ]
Ja, maar het ziet er toch gewoon grappig uitquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Het kan best zijn dat de 1 makikarp 200 meter links is. De ander 200 naar boven en dat de andere 312 meter naar rechts is.
I bet you're fun at parties.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Het kan best zijn dat de 1 makikarp 200 meter links is. De ander 200 naar boven en dat de andere 312 meter naar rechts is.
Ik kom er hierdoor achter dat ik bij mijn echte naam net zoiets heb als eevee omdraaienquote:
Laat me raden jij heet Bob, Onno, Otto of Reinier?quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kom er hierdoor achter dat ik bij mijn echte naam net zoiets heb als eevee omdraaien
lulquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laat me raden jij heet Bob, Onno of Reinier?
Mijn scanner doet het gewoon nogquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Hier in de stad heeft iemand een kaart gemaakt waarop spots van sinds de update verzameld worden, en blijkbaar kun je nu overal maar zo een porygon tegenkomen.
quote:
Ik vind jou wel een Otto.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Ja dat is hem.
Nah 1 van de boven genoemde namen. Bob iig niet want dat ben ik nooit
Ik welquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Laat me raden jij heet Bob, Onno, Otto of Reinier?
Jij bent volgens mij een Reinier.quote:
hoe de neuk kom je daar nu pas achter als je naam een palindrome is?quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kom er hierdoor achter dat ik bij mijn echte naam net zoiets heb als eevee omdraaien
Volgens mij ook ja.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij een Reinier.
Ik ken een Harmen die al zijn hele leven in Arnhem woont, en pas na meer dan 20 jaar erachter kwam dat die twee anagrammen van elkaar zijnquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hoe de neuk kom je daar nu pas achter als je naam een palindrome is?
Herkenbaar naam genootquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
En dan mensen die naar je toe komen en heel verbaasd vragen of ik al weet dat ik mijn naam achterstevoren kan schrijven
Ja, ik vind het ook jammer hoeveel negativiteit er heerst. Ik snap dat mensen teleurgesteld en/of ontevreden zijn over een aantal dingen, maar het komt de sfeer niet ten goede om daar met zijn allen constant over te lopen zeiken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:57 schreef probeer het volgende:
Wat jammer zeg, die 'ik wil mijn geld terug omdat het spel naar mijn zin niet snel genoeg gefixt wordt' mensen op reddit.
Dan zou mijn schoonmoeder dus best een Ditto kunnen zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Eevee gevonden te hebben en als er dan op klikt blijkt ie een heel raar gezichtje te hebben.
Nee, niemand weet dat nog. Er doen idiote theorieën de ronde, maar ik geloof daar niks van.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is het trouwens al bekend hoe je Ditto kan vinden?
Lijkt me wel cool als Ditto vermomd zou zijn als een andere Pokémon. Denk je bijvoorbeeld een Eevee gevonden te hebben en als er dan op klikt blijkt ie een heel raar gezichtje te hebben.
En dan toch ook nog door blijven spelenquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:57 schreef probeer het volgende:
Wat jammer zeg, die 'ik wil mijn geld terug omdat het spel naar mijn zin niet snel genoeg gefixt wordt' mensen op reddit.
Ditto kon zijn basis functie ''Transform'' niet vervullen. Niantic heeft hem dus verwijderd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Is het trouwens al bekend hoe je Ditto kan vinden?
Lijkt me wel cool als Ditto vermomd zou zijn als een andere Pokémon. Denk je bijvoorbeeld een Eevee gevonden te hebben en als er dan op klikt blijkt ie een heel raar gezichtje te hebben.
Ik ben er vrij zeker van dat dit serverside wordt berekend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:00 schreef probeer het volgende:
Ow en over die update ...
Het vervelendste vind ik de veel hogere flee-rate. Is dat iets wat met de update aan de client-side doorgevoerd is, of aan niantics kant? Want in het eerste geval .. zou het dan wat uitmaken om de laatste versie van PoGo er af te gooien en gewoon de oudere 29.3 te installeren via een internet-download?
Ja heh, stakkersquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:57 schreef probeer het volgende:
Mooi excuus om fruit en ballen naar haar te gooien toch?quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan zou mijn schoonmoeder dus best een Ditto kunnen zijn.
Helemaal mee eens. Zelfde met die 1 star rating in Japan. En dan met z'n allen google play emailen dat ze hun geld terug willen van aankopen langer dan 48 uur geleden. En raar genoeg lijkt google play er in mee te gaan, ipv gewoon te zeggen dat die lui zich niet zo aan moeten stellen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:58 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook jammer hoeveel negativiteit er heerst. Ik snap dat mensen teleurgesteld en/of ontevreden zijn over een aantal dingen, maar het komt de sfeer niet ten goede om daar met zijn allen constant over te lopen zeiken.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ditto kon zijn basis functie ''Transform'' niet vervullen. Niantic heeft hem dus verwijderd.
Jammer. Ochja .. dan hoef ik wellicht niet meer om de zoveel tijd pokeballs te deleten. zit nu op 20 pokeballs en 200 great balls oid.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat dit serverside wordt berekend.
Ga gelijk langs de markthal om frambozen te kopen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Mooi excuus om fruit en ballen naar haar te gooien toch?
Maar porygon zit er wel in .. Al hebben ze die geen transform-functie gegeven, wat erg jammer is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:01 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ditto kon zijn basis functie ''Transform'' niet vervullen. Niantic heeft hem dus verwijderd.
Dan moet Niantic zich maar aan de ToS van Andriod houden. Aangezien ze zelf geen support leveren. Ze kunnen het heel makkelijk oplossen door gewoon te communiceren naar de klanten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zelfde met die 1 star rating in Japan. En dan met z'n allen google play emailen dat ze hun geld terug willen van aankopen langer dan 48 uur geleden. En raar genoeg lijkt google play er in mee te gaan, ipv gewoon te zeggen dat die lui zich niet zo aan moeten stellen.
Apple doet het ook. Mensen krijgen massaal de centen terug.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dan moet Niantic zich maar aan de ToS van Andriod houden. Aangezien ze zelf geen support leveren. Ze kunnen het heel makkelijk oplossen door gewoon te communiceren naar de klanten.
Sowieso geen pokeballs deleten. Deed ik eerst ook, maar hoe verder je levelt hoe sneller je er doorheen raakt. Gewoon potions en revives deleten, daar heb je er veel minder van nodig als het goed is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Jammer. Ochja .. dan hoef ik wellicht niet meer om de zoveel tijd pokeballs te deleten. zit nu op 20 pokeballs en 200 great balls oid.
Ze houden zich niet aan de ToS van google play en van apple.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zelfde met die 1 star rating in Japan. En dan met z'n allen google play emailen dat ze hun geld terug willen van aankopen langer dan 48 uur geleden. En raar genoeg lijkt google play er in mee te gaan, ipv gewoon te zeggen dat die lui zich niet zo aan moeten stellen.
I don't want to throw my balls at my mother-in-law, you sick little monkey!quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:02 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Mooi excuus om fruit en ballen naar haar te gooien toch?
Niantic is ook een Amerikaans bedrijf.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:06 schreef wdn het volgende:
[..]
Ze houden zich niet aan de ToS van google play en van apple.
Moet je vooral doen bij Amerikanen en een niet Amerikaans bedrijf ... die trekken dan alle stoppen los.
Klopt. Communicatie is compleet afwezig. En dat is eigenlijk best schandalig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:04 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dan moet Niantic zich maar aan de ToS van Andriod houden. Aangezien ze zelf geen support leveren. Ze kunnen het heel makkelijk oplossen door gewoon te communiceren naar de klanten.
Eens. Die heb je pas nodig als je gyms gaat aanvallen dus dumpen die heal potions.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sowieso geen pokeballs deleten. Deed ik eerst ook, maar hoe verder je levelt hoe sneller je er doorheen raakt. Gewoon potions en revives deleten, daar heb je er veel minder van nodig als het goed is.
lvl 24, ik loop nooit rond met meer dan 20 hyper pots en 20 revives. ongeveer 150 berrys en de rest is pokeballs (iets van 200 great balls en 80 ultra's)quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sowieso geen pokeballs deleten. Deed ik eerst ook, maar hoe verder je levelt hoe sneller je er doorheen raakt. Gewoon potions en revives deleten, daar heb je er veel minder van nodig als het goed is.
Er ontbreekt gewoon een core feature, de tracker, en er wordt verder niet over gecommuniceerd. Ik geef ze groot gelijk dat ze willen refunden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Communicatie is compleet afwezig. En dat is eigenlijk best schandalig.
Maar om Niantic dan te gaan zitten zieken met refund-requests. Heeft gewoon niets met elkaar te maken. Er is geen connectie tussen 'beloofde functies (de reden waarom mensen een refund eisen)' en de slechte communicatie.
Net als bij die woede om het verdwijnen van pokevision, lijken mensen op reddit zaken niet gescheiden te kunnen houden.
Ohquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:07 schreef Tweek het volgende:
[..]
Niantic is ook een Amerikaans bedrijf.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:09 schreef wdn het volgende:
[..]
OhKleine edit dan
Minor text fixes
-Niantic
Bepaal jij wat de core features zijn, of bepaalt Niantic dat?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:09 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er ontbreekt gewoon een core feature, de tracker, en er wordt verder niet over gecommuniceerd. Ik geef ze groot gelijk dat ze willen refunden.
Idem. Maar dan level 22quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:09 schreef probeer het volgende:
[..]
lvl 24, ik loop nooit rond met meer dan 20 hyper pots en 20 revives. ongeveer 150 berrys en de rest is pokeballs (iets van 200 great balls en 80 ultra's)
quote:
Had ik ook al gepost ja. Het hele centrum van Roermond is vol met pokestop en meer dan 10 gyms. Voor een stad van 55k inwoners best veel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Er zitten hier gewoon best veel stops.
Er zijn ook mensen die op tijd een refund request bij Niantic hebben gedaan en daar geen antwoordt op kregen, omdat Niantic die e-mails helemaal niet leest. En nu bij Android buiten de boot vallen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:07 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Communicatie is compleet afwezig. En dat is eigenlijk best schandalig.
Maar om Niantic dan te gaan zitten zieken met refund-requests. Heeft gewoon niets met elkaar te maken. Er is geen connectie tussen 'beloofde functies (de reden waarom mensen een refund eisen)' en de slechte communicatie.
Net als bij die woede om het verdwijnen van pokevision, lijken mensen op reddit zaken niet gescheiden te kunnen houden.
Ja. 3x eevee van 600 cp (dat was voor de update).quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:15 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Heef iemand al een keer goede Pokémon gezien/gevangen met een Lure? ik vind dat er nog altijd alleen maar bagger op af komt, of heb ik gewoon pech?
Ik heb van de week nog wel een Magneton van 455 CP gevangen met een rode bal... heb ook nog geen anderequote:Op maandag 1 augustus 2016 14:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Die heb je pas nodig als je gyms gaat aanvallen dus dumpen die heal potions.
En ook opletten met die ballen: rode ballen op een 400cp is zonde. Pak dan een gele bal en een razz (als je die al hebt)
Je hebt t spel niet gekocht. Je kan ook stoppen als je wil.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:16 schreef Tweek het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die op tijd een refund request bij Niantic hebben gedaan en daar geen antwoordt op kregen, omdat Niantic die e-mails helemaal niet leest. En nu bij Android buiten de boot vallen.
Als Niantic het uit zich zelf niet wil oplossen dan kan je ze alleen op deze manier dwingen om te communiceren.
Pokemon GO is gewoon een product dat geld moet opleveren. De klant hoeft Niantic dan ook niet te vereren en alles maar goed te keuren wat ze doen.
En hier in NL niks, nada noppesquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef wdn het volgende:
[ afbeelding ]
Die fake gps'ers hebben hier niks aan >:-D
Good luck finding those horcruxes. No tracking, no map.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:17 schreef wdn het volgende:
Oh Niantic is trouwens bezig met een Harry Potter Go
NL is ook meer een "Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" land.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En hier in NL niks, nada noppes
Centrum van Roermond ben ik ook vaak te vinden, rond de grote pleinen veel lures inderdaad. Scheelt natuurlijk ook dat Roermond een relatief oude stad is met veel monumenten waardoor er veel pokestops zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Had ik ook al gepost ja. Het hele centrum van Roermond is vol met pokestop en meer dan 10 gyms. Voor een stad van 55k inwoners best veel.
3 plekken met 4 pokestops naast elkaar. En daar zit altijd wel een lure op van iemand. Zo niet 4.
En het is allemaal in de buurt van enkele terassen. Goed vertoeven: drank, voer, zon en pokestops. Wat wil je nog meer?
Die pokestops hebben vaak ook lures met chinese namen. Zie komen met een vliegtuig uit China, landen op Dusseldorf airport, gaan met de bus naar Roermond. Bezoeken de outlet hier en gaan dan met 6 tassen vol in de stad lures planten tot de bus terug gaat.
afstand in meters hadden we sowieso nog niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
Aan alle zeikers die vinden dat de Pokémon Tracker GÉÉN Core feature is:
Awe and Behold, The Official Pokémon GO Trailer waar continue in beeld staat; WILD POKEMON -> xxx Meters
TRACKING IS EEN CORE FEATURE.
Het is pokemon go, geen hide and seak met een Pray And Find element.
https://www.pokecharge.com/?ref=2quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
En hier in NL niks, nada noppes
Dat is het punt niet. Pokémons zie je ook niet als hologrammen in het echt. Het gaat om de intentie. Tracking is een core feature. In welke hoedanigheid dan ook. De voetjes waren zeer basic, maar het is wel een vorm van tracking.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
afstand in meters hadden we sowieso nog niet.
Sommigen mensen hebben er geld aan uitgeven, hebben items niet kunnen gebruiken door server problemen, of vinden met de nieuwe veranderingen de items het geld niet meer waard. Het is hun recht om geld terug te vragen. Dus waarom zouden ze dat niet mogen doen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt t spel niet gekocht. Je kan ook stoppen als je wil.
DAT is een natuurlijk groot verschil.
Normaal gesproken is klant koning ja. Maar klagen over een free game omdat ze niet doen wat je wil of wat ze beloofd hebben... tja.
Je hebt ze het hardste met gewoon stoppen met spelen.
Maar dat doet dan ook niemand
En wie weet komt t nog terug.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Pokémons zie je ook niet als hologrammen in het echt. Het gaat om de intentie. Tracking is een core feature.
Omdat het het 'geld niet meer waard vinden' geen valide optie is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sommigen mensen hebben er geld aan uitgeven, hebben items niet kunnen gebruiken door server problemen, of vinden met de nieuwe veranderingen de items het geld niet meer waard. Het is hun recht om geld terug te vragen. Dus waarom zouden ze dat niet mogen doen?
Dat eerste: Prima, kan ik inkomenquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Sommigen mensen hebben er geld aan uitgeven, hebben items niet kunnen gebruiken door server problemen, of vinden met de nieuwe veranderingen de items het geld niet meer waard. Het is hun recht om geld terug te vragen. Dus waarom zouden ze dat niet mogen doen?
Dat dus.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het het 'geld niet meer waard vinden' geen valide optie is.
Je gekochte item niet kunnen gebruiken door servercrashes WEL, maar dan moet je dat niet een week na dato aanvragen
Sommigen landen hebben wet geving die je 14 dagen bedenktijd geeft en daar vallen ook deze aankopen onder.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Omdat het het 'geld niet meer waard vinden' geen valide optie is.
Je gekochte item niet kunnen gebruiken door servercrashes WEL, maar dan moet je dat niet een week na dato aanvragen
"I don’t really like that. Not a fan''quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eerste: Prima, kan ik inkomen
Dat tweede: Neuh
Maar ik ben niet degene die dat hoeft te beoordelen. Laat dat Niantic maar doen. Gelukkig.
Ja, dat ging over pokevision. niet over ingame trackingquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:25 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
"I don’t really like that. Not a fan''
- John Hanke
Maar ik refereer in mijn post naar geld terug vragenquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, dat ging over pokevision. niet over ingame tracking
Oh ik ga ze niet stoppenquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Iemand anders nog meer ervaringen met goede pokemon op lures?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja. 3x eevee van 600 cp (dat was voor de update).
Na de update nog geen goede gehad behalve een hoge drowzee.
Voor de update 9x een pokemon gehad met ??? als CP. Die waren allemaal wel aardig qua stats.
En dat is stoppen met spelen. Toch?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh ik ga ze niet stoppen
Ik vind dat iedereen met POGO moet doen wat ze wilen. fake gps? ga je gang. Geld uitgeven aan items? Ga je gang.
Maar dat geld ook voor het terug vragen van geld als dingen niet werken of als een bedrijf zich niet houdt aan een paar simpele eisen (zoals het reageren op klachten: Niantic doet NIKS aan consumentenbelangen. Niks. Dan is er ook maar 1 manier om dat duidelijk te maken ...).
Ik heb Niantic gemailed over een ongewenste Pokéstop ivm verniellingen. Ik kreeg dit terug:quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh ik ga ze niet stoppen
Ik vind dat iedereen met POGO moet doen wat ze wilen. fake gps? ga je gang. Geld uitgeven aan items? Ga je gang.
Maar dat geld ook voor het terug vragen van geld als dingen niet werken of als een bedrijf zich niet houdt aan een paar simpele eisen (zoals het reageren op klachten: Niantic doet NIKS aan consumentenbelangen. Niks. Dan is er ook maar 1 manier om dat duidelijk te maken ...).
Geloof dat de meeste spellen de regel hanteren dat als je ingame geld gebruikt hebt, maar de aanschaf laat refunden dat je dan een ban krijgt. Dus in principe wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is stoppen met spelen. Toch?
Of aanklagen
En tracking werkt gewoon nog steeds al zie je de afstanden niet. De positie op de lijst geeft aan welke het dichtsbij is en het is een straal van 70m.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:22 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Pokémons zie je ook niet als hologrammen in het echt. Het gaat om de intentie. Tracking is een core feature. In welke hoedanigheid dan ook. De voetjes waren zeer basic, maar het is wel een vorm van tracking.
Bijvoorbeeld. Of geld terug eisenquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat is stoppen met spelen. Toch?
Of aanklagen
Zowel Google play als Apple geven alleen informatie terug aan Niantic als een rechter ze dwingt dit te geven.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:29 schreef Tweek het volgende:
[..]
Geloof dat de meeste spellen de regel hanteren dat als je ingame geld gebruikt hebt, maar de aanschaf laat refunden dat je dan een ban krijgt. Dus in principe wel.
Daarom spawnt nu ook de Shelder aan het einde van de lijst naast mij. Die hele nearby functie werkt gewoon niet joh.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En tracking werkt gewoon nog steeds al zie je de afstanden niet. De positie op de lijst geeft aan welke het dichtsbij is en het is een straal van 70m.
Ja ik, tijdzones veranderd. Mijn toestel bleef steeds hangen met de tijd. Tijd voor coins is serverside.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:31 schreef firecow het volgende:
Zal vast al eens aan bod zijn gekomen maar heeft iemand al eens geëxperimenteerd met de tijd van je toestel vooruit te zetten? Zag net dat mijn klokje bij de shop namelijk ook dan minder werd... Dan is het namelijk makkelijk coins verzamelen
Die seel wordt ook aangegeven als het zijn tijd nog niet is om op te komen verwacht ik. (dus buiten zijn respawn tijd).quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Daarom spawnt nu ook de Shelder aan het einde van de lijst naast mij. Die hele nearby functie werkt gewoon niet joh.
De #1 op de lijst, een Seel, is nergens te bekennen. I shit you not.
*edit
Shelder gevangen, shelder is van de lijst af.
Ja dat merk ik ook. Verschijnt ie niet direct dan moet je wachten tot ie ergens nearby spawntquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Die seel wordt ook aangegeven als het zijn tijd nog niet is om op te komen verwacht ik. (dus buiten zijn respawn tijd).
A little birdy told me (lees, iets wat van niantic niet mag), dat die seel een heeeeeel eind bij mij vandaan is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Die seel wordt ook aangegeven als het zijn tijd nog niet is om op te komen verwacht ik. (dus buiten zijn respawn tijd).
Welk geld? Fre to play.quote:
Heeft ie ook nooit echt gedaan toch?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
A little birdy told me (lees, iets wat van niantic niet mag), dat die seel een heeeeeel eind bij mij vandaan is.
En die shelder zit bij positie waar ik nu ben. Conclusie? Nearby werkt niet naar behoren.
The hands sir, they are not working.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ie ook nooit echt gedaan toch?
Ze kunnen natuurlijk ook niet 100.000 mails in 2 dagen beantwoorden. Hoe lang is die update uit? Onze klantenservice zou ook overbelast rakenquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:34 schreef wdn het volgende:
Oh op reddit komen posts van mensen die reakties krijgen van Niantic.
Ik speel t prima zonder die tracker. En ook zonder pokewhere en -vision die ik soms gebruikte. Nou ja, prima... ik vind t iig zonder ook nog gewoon leuk. Dus nee, mijn armen hoeven zonder handen niet geamputeerd te wordenquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:36 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
The hands sir, they are not working.
By zapdos! Amputate his arms!
Als je het geld voor de update hebt uitgegeven dan sta je gewoon in je recht.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk geld? Fre to play.
Het geld wat ej er toe nu toe ingestopt hebt? Da's een Eigen keuze extra. Als dat door serverproblemen verjkeerd is gegaan geef ik je gelijk. Maar het hele "Ja maar na de update vind ik er niks meer aan", dan heb je gewoon hele dike vette pech in mijn ogen. En dan stop je met spelen.
Er is geen garantie dat t spel leuk blijft en ze zijn in NIETS verplicht je de beloofde aanpassingen en spel opties uiteindelijk te geven. Dat is met geen enkel ander spel zo, en nu dus ook niet.
Veel mensen proberen er gewoon een slaatje uit te slaan.
Waarmee ik NIET de non-communicatie goed praat die bv Shadowkid net heft gemeld. Want dat sort dingen zijn in geen enkel bedrijf netjes. Hoe ongefundeerd een klacht ook mag wezen, je handelt 'm af.
Daarover verschillen we van mening.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als je het geld voor de update hebt uitgegeven dan sta je gewoon in je recht.
Klinkklare onzin.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef Tweek het volgende:
[..]
Als je het geld voor de update hebt uitgegeven dan sta je gewoon in je recht.
Nou, ik hoop niet Niantic. Dan zijn we over 4 jaar nog aan het wachten op een reactie. Heeft Google / Apple hier geen onafhankelijk partij voor die geschillen beoordeeld?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarover verschillen we van mening.
En laat Niantic of wie weet uiteindelijk de rechter dat maar uitmaken.
Ik heb geen ideequote:Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet Niantic. Dan zijn we over 4 jaar nog aan het wachten op een reactie. Heeft Google / Apple hier geen onafhankelijk partij voor die geschillen beoordeeld?
Nee, alleen een rechter (en dan moet Niantic naar de rechter stappen).quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet Niantic. Dan zijn we over 4 jaar nog aan het wachten op een reactie. Heeft Google / Apple hier geen onafhankelijk partij voor die geschillen beoordeeld?
Lekker objectief systeem dan. Wij van WC eend...quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, alleen een rechter (en dan moet Niantic naar de rechter stappen).
Ik heb er ook geen problemen mee gehad, ik vraag dan ook niets terug. Maar ik vind wel dat als mensen daar anders over denken dat ze het dan kunnen terug vragen. Aan Niantic om daar dan over te beslissen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klinkklare onzin.
Ik heb er ook een tientje ingestopt en mijn tientje is welgespendeerd zonder ook maar last te hebben gehad van serverproblemen. Maar volgens jou mag ik mijn tientje nu terug gaan eisen?
Er is nog de Better Business Bureau maar die staat achter de consumentquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Lekker objectief systeem dan. Wij van WC eend...
Niemand beweert dat dat niet zo is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:14 schreef Shadowkid053 het volgende:
Aan alle zeikers die vinden dat de Pokémon Tracker GÉÉN Core feature is:
Awe and Behold, The Official Pokémon GO Trailer waar continue in beeld staat; WILD POKEMON -> xxx Meters
TRACKING IS EEN CORE FEATURE.
Het is pokemon go, geen hide and seak met een Pray And Find element.
Idd, want als je geld hebt betaald dan is dat ook helemaal niet voor een tracker of voor iets waar je de tracker voor nodig hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Niemand beweert dat dat niet zo is.
Maar wat ik zo triest vind is dat men meteen begint te zeiken, en niet de makers de tijd geeft die game 100% te fixen. Genoeg games die 3 weken na release nog buggy as shit zijn. En dan gaan mensen toch echt nog niet naar de winkel om hun geld terug te eisen.
Daarbij doen ze dat nu ook nog eens onder de vlag van iets compleet anders, namelijk Google Play's T&C waarin staat dat de makers binnen xx uur moeten reageren op emails van gebruikers.
Ik heb een naam voor mensen die games spelen die buggy zijn bij launch; Beta testers. En dat zijn wij nu jammer genoeg allemaal geworden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Maar wat ik zo triest vind is dat men meteen begint te zeiken, en niet de makers de tijd geeft die game 100% te fixen. Genoeg games die 3 weken na release nog buggy as shit zijn. En dan gaan mensen toch echt nog niet naar de winkel om hun geld terug te eisen.
Daarbij doen ze dat nu ook nog eens onder de vlag van iets compleet anders, namelijk Google Play's T&C waarin staat dat de makers binnen xx uur moeten reageren op emails van gebruikers.
En is dat erg?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb een naam voor mensen die games spelen die buggy zijn bij launch; Beta testers. En dat zijn wij nu jammer genoeg allemaal geworden.
Meeste andere games communiceren gewoon naar hun klanten. Als Niantic van af het begin aan gewoon goed gecommuniceerd had over het hoe en waarom van bugs, updates etc. Dan hadden ze nu veel meer goodwill gehad van de community.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Die regels zijn er niet voor niks. Het is geen loophole, het is geen misbruik. Niantic maakt er een potje van. Vooral als het gaat om comunicatie. En laat die regel nu net betrekking op communicatie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar ja, als het op de inhoud niet lukt kun je natuurlijk altijd vanwege een vormfout nog geld terug eisen hč.
Sinds de laatste update niet meer. Die 9 pokemon staan in random volgorde.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En tracking werkt gewoon nog steeds al zie je de afstanden niet. De positie op de lijst geeft aan welke het dichtsbij is en het is een straal van 70m.
Dus, omdat andere bedrijven dingen op de markt brengen die niet af zijn en patches en fixes nodig hebben, moeten we maar gewoon als makke lammetjes onze mond houden? Als ik een huis laat bouwen klaag ik ook als ik na de 1e week alles blank heb staan vanwege lekkage. Hoe zou jij het vinden als de aannemer een hele tijd niets van zich laat horen maar achter de schermen bezig is met een oplossing?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En is dat erg?
Hoeveel PS4 komen er uit die in t begin nog buggy zijn en dan met patches uitindelijk gefixt worden?
Antwoord: genoeg.
daarom heeft de game ook nog geen 1.0 versiequote:Op maandag 1 augustus 2016 14:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb een naam voor mensen die games spelen die buggy zijn bij launch; Beta testers. En dat zijn wij nu jammer genoeg allemaal geworden.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat bij Niantic lelijk is dat ze zelf het doel uit de game halen door de tracking weg te halen en dan ook nog eens andere sites waarmee het nog wel kan gaan verbieden.
Nu kan je echt niks anders doen dan rondlopen in de hoop dat je de juiste tegenkomt.
Het is alsof je in een fifa game niet meer mag voetballen.
Het is alsof je fifa speelt maar de goals onzichtbaar zijn en je gewoon de ballen lukraak ergens heen schiet en dat er dan een schermpje in beeld komt: GOAAAAAAAAAAAAL.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die regels zijn er niet voor niks. Het is geen loophole, het is geen misbruik. Niantic maakt er een potje van. Vooral als het gaat om comunicatie. En laat die regel nu net betrekking op communicatie.
Ik zit nog in de "give them time" fase.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dus, omdat andere bedrijven dingen op de markt brengen die niet af zijn en patches en fixes nodig hebben, moeten we maar gewoon als makke lammetjes onze mond houden? Als ik een huis laat bouwen klaag ik ook als ik na de 1e week alles blank heb staan vanwege lekkage. Hoe zou jij het vinden als de aannemer een hele tijd niets van zich laat horen maar achter de schermen bezig is met een oplossing?
Ja, en omdat de communicatie bagger is eisen mensen hun geld terug wat ze besteed hebben aan items waar ze veelal gewoon gebruik van hebben kunnen maken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die regels zijn er niet voor niks. Het is geen loophole, het is geen misbruik. Niantic maakt er een potje van. Vooral als het gaat om comunicatie. En laat die regel nu net betrekking op communicatie.
Zo'n aannemer die dan je dak weg haalt omdat er een lek in het dak zit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dus, omdat andere bedrijven dingen op de markt brengen die niet af zijn en patches en fixes nodig hebben, moeten we maar gewoon als makke lammetjes onze mond houden? Als ik een huis laat bouwen klaag ik ook als ik na de 1e week alles blank heb staan vanwege lekkage. Hoe zou jij het vinden als de aannemer een hele tijd niets van zich laat horen maar achter de schermen bezig is met een oplossing?
Oh? iOs users kom er maar in!quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
daarom heeft de game ook nog geen 1.0 versie
ze hadden het gewoon 'open beta' moeten noemen, maar dan had je weer het issue gehad dat het gros van de mensen dat ook niet snapt.
Dat zijn 10 mails per dag te beantwoorden?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik zit nog in de "give them time" fase.
Er stromen nu ook berichten binnen dat ze uiteindelijk wel reageren.
Wat verwacht je nou? Een team van 50.000 medewerkers die binnen 2 dagen op je 1.000.000 mails reageren?
Als je een essentieel onderdeel van het spel mist en toch betaald hebt, voel je je bekocht. Nou kan Niantic gewoon zeggen 'joh, we hebbem het er tijdelijk uitgehaald tot ie et weer doet' en dan is er geen probleem. Maar dat contact is niet mogelijk. Daar reageren ze niet op. Daar is die clausule voor, dus gebruikt men die. Lijkt me niet gekquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ga stuk. THE ROOF IS LEAKING, A ROOF TILE IS MISSING!quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Zo'n aannemer die dan je dak weg haalt omdat er een lek in het dak zit.
Tja, dan heb je geen lekkage meer
Dit dus.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Idd, want als je geld hebt betaald dan is dat ook helemaal niet voor een tracker of voor iets waar je de tracker voor nodig hebt.
Maar ja, als het op de inhoud niet lukt kun je natuurlijk altijd vanwege een vormfout nog geld terug eisen hč.
omdat Apple niet toestaat dat er een versie onder de 1.0 in de app-store komtquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Oh? iOs users kom er maar in!
Ware t niet dat er vast geen 50.000 werknemers op de service desk zitten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat zijn 10 mails per dag te beantwoorden?
Moet te doen zijn toch?
Dit is het eerste spel wat je ooit speelt? Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:54 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Mwah. die 'tracking' van Pokevision was vele malen meer dan de straal van de scanner in je app. Dat is echt niet te vergelijken qua functionaliteit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat bij Niantic lelijk is dat ze zelf het doel uit de game halen door de tracking weg te halen en dan ook nog eens andere sites waarmee het nog wel kan gaan verbieden.
Nu kan je echt niks anders doen dan rondlopen in de hoop dat je de juiste tegenkomt.
Het is alsof je in een fifa game niet meer mag voetballen.
Ik zie in de app store geen beta staan bij de omschrijving. Ook niet op de site. Ook niet in de Google Play omschrijving.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
omdat Apple niet toestaat dat er een versie onder de 1.0 in de app-store komt
daar kan ik ook niets aan veranderen.
Vroeger kregen spelletjes geen updates.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit is het eerste spel wat je ooit speelt? Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken?
Kom op zeg ...
Nee dat is pas sinds een aantal jaar dat ze halve games uitbrengen, zodat ze daarna DLC+patches etc kunnen uitbrengen om zo meer geld te vangen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit is het eerste spel wat je ooit speelt? Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken?
Kom op zeg ...
Kijk, daar zeg je het goed.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Kom op zeg ...
*zucht*quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zie in de app store geen beta staan bij de omschrijving. Ook niet op de site. Ook niet in de Google Play omschrijving.
Lol, ze hebben zich beziggehouden met:quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ware t niet dat er vast geen 50.000 werknemers op de service desk zitten.
Die zitten allemaal server problemen op te lossen.
Spot het sarcasm!!
Nu soms nog steeds niet. Omdat het werkt vanaf de launch.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vroeger kregen spelletjes geen updates.
Utopisch gedachtegoed iddquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Kom op zeg ...
Staat ook niet op alle spellen die je koopt voor consoles en die zijn OOK niet 100% af als je ze koopt. Steeds minder vaak.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik zie in de app store geen beta staan bij de omschrijving. Ook niet op de site. Ook niet in de Google Play omschrijving.
zo'n grootschalig gratis spel die werkt op GPS is toch nooit uitgebracht. Dit kun je alleen maar op deze manier testen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Hoop dat je sarcastisch bent?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Utopisch gedachtegoed idd
Totaal niet realistisch.
Net als op alle mails binnen 2 dagen antwoord krijgen.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijk, daar zeg je het goed.
Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken.
Dat horen ze ook, doen ze dat niet, dan heeft de ontwikkelaar gewoon ergens gefaald.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoop dat je sarcastisch bent?
Je mag toch verwachten dat wanneer een developer een game uitbrengt dat het spel gewoon naar behoren werkt.
En vroeger is niet meer nu.quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef Tweek het volgende:
[..]
Vroeger kregen spelletjes geen updates.
je vergeet de vecht-animatie waardoor de 'direct swipen als de animatie laadt en je gooit een perfect'-cheat is verwijderdquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Lol, ze hebben zich beziggehouden met:
- Nieuwe kleding voor avatar
- Text fixes
- Pokeballs mooier maken
- Icoontjes voor de medailles maken
- Offline halen Pokevision
- Flee rate groter maken
- Vision range van de Pokemon verkleint
- Exp bonusses voor nice/great/excellent removed
- Voetstappen weggehaald
- Server gestabiliseerd
Wat moesten ze doen?
- Voetstappen maken
Dan trekken ze wat uitzendbureau's leeg. Ze zijn ten volle op de hoogte van de reactietermijn natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ware t niet dat er vast geen 50.000 werknemers op de service desk zitten.
Die zitten allemaal server problemen op te lossen.
Spot het sarcasm!!
Ze moeten niks... die voetstapjes fixen ze niet omdat ze meer omzet denken te krijgen door mensen lures en incenses te laten kopen. Echter wordt een leuk gedeelte weggehaald namelijk het zoeken naar pokemon waardoor veel mensen stoppen en ik me nog wel afvraag of dat een nog wel juiste zet is. Zoals ik eerder zei ze willen gewoon omzet maken, ik blameer ze niet hiervoor zo werkt de hedendaagse wereld nu.. geld geld geldquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
- Text fixes
- Pokeballs mooier maken
- Flee rate groter maken
- Voetstappen weggehaald
- Server gestabiliseerd
Wat moesten ze doen?
- Voetstappen maken
Minor text fixes ftwquote:Op maandag 1 augustus 2016 14:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
- Text fixes
- Pokeballs mooier maken
- Flee rate groter maken
- Voetstappen weggehaald
- Server gestabiliseerd
Wat moesten ze doen?
- Voetstappen maken
Zou je het dan ook terecht vinden als Niantic zou zeggen 'je hebt het geld uitgegeven toen de 3-step-bug al bekend was, dus je wist dat de tracker (nog) niet werkte' ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je een essentieel onderdeel van het spel mist en toch betaald hebt, voel je je bekocht. Nou kan Niantic gewoon zeggen 'joh, we hebbem het er tijdelijk uitgehaald tot ie et weer doet' en dan is er geen probleem. Maar dat contact is niet mogelijk. Daar reageren ze niet op. Daar is die clausule voor, dus gebruikt men die. Lijkt me niet gek
We hebben minor text fixes gekregen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:00 schreef picodealion het volgende:
Nogmaals, ik snap heel goed dat mensen teleurgesteld en/of ontevreden zijn, en klagen is je goed recht. Maar kunnen we met zijn allen proberen dit topic een klein beetje positief te houden? Alleen maar gal spuwen en sarcasme maken het er hier echt niet gezellig op.
Nou, dan is er dus vrijwel geen enkele succesvolle games-developer op deze wereld. Blizzard is een kutbedrijf want WoW wordt regelmatig gepatcht. Reden om je geld terug te eisen, nietwaar?quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:58 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kijk, daar zeg je het goed.
Patches of updates zijn nooit nodig, want elke game hoort vanaf de launch 100% te werken.
Dat horen ze ook, doen ze dat niet, dan heeft de ontwikkelaar gewoon ergens gefaald.
En dat balkje!quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We hebben minor text fixes gekregen.
Kijk die bold text in je incubator scherm. PRACHTIG toch.
Dit is precies het soort negativiteit dat ik bedoel. Nogmaals, ik begrijp echt dat je ontevreden bent en ik ben het niet met je oneens. Maar je trekt op deze manier wel de sfeer in dit topic naar beneden, wat is daar het nut van?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
We hebben minor text fixes gekregen.
Kijk die bold text in je incubator scherm. PRACHTIG toch.
Nou ja... Laten we eerlijk zijn.. Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn ja..quote:Op maandag 1 augustus 2016 14:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Kom op zeg ...
Perfect aangehaald voorbeeldquote:Op maandag 1 augustus 2016 15:03 schreef probeer het volgende:
[..]
Nou, dan is er dus vrijwel geen enkele succesvolle games-developer op deze wereld. Blizzard is een kutbedrijf want WoW wordt regelmatig gepatcht. Reden om je geld terug te eisen, nietwaar?
Ik zou zeggen, als je het zo goed weet, ga games maken.
Er is hier een ware moesson gaande, dus ik kan niet op jacht om jullie vervolgens jaloers te maken met mijn supertoffe nieuwe pokemon.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:00 schreef picodealion het volgende:
Nogmaals, ik snap heel goed dat mensen teleurgesteld en/of ontevreden zijn, en klagen is je goed recht. Maar kunnen we met zijn allen proberen dit topic een klein beetje positief te houden? Alleen maar gal spuwen en sarcasme maken het er hier echt niet gezellig op.
Ah, hier istie net voorbij dus ik ga juist weer even op jacht. Zag alweer dat er een Onix in het park zat vanochtend, eens zien of ik er nog een kan vinden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Er is hier een ware moesson gaande, dus ik kan niet op jacht om jullie vervolgens jaloers te maken met mijn supertoffe nieuwe pokemon.
En geen enkele developer die het niet met je eens is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nou ja... Laten we eerlijk zijn.. Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn ja..
Als je een spel koopt van 60-70 euro moet hij wel werken vind ik
Nee, dat was dus geen sarcasme. Ik vind het serieus prachtig. Vanwege de contrast settings van mn HTC One Rom kon ik soms dus niet zien hoeveel KM ei ik had.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit is precies het soort negativiteit dat ik bedoel. Nogmaals, ik begrijp echt dat je ontevreden bent en ik ben het niet met je oneens. Maar je trekt op deze manier wel de sfeer in dit topic naar beneden, wat is daar het nut van?
Helaas kan die standaard met de steeds veeleisendere en veranderende markt in technologie bedrijven al jaren niet meer gehaald worden. En da's ECHT niet alleen Niantic en ook ECHT niet alleen bij games zo. Dingen worden vaka met kinderziektes in de markt gezet. Hell, daar komt die hele uitdrukking uit voort! Jammer, maar helaas. Ik snap de frustratiee. Maar ik snap niet de overreacting.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:04 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Nou ja... Laten we eerlijk zijn.. Dat zou eigenlijk de standaard moeten zijn ja..
Als je een spel koopt van 60-70 euro moet hij wel werken vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |