abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164149492

Downloads

Op dit moment wordt het afgeraden om je te registreren via de Pokemon Trainer Club/ID. Deze manier van inloggen is vele mate instabieler, gebruik dus Google.

Linkjes
Officiële Pokémon GO website
Pokémon GO op Reddit
Pokémon GO Snap op Reddit
Nederlandse Pokémon GO Facebook groep

Server status

Ieder team heeft een eigen topic
Team Mystic
Team Instinct
Team Valor

Pokémon GO Plus
Te koop voor ¤39,99 bij de officiële Nintendo webwinkel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:53:06 #2
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149502
http://www.pokemongodaily(...)hacked-pika-pikaaaa/

Niantic baas twitter gehacked D:
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_164149503
Wanneer je een LP hebt en dat niet doorhebt :')

Sorry dat het zo lang duurde jongens :@
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:54:00 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164149517
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef Unites het volgende:
Wanneer je een LP hebt en dat niet doorhebt :')

Sorry dat het zo lang duurde jongens :@
Ja, beetje jammer. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_164149524
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:49 schreef Unites het volgende:

[..]

Misschien doen ze dat wel expres voor de 'Lucky Egg'-methode om te levellen. :?
Ja om dat tegen te werken omdat het hamsteren van de Rattata's, Pidgey's en Weedles moeilijker gemaakt is zul je bedoelen. Ach inmiddels heb ik aardig wat candy lopen hamsteren voor de drie. Nu nog genoeg hoge cp vinden om allemaal te evolven. Dat is nu wel lastiger omdat ze om de haverklap vluchten en uit de pokeballs ontsnappen.
mag het weten
pi_164149530
Wat een gezeik van iedereen zeg op die update. Stelletje verwende apen overal _O- _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 1 augustus 2016 @ 10:55:03 #7
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149547
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
De Grote Beek (Eindhoven) heeft aan Niantic meer pokemon op hun terrain aangevraagd. Het is een geestelijke gezondheids inrichting en ze merken dat patienten echt samen gaan jagen en meer met elkaar praten hierdoor. :D

Goeie zaak ^O^
En mensen maar miepen over anti-sociale bijeffecten van zo'n spel.
Nog zo 1:

http://www.pokemongodaily(...)go-to-help-patients/

"Patients at the University of Michigan C.S. Mott Children’s Hospital find physical therapy sessions more enjoyable, thanks to Pokémon GO.

After hearing of how the Ann Arbor, Mich. hospital was putting Niantic Labs’ massively popular virtual Pokémon-catching game to good use, Nintendo News contacted their team for more information. We asked J.J. Bouchard, a digital media manager at the hospital, a few questions to learn more about how the game is being implemented to create a fun environment for patients."

Meer in de link :)
pi_164149557
Ik heb voor het eerst trouwens een app een waardering gegeven. In de Japanse Playstore/App store staat Pokémon Go al op 2 sterren gemiddeld. Eens zien hoe snel Europa en Amerika volgen :+
mag het weten
pi_164149566
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef wdn het volgende:

[..]

Oh maar Niantic IS aan het kloten.
Ze gaan in tegen de regels die google en apple hebben opgezet.

En dit is 1 van de weinige manieren om het duidelijk te maken. Een refund is nog iets harder ;)
Tegen welke regels gaan ze precies in dan?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_164149570
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja om dat tegen te werken omdat het hamsteren van de Rattata's, Pidgey's en Weedles moeilijker gemaakt is zul je bedoelen. Ach inmiddels heb ik aardig wat candy lopen hamsteren voor de drie. Nu nog genoeg hoge cp vinden om allemaal te evolven. Dat is nu wel lastiger omdat ze om de haverklap vluchten en uit de pokeballs ontsnappen.
Precies :) Dat heb je iets beter en duidelijker geformuleerd dan ik :P haha

Ik was net bezig met verzamelen. :'( Maar heb nog maar genoeg Candy voor 20 Pokémon. :{
pi_164149588
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Norrage het volgende:
Wat een gezeik van iedereen zeg op die update. Stelletje verwende apen overal _O- _O-
Hoezo dat nou weer? }:|
pi_164149611
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Unites het volgende:

[..]

Precies :) Dat heb je iets beter en duidelijker geformuleerd dan ik :P haha

Ik was net bezig met verzamelen. :'( Maar heb nog maar genoeg Candy voor 20 Pokémon. :{
Ik heb inmiddels 11 Rattata's, 9 Pidgey's, 4 Spearows en 1 Zubat klaarstaan om te evolven. Veel te weinig om 1 lucky egg goed te kunnen benutten. Dus ik ben al aan de slag om andere Pokémon ook zover te krijgen.
mag het weten
pi_164149634
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:58 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels 11 Rattata's, 9 Pidgey's, 4 Spearows en 1 Zubat klaarstaan om te evolven. Veel te weinig om 1 lucky egg goed te kunnen benutten. Dus ik ben al aan de slag om andere Pokémon ook zover te krijgen.
Ik heb een Pokéballen-tekort (lees: 1 Great Ball nog over), anders had ik vanmiddag wel even een rondje gelopen door de polder hier om weer te kunnen verzamelen :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:00:19 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149648
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef Unites het volgende:

[..]

Op zich mag het spel natuurlijk ook best uitdagend zijn.

Het is alleen heel erg vervelend (en misschien wel oneerlijk ook) voor mensen die op het platteland wonen - zoals ik - én maar één enkele Pokéstop in de buurt hebben. Dat was al een groot minpunt voor mij aan Pokémon GO, en dat punt wordt nu dan nog groter. :'(
Dat was bij ingress idd ook al. Minder kunst, minder historische gebouwen, minder mensen. Dus minder voor het spel.

Weinig aan te doen :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_164149652
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:59 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik heb een Pokéballen-tekort (lees: 1 Great Ball nog over), anders had ik vanmiddag wel even een rondje gelopen door de polder hier om weer te kunnen verzamelen :P
Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enorm :(
mag het weten
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:01:18 #16
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149666
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tegen welke regels gaan ze precies in dan?
Dit is wat ze terug mailen als je hun een mail stuurt:

This is an automatically generated Delivery Status Notification

THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.

YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.

Delivery to the following recipient has been delayed:

pokemon-go-support@nianticlabs.com

Message will be retried for 0 more day(s)

Dat is een overtreding van artikel 3.6 van google play. (apple heeft een zelfde soort regel).

"3.6 You Support Your Product. Buyers are instructed to contact the developer concerning any defects or performance issues in applications downloaded and installed from Google Play. You will be solely responsible for, and Google will have no responsibility to undertake or handle support and maintenance of your Products and any complaints about your Products. You must supply and maintain valid and accurate contact information that will be displayed in each application detail page on the Store and made available to users for customer support and legal purposes. For paid Products or in-app transactions, you must respond to customer support enquiries within three (3) working days, and within 24 hours to any support or Product concerns stated to be urgent by Google. Failure to provide adequate information or support for your Products may result in low Product ratings, less prominent product exposure, low sales, billing disputes or removal from the Store."

Oh en er zijn al mensen die een refund hebben gehad.
pi_164149674
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enorm :(
:'( :'(
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:02:33 #18
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_164149687
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
De Grote Beek (Eindhoven) heeft aan Niantic meer pokemon op hun terrain aangevraagd. Het is een geestelijke gezondheids inrichting en ze merken dat patienten echt samen gaan jagen en meer met elkaar praten hierdoor. :D

Goeie zaak ^O^
En mensen maar miepen over anti-sociale bijeffecten van zo'n spel.
Mooi. ^O^

Daar woon ik in de buurt en bij de zuid-ingang zitten ook al 3 stops bij elkaar. *O*
Kan ik op hun terrein ook pokémon scoren.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:02:33 #19
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149688
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:00 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Die 20 en 50 hp potions is het eerste wat ik de prullenbak in gooi D:
Meer dan genoeg 200 hp potions ...
pi_164149711
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:01 schreef Unites het volgende:

[..]

:'( :'(
Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.
mag het weten
pi_164149739
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.
Ik vecht sowieso bijna nooit in Gyms. Mijn voorraad aan Potions en Revives is ook enorm groot i.v.m. de voorraad aan Pokéballs, maar om nou alles te gaan lopen verwijderen :') dan is m'n tas ook zo leeg :') hahaha :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:05:27 #22
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_164149741
quote:

[..]

Nee laat hem maar coins geven :D
1 coin voor zeg 500 HP aan healthpotions of zo.
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:05:56 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_164149749
quote:

[..]

Ik knikkerde eerst ook m'n potions veelal weg, en m'n revives. Maar nu ik sinds gisteren een cursus trainer en battelen heb gehad ben ik er rap doorheen gegaan :o

Gelukkig krijg je er ook welw eer genoeg bij stops.

Wel leuk. Spel was voor mij eerst voornamelijk verzamelen. Nu snap ik eindelijk hoe dat werkt met trainen, prestige en battles. Wist niet eens dat scherm vasthouden je special attack triggered :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fűt ou le doit ętre.
pi_164149753
Ze zouden eigenlijk gewoon een soort van 'Rad van Fortuin' moeten introduceren. Dat spelers elke dag één keer kunnen draaien voor wat extra items. Maar ja, dat zal wel nooit gebeuren, want geld... geld... en had er iemand al geld gezegd? :? ;(
  maandag 1 augustus 2016 @ 11:06:18 #25
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_164149760
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ik nimmer meer in de buurt zal komen van die lvl 20 gasten omdat ik pas op de officiële release ben begonnen ;(
Het ligt er ook aan waar je woont.
Ik ben met de officiële release begonnen en kan in Eindhoven bij het stadswandelpark flink grinden, waardoor ik nu wel in de gyms mee kan vechten.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')