SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ja, beetje jammer.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:53 schreef Unites het volgende:
Wanneer je een LP hebt en dat niet doorhebt
Sorry dat het zo lang duurde jongens
Ja om dat tegen te werken omdat het hamsteren van de Rattata's, Pidgey's en Weedles moeilijker gemaakt is zul je bedoelen. Ach inmiddels heb ik aardig wat candy lopen hamsteren voor de drie. Nu nog genoeg hoge cp vinden om allemaal te evolven. Dat is nu wel lastiger omdat ze om de haverklap vluchten en uit de pokeballs ontsnappen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:49 schreef Unites het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat wel expres voor de 'Lucky Egg'-methode om te levellen.
Nog zo 1:quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
De Grote Beek (Eindhoven) heeft aan Niantic meer pokemon op hun terrain aangevraagd. Het is een geestelijke gezondheids inrichting en ze merken dat patienten echt samen gaan jagen en meer met elkaar praten hierdoor.
Goeie zaak![]()
En mensen maar miepen over anti-sociale bijeffecten van zo'n spel.
Tegen welke regels gaan ze precies in dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:43 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh maar Niantic IS aan het kloten.
Ze gaan in tegen de regels die google en apple hebben opgezet.
En dit is 1 van de weinige manieren om het duidelijk te maken. Een refund is nog iets harder
Preciesquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja om dat tegen te werken omdat het hamsteren van de Rattata's, Pidgey's en Weedles moeilijker gemaakt is zul je bedoelen. Ach inmiddels heb ik aardig wat candy lopen hamsteren voor de drie. Nu nog genoeg hoge cp vinden om allemaal te evolven. Dat is nu wel lastiger omdat ze om de haverklap vluchten en uit de pokeballs ontsnappen.
Hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:54 schreef Norrage het volgende:
Wat een gezeik van iedereen zeg op die update. Stelletje verwende apen overal![]()
Ik heb inmiddels 11 Rattata's, 9 Pidgey's, 4 Spearows en 1 Zubat klaarstaan om te evolven. Veel te weinig om 1 lucky egg goed te kunnen benutten. Dus ik ben al aan de slag om andere Pokémon ook zover te krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Unites het volgende:
[..]
PreciesDat heb je iets beter en duidelijker geformuleerd dan ik
haha
Ik was net bezig met verzamelen.Maar heb nog maar genoeg Candy voor 20 Pokémon.
Ik heb een Pokéballen-tekort (lees: 1 Great Ball nog over), anders had ik vanmiddag wel even een rondje gelopen door de polder hier om weer te kunnen verzamelenquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 11 Rattata's, 9 Pidgey's, 4 Spearows en 1 Zubat klaarstaan om te evolven. Veel te weinig om 1 lucky egg goed te kunnen benutten. Dus ik ben al aan de slag om andere Pokémon ook zover te krijgen.
Dat was bij ingress idd ook al. Minder kunst, minder historische gebouwen, minder mensen. Dus minder voor het spel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:46 schreef Unites het volgende:
[..]
Op zich mag het spel natuurlijk ook best uitdagend zijn.
Het is alleen heel erg vervelend (en misschien wel oneerlijk ook) voor mensen die op het platteland wonen - zoals ik - én maar één enkele Pokéstop in de buurt hebben. Dat was al een groot minpunt voor mij aan Pokémon GO, en dat punt wordt nu dan nog groter.
Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enormquote:Op maandag 1 augustus 2016 10:59 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik heb een Pokéballen-tekort (lees: 1 Great Ball nog over), anders had ik vanmiddag wel even een rondje gelopen door de polder hier om weer te kunnen verzamelen
Dit is wat ze terug mailen als je hun een mail stuurt:quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tegen welke regels gaan ze precies in dan?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enorm
Mooi.quote:Op maandag 1 augustus 2016 10:36 schreef Ang3l het volgende:
De Grote Beek (Eindhoven) heeft aan Niantic meer pokemon op hun terrain aangevraagd. Het is een geestelijke gezondheids inrichting en ze merken dat patienten echt samen gaan jagen en meer met elkaar praten hierdoor.
Goeie zaak![]()
En mensen maar miepen over anti-sociale bijeffecten van zo'n spel.
Die 20 en 50 hp potions is het eerste wat ik de prullenbak in gooi D:quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar heb ik sinds de update dus ook last van. Bag is full of potions maar mijn voorraadje aan pokeballs slinkt enorm
Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.quote:
Ik vecht sowieso bijna nooit in Gyms. Mijn voorraad aan Potions en Revives is ook enorm groot i.v.m. de voorraad aan Pokéballs, maar om nou alles te gaan lopen verwijderenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.
Nee laat hem maar coins gevenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je nu potions bij een health Centre kan inwisselen voor andere nuttige items. Of ook bij de prof kunt wegbrengen en pokeballs terug krijgt.. Want gyms negeer ik voor nu met mijn lvl 11 en miezerige Pokémon qua cp. Dus die potions en antidotes gebruik ik helemaal niet.
Ik knikkerde eerst ook m'n potions veelal weg, en m'n revives. Maar nu ik sinds gisteren een cursus trainer en battelen heb gehad ben ik er rap doorheen gegaanquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan waar je woont.quote:Op zondag 31 juli 2016 23:48 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het ook wel jammer dat ik nimmer meer in de buurt zal komen van die lvl 20 gasten omdat ik pas op de officiële release ben begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |