Pak je paarse Tarzanquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:27 schreef Manono het volgende:
Niet een gast waar ik nieuwsgierig naar ben maar hij staat op
Klinkt als Charlie and the Chocolate Factoryquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:17 schreef JayHovah het volgende:
Ik zag in het voorstukje over Zomergasten met Lubach een item over een Duitse verzamelaar van Happy Hippo's. Damn, wat een stukje nostalgie voor mij, de spanning van de Kinder Suprises! Met je zuur gespaarde centjes naar de supermarkt, zorgvuldig afwegen voor de zwaarste Kinder Surprise (meeste kans dat er een Happy Hippo inzit) en dan de spanning, snel dat chocolade aan de kant (eten ervan kwam later wel) en dan het gele plastic eitje waar hij misschien dan wel in zat...
Ik ben je nu al kwijt met je algebra.quote:
Ik ga proberen de hele uitzending te kijkenquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben je nu al kwijt met je algebra.
Ah..heet dat zo?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Ja en Arjen zit te vocal fryen. En die interviewer heeft een te hoge stem.
Ja sorry, ik erger me snel aan hoe mensen praten
Vocal fry, een vreselijke trend die ook deze kant op komtquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:35 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:39 schreef Wayfarer het volgende:
[..]
Vocal fry, een vreselijke trend die ook deze kant op komt
Niet overdrijven Tongiequote:Op zondag 7 augustus 2016 20:45 schreef tong80 het volgende:
Ik geniet nu al. Mooie prater. Leuk eerste fragment. Ben weg, helaas. Latere reacties volgen. Dit gaat goed komen. Hang nu al aan z'n lippen.
twitter:SchreuderManon twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:44:14Hij heeft nog niets zinnigs gezegd #ZG16 reageer retweet
Lekker Zomergasten kijken met een goede fles azijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:48 schreef Nadinarama het volgende:
twitter:SchreuderManon twitterde op zondag 07-08-2016 om 20:44:14Hij heeft nog niets zinnigs gezegd #ZG16 reageer retweet
Ede Staal. Te vroeg overleden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:49 schreef Manono het volgende:
Wie was die Groningse Jacques Brel ripoff?
Aan vocal fry kan je toch niets doen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:35 schreef Guanabana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |