Dat geldt voor heel wat politici.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef luxerobots het volgende:
Sowieso een lichtgewicht die Jesse, heeft nog nooit een bedrijf aan de binnenkant gezien.
Want daar worden de echte mannen gemaakt!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:00 schreef luxerobots het volgende:
Sowieso een lichtgewicht die Jesse, heeft nog nooit een bedrijf aan de binnenkant gezien.
Het is allemaal de schuld van Pietverdriet. Hij begon!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:07 schreef Joezi het volgende:
Waarom gaat het hier over snotneus Jessy Klaver?
Een obsessie van Piet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:07 schreef Joezi het volgende:
Waarom gaat het hier over snotneus Jessy Klaver?
Owja die verwijderd haar eigen ouderdomscellen en hoopt eeuwig te levenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:21 schreef golfer het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die wetenschapper van de VU.
Je hebt het een keer goed. En wie beslist waar over gesproken mag wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. En als je klachten hebt over mij weet je volgens mij prima de weg te vinden. Kan het hier weer gewoon over zomergasten gaan. En Lubach die volgende week aan de beurt is als ik het goed heb.
Ik verwacht Bep van Klaveren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:16 schreef Mike het volgende:
Genoeg inderdaad over Jesse Klaver...terug naar Zomergasten!
Zodra ik de kans krijg. Televisie is nu nog geclaimd door mijn kinderen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 20:22 schreef Nadinarama het volgende:
Wat zijn we stil. Gaat er iemand naar Lubach kijken?
Pak je paarse Tarzanquote:Op zondag 7 augustus 2016 20:27 schreef Manono het volgende:
Niet een gast waar ik nieuwsgierig naar ben maar hij staat op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |