Vorige keer heb ik PvdD gestemd. Nu misschien Piratenpartij. Al hoop ik dat ze die naam een keer veranderen in iets serieuzers. Een partij gericht op privacy in de tweede kamer kan heel nuttig zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, niet echt, maar ook niet bij rechtse (want daarom was ik centrumlinks) en zeker niet bij verder rechts.
Dus ja, moeilijk wordt het om je stem uit te brengen.
Misschien PvdD nu?
Ja, dat is ook een kandidaat wmb.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik PvdD gestemd. Nu misschien Piratenpartij. Al hoop ik dat ze die naam een keer veranderen in iets serieuzers. Een partij gericht op privacy in de tweede kamer kan heel nuttig zijn.
Klopt idd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:40 schreef Molurus het volgende:
Het jammere van de PvdD is dat Marianne Thieme een zevendedagsadventiste is, een ietwat obscuur Christelijk clubje.![]()
Wat maakt dat nou uit. Als het geen invloed heeft op haar functioneren als politicus.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:40 schreef Molurus het volgende:
Het jammere van de PvdD is dat Marianne Thieme een zevendedagsadventiste is, een ietwat obscuur Christelijk clubje.![]()
De rechten van homo's zijn er niet vanzelf gekomen. Dat is er gekomen door keihard en rücksichtslos actie te voeren tegenover de kerk en de toen heersende moraal omtrent homosexualiteit. Daardoor is er een maatschappelijk ruimte gecreeerd. Homo's hebben laten zien hoe je met religeuze dogma's afrekent.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Discriminatie van homoseksuelen was ooit 'de normaalste zaak van de wereld'. Zo normaal dat wellicht niemand zich toen kon voorstellen dat er ooit wetten zouden gaan komen die dat verbieden.
Maatschappelijke ideeen over wat wel of niet toelaatbaar is veranderen mettertijd, en desondanks denkt elke generatie dat de huidige regels moreel juist zijn, en dat wat toelaatbaar is minstens 'enigszins redelijk' is.
Het is best denkbaar dat iets dat nu wel mag over 20 jaar net zo controversieel is als homodiscriminatie nu, en dat er als gevolg daarvan een wet wordt ingevoerd die dat volledig verbiedt.
Als dat 'iets', waarvan we nu onmogelijk kunnen weten wat dat is, onderdeel uitmaakt van de culturele religieuze gebruiken van Christenen op dat moment, dan zou het mij heeeeeel erg verbazen als men daar geen 'speciale rekening' mee houdt. "Ze hebben het tenslotte altijd zo gedaan, laat ze maar wennen".
Ik weet het niet... het zegt bepaald niks goeds over haar rationele denkvermogen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit. Als het geen invloed heeft op haar functioneren als politicus.
Ja, klopt, ik heb er veel moeite mee. Ook al komt ze wel goed over in de TK wmb.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:46 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik weet het niet... het zegt bepaald niks goeds over haar rationele denkvermogen.
Als een chirurg ervan overtuigd is dat de evolutietheorie onzin is dan word ik eigenlijk liever niet door hem geopereerd. Ook niet als hij bekend staat als een goede chirurg.
Esther Ouwehand zit ook nog bij de PvdD gelukkig. En die bezoekt hardrock concerten. Trekt het weer een beetje recht.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik heb er veel moeite mee. Ook al komt ze wel goed over in de TK wmb.
Maar man, man, man.
Hardrock reli-gekkies bands?quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Esther Ouwehand zit ook nog bij de PvdD gelukkig. En die bezoekt hardrock concerten. Trekt het weer een beetje recht.
Kan Andries Knevel ook eens crowdsurfen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hardrock reli-gekkies bands?
Die zijn er hè.
Maar die schijnt weer minder met dierenwelzijn te hebben:quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Esther Ouwehand zit ook nog bij de PvdD gelukkig. En die bezoekt hardrock concerten. Trekt het weer een beetje recht.
Satanische rock en nu dit. Worden lastig fractievergaderingen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar die schijnt weer minder met dierenwelzijn te hebben:
[ afbeelding ]
Die crowdsurft in Polen bij de werelddag christen-gekkies nu, denk ik.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:56 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kan Andries Knevel ook eens crowdsurfen.
Heeft niks met Zomergasten te maken en de kijkcijfers waren erg laag. Ieder tv-programma had extra in de schijnwerpers gestaan. Met hogere kijkcijfers waarschijnlijk. De elite heeft nu gekeken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:18 schreef golfer het volgende:
Wat een uitzending van Zomergasten niet allemaal voor discussies kan losmaken.
Ben benieuwd of Arjen Lubach dat ook voor elkaar gaat krijgen.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan leuk worden maar ook goed niet meer dan een niemendalletje blijven. Weet niet of Lubach ook echt de inhoud heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:18 schreef golfer het volgende:
Wat een uitzending van Zomergasten niet allemaal voor discussies kan losmaken.
Ben benieuwd of Arjen Lubach dat ook voor elkaar gaat krijgen.
Heeft ie meer dan die Belgquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan leuk worden maar ook goed niet meer dan een niemendalletje blijven. Weet niet of Lubach ook echt de inhoud heeft.
Ik weet niet of dat dat nou per se in zijn voordeel pleit.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
Ron Brandsteder is afgestudeerd op Nijenrode.
Ongeacht ras of religie, je ziet het wel als een volk? Dat geen eigen plek verdient omdat het aanstellerij is, dat joodse gedoe?quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik geloof niet in het joodse volk als ras, het zijn gewoon gekke gelovigen, en dat is net zoiets dat alle christenen zich in Israel het beloofde land zouden moeten vestigen? We hadden het over AJ, die vond dat de moslimlanden zich moesten verenigen, daarmee doelde ie op onderling als landen en geen oorlog meer met elkaar. Mijn mening is dat ze bevrijd moeten worden van religie. Israel wordt samengehouden door de oorlogsspanning, als ze die spanning niet hadden dan zou er een burgeroorlog uitbreken, tussen alle stromingen in Israël zelf.
Niet in z'n nadeel. Maar ja als je pa CEO van Sony isquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat dat nou per se in zijn voordeel pleit.
'Elite', is dat de naam voor langzame televisie op de publieke zender.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft niks met Zomergasten te maken en de kijkcijfers waren erg laag. Ieder tv-programma had extra in de schijnwerpers gestaan. Met hogere kijkcijfers waarschijnlijk. De elite heeft nu gekeken.
Als dikke stront door een dunne trechter.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:17 schreef Manono het volgende:
[..]
'Elite', is dat de naam voor langzame televisie op de publieke zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |