abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:35:55 #126
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164161152
Rechts praat dom, links houdt zich stom. Er is momenteel geen partij waarbij ik me thuis zou willen voelen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164161167
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, niet echt, maar ook niet bij rechtse (want daarom was ik centrumlinks) en zeker niet bij verder rechts.
Dus ja, moeilijk wordt het om je stem uit te brengen.
Misschien PvdD nu?
Vorige keer heb ik PvdD gestemd. Nu misschien Piratenpartij. Al hoop ik dat ze die naam een keer veranderen in iets serieuzers. Een partij gericht op privacy in de tweede kamer kan heel nuttig zijn.
pi_164161238
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:36 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Vorige keer heb ik PvdD gestemd. Nu misschien Piratenpartij. Al hoop ik dat ze die naam een keer veranderen in iets serieuzers. Een partij gericht op privacy in de tweede kamer kan heel nuttig zijn.
Ja, dat is ook een kandidaat wmb.
I´m back.
pi_164161296
Het jammere van de PvdD is dat Marianne Thieme een zevendedagsadventiste is, een ietwat obscuur Christelijk clubje. O-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_164161311
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:40 schreef Molurus het volgende:
Het jammere van de PvdD is dat Marianne Thieme een zevendedagsadventiste is, een ietwat obscuur Christelijk clubje. O-)
Klopt idd. :D.
Ze komt wel goed over in de TK, dat wel.
I´m back.
pi_164161337
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:40 schreef Molurus het volgende:
Wat maakt dat nou uit. Als het geen invloed heeft op haar functioneren als politicus.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_164161339
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:35 schreef Molurus het volgende:

[..]

Discriminatie van homoseksuelen was ooit 'de normaalste zaak van de wereld'. Zo normaal dat wellicht niemand zich toen kon voorstellen dat er ooit wetten zouden gaan komen die dat verbieden.

Maatschappelijke ideeen over wat wel of niet toelaatbaar is veranderen mettertijd, en desondanks denkt elke generatie dat de huidige regels moreel juist zijn, en dat wat toelaatbaar is minstens 'enigszins redelijk' is.

Het is best denkbaar dat iets dat nu wel mag over 20 jaar net zo controversieel is als homodiscriminatie nu, en dat er als gevolg daarvan een wet wordt ingevoerd die dat volledig verbiedt.

Als dat 'iets', waarvan we nu onmogelijk kunnen weten wat dat is, onderdeel uitmaakt van de culturele religieuze gebruiken van Christenen op dat moment, dan zou het mij heeeeeel erg verbazen als men daar geen 'speciale rekening' mee houdt. "Ze hebben het tenslotte altijd zo gedaan, laat ze maar wennen".
De rechten van homo's zijn er niet vanzelf gekomen. Dat is er gekomen door keihard en rücksichtslos actie te voeren tegenover de kerk en de toen heersende moraal omtrent homosexualiteit. Daardoor is er een maatschappelijk ruimte gecreeerd. Homo's hebben laten zien hoe je met religeuze dogma's afrekent.
Ik mis dat nu bij links omdat het er in de loop van de tijd het er voor homo's niet beter op is geworden. Het is geen echte bondgenoot meer in de strijd van de verdediging van homorechten. Een veelgehoorde klacht onder homo's is dat links er niet meer voor hen is. Dat is een signaal dat serieus genomen moet worden.
pi_164161428
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou uit. Als het geen invloed heeft op haar functioneren als politicus.
Ik weet het niet... het zegt bepaald niks goeds over haar rationele denkvermogen.

Als een chirurg ervan overtuigd is dat de evolutietheorie onzin is dan word ik eigenlijk liever niet door hem geopereerd. Ook niet als hij bekend staat als een goede chirurg.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_164161461
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:46 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik weet het niet... het zegt bepaald niks goeds over haar rationele denkvermogen.

Als een chirurg ervan overtuigd is dat de evolutietheorie onzin is dan word ik eigenlijk liever niet door hem geopereerd. Ook niet als hij bekend staat als een goede chirurg.
Ja, klopt, ik heb er veel moeite mee. Ook al komt ze wel goed over in de TK wmb.
Maar man, man, man.
I´m back.
pi_164161501
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt, ik heb er veel moeite mee. Ook al komt ze wel goed over in de TK wmb.
Maar man, man, man.
Esther Ouwehand zit ook nog bij de PvdD gelukkig. En die bezoekt hardrock concerten. Trekt het weer een beetje recht. :P
pi_164161609
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Esther Ouwehand zit ook nog bij de PvdD gelukkig. En die bezoekt hardrock concerten. Trekt het weer een beetje recht. :P
Hardrock reli-gekkies bands?
Die zijn er hè.
I´m back.
pi_164161704
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hardrock reli-gekkies bands?
Die zijn er hè.
Kan Andries Knevel ook eens crowdsurfen.
pi_164161721
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Maar die schijnt weer minder met dierenwelzijn te hebben:
pi_164161826
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:57 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar die schijnt weer minder met dierenwelzijn te hebben:
[ afbeelding ]
Satanische rock en nu dit. Worden lastig fractievergaderingen.
pi_164162152
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:56 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Kan Andries Knevel ook eens crowdsurfen.
Die crowdsurft in Polen bij de werelddag christen-gekkies nu, denk ik.
I´m back.
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:18:09 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164162282
Wat een uitzending van Zomergasten niet allemaal voor discussies kan losmaken.
Ben benieuwd of Arjen Lubach dat ook voor elkaar gaat krijgen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 20:29:10 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_164162611
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:18 schreef golfer het volgende:
Heeft niks met Zomergasten te maken en de kijkcijfers waren erg laag. Ieder tv-programma had extra in de schijnwerpers gestaan. Met hogere kijkcijfers waarschijnlijk. De elite heeft nu gekeken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_164162668
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:18 schreef golfer het volgende:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan leuk worden maar ook goed niet meer dan een niemendalletje blijven. Weet niet of Lubach ook echt de inhoud heeft.
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 20:35:06 #144
7889 tong80
Spleenheup
pi_164162841
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:30 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Kan leuk worden maar ook goed niet meer dan een niemendalletje blijven. Weet niet of Lubach ook echt de inhoud heeft.
Heeft ie meer dan die Belg

Je moet dit soort mensen nooit onderschat. Ron Brandsteder is afgestudeerd op Nijenrode. Katja, Candy hebben VWO, Bergkamp is werktuigbouwkundige Daniel de Ridder heeft Gymnasium

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:49:47 #145
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_164163279
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:

Ron Brandsteder is afgestudeerd op Nijenrode.
Ik weet niet of dat dat nou per se in zijn voordeel pleit.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_164163918
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:06 schreef Joezi het volgende:

[..]

Ik geloof niet in het joodse volk als ras, het zijn gewoon gekke gelovigen, en dat is net zoiets dat alle christenen zich in Israel het beloofde land zouden moeten vestigen? We hadden het over AJ, die vond dat de moslimlanden zich moesten verenigen, daarmee doelde ie op onderling als landen en geen oorlog meer met elkaar. Mijn mening is dat ze bevrijd moeten worden van religie. Israel wordt samengehouden door de oorlogsspanning, als ze die spanning niet hadden dan zou er een burgeroorlog uitbreken, tussen alle stromingen in Israël zelf.
Ongeacht ras of religie, je ziet het wel als een volk? Dat geen eigen plek verdient omdat het aanstellerij is, dat joodse gedoe?

Ik dacht niet dat het puur ging om een unie van moslimlanden als middel tegen onderlinge strijd.
AJ streeft met de AEL (begrijp ik) een unie van moslimimmigranten in Europa na, met behoud van identiteit zelfs uitbreiding met de Arabisch-Islamitische identeit.

Wikipedia: "De AEL is tegen gedwongen assimilatie, maar voor integratie op basis van de eigen identiteit. Ze benadrukt het concept 'Arabische identiteit' en kent daaraan een brede en grote betekenis toe."

"Het hoofddoel van de partij het versterken van de maatschappelijke positie van onze gemeenschap en onze mensen en het onderhouden van positieve relaties met anderen op basis van wederzijds respect en verdraagzaamheid. Daarbij wil de AEL de belangen van de Arabische en islamitische immigrantengemeenschappen in Europa en de belangen van de Arabische en islamitische wereld (de oemma) bevorderen en verdedigen. De partij wil daartoe onder meer de Arabisch-islamitische identiteit, taal en cultuur verdedigen en bevorderen".

Dus als ik het goed begrijp vindt hij dat moslims in Europa hun Arabisch-Islamitische identiteit moeten uitbreiden zelfs samen met Arabische landen. Hij vindt niet dat Joden in Israël met behoud van identiteit met anderen moeten samenleven, hij vindt dat ze niets te zoeken hebben in het land van hun voorvaderen.“la valise ou le cerceuil (de koffer of de doodskist)." Wederzijds respect en verdraagzaamheid. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 02-08-2016 01:05:10 ]
Jusqu'ici tout va bien...
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 21:17:36 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_164164201
quote:
7s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:49 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat dat nou per se in zijn voordeel pleit.
Niet in z'n nadeel. Maar ja als je pa CEO van Sony is

pi_164164213
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heeft niks met Zomergasten te maken en de kijkcijfers waren erg laag. Ieder tv-programma had extra in de schijnwerpers gestaan. Met hogere kijkcijfers waarschijnlijk. De elite heeft nu gekeken.

'Elite', is dat de naam voor langzame televisie op de publieke zender.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_164166162
Prima gozer die Abou Jahjah. Mooi om rechtse media wanhopig op zoek te zien naar stokken om mee te slaan.
  Trouwste user 2022 maandag 1 augustus 2016 @ 22:50:27 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_164166763
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:17 schreef Manono het volgende:

[..]

'Elite', is dat de naam voor langzame televisie op de publieke zender.
Als dikke stront door een dunne trechter.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')