quote:
quote:
3/5quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:40 schreef Michelangelo2 het volgende:
Amadeus
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Psycho
Inception
Correct, proceed!quote:
Tussenstand FMT augustus 2016:quote:
2/3quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:58 schreef Asap het volgende:
Tommy Lee Jones
Andere geen idee eigenlijk
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:57 schreef Asap het volgende:
DJ Qualls in Road Trip?
Tom Green en Sean William Scott erbij?
quote:
Ik vraag me gewoon af en toe af of het ooit de bedoeling is dat we antwoord kunnen geven op sommige jouw vragen. Ik dacht dat we de vaart erin wilde houden en het ook voor newbies toegankelijk maken... Maar ja, uiteindelijk moet je het zelf weten.quote:
Ik weet dat mijn vragen afwijken van wat FMT de afgelopen jaren is geworden. Maar ik heb graag wat meer variatie dan alleen vragen te stellen over films van de afgelopen 30-40 jaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af en toe af of het ooit de bedoeling is dat we antwoord kunnen geven op sommige jouw vragen. Ik dacht dat we de vaart erin wilde houden en het ook voor newbies toegankelijk maken... Maar ja, uiteindelijk moet je het zelf weten.
Don't shoot the messenger, just my two cents...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Los olvidados
Night and the City
Sunset Blvd.
Winchester '73
Vragen naar 3 films uit 1950 is toch geen moeilijke vraag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af en toe af of het ooit de bedoeling is dat we antwoord kunnen geven op sommige jouw vragen. Ik dacht dat we de vaart erin wilde houden en het ook voor newbies toegankelijk maken... Maar ja, uiteindelijk moet je het zelf weten.
Don't shoot the messenger, just my two cents...
Zoals ik al zei, just my two cents... Ieder zijn eigen specialiteit / kennis.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 18:02 schreef Burnett het volgende:
[..]
Vragen naar 3 films uit 1950 is toch geen moeilijke vraag?
De lastigste vragen blijven voor mij toch de meestal de recente...
Nog een hintje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Reconstructie moord
Muziek
Vliegen
quote:Plot:
The lives of several individuals intertwine as they go about their lives in their own unique ways, engaging in acts society as a whole might find disturbing in a desperate search for human connection.
Tussenstand FMT augustus 2016:quote:
5/5quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:06 schreef Sands het volgende:
O.J. Simpson - The Towering Inferno
Terry Crews - Idiocracy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |