quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:57 schreef Asap het volgende:
DJ Qualls in Road Trip?
Tom Green en Sean William Scott erbij?
quote:
Ik vraag me gewoon af en toe af of het ooit de bedoeling is dat we antwoord kunnen geven op sommige jouw vragen. Ik dacht dat we de vaart erin wilde houden en het ook voor newbies toegankelijk maken... Maar ja, uiteindelijk moet je het zelf weten.quote:
Ik weet dat mijn vragen afwijken van wat FMT de afgelopen jaren is geworden. Maar ik heb graag wat meer variatie dan alleen vragen te stellen over films van de afgelopen 30-40 jaar.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af en toe af of het ooit de bedoeling is dat we antwoord kunnen geven op sommige jouw vragen. Ik dacht dat we de vaart erin wilde houden en het ook voor newbies toegankelijk maken... Maar ja, uiteindelijk moet je het zelf weten.
Don't shoot the messenger, just my two cents...
quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:26 schreef Michelangelo2 het volgende:
Los olvidados
Night and the City
Sunset Blvd.
Winchester '73
Vragen naar 3 films uit 1950 is toch geen moeilijke vraag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 17:13 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af en toe af of het ooit de bedoeling is dat we antwoord kunnen geven op sommige jouw vragen. Ik dacht dat we de vaart erin wilde houden en het ook voor newbies toegankelijk maken... Maar ja, uiteindelijk moet je het zelf weten.
Don't shoot the messenger, just my two cents...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |