Hij gaat zichzelf interviewen?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:12 schreef hmmmz het volgende:
Volgend jaar wil ik Martin ¦imek als presentator en gast.
Klopt idd, stom, misschien kan een hulpvaardige mod dat doen?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:12 schreef danos het volgende:
poh had de TT ff gewijzigd in 'JahJah of NeeNee'
Dan kijk ík niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:12 schreef hmmmz het volgende:
Volgend jaar wil ik Martin ¦imek als presentator en gast.
Niet allemaal.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:14 schreef superniger het volgende:
Waarom zijn alle joden MAD op Dyab Abou Jahjah?
Ik vond Luijendijk goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:14 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik ben benieuwd naar de presentator. De koudegrondspsychologie van de afgelopen jaren maakte het programma niet leuker.
Het is een hoefijzer.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
O, overigens rechtsen zijn net linksen, ze willen gewoon bepalen waar je wel of niet naar luistert of kijkt. Ben ik vandaag weer achtergekomen.
Op Luijendijk na, al eerder afgehaakt, ik ben nog meer fan van de periode in het begin.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:15 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ik ook. Jan Leyers ook nog wel. Wilfried de Jong daarentegen..
twitter:BeatrixPrinses twitterde op zondag 31-07-2016 om 20:17:49Erdbrink zit links. Normaal gesproken zitten de presentatoren altijd rechts. Dat vind ik verdacht... #zomergasten #zg16 reageer retweet
De camera staat gewoon aan de andere kant.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:20 schreef golfer het volgende:
twitter:BeatrixPrinses twitterde op zondag 31-07-2016 om 20:17:49Erdbrink zit links. Normaal gesproken zitten de presentatoren altijd rechts. Dat vind ik verdacht... #zomergasten #zg16 reageer retweet
Allemaal propaganda!quote:Op zondag 31 juli 2016 20:23 schreef Disana het volgende:
Ik had een veel opgefoktere man verwacht, afgaande op alle kritiek.
Ik mis Humberto Tan.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:17 schreef golfer het volgende:
Misschien deze even in de OP plakken?
[ afbeelding ]
Hij is intelligent en wel wat gewend, dat rijmt.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:23 schreef Disana het volgende:
Vlaams klinkt altijd veel beleefder hè.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:23 schreef Disana het volgende:
Hij acteert redelijkheid, dat zou ook kunnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:23 schreef Disana het volgende:
Ik las eerder vanavond dat hij wel eens bij Theo van Gogh is weggelopen. Dus wie weet komt het nog.quote:
Je mist wel meer. Hersencellen bijvoorbeeld.quote:
Daarom is het ook een lachwekkend idee om programma's op voorhand te verbiedenquote:Op zondag 31 juli 2016 20:23 schreef Disana het volgende:
Ja, dat doet iedereen die beleefd is wrs, althans dat weet je dus niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij acteert redelijkheid, dat zou ook kunnen.
Het gevaar zo je daarvan kan spreken zit 'm echt niet in een bad temper.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Daarom is het ook een lachwekkend idee om programma's op voorhand te verbieden
Ja, rechts en links zijn de weg goed kwijt, ze hebben er allebei een handje van dingen te censureren.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Hij komt zeer zeker intelligent over.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef Manono het volgende:
[..]
Hij is intelligent en wel wat gewend, dat rijmt.
Ja, hij komt heel beschaafd over.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vlaams klinkt altijd veel beleefder hè.
Deze man is daarbij wrs op en top westers.
Dat kan heel goed. Ik had eigenlijk een beetje een heethoofdige extremist verwacht.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij acteert redelijkheid, dat zou ook kunnen.
Ja, dat ben ik met je eens. Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:25 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Ben daar zelf geen voorstander van. Je kunt de man altijd nog veroordelen als hij daadwerkelijk een strafbaar feit pleegt de komende 3 uur.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, rechts en links zijn de weg goed kwijt, ze hebben er allebei een handje van dingen te censureren.
Media is in handen van de joden.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Frits Barend komt de stekker eruit trekken.
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:29 schreef starla het volgende:
Nee, de telefoon staat uit, maar mijn bomgordel staat wél aan...
Enige Vlaming zonder Nederlanderhaat.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:33 schreef speknek het volgende:
Inlikken dit, met zijn Nederland Duitsland fragment. Ik keur het goed.
Ach ja, geeft toch wel weer een extra lading om Van Basten in het Libanees te horen bejubelen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb je dit fragment als NLse tv in huis, moet je gaan betalen voor de Libanese versie.
Je stelt mij teleur.quote:
twitter:barrysmit twitterde op zondag 31-07-2016 om 20:24:33De brandstapel ligt alvast klaar. #zg16 https://t.co/uxZlXV4DfX reageer retweet
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:40 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:barrysmit twitterde op zondag 31-07-2016 om 20:24:33De brandstapel ligt alvast klaar. #zg16 https://t.co/uxZlXV4DfX reageer retweet
LOL, toen hij bij de Belgen in de studio zat na de aanslagen in Brussel.....hij had nog net niet iemand bij de keel gepakt.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:23 schreef Disana het volgende:
Het klopt ook maar half.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Een Waal die Nederlands spreekt...geloofwaardig...
Ik heb hem niet eerder gezien, ging alleen op de aversie tegen hem af.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:41 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
LOL, toen hij bij de Belgen in de studio zat na de aanslagen in Brussel.....hij had nog net niet iemand bij de keel gepakt.
Dit flutpresentatortje zal hem niet kwaad krijgen, hij is zelfs aan het glimlachen (haha).
Die wilden weer even aandacht.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie nou niet zozeer in waarom allerlei joodse organisaties deze uitzending niet wilde hebben.
We zijn nog maar een half uur onderweg.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie nou niet zozeer in waarom allerlei joodse organisaties deze uitzending niet wilde hebben.
Ik voel mij gebelgdquote:
Het was maar één organisatie toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Bedankt Hans.quote:
Het waren er zeker twee.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Het was maar één organisatie toch?
Ja vind ik ook niet heel best, maar schijnbaar wilde hij het toch aan True Detective relateren.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:49 schreef danos het volgende:
Jammer dat hij zo makkelijk de aanval kiest...had liever een geleidelijke diepere ontwikkeling gezien. Nu gaan we binnen 30min van een kennismaking naar hakken.
Dat had ik (helaas) al verwacht.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:49 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe vind ik het een erg onbeduidend mannetje, zonder al te veel inhoud.
nopequote:Op zondag 31 juli 2016 20:51 schreef speknek het volgende:
Hij haalt semantisch en syntactisch door elkaar.
Dan zou ik de rest van het seizoen niet meer kijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:49 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe vind ik het een erg onbeduidend mannetje, zonder al te veel inhoud.
nee. https://nl.wikipedia.org/wiki/Semietenquote:Op zondag 31 juli 2016 20:51 schreef speknek het volgende:
Hij haalt semantisch en syntactisch door elkaar.
Nee, ik luister wel goed hoor, ben goed ingeleid in het discours.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, probeer goed te luisteren en niet te veel te FOKKEN
twitter:ReneDamkot twitterde op zondag 31-07-2016 om 20:50:38LOL RT @FrederikeK: Het enige gevaarlijke aan Aboujahjah is voorlopig dat hij de kijkers dood verveelt #zg16 reageer retweet
Hij begon een woord te ontleden en zei daarna 'maar laten we het niet over semantiek, mar over de inhoud hebben'. De inhoud is semantiek, het ontleden van een woord syntactiek.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:52 schreef hmmmz het volgende:
[..]
nee. https://nl.wikipedia.org/wiki/Semieten
Dan ga je toch iets anders doen?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:54 schreef golfer het volgende:
twitter:ReneDamkot twitterde op zondag 31-07-2016 om 20:50:38LOL RT @FrederikeK: Het enige gevaarlijke aan Aboujahjah is voorlopig dat hij de kijkers dood verveelt #zg16 reageer retweet
Goed boek inderdaadquote:Op zondag 31 juli 2016 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Met dit boek ben ik doodgegooid in de studie.
Boek bevat een heel passage over seks met Kamelen toen ben ik afgehaakt, de theorie heeft een punt, maar de schrijver slaat door wat erg jammer is overigens.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Met dit boek ben ik doodgegooid in de studie.
Eensquote:Op zondag 31 juli 2016 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist niet, probeer goed te luisteren en niet te veel te FOKKEN
Het ging om de betekenis van het woord semiet.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij begon een woord te ontleden en zei daarna 'maar laten we het niet over semantiek, mar over de inhoud hebben'. De inhoud is semantiek, het ontleden van een woord syntactiek.
Twitteraars vervelen zich al bij berichtjes van meer dan 160 tekens....quote:Op zondag 31 juli 2016 20:54 schreef golfer het volgende:
Hij was nog niet begonnen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:41 schreef Buitendam het volgende:
Dat kan ook, maar dan is het een vals dilemma. Enniehoe.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:56 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het ging om de betekenis van het woord semiet.
Henk wordt daar even op zijn penis getrapt door Mark.quote:
De Nazi-versie van anti-semitisme is gericht op het Joodse ras, en niet alleen maar de Joodse overtuiging. Ook mensen die het Joodse ras hadden, maar die bv katholiek waren geworden (Edith Steijn) of seculieren, werden ook veroordeeld en vermoord. En dat is een wezenlijk verschil met Islam-haat. Want islamiet word je vanuit een overtuiging, en niet vanuit een ras.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:56 schreef Manono het volgende:
[..]
Hij was nog niet begonnen.
True Detective, acteerwerk![]()
Ah, hij is agnost. Maar spreekt voor moslims/Islam?
Islamofobie is antisemitisme 2.0
Islamofobie is niet angst voor moslims, maar haat tegen moslims. Zit wat in. Maar angst uit zich altijd in haat. Alleen haat meestal niet in angst.
Komt op gang...
Er bestaat niet zoiets als een Joods ras.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:59 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De Nazi-versie van anti-semitisme is gericht op het Joodse ras, en niet alleen maar de Joodse overtuiging. Ook mensen die het Joodse ras hadden, maar die bv katholiek waren geworden (Edith Steijn) of seculieren, werden ook veroordeeld en vermoord. En dat is een wezenlijk verschil met Islam-haat. Want islamiet word je vanuit een overtuiging, en niet vanuit een ras.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |