Geen idee, maar ik weet niet wat een ootje is. Ik denk, ik plaats het in een funzige context want dat is altijd leukquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt paxcon dan graag in z'n ootje genomen?
Wat is dat voor een nutteloze discussie? Je kan elkaar toch niet verstaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:08 schreef Rezania het volgende:
[..]Laatst nog een hele discussie met iemand of oorseks echt is of niet.
Dan moet je ook niet zeggen "Ik zie je nooit, volgens mij ga je nooit".quote:
Op een gegeven moment ook maar gewoon seks gehad. Bleek dat zijn oren wel een erogene zone waren, die van mij niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een nutteloze discussie? Je kan elkaar toch niet verstaan.
Maar Ang3l. Ik weet ook niet hoe je eruit ziet. Je bent van Angel naar Demon gegaan in de afgelopen tijd. Ik weet niet wat ik moet verwachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen "Ik zie je nooit, volgens mij ga je nooit".
Wat. Wat. Wat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ook maar gewoon seks gehad. Bleek dat zijn oren wel een erogene zone waren, die van mij niet.
Nee dat is zonde! Het is een cute twink!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Afgunst?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Absoluut. Maar wat een afgunst.
[..]
Wat is daar zo raar aan? Nooit iemand zijn oorschelp gelikt of op zijn oorlel gesabbeld?quote:
Mijn ex werd daar ook "wild" van. Ik vind het alleen maar viesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Nooit iemand zijn oorschelp gelikt of op zijn oorlel gesabbeld?
Als het gewoon schoon is heb ik er geen probleem mee, maar bij mij hoef je het ook niet te doen nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ex werd daar ook "wild" van. Ik vind het alleen maar vies
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:17 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nee dat is zonde! Het is een cute twink!Die dog filter van snapchat komt me inmiddels echt m'n neus uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
The Neon Demon!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Maar Ang3l. Ik weet ook niet hoe je eruit ziet. Je bent van Angel naar Demon gegaan in de afgelopen tijd. Ik weet niet wat ik moet verwachten.
Ik ga voor functionaliteit en kwaliteit, niet voor de app die (ivm luiheid) het meeste gebruikt wordt. Dat telt toch wel voor iets?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:47 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Geen Grindr meer hebben maar wel iets vergelijkbaars zoals Scruff: -10.000
Nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik ga voor functionaliteit en kwaliteit, niet voor de app die (ivm luiheid) het meeste gebruikt wordt. Dat telt toch wel voor iets?
Ja, als iemand mijn oor likt vind ik het vies, had er bij hem geen problemen mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het gewoon schoon is heb ik er geen probleem mee, maar bij mij hoef je het ook niet te doen nee.
Bij mij moeten ze ook bij m'n oren wegblijven, maar ik heb dan ook een plastisch chirurgie trauma!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, als iemand mijn oor likt vind ik het vies, had er bij hem geen problemen mee.
Anders dan een pik erin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan? Nooit iemand zijn oorschelp gelikt of op zijn oorlel gesabbeld?
Mijn bf vind het ook wel wat. I dont really care....quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn ex werd daar ook "wild" van. Ik vind het alleen maar vies
https://www.wikiwand.com/en/Prick_Up_Your_Ears_(Family_Guy)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie steekt zijn pik nou in een oor?
Ik hoor nu zo'n Peter Griffin lachjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
https://www.wikiwand.com/en/Prick_Up_Your_Ears_(Family_Guy)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die dog filter van snapchat komt me inmiddels echt m'n neus uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |