Alonso volgend jaar misschien als Honda met een compleet nieuwe motor komt (waar de compressor buiten de motor zit in plaats van er in).quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:48 schreef franklop het volgende:
[..]
coureurs als massa, button en alonso mogen sowieso wel stoppen wat mij betreft. ALO dan puur omdat hij voorlopig toch niet om zeges kan strijden
Mijn opboklijstje: Massa, Kvyat, Palmer, Ericsson, Gutiérrez. Dan is er ineens plek zat.quote:Op zondag 28 augustus 2016 10:48 schreef franklop het volgende:
[..]
coureurs als massa, button en alonso mogen sowieso wel stoppen wat mij betreft. ALO dan puur omdat hij voorlopig toch niet om zeges kan strijden
Red Bull heeft z'n juniorprogramma goed op orde.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:02 schreef franklop het volgende:
Gasly is volgens mij ook goed met de banden, niet voor het eerst dat ie op het eind zo komt opzetten
yup. Wordt nog dringen om de F1 plekjes, met VES, RIC, SAI en dan Gasly en bijv Verschoor over paar jaar. Zullen wel moeten gaan uitwaaien over andere teamsquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Red Bull heeft z'n juniorprogramma goed op orde.
vroeg remmen want bandjes naar de klotenquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
team roept denk aan het puntje en wat doet meneer na zijn shut up?![]()
'Fuck you' roepen en een middelvinger opsteken naar Sirotkin.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
doelde meer op het uitvallen, niet door zijn schuld overigensquote:Op zondag 28 augustus 2016 11:07 schreef franklop het volgende:
[..]
vroeg remmen want bandjes naar de kloten
Kon die weinig aan doen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 11:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sinds zijn eerste overwinning op Silverstone lijkt er een last van zijn schouders gevallen te zijn.quote:
Ted Kravitz zei gisteren in zijn notebook al wel dat het erop gaat lijken dat Massa met pensioen gaatquote:Op zondag 28 augustus 2016 10:48 schreef franklop het volgende:
[..]
in hoeverre? Want het is "gewoon" het oude Daiko Lazarus team.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nog te bedenken dat dat team pas sinds dit jaar meedoet.
Niet geheel van de grond opgebouwd nee, maar er is wel een gigantische reorganisatie geweest.quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
in hoeverre? Want het is "gewoon" het oude Daiko Lazarus team.
Mehquote:Op zaterdag 3 september 2016 10:12 schreef sasquatsch het volgende:
Giovinazzi is achteraan gezet vanwege te lage bandenspanning.
twitter:MsportExtra twitterde op zaterdag 03-09-2016 om 15:38:38#GP2 Lynn has been taken off the grid and will start from pitlane. #MsportXtra reageer retweet
Ik had mn Sky stream nog aan staan. Die Pic, is dat familie van die Pic wat F1 deed?quote:Op zaterdag 3 september 2016 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Prachtig gevecht om de leiding zo vroeg in de race
Zelfde achternaam, allebij in de hogere klassen der autosport, dus drie keer radenquote:Op zaterdag 3 september 2016 15:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik had mn Sky stream nog aan staan. Die Pic, is dat familie van die Pic wat F1 deed?
Broertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |