Nee hoor ze verkopen bijv. ook foliumzuur dat is ook synthetisch. Niks natuurlijks aan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:47 schreef Nazil het volgende:
Ten eerste is niemand een slechte moeder omdat ze een ander merk vitames koopt. Ik heb alleen liever orthica of solgar omdat die sowieso van alles een goed opneembare vorm hebben en natuurlijk zijn. Maar dat is ieders eigen afweging, verder niks mis met eigen merk of davitamon.
Tof!quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:13 schreef Cygne het volgende:
Vandaag de moeders voor moeders-mevrouw op bezoek gehad. Ik mag tot oktober bussenplassen.
Fijn dat je minder spuugt en dat het langer gebruiken van Emesafene via het ziekenhuis wél kan.quote:Ook even de verpleegkundige van t umc aan de telefoon gehad. Ik heb gezegd dat ik met een dosis van 3 emesafene per dag aardig functioneer, kan weer wat eten, niet meer zo spugen. Maar ze wilden me toch even zien morgen en ik kon dan eventueel een recept krijgen waar ik wel een poosje mee vooruit kan.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:05 schreef Bloesem. het volgende:
Ik was toevallig vandaag bij de tuinen en daar is het huismerk Vitamine D voor baby's twee voor de prijs van éénDan weten jullie dat
Is volgens mij op basis van kokosolie, zonder extra's en gedoe.
Nee fijn! Kokosolie of olijfolie, nóg meer keuzestress.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:14 schreef Burdie het volgende:
Wij hebben druppels van Bonusan, op basis van olijfolie.
Ja inderdaad. Ik zei dat ik de laatste 2 dagen 3 had genomen op eigen initiatief en dat vond ze heel verstandig. Over de huisarts/apotheek zei ze: 'oei wat zijn ze streng zeg!quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:17 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Tof!Ik wende er vrij snel aan, op het werk gewoon in de wc plassen voelde als spijbelen.
[..]
Fijn dat je minder spuugt en dat het langer gebruiken van Emesafene via het ziekenhuis wél kan.
Hoop dat je er niet nóg zitquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:29 schreef sproetjes het volgende:
Gelukkig voel je je iets beter cygne.
Hier weer nachtploeg, dus maar even op de babykamer tussen de kleertjes gaan rommelen
Daarom. Het is ook niet iets wat ik zomaar even aan iemand zou vragen. Weet wel dat ze gewoon bij mijn moeder terecht kan, maar geloof niet dat ik dat wilquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:21 schreef Twinkle20 het volgende:
Miezziej spannend![]()
Mp nee .. heel slecht misschien. Maar we hebben ook echt geen adres. Ja misschien eentje dan. Het is ook zo'n verantwoordelijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |