Jawel, maar ik maakte even gebruik van mijn dichterlijke vrijheid...quote:Op zondag 31 juli 2016 09:39 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post, was bezig met de nieuwe.
Of doen ze hier niet aan die regel ?
Geweldig! Op mijn vrije dagen heb ik gewoon vakantie hier in mijn eigen vakantiewoningquote:Op zondag 31 juli 2016 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Dees!
Hoe bevalt de zomer nu, zo aan het water?
Ha ha haquote:Op zondag 31 juli 2016 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik maakte even gebruik van mijn dichterlijke vrijheid...
quote:Op zondag 31 juli 2016 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik maakte even gebruik van mijn dichterlijke vrijheid...
Was even shoppen.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig! Op mijn vrije dagen heb ik gewoon vakantie hier in mijn eigen vakantiewoning![]()
Hoe is het met jou, nog reisplannen?
Jamaica, nice!quote:Op zondag 31 juli 2016 10:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was even shoppen.
Lekker die vrijheid zo voor de deur.
Voorlopig hebben we geen concrete reisplannen, hoewel we misschien aan het eind van het jaar naar Jamaica gaan. We zien wel...
Ja, maar wat haken en ogen qua weer aan het einde van het jaar (tornado's en stormen) en dat kan nog wel de bottleneck worden. En ik wil niet in een all inclusive resort.quote:
Volgens mij loopt het orkaanseizoen van juni tot november, dat weet ik omdat ik momenteel ook aan het kijken bent in die contreien voor eind van het jaarquote:Op zondag 31 juli 2016 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar wat haken en ogen qua weer aan het einde van het jaar (tornado's en stormen) en dat kan nog wel de bottleneck worden. En ik wil niet in een all inclusive resort.
Een bevriende reisagent bekijkt nu wat er mogelijk is...
Aan het kijken bent...quote:Op zondag 31 juli 2016 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij loopt het orkaanseizoen van juni tot november, dat weet ik omdat ik momenteel ook aan het kijken bent in die contreien voor eind van het jaar
November/december moet dan wel lukken, maar het meest ideale is dan om begin volgend jaar te gaan, maar dat is helemaal zo ver weg hè.
Natte Tquote:Op zondag 31 juli 2016 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan het kijken bent...
Zo ken ik je weer...
Maar je hebt gelijk, die periode valt dus waarschijnlijk af. Maar later willen we eigenlijk niet, aangezien we eind oktober/begin november meestal op pad gaan. Mischien wordt het daarom iets anders in die hoek, waar minder stoemen zijn in die tijd van het jaar...
De bevriende reisagent gaat in september zelf naar Jamaica, dus dat wachten we nog even af.
Waar wil jij heen?
Gewoon boeken, heb je daarna rust...quote:Op zondag 31 juli 2016 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natte T![]()
Ik heb de boekingspagina al in een ander tabblad staan, ik stel het boeken telkens maar uit, macht der gewoonte voor, omdat ik het lastig vind me al vast te leggen voor over 3 maanden, maar ik ga het straks gewoon boeken, voordat de goede stoelen voor mijn neus weg gekaapt worden. We gaan eind oktober ( #livingontheedge) naar Mexico. Daar zijn we twee jaar geleden ook wel al geweest, maar ik vond het zo'n fijne vakantiebestemming en er is nog genoeg moois te zien.
Maar begin september eerst een weekje naar Spanje.
Geboekt! Hotelkamers in het selectgedeelte, alwaar geen (jankende en krijsende) kinderen mogen komenquote:Op zondag 31 juli 2016 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon boeken, heb je daarna rust...
Mexico, 2 jaar geleden 20 minuten daar geweest via een wandeling over de Rio Grande vanuit Texas.
Was niet de beste buurt daar, dus snel weer terug en een hoop gezeik met de Amerikaanse douane daarna.
Waarschijnlijk is de kuststreek een stuk beter, lijkt me ook nog wel een keer wat...
Die vent is gek!quote:
Ja. Ik zag het vannacht live maar het haperde de laatste meters en opeens hing ie in de netten, Maar je moet wel heel koelbloedig zijn om te weten dat als je er maar een meter naast land dat je ter pletter valt voor de ogen van je familie en vrienden..quote:
Je valt al te pletter van 5 meter hoogtequote:Op zondag 31 juli 2016 13:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja. Ik zag het vannacht live maar het haperde de laatste meters en opeens hing ie in de netten, Maar je moet wel heel koelbloedig zijn om te weten dat als je er maar een meter naast land dat je ter pletter valt voor de ogen van je familie en vrienden..
Die kan vast niet zo goed sturen in de luchtquote:Op zondag 31 juli 2016 13:54 schreef drakin het volgende:
De test dummie viel wel te pletter en toch waagde hij het sprongetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |