Meer informatie volgt.twitter:mikehallnews twitterde op zondag 31-07-2016 om 02:16:12VIDEO: Outside #Incirlik #NATO Air Base in #Turkey where police have blocked entrances & exits https://t.co/edlQewtm7x reageer retweet
Meeste mensen gaan alleen maar in de aanval als er een grote kans is van slagen toch?quote:Op zondag 31 juli 2016 02:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Omsingeld worden door de platte achterhoofd brigade, de Amerikanen zullen vast onder de indruk zijn.
De Turken proberen vooral een verband met Amerika te leggen.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:25 schreef Montagui het volgende:
Nieuwe coup? Zijn er nog zoveel die dat willen wagen te proberen?
Waar waren zij bij de 1st coup?
Moeten ze vooral proberen, dan legt America de banden tussen Turkije en IS bloot.quote:Op zondag 31 juli 2016 02:27 schreef Slaro het volgende:
[..]
De Turken proberen vooral een verband met Amerika te leggen.
Amerika uit Turkije, Turkije uit de NAVO, deal?quote:
quote:Alle bevelhebbers in het Turkse leger komen onder de minister van Defensie, Fikri Isık, te vallen en militaire academies worden gesloten.
Ze pakken iedereen op die de AKP geen warm hart toedraagt, en sluiten daar alles op wat ze kunnen onder de noemer Gülen-aanhangers / potentiële coup-plegers. En degenen die nooit geweten hebben dat ze een brein nodig hadden in het leven, krijgen alle bestuurlijke touwtjes in handen. Ook bij 't leger.quote:Op zondag 31 juli 2016 03:25 schreef Oversight het volgende:
Ik denk deze, NWS / Turkse minister van Defensie nieuwe baas leger Turkije
[..]ze sluiten boel.
quote:
quote:a large stockpile of NATO nuclear weapons
Maar een waardeloze snor, het is zeg maar geen Chiel Montagne..quote:Op zondag 31 juli 2016 03:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
[..]ik stem voor erdogan, altijd al gedaan, aardige man, goede ideeen.
twitter:D8News twitterde op zondag 31-07-2016 om 00:22:12Reports are coming in of military uprisings at multiple south #Turkey bases; gates blocked at #Incirlik and #Tatvan https://t.co/2eShsh20ow reageer retweet
quote:Op zondag 31 juli 2016 04:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar een waardeloze snor, het is zeg maar geen Chiel Montagne..
Ik maak zelf wel uit hoe ik het bedoel.quote:Op zondag 31 juli 2016 04:07 schreef Oversight het volgende:
[..]hij bedoelt het niet zo hoor meneer erdogan, dat is oud hollands voor "wat een mooie snor"
wat valt er niet te pikken?quote:Op zondag 31 juli 2016 04:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
On topic, ik neem aan dat de NAVO dit niet pikt en dat dit gevolgen zal hebben.
gaat niet van de ene op de andere dagquote:Op zondag 31 juli 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Turkije de NAVO uit gedonderd wordt?
Nou ja, het is op zijn minst niet netjes om een NAVO basis te omsingelen, met welk doel dat ook is.quote:
Het is een hopeloze situatie op dit moment, maar het land onder deze regering uit de NAVO gooien is niet heel erg slim. Een belangrijke reden om ze in de NAVO te houden is dat ze met alle verdragen redelijk gebonden zijn. Ze loslaten betekent onder meer dat de AKP om zich heen kan gaan trappen en een poging kan gaan wagen om Erdogan's bizarre droom te verwezenlijken.quote:Op zondag 31 juli 2016 04:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat Turkije de NAVO uit gedonderd wordt?
Mwa, zie op twitter veel geruchten, oa dat het veel minder dan 7000 manschappen betrof, en dat ze daar waren om betogers tegen te houden.quote:Op zondag 31 juli 2016 04:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, het is op zijn minst niet netjes om een NAVO basis te omsingelen, met welk doel dat ook is.
het is een Turkse basis en ze moeten lekker zelf weten wat ze er omheen zettenquote:Op zondag 31 juli 2016 04:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, het is op zijn minst niet netjes om een NAVO basis te omsingelen, met welk doel dat ook is.
Het zal niet de eerste coup zijn die geregiseerd is door de VS.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:16 schreef Rica het volgende:
Als je verschillende bronnen mag geloven waren tenminste drie van de vijf Turkse Rapid Deployable Corps Nato regimenten regelrecht betrokken bij de coup. Niet zo verwonderlijk dat ze even een kijkje willen nemen in de logs en misschien enkele mensen wat vragen willen stellen.
Er heerst een hele sterke verdenking in Turkije dat dit vanuit de VS is opgezet. En niet alleen via het Gulen netwerk.
Als de VS achter de coup zaten dan was deze gelukt. Zo knullig als het nu is gegaan zie ik geen hand van de Amerikanen in.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste coup zijn die geregiseerd is door de VS.
Echter vermoed ik dat dat hier niet het geval is.
Vandaar mijn twijfels ook.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:33 schreef Twiitch het volgende:
Ahhh, de VS als grote buitenlandse boeman. Het gaat echt steeds meer de kant van Iran op daaro.
[..]
Als de VS achter de coup zaten dan was deze gelukt. Zo knullig als het nu is gegaan zie ik geen hand van de Amerikanen in.
Je vergeet dat men na de coup ook gelijk het halve mediaveld heeft platgegooid en pro-AKP media in het zadel heeft gehouden / geholpen. En deze media draaien complete vluchten rond AKP schandalen, en likken zich maar al te graag in bij de regering.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:16 schreef Rica het volgende:
Als je verschillende bronnen mag geloven waren tenminste drie van de vijf Turkse Rapid Deployable Corps Nato regimenten regelrecht betrokken bij de coup. Niet zo verwonderlijk dat ze even een kijkje willen nemen in de logs en misschien enkele mensen wat vragen willen stellen.
Er heerst een hele sterke verdenking in Turkije dat dit vanuit de VS is opgezet. En niet alleen via het Gulen netwerk.
Naar Keulen bedoel je.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:40 schreef ErwinRommel het volgende:
En gaan onze NederTurken ook naar Berlijn vandaag?
In elk geval naar een plein waar ze samenkomen. Meen zoiets gelezen te hebben gisteren.quote:
Wie durft een voorspelling te maken wat er gaat gebeuren vandaag in Keulen?quote:Op zondag 31 juli 2016 07:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In elk geval naar een plein waar ze samenkomen. Meen zoiets gelezen te hebben gisteren.
Erdogan krijgt daar trouwens geen podium
Motieven zijn er wel. Er waren al langere tijd fricties over vooral Syrië. Turkije heeft (op last van de VS) Syrië zo'n beetje de oorlog verklaard. Dat heet Turkije nogal wat gekost. Naats Irak nog een buurtland in chaos en conflict. Zaten ze echt niet om te springen.quote:Op zondag 31 juli 2016 07:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het zal niet de eerste coup zijn die geregiseerd is door de VS.
Echter vermoed ik dat dat hier niet het geval is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |