Zal je erop zetten.quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als niemand gaat wil ik wel zo vanaf 20:00 tot 23:00/23:30 de avond leeg draaien.
Nee, ga je gang...quote:Op zondag 31 juli 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik las het jaJij bent niet van plan om morgenavond te draaien, toch? Ik wil je niet in de weg zitten of zo.
quote:Op zondag 31 juli 2016 19:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als niemand gaat wil ik wel zo vanaf 20:00 tot 23:00/23:30 de avond leeg draaien.
Wordt wel wat minder veel nieuwe muziek dan anders; het zijn magere weken. Gelukkig is er meer dan genoeg andere muziek om te draaien. En twee uurtjes zijn zo gevuld.quote:
Geen idee, als het me uitkomt.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wanneer is je zomerstop ook alweer voorbij?
Merk je morgen vanzelf.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
BedanktStaat m'n wachtwoord ook goed en zo?
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Zonder twijfel de beste niet-single van Coldplay ooit. En ook zonder twijfel behorend tot de 3 beste nummers van Coldplay, wat mij betreft.
Dit is ook nog een speciale editie. Live uit Ahoy, uitgebracht met Clocks als 3CD's, speciaal voor Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Zonder twijfel de beste niet-single van Coldplay ooit. En ook zonder twijfel behorend tot de 3 beste nummers van Coldplay, wat mij betreft.
God Put A Smile Upon Your Face en Speed of Sound zijn mijn favoriete singles.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Wel eens van gehoord ja. In die tijd heb ik Coldplay ook een paar keer live gezien. Volgens mij ben ik na X&Y een beetje afgehaakt wat concertbezoek betreft. Hun cd's ben ik wel blijven kopen, maar de nieuwste twee zijn lang niet zo goed als het eerdere werk. Mylo Xyloto had nog wel wat goede nummers.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit is ook nog een speciale editie. Live uit Ahoy, uitgebracht met Clocks als 3CD's, speciaal voor Nederland.
Ik heb vaak bij het hardlopen Coldplay op, Parachutes t/m X&Y zijn echt meesterwerken.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord ja. In die tijd heb ik Coldplay ook een paar keer live gezien. Volgens mij ben ik na X&Y een beetje afgehaakt wat concertbezoek betreft. Hun cd's ben ik wel blijven kopen, maar de nieuwste twee zijn lang niet zo goed als het eerdere werk. Mylo Xyloto had nog wel wat goede nummers.
X&Y vind ik hun beste album. Ik heb een zwak voor albums waar geen enkel zwak nummer op staat. X&Y is van begin tot eind goed.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb vaak bij het hardlopen Coldplay op, Parachutes t/m X&Y zijn echt meesterwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |