Ik heb met die man niets gedaan, alleen met mijn lief!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef LeesFoknl het volgende:
Jij vond het ook wel leuk!? Is ie met zijn lul ook in jouw buurt geweest? In de buurt van je mond of kont. Toen ie klaarkwam. heb je toen ook spetters op je gekregen? Hebben jullie mekaar ook gekust? Aangeraakt? Gestreeld?
Ongelooflijk, wat goor!
Ik bedoel, als dat 2 homo´s met elkaar doen heb ik daar helemaal geen moeite mee, daarvoor zijn het homo´s. Maar als hetero man zo iets doen, kan het me niet voorstellen, en als ik het probeer me voor te stellen, ga ik over mijn nek! Bah, vies!
Hoe voelde dat dan voor jou? Had jij daar geen moeite mee? Of ben je misschien ook een beetje homo (bisex)?
Heb hem niet gepijpt!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:50 schreef Onnoman het volgende:
heej maar Jvpd.. heb je die gast ondertussen al gepijpt?
of moet de trio nog komen?
Ga janken dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:
Waarom is mijn reactie verwisselt door "doe normaal" ? Dat was gewoon normaal advies hoor. Wat TS vraagt is niet normaal
Dingen verwijderen omdat je het er niet mee eens bent, erg triest aan deze paarse forums
Nou TS ik zou zeggen ja idd moet je doen seks hebben met een andere vent en die vent ook je vrouw laten neuken. Top idee!
Dat ben ik nu ook aan het doenquote:
Voor commentaar op moderatie verwijs ik je graag door naar: SEX / [SEX] Feedback, Huisregels & TVT's #288quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:35 schreef Baas_bas het volgende:
Waarom is mijn reactie verwisselt door "doe normaal" ? Dat was gewoon normaal advies hoor. Wat TS vraagt is niet normaal
Dingen verwijderen omdat je het er niet mee eens bent, erg triest aan deze paarse forums
Nou TS ik zou zeggen ja idd moet je doen seks hebben met een andere vent en die vent ook je vrouw laten neuken. Top idee!
Een vriend van mijquote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:20 schreef Fretwork het volgende:
Hé TS, gewoon een vraagje hè... Waar had ze zo snel een kerel vandaan getoverd?
Had jij dat geregeld, of had zij dat geregeld?quote:
Had ze die al langer op het oog?quote:
Daarna friet gegeten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:06 schreef Jvpd het volgende:
[..]
Ik heb met die man niets gedaan, alleen met mijn lief!
Nee ik stelde het zelf voor want het is een vriend van mij en zijn lief is een vriendin van mijn vriendin.quote:
Met een neger?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef Jvpd het volgende:
De (tips) zijn niet meer nodig hebben het al gedaan!
Toch dat stapje te ver.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef Jvpd het volgende:
[..]
Nee ik stelde het zelf voor want het is een vriend van mij en zijn lief is een vriendin van mijn vriendin.
Als hij da vind skrol dan door in plaats van te reageren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Toch dat stapje te ver.
Als dit geen troll is...
En die vriendin weet ervan en die doet de volgende ronde bij de mvv trio mee?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 22:31 schreef Jvpd het volgende:
[..]
Nee ik stelde het zelf voor want het is een vriend van mij en zijn lief is een vriendin van mijn vriendin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |