En als hij speelt als vorig seizoen, is een gelijkwaardige vervanger prima haalbaar (geen fan van Brenet).quote:Op zondag 31 juli 2016 09:29 schreef BadderHaring het volgende:
Chelsea zou interesse hebben in Arias. Ik geloof er geen kut van.
Maar mocht het zo zijn, 20+ miljoen graag.
Als hij speelt als vorig seizoen, dan kun je beter Brenet daar neerzetten. Arias was afgelopen seizoen de zwakste schakel, zelfs in de afwezigheid van Willems met Brenet op links.quote:Op zondag 31 juli 2016 10:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En als hij speelt als vorig seizoen, is een gelijkwaardige vervanger prima haalbaar (geen fan van Brenet).
Hoop het, prijs van niks natuurlijk maar toch een prijs en winnen is altijd beter dan niet winnenquote:
Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel leuk om een prijs voor hun neus weg te kapen.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:52 schreef GGMM het volgende:
Laat Feyenoord lekker winnen vanavond joh.Wat moeten jullie nou met zo'n kutprijs. Voor Feyenoord is het oprecht een leuk prijsje en die zijn er harstikke blij mee.
Sowieso is de Coolsingel alweer gereserveerd natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:01 schreef Doublepain het volgende:
Mijn gevoel zegt dat PSV niet gaan winnen en dat de Feyenoorders dan heel stoer doen met als gevolg dat ze de week erop op hun bek gaan in de Eredivisie.
Echt een prijs van niks dat JCSquote:Op zondag 31 juli 2016 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Sowieso is de Coolsingel alweer gereserveerd natuurlijk.
Moreno doet niet mee, dus dan zijn we gewoon realistisch beste Vasionquote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef Vasion het volgende:
FC Indekken is weer van de partij.![]()
''Ach als zij winnen laat ze er maar blij mee zijn.''
Pak slaag gaan jullie krijgen.
Dit doet mij denken aan de tijd dat jij stoer kwam doen omdat Feyenoord boven PSV stondquote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef Vasion het volgende:
Doet mij denken aan de tijd dat PSV al 20 punten voorstond en toch hysterisch werd omdat ze in De Kuip verloren hadden. Dus zeggen dat het PSVers niets boeit om deze prijs aan Feyenoord te geven is dikke lulkoek.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan de tijd dat jij stoer kwam doen omdat Feyenoord boven PSV stond
Dit Feyenoord is niveau Groningen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:06 schreef Vasion het volgende:
Is nogal een verschil of je die prijs pakt tegen Groningen of Feyenoord/Ajax. Je wil gewoon winnen als het tegen Feyenoord is.
We zijn beter dan FC Eindhoven. Dus dat gaat goed komen.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit Feyenoord is niveau Groningen.
Deze logicaquote:Op zondag 31 juli 2016 16:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
We zijn beter dan FC Eindhoven. Dus dat gaat goed komen.
FC Eindhoven > Beste van Nederland & gelijk aan Atleticoquote:Op zondag 31 juli 2016 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze logica![]()
FC Eindhoven > Porto/Sporting
210 Minuten de nul houden tegen Atleticoquote:Op zondag 31 juli 2016 16:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
FC Eindhoven > Beste van Nederland & gelijk aan Atletico
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:05 schreef Vasion het volgende:
Waar zie je mij indekken?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, was al dat indekken toch niet nodig geweest.
Gefeliciteerd pik.
Daarom is het te hopen dat er een club interesse toont in Narsingh, zodat ze Bruma kunnen halen.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De buitenspelers vond ik weer twijfelachtig.
Grappig dat dat figuur in de vorm van zijn leven is sinds de interesse van PSV.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom is het te hopen dat er een club interesse toont in Narsingh, zodat ze Bruma kunnen halen.
Die is wel wat duurder geworden denk ikquote:Op zondag 31 juli 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grappig dat dat figuur in de vorm van zijn leven is sinds de interesse van PSV.
Hopelijk voor Willems denkt hij niet dat hij al de top aan kan.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die is wel wat duurder geworden denk ik
Volgens FOX Sports hebben 4 clubs zich gemeld voor Willems overigens
Ik denk juist dat hij bij de absolute top het best tot zijn recht komt.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk voor Willems denkt hij niet dat hij al de top aan kan.
Ik denk dat hij beter nog in pakweg Duitsland kan gaan rondrennen waar je uitermate goede ervaringen op kunt doen qua defensief positioneren en alles. Duitsland is een van de best counterende competities. Het is immers een linksback. Dat hij aanvallend klasse is, weten we inmiddels.quote:Op zondag 31 juli 2016 21:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij bij de absolute top het best tot zijn recht komt.
Heb je Bruma weleens zien spelen dan?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daarom is het te hopen dat er een club interesse toont in Narsingh, zodat ze Bruma kunnen halen.
Ik heb alle vertrouwen in Brandsquote:Op zondag 31 juli 2016 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je Bruma weleens zien spelen dan?
Locadia op linksbuiten kan toch niet.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De buitenspelers vond ik weer twijfelachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |