jij gaat helemaal stuk he, hahahahaquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Iedereen die je favoriete dictator niet aan de penis hangt is een landverrader?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
Onbegrijpelijk dat Twitter hieraan meewerkt. Blijkbaar vindt Twitter het geld vanuit Turkije belangrijker dan vrijheid van meningsuiting en mensenrechten en zo. Goed om te weten voor wie Twitter (nog) gebruikt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:55 schreef StaceySinger het volgende:
Turkije blokkeert kritische Twitteraccounts Turkse Nederlanders
Turkije heeft de Twitteraccounts van verschillende kritische Turks-Nederlandse twitteraars geblokkeerd.
Ze hebben een e-mail van Twitter gekregen waarin dat wordt meegedeeld, met als bijlage het 'blokkadebesluit' van de strafrechtbank van Ankara. Hun tweets zijn dus in Turkije niet meer te lezen, maar in Nederland wel.
Een van de mensen wier account in Turkije is geblokkeerd, is Mehmet Cerit, de hoofdredacteur van Zaman Vandaag. "In de mail staat dat mijn tweets terreur verheerlijken en dat ik de staatsveiligheid in gevaar breng. Ik ben alleen maar kritisch ten opzichte van president Erdogan," aldus Cerit.
Hij ziet in de maatregel een uitbreiding van de persbreidel in Turkije. Cerit noemt het "bizar" dat Twitter daarin meegaat en heeft de blogdienst om opheldering gevraagd.
http://www.parool.nl/buit(...)d&utm_medium=twitter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |