Oooh en waar dan welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was even afgeleid
Ah!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
"elders op FOK! in een topic verzeild geraakt."
quote:
quote:
De rest kan ik denkbeeldig wel invullen...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever jij in dat decolleté kunt kijken maar ik zie alleen een neuspiercing
aha, aannamesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest kan ik denkbeeldig wel invullen...
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest kan ik denkbeeldig wel invullen...
Topic in GC over aartsvijanden op FOK!quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, meer een aan zekerheid grenzende warschijnlijkheid...
Ja ik zat er ook al over te denken wat in dat topic te zetten, dat ik vroeger wel wat vijanden hier heb gehad, maar tegenwoordig niet echt meer. Maar ik wil niks aanwakkeren!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topic in GC over aartsvijanden op FOK!
Voor je het weet, gaat het topic over mij. Dat was eigenlijk niet de insteek, maar ach... - ik kon in elk geval nog eens een paar ongenoegens van me af schrijven.
* just me gaat even lezenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Topic in GC over aartsvijanden op FOK!
Voor je het weet, gaat het topic over mij. Dat was eigenlijk niet de insteek, maar ach... - ik kon in elk geval nog eens een paar ongenoegens van me af schrijven.
Ik val niet zo op blond.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wil elke kerel wel invullen!![]()
Besteed er niet te veel tijd aan. Het gaat vooral over zaken die geschiedenis zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:00 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat even lezen
ik ben heul niet nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |