Some men age like good wine:quote:
Dat is die acteur van die koffie reclame...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Some men age like good wine:
[ afbeelding ]
Ik vind de uitstraling er wel op lijken!
Hoewel Clooney een wat vriendelijkere look heeft.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is die acteur van die koffie reclame...
Die lust ook best wel 'n wijntje denk ik zoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is die acteur van die koffie reclame...
Muziek maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat doet die muts bij die 2 lelijke kerels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:32 schreef ToT het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ]Al die piercings overal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet hoever jij in dat decolleté kunt kijken maar ik zie alleen een neuspiercingquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet hoever jij in dat decolleté kunt kijken maar ik zie alleen een neuspiercing
Kan zomaar gebeurenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het was mij een beetje ontgaan dat er een uitzending was gestart.
Ik was elders op FOK! in een topic verzeild geraakt.
Daar heb ik ook weleens last van.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Shit happens man!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Klopt, maar ik was even afgeleidquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Shit happens man!![]()
Maar ik denk wel dat 49 van de 50 keer (of vaker) er op dit tijdstip wel een uitzending is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |