Te veel om op te noemen inderdaad en het is zo groot he. Toen ik er voor het eerst was kwamen we rond een uur of drie aan bij ons huisje. Inkopen doen, alles nog open, hele gezinnen nog 's nachts in zo'n 24/7 zaak. Flessen sap van 4,5 liter. En zo'n midgetgolfbaan - klinkt suf - is ook leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's in Californië. Geen idee of ik die kant op ga.
Ik heb in maart nog een week vrij (springbreak), vaak ga je met andere studenten samen op vakantie naar weetikveel en in mei ben ik klaar. Daarna heb ik nog 3 maanden vrij, dan zou het eventueel kunnen. Maar er is teveel om te willen zien
Als je daar dezelfde dingen hebt wel ja. LA, of Californië sowieso moet ik toch ook nog eens bezoeken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben in Universal Studio's in LA geweest, de attracties zijn hetzelfde dus
Ik zal binnenkort eens een topic in KAA openen. Kan je gewoon volgen, hoef je niets te missen ipv in dit topic.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Te veel om op te noemen inderdaad en het is zo groot he. Toen ik er voor het eerst was kwamen we rond een uur of drie aan bij ons huisje. Inkopen doen, alles nog open, hele gezinnen nog 's nachts in zo'n 24/7 zaak. Flessen sap van 4,5 liter. En zo'n midgetgolfbaan - klinkt suf - is ook leuk. Je hoeft er in principe niet eens wat te ondernemen.
Je moet ons echt op de hoogte houden, leuk.
Ja, doen!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens een topic in KAA openen. Kan je gewoon volgen, hoef je niets te missen ipv in dit topic.
LA zelf is een saaie stinkstad vol met asfalt, maar de kustplaatsjes zijn wel leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je daar dezelfde dingen hebt wel ja. LA, of Californië sowieso moet ik toch ook nog eens bezoeken.
Was het leuk daar?
San Francisco wil ik inderdaad ooit nog eens geweest zijn jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
LA zelf is een saaie stinkstad vol met asfalt, maar de kustplaatsjes zijn wel leuk.
San Francisco vind ik veel leuker.
Wel mooie natuur daar, Yosemite park is mooi
In het zuidwesten van USA valt genoeg te zien, veel national parks daar, daar heb je aan 3 weken niet genoeg om alles rustig te bekijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
San Francisco wil ik inderdaad ooit nog eens geweest zijn ja. Wil toch ooit eens in mijn leven met een Amerikaan de Golden Gate Bridge over zijn gereden.
Yosemite lijkt me ook echt prachtig ja. Eigenlijk kun je, zeker als je alles wil zien, naar alle locaties wel een drieweekse vakantie boeken.
Mooie ervaringen man.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort eens een topic in KAA openen. Kan je gewoon volgen, hoef je niets te missen ipv in dit topic.
Dat wil ik ook nog weleens bezocht hebben ja. Nevada sowieso. Je komt echt tijd te kort.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
In het zuidwesten van USA valt genoeg te zien, veel national parks daar, daar heb je aan 3 weken niet genoeg om alles rustig te bekijken.
Maar sla Las Vegas ook niet over, dat is een grote speeltuin voor grote mensen
Fijne avond Frankquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, maar ik ga maar eens naar de supermarkt, wat bier en ongezond vreten inslaan voor het vriendenavondje. En een nieuw pakje kaarten, ook niet vergeten, die dingen raken we altijd kwijt.
Fijne avond toegewenst Frank.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo, maar ik ga maar eens naar de supermarkt, wat bier en ongezond vreten inslaan voor het vriendenavondje. En een nieuw pakje kaarten, ook niet vergeten, die dingen raken we altijd kwijt.
Veel plezierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah kijk, je gaat dus echt voor een slanker bestaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
BBQen en daarna even lekker door het bos wandelen.
jammer dat je niet opgepakt bent door de Hisbahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Reed net langs het Zuiderpark. Leek wel kalifaat man.
Dat hadden ze niet overleefdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:58 schreef zeer het volgende:
[..]
jammer dat je niet opgepakt bent door de Hisbah
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het aan Bella gegeven, nu afwachten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet overleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |