Nee hoor, ik ga straks naar hem toe en drinken we bier en luisteren we naar concerten en lullen we uit onze nekquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je een beetje jaloers dat Frank je nooit aandacht geeft?
Niet veel anders dan wat jij normaal doet dusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga straks naar hem toe en drinken we bier en luisteren we naar concerten en lullen we uit onze nek
Madquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet veel anders dan wat jij normaal doet dus
Jij moet trouwens met je medische opleiding naar Scandinavië gaanquote:
Neuh, december heb ik helemaal niets, dan heb ik ook merendeel vrij want dan krijg ik een meuk familie op bezoek.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
In december ga ik naar New York en vlieg dan ook vanaf JFK naar AMS.Jij ook toevallig?
Ahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij moet trouwens met je medische opleiding naar Scandinavië gaan. Prachtig wonen daar en een tekort aan medici.
[..]
Neuh, december heb ik helemaal niets, dan heb ik ook merendeel vrij want dan krijg ik een meuk familie op bezoek.
Ik ga liever naar New Yorkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij moet trouwens met je medische opleiding naar Scandinavië gaan. Prachtig wonen daar en een tekort aan medici.
Dat is trouwens wel heel leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
AhIn december komen m'n ouders naar New York voor 4 dagen, dan vlieg ik met ze mee terug voor de kerst.
En in januari wil ik voor een weekje naar Miami voordat Spring Semester begint. Daarna moet ik even kijken wat ik nog meer van Amerika meepak en nog over heb aan vakanties.
Dat is in maart.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel heel leuk. Springbreak, dat zou ik ook nog eens willen meemaken ja. Ben ik iets te over tijd voor, maar daar moet je echt je ervaringen eens over delen
.
Dat is Frassquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet veel anders dan wat jij normaal doet dus
Florida ben ik trouwens weleens op vakantie geweest. Hadden we een huisje gehuurd in zo'n gated gebeuren in Kissimmee (als ik het goed schrijf). Daar die pretparken bezocht. Nooit in Miami zelf geweest, was te ver reizen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is in maart.Ben ook benieuwd wat ik ga doen. Maar zal ik doen
![]()
Zal iedereen hier heel erg leuk vinden
ben ik vroeger ook geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je daar trouwens toch bent moet je Universal studios echt bezoeken Etso. Echt geweldig, kun je al die films naspelen. Zit je bijv. in een bootje en valt Jaws aan. Of je zit in een metro - tot op de dag geen flauw idee welke film dat was - en dan vergaat wereld, stort het centrum in en loopt de boel onder en dergelijke. Of je kunt Men in Black spelen, op aliens schieten. écht heel leuk.
De King Kong Ridequote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben ik vroeger ook geweestmet zo'n kingkong attractie
Da's in Californië. Geen idee of ik die kant op ga.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je daar trouwens toch bent moet je Universal studios echt bezoeken Etsu. Echt geweldig, kun je al die films naspelen. Zit je bijv. in een bootje en valt Jaws aan. Of je zit in een metro - tot op de dag geen flauw idee welke film dat was - en dan vergaat wereld, stort het centrum in en loopt de boel onder en dergelijke. Of je kunt Men in Black spelen, op aliens schieten. écht heel leuk.
jaaaaaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De King Kong Ride. Gedeelte ook in het donker en dan licht af en toe King Kong op en schrik je je zelf het apelazerus.
Ik ben in Universal Studio's in LA geweest, de attracties zijn hetzelfde dusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je daar trouwens toch bent moet je Universal studios echt bezoeken Etsu. Echt geweldig, kun je al die films naspelen. Zit je bijv. in een bootje en valt Jaws aan. Of je zit in een metro - tot op de dag geen flauw idee welke film dat was - en dan vergaat wereld, stort het centrum in en loopt de boel onder en dergelijke. Of je kunt Men in Black spelen, op aliens schieten. écht heel leuk.
Je hebt er ook een in floridaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's in Californië. Geen idee of ik die kant op ga.
Ik heb in maart nog een week vrij (springbreak), vaak ga je met andere studenten samen op vakantie naar weetikveel en in mei ben ik klaar. Daarna heb ik nog 3 maanden vrij, dan zou het eventueel kunnen. Maar er is teveel om te willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |