ja, dat zal jij ongetwijfeld weten jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh pls zit alleen maar een Hema en een Blokker en voor de rest van die oude vrouwen modezaken
Moet je iets gaan drinken bij cafe de Veluwe en opnemenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben nooit in het centrum geweest daar![]()
Maar dan nog, eerst maar eens wat meer aan mezelf werken op dat vlak, loop alleen maar te hijgen, en wil bij mijn eerstvolgende toerist video (Waarbij ik inderdaad wat meer ga doen dan alleen door een straat lopen) Niet meer kortademig zijn
Waarom?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je iets gaan drinken bij cafe de Veluwe en opnemen
Jeetje, dat duurt ook lang. Nou ja, over 2 weken ben je eindelijk verlost van mijn herhalende seniele vragen en kun je antwoord gevenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben er nog steeds niet. Over 2 weken pas.
Ik zag trouwens vanochtend dat je meesterplan om lekker vroeg te slapen niet echt is gelukt.quote:
Ben daar ooit 1 keer geweestquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je iets gaan drinken bij cafe de Veluwe en opnemen
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, dat duurt ook lang. Nou ja, over 2 weken ben je eindelijk verlost van mijn herhalende seniele vragen en kun je antwoord geven.
En eind augustus dan echt beginnen zeker?
Klopt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zag trouwens vanochtend dat je meesterplan om lekker vroeg te slapen niet echt is gelukt.
Dat boeit Frank echt niets hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
frank frank frank, ik ga woensdag naar belgrado
Aandachtzoekerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Westen, dan reis ik vanaf JFK meestal meteen met een continentale vlucht door. Washington ben ik nog nooit geweest, erg eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet op 14 aug er zijn, dan 2 weken intro en dan idd beginnen.
Ben je weleens in Washington geweest? Of was je meer van het westen?
Vakantie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat is mijn ervaring ookquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Westen, dan reis ik vanaf JFK meestal meteen met een continentale vlucht door. Washington ben ik nog nooit geweest, erg eigenlijk.
Maar je gaat het wel naar je zin krijgen. Er bestaat een zekere stereotype over Amerikanen, maar mijn ervaring is dat ze heel hartelijk en leuk zijn.
In december ga ik naar New York en vlieg dan ook vanaf JFK naar AMS.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Westen, dan reis ik vanaf JFK meestal meteen met een continentale vlucht door. Washington ben ik nog nooit geweest, erg eigenlijk.
Maar je gaat het wel naar je zin krijgen. Er bestaat een zekere stereotype over Amerikanen, maar mijn ervaring is dat ze heel hartelijk en leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |