Dag in en dag uit hoor ik homograpjes en is het allemaal HIHAHO en dan kom jij met zoiets.quote:
Oh maar het bos is niks aan, juist het centrumpje is zo leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wil wel van de omgeving kunnen genieten, en wil niet half hijgend door het bos lopen
Dus wil mezelf in elk geval een kleeeiiinnn beetje in vorm krijgen.
zal niet meer doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dag in en dag uit hoor ik homograpjes en is het allemaal HIHAHO en dan kom jij met zoiets.
Echt hoor.
is wel mooi opgeknaptquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh maar het bos is niks aan, juist het centrumpje is zo leuk
Lekker. Mag ik mee-eten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik denk dat ik bakje salade maak vooraf en daarna wellicht wat rijst met sausje en kip. Moet nog even kijken wat er in koelkast ligt
Patatquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik denk dat ik bakje salade maak vooraf en daarna wellicht wat rijst met sausje en kip. Moet nog even kijken wat er in koelkast ligt
Ha, dan doe ik het nog gewoon dunnetjes over!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dag in en dag uit hoor ik homograpjes en is het allemaal HIHAHO en dan kom jij met zoiets.
Echt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ben nooit in het centrum geweest daarquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:04 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh maar het bos is niks aan, juist het centrumpje is zo leuk
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha, dan ik het nog gewoon dunnetjes over!Jij mag dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is in combinatie met Chai de theesoort waar ik mezelf naar vernoemd heb.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
chai, wat is dat masala in je ondertitel?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ha, dan doe ik het nog gewoon dunnetjes over!Jaaaaaaaaaa, Frank weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Police Academy
![]()
Heel wat anders dan dat flauwe gedoe, hoe verloopt alles daar overzees?quote:
leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Is in combinatie met Chai de theesoort waar ik mezelf naar vernoemd heb.
Ben er nog steeds niet. Over 2 weken pas.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel wat anders dan dat flauwe gedoe, hoe verloopt alles daar overzees?
*'nsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |