Wandel juist de laatste tijd weer vrij veelquote:
Dat weten we hier hoor, maak je niet drukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoezo minderwaardig? Omdat ik dominante mannen kan waarderen? Ik kan zelf ook dominant zijn hoor.
Niets mis met roleplay het suggereert niet dat iemand daadwerkelijk minderwaardig is.
zie het nut niet echt in van wandelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wandel juist de laatste tijd weer vrij veel
Met die hitte vind ik het niets, maar nu het een graad of 15-20 is kan ik er op zich wel van genieten.
je broer welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
Vriendin van mn broer is er en heb echt geen zin in haar
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weten we hier hoor, maak je niet druk.
Het is voor mij wel goed om te doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zie het nut niet echt in van wandelen
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat weten we hier hoor, maak je niet druk.
ga volgend jaar de nijmeegs vierdaagse doenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Het is voor mij wel goed om te doenGeeft mij wat lichaamsbeweging
Ik kan je trouwens wel een andekdote over die crip vertellen. Dat kwam uit ONZ overwaaien en ze voelde zich - overigens niet geheel onterecht hoor - gediscrimineerd en belachelijk gemaakt. En vervelend dat ze was samen met Prez. Dacht, ik bewaar de goede vrede maar, maar toen mocht Frank zich er niet mee bemoeien, dat was duidelijkquote:
Komt crip uit onz? loooooooooolquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan je trouwens wel een andekdote over die crip vertellen. Dat kwam uit ONZ overwaaien en ze voelde zich - overigens niet geheel onterecht hoor - gediscrimineerd en belachelijk gemaakt. En vervelend dat ze was samen met Prez. Dacht, ik bewaar de goede vrede maar, maar toen mocht Frank zich er niet mee bemoeien, dat was duidelijk.
hehehe, Crip was een ONZerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan je trouwens wel een andekdote over die crip vertellen. Dat kwam uit ONZ overwaaien en ze voelde zich - overigens niet geheel onterecht hoor - gediscrimineerd en belachelijk gemaakt. En vervelend dat ze was samen met Prez. Dacht, ik bewaar de goede vrede maar, maar toen mocht Frank zich er niet mee bemoeien, dat was duidelijk.
Neuh dat gebeuren. Stel kleuters in een SC en Crip werd samen met een Prez nogal opstandig. Wel, dat was een lange nacht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Komt crip uit onz? looooooooool
Hoeveel km?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ga volgend jaar de nijmeegs vierdaagse doen
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan ook 10 km rennen, maar een marathon is toch erg ver weg.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
LOL
Ik loop dagelijks 9-11 kilometer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |