Dat vind ik meer een naam voor in een boek van Stephen King. Zo heette die jongen/man geloof ik in dat boek waarin een bepaald virus de mensheid bedreigt, met die grote wormen.quote:
Al moet ik wel eerlijk zeggen, ook met de prestaties in de CL, wel terecht dat PSV kampioen werd. Al was het een domper.quote:
Je kan het me niet vaak genoeg zeggen, Frankquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al moet ik weer eerlijk zeggen, ook met de prestaties in de CL, wel terecht dat PSV kampioen werd. Al was het een domper.
Volgend jaar krijg je slechtsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kan het me niet vaak genoeg zeggen, Frank
Ben ik ook zeer blij mee hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je slechtsals reactie, een hele week lang. Let op mijn woorden
.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je slechtsals reactie, een hele week lang. Let op mijn woorden
.
Zoals ik gisteren al zei, daar bemoei ik me niet mee, zul je zelf moeten doen kullie.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:25 schreef Oberkullie het volgende:
He Frans heb je het nummer van die gast al gehosseld
Komen wat vrienden over de vloer, een ouwelullenavondje. Bier drinken, kaarten en concertjes luisteren. En veel uit onze nek kletsenquote:
Ideale zaterdagavond tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komen wat vrienden over de vloer, een ouwelullenavondje. Bier drinken, kaarten en concertjes luisteren. En veel uit onze nek kletsen.
Jazeker, imo de beste zaterdagavondbesteding. En jij?quote:
heb supriseparty van broertje van goede vriend die even terug is uit Canada. Weet alleen nog niet hoe laat ik die kant op gaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jazeker, imo de beste zaterdagavondbesteding. En jij?
Toch maar omgedraaid?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
BBQen en daarna even lekker door het bos wandelen.
Uit Canadaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb supriseparty van broertje van goede vriend die even terug is uit Canada. Weet alleen nog niet hoe laat ik die kant op ga
ik wandel bijna nooitquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Neuh, ben net ook al wezen wandelen
Hoezo minderwaardig? Omdat ik dominante mannen kan waarderen? Ik kan zelf ook dominant zijn hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Het impliceert wat mij betreft dat je van minder waarde bent terwijl het imho bij seks gelijkwaardigheid zo belangrijk is.
Haha inderdaad. wil natuurlijk eerst nog wel even blijven fokken hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uit Canada.
Mwah, het wordt meestal pas gezellig vanaf een uurtje of 9, 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |