Good girl gone badquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:55 schreef Crip het volgende:
Echt walgelijk de meeste koosnaampjes
Hij mag me wel good girl noemen en slut enzo
jahaa de sc is gewoon van mij weet je. die deel ik met niemandquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, maar madelief schijnt nogal claimerig te zijn.
veel zoeter kan niet, jeetjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Doet me aan WCH denken, ik mis die man hier.Die noem ik altijd mijn allerzoetste honingsnoepje
denk het niet eigenlijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja, janssen is weg he. komt huntelaar niet meer naar ajax?
Neuh. Volgens mij heeft het er ook deels mee te maken dat Ajax weer eens weigert om de kas te openen. Wel die Westermann met een strak staaltje gestriktquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja, janssen is weg he. komt huntelaar niet meer naar ajax?
is die westermann niet veelte oud? gevalletje heitinga?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh. Volgens mij heeft het er ook deels mee te maken dat Ajax weer eens weigert om de kas te openen. Wel die Westermann met een strak staaltje gestrikt
En ik vind Peter Bosz een verademing.
die Westermann brengt je ook niet door de groepsfase CL hoor, mochten ze daar uberhaupt al komenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh. Volgens mij heeft het er ook deels mee te maken dat Ajax weer eens weigert om de kas te openen. Wel die Westermann met een strak staaltje gestrikt
En ik vind Peter Bosz een verademing.
Mwah, wat ervaring achterin mag wel. Denk in tegenstelling tot Heitinga dat Bosz hem wel met een plan van betekenis naar Amsterdam heeft gehaald.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is die westermann niet veelte oud? gevalletje heitinga?
echt he, fatsoenlijke clubs plaatsen zich rechtstreeksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die Westermann brengt je ook niet door de groepsfase CL hoor, mochten ze daar uberhaupt al komen
Ik denk dat PSV toch weer kampioen wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, wat ervaring achterin mag wel. Denk in tegenstelling tot Heitinga dat Bosz hem wel met een plan van betekenis naar Amsterdam heeft gehaald.
wij wetenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt he, fatsoenlijke clubs plaatsen zich rechtstreeks
Ik denk en hoop dat het weer net als dit jaar tot het einde spannend wordt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV toch weer kampioen wordt.
Niet goed voor m'n hart johquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk en hoop dat het weer net als dit jaar tot het einde spannend wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |