Nee, je hebt het over de hoogte van de vrije val en vroeg of het een record is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb het over snelheid op zeeniveau. Dat is grofweg 200 km/h
De hoogte maakt niks uit. Zo'n val is volledig ongevaarlijk. Het moment dat je neerkomt, dát kan dodelijk zijn. Voor de een is dat na kilometers vliegen zonder parachute, voor de ander na het struikelen over de krant.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, 5500 is vast wel wel uniek, maar ik bedoel in het algemeen dat tijdens het parachutespringen iemand in vrije val neerkomt en het overleeft.
Hoogte zonder parachute..met overleven... 5500 meter. Ik heb nog geen bron voorbij zien komen die mijn verhaal debunkt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:22 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over de hoogte van de vrije val en vroeg of het een record is.
Maargoed, was gewoon ter info hoor.
Bekend verhaal hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef ZinInPizza het volgende:
[..]
ik ken ook een verhaal. gaat over een meisje met een rode capuchon die wordt aangevallen door een wolf verkleed als haar oma......echt fucking ziek!
[..]
ja idd.....................net echt
Op 39 km hoogte is de luchtdichtheid zo'n 0.3% van zeeniveau, en na 19 km vallen is die maar gestegen tot 5% van zeeniveau. Luchtweerstand is evenredig met de dichtheid, daarom haalde ie een veel hogere snelheid dan iemand die van 7.5 km springt, waar de luchtdichtheid al bijna 40% van zeeniveau is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Felix sprong van 39km en haalde een snelheid van ongeveer 1350km/h. Hij had uiteraard wel een parachute bij zich.
tor en zoquote:Op zondag 31 juli 2016 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmm er zijn geen live streams, zo te zien. Alleen Fox heeft wel een stream, maar dan moet je abonnee zijn.
Zeker welquote:Op zondag 31 juli 2016 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hmm er zijn geen live streams, zo te zien. Alleen Fox heeft wel een stream, maar dan moet je abonnee zijn.
quote:
quote:
Thanks, probeer wakker te blijvenquote:
Wat een mietje. Springen zal hij! We zitten hier niet voor niks wakker te blijven!quote:Op zondag 31 juli 2016 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
Er gaan overigens ook geruchten dat het niet door gaat door slecht weer.
quote:
Och, van slecht weer ga je echt niet meer dood dan andersquote:Op zondag 31 juli 2016 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
Er gaan overigens ook geruchten dat het niet door gaat door slecht weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |