All-in in Vught begreep ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Die is vannacht op vakantie gegaan. Ben vergeten waarheen.
ligt er ook aan wie t zegt denk ik. als een nler dushi zegt klinkt t totaal niet. afknapper voor mij haha. niet omdat t niet netjes is ...ik vind dirty talk wel leukquote:
mm heey vieze vuile zaadhoerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt er ook aan wie t zegt denk ik. als een nler dushi zegt klinkt t totaal niet. afknapper voor mij haha. niet omdat t niet netjes is ...ik vind dirty talk wel leuk
C garnituurquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
die slechte middagtv altijd op rtl 4 enzomet die c garnituur presentatoren die zo geforceerd enthousiast doen
Ik zou, afhankelijk van de context, "dushi" wel kunnen waarderen. Meer omdat ik daar dan om moet lachen. Duifje doet me echt over m'n nek gaanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ligt er ook aan wie t zegt denk ik. als een nler dushi zegt klinkt t totaal niet. afknapper voor mij haha. niet omdat t niet netjes is ...ik vind dirty talk wel leuk
ok dushi xoxoxoxoxoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou, afhankelijk van de context, "dushi" wel kunnen waarderen. Meer omdat ik daar dan om moet lachen. Duifje doet me echt over m'n nek gaanOf het nou van een nl'er, surinamer, indo of wie dan ook komt :$
ben daar juist nog nauwelijks mee bezigquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:39 schreef zeer het volgende:
[..]
ah al goed bezig met je veganistische voornemens zie ik
7 ambu's binnengekomen en 2 hebben tijdens de OK het loodje gelegd. Maar is goed dan was het geen lange dag.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De facebook- en smartphonegeneratie. Jullie weten niet wat lange dagen zijn.
Heeft huge nog schattige namen voor je trouwens?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is meer vd corrigerende tikkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft huge nog schattige namen voor je trouwens?
Aha, nou ja, ik vroeg dat eigenlijk omdat hij tegen mij wat minder schattig is:quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is meer vd corrigerende tikken
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef hugecooll het volgende:
Tijd dat die sentimentele ouwe met pensioen gaat
Waarom is Hugo hier nooit meer zowat?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is meer vd corrigerende tikken
ahhja ik zie het. ik zou het niet pikkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aha, nou ja, ik vroeg dat eigenlijk omdat hij tegen mij wat minder schattig is:
[..]
hij was hier in de sc toch sws weinig?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:50 schreef Willoow2 het volgende:
[..]
Waarom is Hugo hier nooit meer zowat?
Ik zag dat jij niet zo netjes bent geweest van de week willow. Dat kan niet he.quote:
Eerst wel meer dacht ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij was hier in de sc toch sws weinig?
Heheheh truequote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk dat zoiets vooral aan je stem, het moment, de context en kortom, het hele geheel ligt. En natuurlijk persoonlijke voorkeuren. Kijk als jij met iemand bent die veel ouder is en je noemt hem daddy tijdens de seks, tja, dan kan ik me voorstellen dat het soms ook wat gene teweeg brengt. Maar zoals al ik zei, dat ligt aan zoveel dingen, denk dat er niet echt een antwoord op te geven valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |