kan me echt geen situatie voorstellen waarin de goelijke jongenman uit Zaandam een chick in bed heeft die hem papi noemdequote:
Ikweenie of je srs bentquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee alleen father of vader zou wel raar zijn.
tja blowen weet ik niet maar roken is wel hard jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, is lastiger dan ik dacht he
Haterquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me echt geen situatie voorstellen waarin de goelijke jongenman uit Zaandam een chick in bed heeft die hem papi noemde
Daar maken ze mosterd geloof ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
kan me echt geen situatie voorstellen waarin de goelijke jongenman uit Zaandam een chick in bed heeft die hem papi noemde
mag van mij wel 26 eu per pakje gaan kostenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:23 schreef zeer het volgende:
[..]
tja blowen weet ik niet maar roken is wel hard ja
Heb latina gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Maar je kan je wel een situatie voorstellen dt ik iemand daddy noem?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:22 schreef zeer het volgende:
[..]
Lekker scherp weer Frank, moet jij rond deze tijd niet al goed in de olie zitten?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar maken ze mosterd geloof ik.
volgens mij klink jij met 30 nog als klein meisjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar je kan je wel een situatie voorstellen dt ik iemand daddy noem?
Al doe je het trouwens, heb je daar goedkeuringen van anderen voor nodig dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
een stuk of 1000 situaties jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:24 schreef Crip het volgende:
[..]
5.70 gemquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:25 schreef Crip het volgende:
Hoeveel kost roken nu?
Kan me herinenren dt een pakje 3,60-4.20 was
Klink ik als een klein meisje?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij klink jij met 30 nog als klein meisje
voornamelijk je gezondheidquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:25 schreef Crip het volgende:
Hoeveel kost roken nu?
Kan me herinenren dt een pakje 3,60-4.20 was
Nee hoor vroeg me gwn af of hier mannen zijn die dat een bonerkill vindenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al doe je het trouwens, heb je daar goedkeuringen van anderen voor nodig dan?
Heb het zelf bijna 40 jaar gedaan, ging door een hel maar als je er vanaf bent. Echt honderd keer beter.quote:
Geloof zijn Zuid-Amerikaanse avonturen welquote:
kweenie is denk ik minder schijt aan hebben en meer jezelf niet volledig respecteren, dat was tenminste bij mij zoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja echt he maar ik merk dat ik teveel schijt heb
mja ben ook maar mboert he, wat verwacht jequote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:27 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie is denk ik minder schijt aan hebben en meer jezelf niet volledig respecteren, dat was tenminste bij mij zo
Denk dat zoiets vooral aan je stem, het moment, de context en kortom, het hele geheel ligt. En natuurlijk persoonlijke voorkeuren. Kijk als jij met iemand bent die veel ouder is en je noemt hem daddy tijdens de seks, tja, dan kan ik me voorstellen dat het soms ook wat gene teweeg brengt. Maar zoals al ik zei, dat ligt aan zoveel dingen, denk dat er niet echt een antwoord op te geven valt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hoor vroeg me gwn af of hier mannen zijn die dat een bonerkill vinden
Ewa chimiquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat klinkt zo fout. net als dushi. moet je echt niet tegen mij zeggen
Was Crip op de radio?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
toen die keren op de radio wel ja
Hey Aberquote:
Het was een lange dag.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo, nu alweer klaar met werken?
Oh sure, maar associeer daddy en papi altijd met meisjes die zich laten domineren worden door grote mannen en niet door een goed geluimde blonde knul met een glimlach.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Geloof zijn Zuid-Amerikaanse avonturen wel
Alsnog beter dan "duifje"quote:
is bijna etenstijd dus hij zal zo wel verschijnen met wat hij vandaag gaat etenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
Waar is Niels? Ik wil graag wat reistips voor dit najaar
De facebook- en smartphonegeneratie. Jullie weten niet wat lange dagen zijn.quote:
En de weersverwachtingenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is bijna etenstijd dus hij zal zo wel verschijnen met wat hij vandaag gaat eten
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:32 schreef Oberkullie het volgende:
Waar is Niels? Ik wil graag wat reistips voor dit najaar
Die is vannacht op vakantie gegaan. Ben vergeten waarheen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is bijna etenstijd dus hij zal zo wel verschijnen met wat hij vandaag gaat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |