Ik wil ook een tv op de slaapkamerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In bed kijken, en over een uur nog even verder slapen.
Okay, tnxquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beide staan erop, is meer een overzicht website waar zowel weblinbks als ace op staat van sport die op het moment 'live' zijn.
Nog wat meer zuipen jij man man manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik sleep me er zo wel uit. Man man man...
Ik heb het ook niet. Anders kom ik 's ochtends m'n bed helemaal niet meer uitquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wil ook een tv op de slaapkamer
Zit er even niet in, net nieuwe meubels gekocht.
Dat was algemeen bekend dacht ik. Althans is wist dat gewoon.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
Die Hülkenberg kan best nog een aardig potje Nederlands lullen![]()
![]()
![]()
http://nos.nl/artikel/212(...)f1-in-duitsland.html
dat klopt niet!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
Ik wist het nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was algemeen bekend dacht ik. Althans is wist dat gewoon.
Jammer dat die journalist doet of Hülkenberg niet helemaal goed bij z'n hoofd is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
Het blijft natuurlijk wel de NOS, niet te veel verwachten daarvanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jammer dat die journalist doet of Hülkenberg niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
de samenvatting van de race bij NOS is helemaal erg. Diegene denkt dat de kijkers debielen zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jammer dat die journalist doet of Hülkenberg niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
Dat is standaard bij de NOS.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
de samenvatting van de race bij NOS is helemaal erg. Diegene denkt dat de kijkers debielen zijn.
Goedemorgenquote:
"Die Nederlanders komen naar de Moffen"quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
Ik kan vanuit mijn bed de tv in de kamer zien (als ik de deur open laat).quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet. Anders kom ik 's ochtends m'n bed helemaal niet meer uit![]()
Maar Alonso is dan ook een baasquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:24 schreef Dimauro het volgende:
Zelfde plek als Alonso gisteren maar die hield m recht..
Handig. Behalve als je vrouw dan besluit dat goede tijden spannender isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan vanuit mijn bed de tv in de kamer zien (als ik de deur open laat).
Bedoel je niet Lotusquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:25 schreef Geralt het volgende:
Grosjean heeft zijn topjaren achter zich liggen. Dat was toen hij samen met Kimi bij Renault zat en die het redelijk goed deden.
Die gaat het echt niet meer hogerop schoppen gok ik zomaar.
Ja blabla die zwartgele Renault ja, die bedoel ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:26 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Bedoel je niet Lotus![]()
Bij Renault was nog zo'n crashtest dummie
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Mensen lezen de 'voor je reageert' niet? Ik hou dat ding godverdomme niet voor niets bij
quote:SPOILER: Formule 13 links
De meeste sessies zal er een HD acestream in de topicpointer gezet worden welke allen werkt voor deze sessie.
Acestream
Sky Sports F1: 2288397a21c4933d2359f19f54daa4101e297a48
Sky Sports F1 HD: 078e5de99a310e68f8a86b53d811a4ed43c62a42
Movistar F1: 732fd82e57eb63f2d5d8698571f5bf87091603f8
UStream
Diverse zenders: http://squirrelstreams.pw/stream.html (gelimiteerd aantal bezoekers)
Overig
Sky Sports F1: http://nl.vipleague.me/sports/formula-1.html
Sky Sports F1: http://188.166.171.119/hls/live.m3u8 (VLC > Open netwerkstream)
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 02-07-2016 13:18:02 ]quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Mensen lezen de 'voor je reageert' niet? Ik hou dat ding godverdomme niet voor niets bij
Zal wel kloppen dan, want ik gebruik de acestream daarvandaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ Bericht 2% gewijzigd door Nattekat op 02-07-2016 13:18:02 ]
streamshare.in even ertussen zetten
Eigenlijk is het gewoon geen doen met al die acestreams van henno omdat die elke week anders zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal wel kloppen dan, want ik gebruik de acestream daarvandaan.
Oja, squirrelstreams is down gegaan.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:18 schreef Thornado het volgende:
Hulkenberg komt toch uit Emmerich? Dan moet hij nederlands kunnen
Ik vroeg me al af waar die bleefquote:
Ik nog nietquote:
Ik ook niet. Ik ga na de kwali nog maar even boodschappen doen denk ikquote:
Geen idee, ik ben de tel kwijtquote:
Ik ook niet. En gaat zo ook niet gebeuren, want regen.quote:
Bij mij werkte er geen 1 van, alleen de internetstream.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit in een korte broek en blote pens; ik denk niet dat ik me vandaag nog aan ga kledenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga na de kwali nog maar even boodschappen doen denk ik
Waar zit jij dan in godsnaam? Hier is het nog best frisjes.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zit in een korte broek en blote pens; ik denk niet dat ik me vandaag nog aan ga kleden
Veel te warm hier binnen
In het zonnige zuidenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar zit jij dan in godsnaam? Hier is het nog best frisjes.
Is het daarna bij elke die stuk gaat ook weer een penantie; of is het dan gewoon vrij?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij zit op z'n 5e, dus als CE stuk is krijgt hij een gridstraf
Elke eerste 6de,7de, etc onderdeel na de vijfde is 10 plekken straf. Elke volgende 6de,7de,etc is 5 plekken straf.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het daarna bij elke die stuk gaat ook weer een penantie; of is het dan gewoon vrij?
Dat weet ik even neit meer
Wanneer gaan die 5 plekken dan in?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Elke eerste 6de,7de, etc onderdeel na de vijfde is 10 plekken straf. Elke volgende 6de,7de,etc is 5 plekken straf.
Nadeel is dan dat je geen updates meer over hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:46 schreef Montov het volgende:
Ze moeten in Monza een stuk of 10 nieuwe motoren nemen en alle gridstraffen in die ene race stoppen. Hockenheim is ook geen slecht circuit om een straf te pakken als hij daarmee in Spa en Singapore verlost blijft van gridstraffen
Als je voor een ander onderdeel ook de zesde gebruikt.quote:
Dat is dus precies wat het nu is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon geen doen met al die acestreams van henno omdat die elke week anders zijn.
Makkelijkste is waarschijnlijk om alleen die sd erin te laten en een aantal weblinks die altijd werken en dan voor de hd die streamshare erbij. Ook voor voetbal eventueel, staan er ook een aantal van tussen.
Komt uit Emmerich am Rhein dacht ik. Dat is 10 km van de grens vandaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
![]()
Owja zo was het.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als je voor een ander onderdeel ook de zesde gebruikt.
Dus de zesde CE zou 10 plekken zijn, en de zesde turbo er na zou 5 plekken zijn. En die gaan in in de GP waarin je ze gebruikt, dus kan ook beiden in een GP zijn. Dan wordt het 15 plekken straf.
Alsof het voor een leek te volgen is met die achterlijke regelementen allemaalquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:20 schreef F1gamer het volgende:
[..]
de samenvatting van de race bij NOS is helemaal erg. Diegene denkt dat de kijkers debielen zijn.
Fixed. Bekken zullen schuimen.quote:
quote:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 30-07-2016 om 12:06:14Hamilton summoned to stewards over unsafe release. If he gets a reprimand (as Kvyat did in Spa last year), that's a 10-place grid penalty... reageer retweet
Ik kan dat wel hebben hoorquote:
TR GEMACHT JE KAN OOK TEVER GAAN !!!!!!!quote:
Hmm dat kan nog interessant worden dan. Alhoewel het natuurlijk de schuld is van zijn engineerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:07 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zaterdag 30-07-2016 om 12:06:14Hamilton summoned to stewards over unsafe release. If he gets a reprimand (as Kvyat did in Spa last year), that's a 10-place grid penalty... reageer retweet
Vaak zat dat een coureur een straf krijgt terwijl het team schuld is. F1 is dan ook een teamsport.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:11 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Hmm dat kan nog interessant worden dan. Alhoewel het natuurlijk de schuld is van zijn engineer
Ik vond het ook een unsafe release. Bij Sky dachten ze er anders over, snapte ik niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vaak zat dat een coureur een straf krijgt terwijl het team schuld is. F1 is dan ook een teamsport.
Het zou me niet verbazen dat hij een reprimande krijgt en dus gridpenantie.
Waarschijnlijk Lewisfanboys.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:15 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik vond het ook een unsafe release. Bij Sky dachten ze er anders over, snapte ik niet helemaal.
sky = lewis fanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:15 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik vond het ook een unsafe release. Bij Sky dachten ze er anders over, snapte ik niet helemaal.
Ja maaruhh, hij was niet bij de ontwikkeling van deze auto betrokken, RIC rijdt al 2,5 jaar in die auto, hij is pas 18 en hij moet nog aan die nieuwe auto wennen. Toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:35 schreef S95Sedan het volgende:
Het weekend begon weer te goed voor Max
Geef hem nog even de tijd. Volgend jaar in deze periode is iedereen die opmerking vergeten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:17 schreef buzz1291 het volgende:
Feit is dat hij met dezelfde auto WEER 3/10e langzamer is dan RIC. Dat moet echt beter worden anders wordt het geroep om Grandma toch lachwekkend.
FP2:quote:5 Max Verstappen 1:16.927 +1.410s 29
6 Daniel Ricciardo 1:17.089 +1.572s 30
quote:4 Max Verstappen 1:16.456 +0.842s 40
5 Daniel Ricciardo 1:16.490 +0.876s 38
1) Er valt niets te scoren in een vrije trainingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja maaruhh, hij was niet bij de ontwikkeling van deze auto betrokken, RIC rijdt al 2,5 jaar in die auto, hij is pas 18 en hij moet nog aan die nieuwe auto wennen. Toch?
Dat zijn toch een beetje de jank opmerkingen hier wanneer Max weer eens een best of the rest zesde plek scoort? Oh wacht, hij heeft na HAM de meeste punten sinds Barcelona gescoord.
Feit is dat hij met dezelfde auto WEER 3/10e langzamer is dan RIC. Dat moet echt beter worden anders wordt het geroep om Grandma toch lachwekkend.
Nu maar ff afwachten wat de Q brengt anders zie ik het somber in voor zondag, aldus een Max fan.
Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geef hem nog even de tijd. Volgend jaar in deze periode is iedereen die opmerking vergeten.
Bovendien rijden ze in de race met gemak 5 seconden langzamer dan in een Q.
Overigens was hij zowel in FP1 als in FP2 sneller dan RIC, maar daar hoor ik je verder niet over
Dit. Maar sowieso is het onzin om te zeggen dat je het somber inziet voor de race als-ie achter RIC kwalificeert.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Dus laat je niet zo meeslepen door de uitslag van de VT's en wacht de Q af.
Echt dit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:23 schreef zoem het volgende:
[..]
1) Er valt niets te scoren in een vrije training
2) Een vrije training is geen graadmeter tov de onderlinge posities
3) In de vrije training proberen coureurs allerlei zaken uit en rijden niet altijd in sync met andere coureurs.
Dus laat je niet zo meeslepen door de uitslag van de VT's en wacht de Q af.
Nee dat klopt, ik ga er ook vanuit dat je in FP1 en 2 zaken uitprobeert die je optimaal probeert af te stellen voor een final check in FP3 zodat je optimaal geprepareerd bent voor Q123.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Overigens was hij zowel in FP1 als in FP2 sneller dan RIC, maar daar hoor ik je verder niet over
Ik hoop eerder dat er niet iets kapot is vanwege het niet laden van de batterij met wellicht een gridstraf tot gevolg. Daar doelde ik ook voornamelijk op toen ik dat zei.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:17 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja maaruhh, hij was niet bij de ontwikkeling van deze auto betrokken, RIC rijdt al 2,5 jaar in die auto, hij is pas 18 en hij moet nog aan die nieuwe auto wennen. Toch?
Dat zijn toch een beetje de jank opmerkingen hier wanneer Max weer eens een best of the rest zesde plek scoort? Oh wacht, hij heeft na HAM de meeste punten sinds Barcelona gescoord.
Nu maar ff afwachten wat de Q brengt anders zie ik het somber in voor zondag, aldus een Max fan.
Vooralsnog maak jij jezelf vooral heel druk en zit niemand hier paniekerig excuses te verzinnenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik ga er ook vanuit dat je in FP1 en 2 zaken uitprobeert die je optimaal probeert af te stellen voor een final check in FP3 zodat je optimaal geprepareerd bent voor Q123.
Dus zeggen FP1 en 2 helemaal niets.
Hij is vanaf FP1 elke sessie (en dus ook nu in FP3) sneller geweest dan in FP1. In FP3 was hij ook weer sneller dan in FP2.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:26 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik ga er ook vanuit dat je in FP1 en 2 zaken uitprobeert die je optimaal probeert af te stellen voor een final check in FP3 zodat je optimaal geprepareerd bent voor Q123.
Dus zeggen FP1 en 2 helemaal niets.
je moet toch objectief zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:15 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Sky blijft Brits natuurlijk. Dus bij zogenaamde 'twijfelgevallen' ronden ze hun uitspraak af naar hun voordeel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:15 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
elke overtreder voor een weekje bannenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Kan dat gesteggel niet gewoon overgeslagen worden? Begint wel echt jammerlijk te worden, de twee uitersten van VES critici en aanbidders.
quote:Track Limits in turn 1
Based upon our observations of the way in which the new kerb on the exit of turn 12 is used, and the comments made in the meeting yesterday evening, we feel that the usable track limit at turn 1 should be the outer edge of the kerb, i.e. the edge furthest from the track. The performance of any driver
going beyond this point, with any part of the car, will be examined in order to establish whether or not an advantage was gained by exceeding this limit.
Scheelt, volgende week is er toch geen F1.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:43 schreef Beach het volgende:
[..]
elke overtreder voor een weekje bannen
Nog even en ze gaan per circuit bij elke bocht beslissen hoever ze erop/erover mogenquote:
De tracklimits strikt handhaven is ook voor iedereen gelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Scheelt, volgende week is er toch geen F1.
[..]
Nog even en ze gaan per circuit bij elke bocht beslissen hoever ze erop/erover mogen
Horner zei het mooi gisteren bij de trainingen, lekker laten racen en afschaffen die tracklimits, is het voor iedereen gelijk.
Nee want dan ligt de beslissing bij de stewards van de strafmaat en die kunnen voorkeur hebben voor een bepaalde coureur.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De tracklimits strikt handhaven is ook voor iedereen gelijk
da's niet strikt handhavenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee want dan ligt de beslissing bij de stewards van de strafmaat en die kunnen voorkeur hebben voor een bepaalde coureur.
quote:Hamilton has emerged from the stewards' meeting - with a thumbs-up and his body language in general suggesting that he has avoided a penalty. No official confirmation either way yet, however.
Dat alleen niet nee, maar het was wel degelijk een unsafe release. Dat het in dit geval ernstige gevolgen heeft mag daar geen rol in spelen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Vond het echt geen gridstraf waard
Ligt er een beetje aan of er voorheen straffen voor gegeven zijn bij andere situaties/coureurs.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Vond het echt geen gridstraf waard
De stewards zijn niet neutraal, maar dat wisten we al.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:16 schreef ChatGirl het volgende:
Wel 10k geldstraf voor Mercedes aldus Karun Chandhok op Twitter.
En nu ook via het team-twitteraccount:
[ afbeelding ]
Ik vond dat elektronische systeem in Hongarije wel wat. Strikt handhaven is nooit mogelijk als de stewards het beslissen.quote:
Dat is niks inderdaad. Iemand zei eerder dat hij mogelijk gridpenalty zou krijgen, maar blijkbaar krijg je hier geen strafpunten voor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:20 schreef ChatGirl het volgende:
10.000 euro is voor een team als Mercedes toch wisselgeld. Die liggen daar geen seconde wakker van.
Het varieerde van reprimandes tot gridstraffen tot boetes.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan of er voorheen straffen voor gegeven zijn bij andere situaties/coureurs.
Ook lekker consistent dus, net als alle regels dit jaar..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het varieerde van reprimandes tot gridstraffen tot boetes.
2016 Penalties for Unsafe Release:
China, Hulkenberg, 3 place grid drop.
China - Perez - ¤5k fine.
Silverstone - Palmer - 10s Stop Go.
2015:
Australia - Kimi - No action Taken.
Hungary - Grojean - 5s time penalty, 2 penalty points.
Belgium - Kvyat - Driver Reprimand.
Italy - Verstappen - Drive through penalty.
Singapore - Bottas - ¤2k fine.
Brazil - Palmer - ¤1k fine.
Abu Dhabi - Bottas - 5s time penalty.
Wat een lijst, lekker uiteenlopende straffen ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2015:
Echt wtfquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2015:
wrsch wel uiteenlopende omstandigheden, een unsafe release in de race zal zwaarder gestraft worden dan in FP1quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat een lijst, lekker uiteenlopende straffen ook.
twitter:jackontracks twitterde op zondag 10-07-2016 om 10:51:01Dit willen wij ook wel hebben; een grote ipad in de paddock.... 😎 https://t.co/192X2KSCIp reageer retweet
Op zich raar, want veiligheidsrisico is even groot toch. Je kan hooguit zeggen dat in F1 mensen eerder geneigd zijn te stoppenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wrsch wel uiteenlopende omstandigheden, een unsafe release in de race zal zwaarder gestraft worden dan in FP1
Ik zeg topquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]twitter:jackontracks twitterde op zondag 10-07-2016 om 10:51:01Dit willen wij ook wel hebben; een grote ipad in de paddock.... 😎 https://t.co/192X2KSCIp reageer retweet
Vanaf volgend jaar dus een grote ipad van Ziggo?
Paddock, niet studio helaas.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik zeg top
nog minder Kamphues is altijd beter
Ja maargoed, dat is hetzelfde als die track limits, erover is erover. En gevaar door een unsafe release is gevaar door een unsafe release.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wrsch wel uiteenlopende omstandigheden, een unsafe release in de race zal zwaarder gestraft worden dan in FP1
Zal wel van de sponsor moeten jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:52 schreef aapnoodmies het volgende:
moet max verplicht zn horloge laten zien in interviews?
Zijn hun ook een keer in beeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:02 schreef F1gamer het volgende:
waarom doet die manor alleen een outlap?
en aan / door zijn neus, oren, ogen te wrijven...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:01 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
bijna bij elk interview zie ik hem 1 of 2x zijn linkerarm omhoog doen.
game on
Verbeterd;)quote:
Tag Heuer... Schijnt (mooie) horloge's te makenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:52 schreef aapnoodmies het volgende:
moet max verplicht zn horloge laten zien in interviews?
Sorry, zal het niet meer gebruiken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:04 schreef F1gamer het volgende:
hun gebruik je als bezittelijk naamwoord
ochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:03 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Tag Heuer... Schijnt (mooie) horloge's te maken
Bezittelijk voornaamwoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:04 schreef F1gamer het volgende:
hun gebruik je als bezittelijk naamwoord
quali is minder spanend dan vorige weekquote:
Ik kende het ook niet, het boeit me ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die personal info onderin, is dat weer wat nieuws, of heb ik nooit op zitten letten?
Ja, hebben ze nieuw ingevoerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die personal info onderin, is dat weer wat nieuws, of heb ik nooit op zitten letten?
Ik heb het ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
iedereen behalve Hulk is een manletquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
Wat zou een F1 seizoen toch mooi zijn zonder Mercedes.
Dan zouden er 4 man strijden om het kampioenschap, aangezien RBR en Ferrari aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:16 schreef Fokker89 het volgende:
Wat zou een F1 seizoen toch mooi zijn zonder Mercedes.
Suc6quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga schelden als Wehrlein het niet haalt
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:18 schreef Nattekat het volgende:
succesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Wil je een tissue?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:18 schreef Nattekat het volgende:
En door Werhleinquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goed bezig die jongen
Geklopt door Palmer
Mooi inderdaad, verdienen ze wel als zon klein team met minimaal budget.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Toch leuk om teen zien dat die Manors steeds beter beginnen te lopen.
Nee, werkt prima hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:21 schreef F1gamer het volgende:
hebben jullie bij ziggo ook groen beeld af en toe?
Ik heb nergens last van hierquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:21 schreef F1gamer het volgende:
astro turf close-up.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:21 schreef F1gamer het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:21 schreef Jigzoz het volgende:
Als Verstappen daar nog had gereden, dan was ieder F1-weekend een grotere deceptie geworden.
Ik las scheidenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:18 schreef Nattekat het volgende:
Of eieren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
Tenzij hij dan zijn afval gaat scheiden...
Extra setje voor het geval dat?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu de mercs wel op de SS. Waarom dan in godsnaam in Q1 op softs?
om die bandjes te sparen? wetende dat ze het toch wel zouden halen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
SS sparen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Banden uitsparen en met soft zijn ze toch nog sneller.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
SS's sparen misschien. Maar inderdaad wel raar, je zou ze juist in Q2 inzetten als het kan. En dat kan makkelijk zo te zienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, want dan moet je ook op die softs starten, en dat kan nadelig zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:28 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
SS's sparen misschien. Maar inderdaad wel raar, je zou ze juist in Q2 inzetten als het kan. En dat kan makkelijk zo te zien![]()
Jammer maar helaas.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:31 schreef S95Sedan het volgende:
Hopen dat Red Bull en Ferrari een beetje mee kunnen komen anders gaat het weer een Mercedes optocht worden.
tegenwoordig mag hetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:31 schreef G3rtonimo84 het volgende:
Verstappen had wel aardig ruime bochten zo te zien.
Denk je nou echt dat ze niet voluit gaan nu?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is pas q2 he, zullen nu nog iets sparen aan banden omdat ze voor de race zijn.
Kan ja, maar valt op deze baan juist wel mee volgens mij. Je blijft er flexibel door met je strategie en je bent sowieso constant sneller dan je tegenstanders.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je ook op die softs starten, en dat kan nadelig zijn.
behalve banden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze niet voluit gaan nu?
Er hoeft niks gespaard te worden.
Deze banden zijn toch voor de race,dus ja ik denk dat ze er wel zuiniger op zijn dan de banden van q1/3.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In zekere zin wel. Ze moeten starten op de banden van Q2.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
op t gemakje tochquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat ze niet voluit gaan is dikke onzin
Ik denk dat de top teams wel voluit gaan, maar dat ze nog geen grote risico's nemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ja. Maar ik ging eigenlijk in op de uitspraak dat er nog veel kan veranderen aan de rangorde.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik denk dat de top teams wel voluit gaan, maar dat ze nog geen grote risico's nemen.
Waarom zou je in hemelsnaam voluit gaan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doen ze niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:37 schreef aapnoodmies het volgende:
waarom zouden er mensen nu nog naar buiten gaan als ze weten dat ze in Q3 zitten?
beschermen van hun positie als er onverhoopt iemand hun eruit kegeltquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:37 schreef aapnoodmies het volgende:
waarom zouden er mensen nu nog naar buiten gaan als ze weten dat ze in Q3 zitten?
Zijn dus vooral de plekken 8 t/m 16 die nog een run doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:37 schreef aapnoodmies het volgende:
Dan weet hij het niet zeker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:38 schreef aapnoodmies het volgende:
[..]
Olav heeft t over Vettel die naar buiten gaat
Hoeft niet, kan ook een ander setje zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:39 schreef G3rtonimo84 het volgende:
Wel mooi, komen d'r bij Vettels bandjes nog 2 of 3 rondjes bij
Geen probleemquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:40 schreef Peterselieman het volgende:
Button zorgt ervoor dat Massa aan de bak moet
Massa er toch bij, al heeft hij wel een setje extra opgerooktquote:
Als hij niet opgehouden werd, was het nog steeds nodig geweest.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Massa er toch bij, al heeft hij wel een setje extra opgerookt
Ach, normaal gaat het vanzelf.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso sloopt de McLaren nog maar even
Als die een sneller tijd zou moeten rijden?, welke zal hij moeten pakken dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft niet, kan ook een ander setje zijn natuurlijk.
Degene waarop de snelste tijd is gereden.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:43 schreef G3rtonimo84 het volgende:
[..]
Als die een sneller tijd zou moeten rijden?, welke zal hij moeten pakken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |