quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Gatsie.
Is er ook een film over een lief meisje die haar bovenburen vermoord en er mee weg komt?
In ieder geval niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal ...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Gatsie.
Is er ook een film over een lief meisje die haar bovenburen vermoord en er mee weg komt?
Jammerquote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In ieder geval niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal ...
Die buren van jou zouden eens moeten weten hoe blij ze mogen zijn dat ze nog leven.quote:
Elke dag is weer een geschenk voor zequote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die buren van jou zouden eens moeten weten hoe blij ze mogen zijn dat ze nog leven.
Het is toch gewoon goed weer? Droog, een stabiele 20 graden, perfect om jezelf in je shirtje in het zweet te werken zonder dood te gaan van de hitte. Voor ik dood aan het gaan was, vond ik dit altijd perfect weer voor een fietstochtje van een paar uurquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben gewoon strontchagrijnig, ik slaap al tijden kut en vannacht was het weer geen topshow. Ik kom elke ochtend compleet uitgeput mijn nest uit en daar wordt ik een beetje moe van. Gofferdomme!
En dan is het nog kutweer ook, niet echt van dat weer dat je zegt "Goh, ik ga eens lekker een stuk fietsen en genieten van die fantastisch mooie wereld"
Al die temperaturen en regen zal mij allemaal aan mijn reet roesten, ga ik niet kapot van. Het is alleen zo grijs en grauw en daar wordt ik niet vrolijker van. Noem het maar een baaldag, al ben ik dan wel weer gewoon aan het genieten van het foute uur op Q-musicquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is toch gewoon goed weer? Droog, een stabiele 20 graden, perfect om jezelf in je shirtje in het zweet te werken zonder dood te gaan van de hitte. Voor ik dood aan het gaan was, vond ik dit altijd perfect weer voor een fietstochtje van een paar uur
Ook dat ja, zie je.. het gaat gewoon kudt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowwwwww, zou ik me even kapot schamen als ik dit zou typen
Ja, daar ging ik vrij rap doorheen, toffe serie. Beetje kort alleen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie allemaal al Stranger Things gekeken? Echt leuk.
Download de top500 van het foute uur 2016 of 2015 dan kan je weer ff voorruit.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al die temperaturen en regen zal mij allemaal aan mijn reet roesten, ga ik niet kapot van. Het is alleen zo grijs en grauw en daar wordt ik niet vrolijker van. Noem het maar een baaldag, al ben ik dan wel weer gewoon aan het genieten van het foute uur op Q-music.
Heb je geen slaapmedicatie meer?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al die temperaturen en regen zal mij allemaal aan mijn reet roesten, ga ik niet kapot van. Het is alleen zo grijs en grauw en daar wordt ik niet vrolijker van. Noem het maar een baaldag, al ben ik dan wel weer gewoon aan het genieten van het foute uur op Q-music.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |