Als we hier ooit weer fatsoenlijk mee willen draaien in de Eredivisie zal er sowieso iets van een scouting moeten komen, dus wat dat aangaat. Maar op kantoor kan er best gesaneerd worden. Geloof dat de sponsoren daarop aanstuurden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:46 schreef Scrummie het volgende:
Ik las trouwens een interview met die van der Belt ofzo, jullie mogen echt God danken dat die man weg is. Die wil alweer investeren. Het heeft lang genoeg geduurd, volgens die man.
twitter:fctwente twitterde op donderdag 25-08-2016 om 15:15:14Welkom bij #FCTwente @BersantCelina ! De 19-jarige speler wordt dit seizoen gehuurd van @ManCity https://t.co/Kyt5ec3KCK reageer retweet
Ziyech is overmorgen wel wegquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
al hebben ze er deel vanaf geluld nog een flinke berg geld die ineens tevoorschijn is gekomen
City neemt een groot deel van het salaris voor haar rekeningquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
al hebben ze er deel vanaf geluld nog een flinke berg geld die ineens tevoorschijn is gekomen
Was iets van 12k pond per maand ofzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
City neemt een groot deel van het salaris voor haar rekening
Gut gut, met die instelling was Feyenoord nu Feyenooit en Feyedood.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:32 schreef Elan het volgende:
Struggles over 12k salaris
Wat een armoe
Opdoeken die club.
True .quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Gut gut, met die instelling was Feyenoord nu Feyenooit en Feyedood.
Maar wat is nu het probleem eigenlijk? Want twente heeft gegokt en gewonnen. Een goed talent tegen een laag maandelijks tarief.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
True .
Maar 12k per maand zijn volgens mij Jupiler-League salarissen.
Waarschijnlijk krijgt de derde keeper van Heracles meer gestort elke maand.
Wekelijks is al een ander verhaal he.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
True .
Maar 12k per maand zijn volgens mij Jupiler-League salarissen.
Waarschijnlijk krijgt de derde keeper van Heracles meer gestort elke maand.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:35 schreef Shadowkid053 het volgende:
We hebben daarnaast ook het spreekwoord; De koe is ook vergeten dat het een kalf was. Knurft
Oh ik las de post van shadowkid die had het over maandelijks.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:39 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Wekelijks is al een ander verhaal he.
Was een vragende post. Staat ook een vraagteken achteraan de zin.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ik las de post van shadowkid die had het over maandelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |