Volgens mij willen ze met het duo Thesker-Andersen beginnen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:11 schreef Liftdeur het volgende:
Jongens, die Peet Bijen, heeft hij een basisplek komend seizoen?
twitter:deBankzitter twitterde op donderdag 04-08-2016 om 10:06:54Gerald van den Belt vertrekt per 1 oktober bij Twente. Dat afscheid zat er aan te komen. #tctubantia reageer retweet
twitter:fctwente twitterde op donderdag 04-08-2016 om 10:08:40Vertrek Gerald van den Belt bij #FCTwente: "Heeft zich dag en nacht voor de club ingezet": https://t.co/5eYf24sc5i https://t.co/8R9lwsgcNC reageer retweet
Probeerde het gedonder rondom de Tadic-transfer te verdoezelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef rubbereend het volgende:
De man die rustig door ging met de boel oplichten toch?
en nu pas echt weg?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:43 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Probeerde het gedonder rondom de Tadic-transfer te verdoezelen.
Ik geef ze eigenlijk groot gelijk. Ten tijde van het DSB debacle heeft een geen enkel bestuur zich op welke wijze dan ook negatief uitgelaten over de toekomst van die club. Zelfde verhaal gaat op tijdens andere situaties dat er stront aan de knikker was. Deze clubs hebben een eredivisie CV die vóór ze spreekt als het om deze situatie gaat. Echter hebben ze duidelijk laten horen dat ze liever Twente kwijt zijn dan rijk een graag extra centjes hadden. Prima, maar als je ze dan liever kwijt bent, dan moet je ook niet schijnheilig op de koffie komen. Ik kom namelijk ook niet bij mensen over de vloer die ik niet mag en liever zie verdwijnen.quote:
Zijn de andere clubs nu ineens schijnheilig?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik geef ze eigenlijk groot gelijk. Ten tijde van het DSB debacle heeft een geen enkel bestuur zich op welke wijze dan ook negatief uitgelaten over de toekomst van die club. Zelfde verhaal gaat op tijdens andere situaties dat er stront aan de knikker was. Deze clubs hebben een eredivisie CV die vóór ze spreekt als het om deze situatie gaat. Echter hebben ze duidelijk laten horen dat ze liever Twente kwijt zijn dan rijk een graag extra centjes hadden. Prima, maar als je ze dan liever kwijt bent, dan moet je ook niet schijnheilig op de koffie komen. Ik kom namelijk ook niet bij mensen over de vloer die ik niet mag en liever zie verdwijnen.
Het een sluit het andere niet uit. Dat de ene schijnheilig is, betekend niet dat de andere dat niet meer is. Maar als jij mijn Pohi had gelezen dan wist je dat ik het opdoeken van Twente ook gewoon een terechte beslissing had gevonden, totdat de commissie met hele domme beloftes aankwam zetten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:20 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zijn de andere clubs nu ineens schijnheilig?
Dat stond hierboven ook al. Wel op blijven letten hè.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:13 schreef Vasion het volgende:
Vak-P FC Twente ontzegt toegang bestuursleden Eredivisieclubs
Eigenlijk zeg je nu;quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:14 schreef Caland het volgende:
Misschien hadden de boys van vakkie P net zo'n grote muil moeten hebben toen de eigen bestuursleden de club naar de afgrond hielpen.
Maar toen liepen ze de polonaise. Kneuzenkermis galore.
Nee, dat zegt hij niet. Er waren al jaren signalen dat Munstermann de boel liep te flessen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je nu;
ALTIJD bestuur van je club wantrouwen. Want je kan nooit met 100% zekerheid zeggen dat ze je club naar de afgrond helpen.
Signalen. Soow. Dus op basis van alles behalve feiten (Die pas aan het licht komen als de pure poep in de ventilator is gegooid).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij niet. Er waren al jaren signalen dat Munstermann de boel liep te flessen.
Ik zie nergens een nieuwsbericht staan.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat stond hierboven ook al. Wel op blijven letten hè.
Twente wil mee doen aan de Eredivisie, dan moet je ook netjes gastheer spelen voor mensen die je misschien niet zo lief vindt. Dat hoort namelijk zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 08:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik geef ze eigenlijk groot gelijk. Ten tijde van het DSB debacle heeft een geen enkel bestuur zich op welke wijze dan ook negatief uitgelaten over de toekomst van die club. Zelfde verhaal gaat op tijdens andere situaties dat er stront aan de knikker was. Deze clubs hebben een eredivisie CV die vóór ze spreekt als het om deze situatie gaat. Echter hebben ze duidelijk laten horen dat ze liever Twente kwijt zijn dan rijk een graag extra centjes hadden. Prima, maar als je ze dan liever kwijt bent, dan moet je ook niet schijnheilig op de koffie komen. Ik kom namelijk ook niet bij mensen over de vloer die ik niet mag en liever zie verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |