SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Mariogod![]()
![]()
Bullshitbericht en als hij komt gaat hij er geen fuck van bakken maar godverdomme, zou ik toch wel mooi vinden
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jongens, move along. Hoezo het gerucht bespreken als de kans dat Ajax de CL haalt kleiner is dan dat Nicolai Boilesen nog voor 2017 een ploeg heeft gevonden?![]()
Eindelijk een beetje rellen in de gezapige keuken. Hatsiekadee.
Prachtig toch om 'm een jaartje te laten ballen bij Ajax, aangezien we nu ook niet echt een spits hebben.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Balotelli iedereen jelly
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Effe kwoten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, move along. Hoezo het gerucht bespreken als de kans dat Ajax de CL haalt kleiner is dan dat Nicolai Boilesen nog voor 2017 een ploeg heeft gevonden?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mario met mentale begeleiding is een fantastische speler.
En hij lijkt eindelijk door te hebben dat dit een laatste kans kan zijn om zichzelf te bewijzen.
Ik zeg geen nee..Those who forget their past , are condemned to re-live it...![]()
Balotelli heeft kwaliteit genoeg, maar ook hier en daar een steekje los.
Boeiend. Alleen commercieel gezien zou het al een mooie zet zijn voor Ajax.
Al lijkt mij de kans klein dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren.![]()
Ja, het schijnt dat Andy van der Meyde hem gaat begeleiden. Samen met Mido.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:02 schreef Lange_Lex het volgende:
Mario met mentale begeleiding is een fantastische speler.
En hij lijkt eindelijk door te hebben dat dit een laatste kans kan zijn om zichzelf te bewijzen.
Ik zeg geen nee..![]()
De Jong zou ook een optie zijn geweest voor Ajax als ie nu op de markt zou zijn geweest, nuttige speler en nationaal prima bruikbaar. Internationaal kom je er overigens ook niet veel verder mee.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:48 schreef StarGazer het volgende:
Badder heeft ook een punt. Het is natuurlijk te treurig voor woorden om als Ajax zijnde te verkondigen dat dit soort spelers onhaalbaar zijn en PSV ondertussen doodleuk Guardado, de Jong, Moreno etc. naar Nederland haalt.
Guardado is een meevaller geweest maar Moreno stelt niet veel voor. Mocht niet voor niets weg bij een laagvlieger in Spanje.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het zou natuurlijk zo een speler zijn waarvoor velen een seizoenskaart gaan halen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Raiola is de makelaar van Mario en Overmars en Raiola zijn natuurlijk dikke matties. 1+1 = 3Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij zal toch wel een keer beseffen dat z'n volgende club de allerlaatste kans is voor z'n carriere.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem is dat hij zich overal te goed voor voelt![]()
Juist niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:05 schreef Pedroso het volgende:
Raiola is de makelaar van Mario en Overmars en Raiola zijn natuurlijk dikke matties. 1+1 = 3![]()
Balo gaat voor 9 miljoen per jaar in China voetballenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
er zijn mensen waarbij het kwartje nooit valt, ik vrees dat hij er één van is.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Hij zal toch wel een keer beseffen dat z'n volgende club de allerlaatste kans is voor z'n carriere.
Maar hij is wat mij betreft van harte welkom![]()
![]()
Balotelli
Mijn autocorrect maakt er al Balverlies van
Gaat helemaal mis, toch zou ik het prachtig vinden als hij komt![]()
Ik zou niet weten waarom niet. Die gast schopt er in de Eredivisie toch gewoon 30 in?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:14 schreef Bolasie het volgende:
Balotelli is toch niet zo gek dat hij voor Ajax wil gaan spelen.
Ajax is natuurlijk wel een club waarbij je jezelf in de kijker kan spelen. Zie Milik![]()
![]()
eredivisie is toch wel een revalidatiecentrum voor gekneusde spitsenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:14 schreef Bolasie het volgende:
Balotelli is toch niet zo gek dat hij voor Ajax wil gaan spelen.![]()
En daarnaast, Liverpool heeft 20 miljoen betaald, Ajax zal dus veel minder betalen. Dus doe een voorstel van 10. Hoeveel andere spitsen koop je voor die prijs.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Wat maken een onszelf weer belachelijk. Eerst etoo, nu Mario. Marc probeert feyenoord met vagner duidelijk te overtreffen![]()
gewoon hurenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast, Liverpool heeft 20 miljoen betaald, Ajax zal dus veel minder betalen. Dus doe een voorstel van 10. Hoeveel andere spitsen koop je voor die prijs.![]()
dat salaris danquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
En daarnaast, Liverpool heeft 20 miljoen betaald, Ajax zal dus veel minder betalen. Dus doe een voorstel van 10. Hoeveel andere spitsen koop je voor die prijs.![]()
Yeah right, topsalaris in Amsterdam ookquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Die gast schopt er in de Eredivisie toch gewoon 30 in?
Ajax is natuurlijk wel een club waarbij je jezelf in de kijker kan spelen. Zie Milik![]()
Dat is een keuze die hij zal moeten maken hé.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Yeah right, topsalaris in Amsterdam ook
Of nog iets maken van z'n carrière. Of ergens voor veel salaris in een kut competitie bij een kut club gaan spelen.![]()
Dat laatste zie ik veel eerder gebeuren dan dat ie naar Ajax vertrekt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:25 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dat is een keuze die hij zal moeten maken hé.
Of nog iets maken van z'n carrière. Of ergens voor veel salaris in een kut competitie bij een kut club gaan spelen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2016 13:30:07 ]![]()
De tijd zal het ons lerenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat laatste zie ik veel eerder gebeuren dan dat ie naar Ajax vertrekt.![]()
![]()
En Ziyech erbijquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Al nieuws over Sneijder terug naar Ajax?
12middenveldersgenot![]()
Afrikaanse voetballers die al in de PL spelen kan je gewoon vergetenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:34 schreef Smoofie het volgende:
Alsof peter en marc dit willen. Informeren naar Bony![]()
die voetbalt echt om geld naar zijn dorp te sturenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:34 schreef Smoofie het volgende:
Alsof peter en marc dit willen. Informeren naar Bony![]()
Huren bedoel ik dan ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:38 schreef Adames het volgende:
[..]
die voetbalt echt om geld naar zijn dorp te sturenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Net als Adabayor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:38 schreef Adames het volgende:
[..]
die voetbalt echt om geld naar zijn dorp te sturenquote:Als ik nu nog 3 jaar doorvoetbal, kan ik weer 180 huizen bouwen in Togo![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: