Checkte dat via een omweg nog een keer. Vreemd genoeg telde hij de hele lijn richting Zaandam niet mee als optie. Maar weer wel als je naar Uitgeest of Alkmaar als eindbestemming ging.quote:
Gaat op de lijst voor de volgende keerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:59 schreef dennistd het volgende:
Als je nog wat wilt eten daar moet je hierheen gaan:
[ afbeelding ]
Ik was er donderdag, je krijgt je eten netjes over de rails bezorgd
Schwerelos zit pal tegenover Hbf
Foto is weer weg ook. Wat was er nu weer niet goed aan? Ik heb hem wel gezien nog trouwensquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
Dit zie je niet zo vaak. Een ICR-sandwich in Leeuwarden
[ afbeelding ]
In Praag is een café waar je drankjes met een treintje worden bezorgd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat op de lijst voor de volgende keer
2 jaar geleden geweestquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Praag is een café waar je drankjes met een treintje worden bezorgd.
[ afbeelding ]
Vytopna Railway Restaurant
Ja weet ik. Ooknog nooit geweestquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Praag is een café waar je drankjes met een treintje worden bezorgd.
[ afbeelding ]
Vytopna Railway Restaurant
Tijd voor een steekvlammetjequote:
Ja maar, je weet niet hoe lang die EN nog rijdtquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee eerst even naar Trondheim over paar weken
http://www.somda.nl/forum(...)e+dingen+1+augustus/quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:40 schreef MTL het volgende:
Reed een paar uur geleden langs Leiden: schijnbaar is daar een SLT door een stootjuk heen geknald van een van de omrijsporen. Die stond goed in het zand en het stootjuk was eh, niet meer in originele staat
Hmm, plaatje doet het inderdaad niet meer. De link nog wel.quote:
Coolquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:46 schreef dennistd het volgende:
Rara, waar was ik vandaag?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip: het is niet dezelfde plek, maar het ligt hooguit zo'n 20-30km uit elkaar.
Het was inderdaad alweer even geleden dat daar een Sprinter aan het glijden is gegaan.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:40 schreef MTL het volgende:
Reed een paar uur geleden langs Leiden: schijnbaar is daar een SLT door een stootjuk heen geknald van een van de omrijsporen. Die stond goed in het zand en het stootjuk was eh, niet meer in originele staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |