Matig. Doorgaande IC wordt als verspringende lijn getoond (Sittard) terwijl los van elkaar staande treinen (RE18, IC) als doorgaande lijn worden getoond (Heerlen)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:14 schreef ReisT het volgende:
Nieuwe kaart van Limburg volgens Arriva, met S-bahnen:
2017 > Lijnennetkaart / Liniennetzplan Trein / Qliner / Snelbus
Grootste wijziging is dat Sittard-Kerkrade een doorgaande verbinding wordt. Verder niks spannends.
Sowieso Parkstadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Fucking parkstad Limburg, zegt genoeg. Limburg.
Ik vond het woord "Belgien" langs de lijn tussen Aken en Luik ook wel een leuke misser. Ze willen zo te zien de lokale taal gebruiken (Nederland, Deutschland), maar de enige Belgen die het over "Belgien" hebben wonen in het Duitstalige gebiedje. Verder is het "België" of "Belgique".quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Er staan meer lijnen van andere vervoerders op dan van Arriva zelfKartografische miskraam dat het is.
Nja Hergenrath klinkt niet erg Frans natuurlijk, dat klopt waarschijnlijk wel...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:34 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vond het woord "Belgien" langs de lijn tussen Aken en Luik ook wel een leuke misser. Ze willen zo te zien de lokale taal gebruiken (Nederland, Deutschland), maar de enige Belgen die het over "Belgien" hebben wonen in het Duitstalige gebiedje. Verder is het "België" of "Belgique".
Rechterkant blokje?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:44 schreef James1988 het volgende:
Nog een mooie: de RE13 vanaf Venlo. Als je deze kaart moet geloven rijdt die slechts tussen Venlo en Mönchengladbach, terwijl dat ding na M'gladbach nog eens twee uur doorrijdt tot hij aankomt in Hamm
Ja, over het hoofd gezien.quote:
De vraag is maar of dat zo blijft, NS gaat het sprinternet in zuid-Nederland met dienstregeling 2017 flink overhoop gooien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
sja, ze geven gewoon per lijn het eindpunt aan. Wie verwacht er nou dat je met de Sprinter naar Deurne ook in Eindhoven kan komen?
Vleugeltreinen van/naar Berlijn jonguh!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, over het hoofd gezien.
Dat daar niet "Düsseldorf / Hamm" staat is wel een misser IMO. Düsseldorf is volgens mij best wel een belangrijke stad (ook voor Nederlanders), maar wie wil er nou naar Hamm?
Waarschijnlijk gebouwd in een tijd dat je enige veiligheid een dun stukje touw was?quote:
Awesome!twitter:groningenhc twitterde op woensdag 03-08-2016 om 16:12:54Hoe onze #NSXtra app reizigers informeert over gewijzigde treinsamenstelling #informeren #complimenten https://t.co/Viant4309u reageer retweet
Ehm, nee. Zorg gewoon dat treinen lang genoeg zijn. Altijd.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:28 schreef b2py het volgende:
NS Extra app kan nu gewijzigde treinlengtes zien tov gepland
Awesome!
Jij weet ook wel dat dat niet altijd haalbaar is, bijvoorbeeld als er halverwege de dag een treinstel uit dienst moet worden genomen vanwege vandalisme.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm, nee. Zorg gewoon dat treinen lang genoeg zijn. Altijd.
quote:Dit is niet anders dan de Belg die een bordje "Slecht wegdek" plaatst.
En al kijkt hij er wel naar, de toegevoegde waarde is?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:25 schreef ReisT het volgende:
Voor wie doen ze dat eigenlijk, die treinlengtes in de app? De gemiddelde forens lijkt er in elk geval niet naar te kijken.
Strategische positie op perronquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En al kijkt hij er wel naar, de toegevoegde waarde is?![]()
Ja, dat je je psychisch kunt voorbereiden op drukte?
Ja, en dan rijdt de machinist veel te ver door omdat ie niet nadenktquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Strategische positie op perron
Helaas welquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan rijdt de machinist veel te ver door omdat ie niet nadenktIedereen heeft weer een ander idee van wat dan een strategische positie is en wat niet
Alleen weet de gemiddelde treinreiziger echt niet waar die bordjes voor staan.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:13 schreef Dos37 het volgende:
Ze stoppen altijd netjes bij de blauwe bordjes
Op Amsterdam Amstel stoppen ze altijd op de juiste plek en werkt mijn strategische positie perfect.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan rijdt de machinist veel te ver door omdat ie niet nadenktIedereen heeft weer een ander idee van wat dan een strategische positie is en wat niet
En zo heeft de reiziger het weer gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Alleen weet de gemiddelde treinreiziger echt niet waar die bordjes voor staan.
Als je een fucking verkeersbord kan leren dan kan je ook leren waar een paar bordjes op een station voor staan. Wij kregen ze nog op school ook. Compleet brevet van onvermogen krijg je als je dat niet zelf kan, einde verhaal, oprotten naar België of Limburg en bij de rest van de debielen gaan wonen. Maak het ff.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En zo heeft de reiziger het weer gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |