Dat is volgens mij de tunnel die leidt naar emplacement 's Gravenwegquote:Op zondag 31 juli 2016 12:23 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
Bij station capelsebrug ligt er een tunnel tussen de sporen.
Kunt u mij vertellen waar die voor dient?
wat is dat voor vehikel links op de foto?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:28 schreef dennistd het volgende:
Vanmiddag in Oberwiesenthal:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens een still uit een filmpje, dat komt volgende week nog of zo
Lijkt op een kruising tussen een carnavalswagen een een sneeuwschuiverquote:Op zondag 31 juli 2016 13:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat is dat voor vehikel links op de foto?
De stations worden nog wel door de NS geëxploiteerdquote:Op zondag 31 juli 2016 16:28 schreef Gitarist het volgende:
Vandaag heb ik een aantal stations op de Noordelijke Nevenlijnen aangedaan. Op elk station stonden er naast het daar gebruikelijke Arriva spul NS-kaartjesautomaten... Waarom is dat eigenlijk? Terwijl de NS daar niet meer komt...
Nou, geëxploiteerd... Is een beetje een overstatement want behalve een paar fietskluizen (met NS sticker idd) waren er weinig voorzieningen te bekennen...quote:Op zondag 31 juli 2016 17:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De stations worden nog wel door de NS geëxploiteerd
Wat was het doel. Lang in de trein zitten of een bezoek aan Dresden?quote:Op zondag 31 juli 2016 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben weer thuisTering, dit soort dingen moet ik gewoon veel vaker doen
Nou ja weet ik niet meerquote:Op zondag 31 juli 2016 20:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat was het doel. Lang in de trein zitten of een bezoek aan Dresden?
misschien moeten ze wel de ns betalen om het station te mogen gebruiken?quote:Op zondag 31 juli 2016 19:46 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Nou, geëxploiteerd... Is een beetje een overstatement want behalve een paar fietskluizen (met NS sticker idd) waren er weinig voorzieningen te bekennen...
Mooi. Zal vast de eerstvolgende travelsnack wel gaan wordenquote:Op zondag 31 juli 2016 20:26 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan die spontane al dan niet dronken plannen in elk geval altijd wel waarderen
nee, voor iedere stop betalen ze aan ProRail. Van de NS worden de kaartautomaten gehuurd en die stallingen zijn weer van ProRail, terwijl de NS de fietskluizen exploiteertquote:Op zondag 31 juli 2016 20:31 schreef drakin het volgende:
[..]
misschien moeten ze wel de ns betalen om het station te mogen gebruiken?
ja zoiets, alle stukjes een eigen bedrijf erachter en soms zijn die oude wachtruimten/koffiedrinkplekken ook weer van een ander.quote:Op zondag 31 juli 2016 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, voor iedere stop betalen ze aan ProRail. Van de NS worden de kaartautomaten gehuurd en die stallingen zijn weer van ProRail, terwijl de NS de fietskluizen exploiteert
Nogal wiedes, omdat het onmogelijk is.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:23 schreef MTL het volgende:
Geprinte kaartjes hoeven niet ingecheckt te worden.
je gaf het antwoord zelf alquote:Op maandag 1 augustus 2016 16:55 schreef Ajaxfan het volgende:
Morgen A'dam CS > Sloterdijk elk kwartier en alleen A'dam <> Dordrecht en A'dam <> Den Haag een trein.
Waarom laten ze dan op Sloterdijk geen treinen keren richting CS en verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |