Ja, nouja. Got to test it all, rightquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:19 schreef shiznuts het volgende:
Ah, good point.
Ik denk dat je daar op Kickstarter/Indiegogo misschien wel goed bediend mee bent.
Ik ben nog altijd voorstander van draadloos connecten met een BT adapter en je headphones naar keuze.
Maar ik kan altijd eens wat looksie looken.
Ja, dus LeEco; dit (matig uitziende ding), een dure van HTC, of een New Bee die vooralsnog maar bij 1 verkoper te vinden is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Got a point there, audio is technologie, after all...
VSD3, sowieso.
-- hum, schijnt dat 'type-c CDLA' wat is. LeEco eigenlijk de enige die er echt wat mee doet...
https://world.tmall.com/item/531688565736.htm
Kweenie. Wel veel 3.5mm adapters en meuk, maar niet zoveel ready-to-go gear.
Komt denk ik pas als de volgende iPhone uitkomt zonder headphone-jack.![]()
ik hoorde via een familielid dat de toestellen zonder 3.5mm potentieel heel erg kut kunnen gaan worden..quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:25 schreef shiznuts het volgende:
Got a point there, audio is technologie, after all...
VSD3, sowieso.
-- hum, schijnt dat 'type-c CDLA' wat is. LeEco eigenlijk de enige die er echt wat mee doet...
https://world.tmall.com/item/531688565736.htm
Kweenie. Wel veel 3.5mm adapters en meuk, maar niet zoveel ready-to-go gear.
Komt denk ik pas als de volgende iPhone uitkomt zonder headphone-jack.![]()
Eerder een DRM die alleen toegestane USB C producten van de fabrikant toelaatquote:Op zondag 7 augustus 2016 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoorde via een familielid dat de toestellen zonder 3.5mm potentieel heel erg kut kunnen gaan worden..
alles zou via usb-c gaan lopen, en daar valt drm op toe te passen waardoor je dus, in worst case scenario (die naar alle waarschijnlijkheid wel uit gaat komen), je eigen mp3tjes niet meer af te spelen zijn, want drm..
ik heb helaas nog geen bron kunnen vinden over dat specifieke probleem, wel waarom je usb-c niet wil hebben:
https://www.engadget.com/(...)t-news-for-everyone/
Ik zou je budget iets oprekken en een GitUp 2 nemen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:33 schreef badschaap het volgende:
Wat is de beste action cam voor max. 80 euro?
Er zijn er zoveel dat ik door de action cam's het bos niet meer kan zien ;p
Als een display niet belanrijk is, dan is voor dat budget de Xiaomi Yi de beste keuze. Wil je eventueel ook nog een goedwerkende stabilisatie, dan kom je uit bij de Firefly 6s.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:33 schreef badschaap het volgende:
Wat is de beste action cam voor max. 80 euro?........
Op korte termijn en Chinashoppen gaat niet echt goed samenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:12 schreef Landgeld het volgende:
Levertijd
Ik wil op korte termijn een Git2 Remote kopen. Zie deze bij Gearbest voor een zeer aantrekelijke prijs. Op de GitUp pagina is deze 29$.
Echter, iemand een idee hoelang het duurt vanuit Gearbest om dit te verzenden? http://www.gearbest.com/a(...)ories/pp_212978.html
Banggood kan ook - alleen vanuit China: http://www.banggood.com/G(...)amera-p-1008023.html
Of kan ik dan beter via een andere site bestellen?
Hij wil het op korte termijn kopen, hij zegt niet dat hij het op korte termijn wil ontvangenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:18 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Op korte termijn en Chinashoppen gaat niet echt goed samen
Er is ook niet echt peil op te trekken, de ene order is de andere niet, het ene warehouse het andere niet, de ene postdienst de andere niet. Alllemaal dingen die je levertijd kunnen beïnvloeden.
Heb je wel meer kans op douanekosten, vrees ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:44 schreef Landgeld het volgende:
Dan ga ik Banggood proberen met "priority" zending. 7-10 business-days.
we zullen zien
Dat kan - het is alleen een item van 15 euro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:45 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Heb je wel meer kans op douanekosten, vrees ik
verzendkosten komen bij de waarde op hequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:46 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dat kan - het is alleen een item van 15 euro.
Hopelijk levert het geen problemen op...
is maar een kosten van 0.89 eurocentquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
verzendkosten komen bij de waarde op he
Dat zou moeten lukken, laatste 5 BG orders hier waren er allemaal tussen de 10 en 15 dagen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:15 schreef Landgeld het volgende:
Hopen dat het binnen 12 werkdagen geleverd kan worden...
Je hebt er toch wel het juiste adres opgezet hé? Dodgereviews, België?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:25 schreef tokko1 het volgende:
Ik heb net vandaag een grote doos op de post gedaan met SF, vanuit Shanghai richting Shenzhen. Vanauit daar gaat 't met de boot richting Nederland. Hopelijk komt alles goed aan.. en in NL zal wel wat belasting betaald moeten worden. Maar we will see
(Ohja, met de boot vanaf Shenzhen naar Rotterdam duurt 25 dagen, vanaf hier naar Shenzhen ongeveer drie tot vijf. Dus over ongeveer een maandje meer info)
Moet 't afhalen in Rotterdam ben ik bangquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:26 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Dat zou moeten lukken, laatste 5 BG orders hier waren er allemaal tussen de 10 en 15 dagen...
[..]
Je hebt er toch wel het juiste adres opgezet hé? Dodgereviews, België?![]()
![]()
Zonder meer info valt daar niks over te zeggen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef G-NiLES het volgende:
Iemand anders last van vertraging? Collega en ik hebben beide 4+ items al meer dan een maand onderweg waaronder twee items al meer dan twee maanden. Cases staan open bij paypal. Zijn we niet meer gewend....
Van alles wat. Daarom ook algemene vraag of hier mensen wel dingen door kregen en dat niet postnl weer eens iets heeft bedacht of voor de helft met vakantie isquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:32 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Zonder meer info valt daar niks over te zeggen...
Welke verzender, welke postdienst, welke methode...
Deze heb ik laatst besteld en bevallen prima:quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 19:42 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog handige links voor goede kabels? Ik ben helemaal klaar met die meuk hier, dus ik ben van plan een Anker-lader te kopen met wat goede (telefoon oplaad) kabels.
Ook nog een vraagje: Ik heb tijdens mijn vakantie nogal wat gekloot gehad met mijn Xiaomi powerbanks. Zijn die kabeltjes zo slecht, of ligt het aan het feit dat ik er een adaptertje (standaard micro USB naar USB-C) tussen heb? Ik moest vaak wat priegelen, draaien en in- en uitpluggen etc. voor ik contact had.
Hm, apart. samenwerking met philips staat inderdaad op de site van zowel philips als xiaomi en de afbeelding staat ook op de miui site. lijkt dus echt te zijn. zeer aparte lampquote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:26 schreef eddepetfokt het volgende:
Weer een nieuwtje(?)
http://www.gearbest.com/table-lamps/pp_393727.html
[ afbeelding ]
Anderhalve week geleden twee untracked en een tracked pakket besteld. 1 van de untracked is al binnen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 20:17 schreef Posergoth6667 het volgende:
Kwam in het topic om te kijken of er meer mensen zitten te wachten op paketjes. Zit al een maand op een pakket te wachten. Ben ik echt niet gewend van ze. Vraag me af of er iets mis is gegaan
Hoe werkt een temperatuur controller voor een bbq? met een fan onder de bbq? hoe warm krijg je zo'n bbq dan? Zat er zelf aan te denken om een hardingsoven te bouwen met een aantal ventilatoren die dan onder de briquetten uit komen om het lekker hard te laten gaanquote:Op woensdag 10 augustus 2016 22:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Anderhalve week geleden twee untracked en een tracked pakket besteld. 1 van de untracked is al binnen.
Onderdelen voor een temperatuur controller voor de bbq
http://www.banggood.com/R(...)er-Kit-p-914678.htmlquote:Op donderdag 11 augustus 2016 13:05 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Hoe werkt een temperatuur controller voor een bbq? met een fan onder de bbq? hoe warm krijg je zo'n bbq dan? Zat er zelf aan te denken om een hardingsoven te bouwen met een aantal ventilatoren die dan onder de briquetten uit komen om het lekker hard te laten gaan
Ahh ok. Ja, die temperaturen zijn mij te laag en dat ventilatortje te slap. Zat zelf te denken om 4x 120mm fans te pakken van computers, maar dan versies die serieuze luchtverplaatsing hebben met hoge toeren. dan via een u bocht zodat ze van boven naar onder blazen en dan weer omhoog om te voorkomen dat er iets heets op de fan komt. Dat dan onderaan de zelf bouw stenen bbq laten uitkomen. kan ik het gebruik om te harden, misschien zelfs om te smeden maar ook om eten mee te maken, maar dan heel snelquote:
Er kunnen meer fans aan, maar hij gaat inderdaad maar tot 400c. Op de UDS meer dan genoeg, die komt in principe niet boven de 140cquote:Op donderdag 11 augustus 2016 15:21 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ahh ok. Ja, die temperaturen zijn mij te laag en dat ventilatortje te slap. Zat zelf te denken om 4x 120mm fans te pakken van computers, maar dan versies die serieuze luchtverplaatsing hebben met hoge toeren. dan via een u bocht zodat ze van boven naar onder blazen en dan weer omhoog om te voorkomen dat er iets heets op de fan komt. Dat dan onderaan de zelf bouw stenen bbq laten uitkomen. kan ik het gebruik om te harden, misschien zelfs om te smeden maar ook om eten mee te maken, maar dan heel snel
Ga je bijvoorbeeld naar zo'n Orico store op AliExpress en wil je dan een 3-pack ofzo, dan: http://www.aliexpress.com(...)327_32697920172.html . Tadaa. Bob's your uncle. Natuurlijk kun je voor kabeltjes bijvoorbeeld ook gewoon op Amazon(.de bijv.) terecht. Daar heb je ook nu en dan weer deals voor een setje. Zoals toen op Pepper.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 00:16 schreef shiznuts het volgende:
The usual suspects dus. Merk. Aukey is ey okay. Of Anker. Blitzwolf. Remax. Tronsmart. Vinsic. Orico. Nillkin. Ugreen. Etc.
Btw. Op AliExpress Rising Stars coupons/promotions: http://sale.aliexpress.com/__pc/rising_stars.htm#120160809 .
Oke, laat ik het zo. Heel erg bedankt!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 23:15 schreef shiznuts het volgende:
Nou ja, iPhone MFI is sowieso duur want licensing. USB-C is nieuwe tech = duur. De rest gaat toch ook nog wel? Tuurlijk kan het goedkoper, dan heb je van die merkloze meuk die je haast gelijk weg kunt gooien.'t Is zijn nu speciale dealdagen, dus ze zijn al lichtelijk goedkoper (niet helemaal van het 'van'-bedrag dat misschien hier en daar 50% lijkt te bedragen, maar misschien wel 25% korting ofzo) en misschien is er nog ergens een couponnetje op. Die stores op AliExpress zijn over het algemeen fabrikantenstores van wat ik heb gezien, met goede feedback, dus goed te doen, toch?
Klagen helpt, gisteren alles binnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:10 schreef G-NiLES het volgende:
Iemand anders last van vertraging? Collega en ik hebben beide 4+ items al meer dan een maand onderweg waaronder twee items al meer dan twee maanden. Cases staan open bij paypal. Zijn we niet meer gewend....
Action en Blokker niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:28 schreef shiznuts het volgende:
Niet bij de Action/Blokker/Euroshop liggen ofzo?
De lokale dierenwinkel hier had er eentje liggen voor ik geloof 4 euro. Slappe rode laser gemaakt voor katten (naja, de verpakking)quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 17:38 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Action en Blokker niet kunnen vinden.
Anders maar via eBay, ook niks mis mee.
waarom usb of BT?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:18 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er al eens een ODB-II USB/Bluetooth uitlees apparatus uit China gehaald? Ik hoor vaak dat ze het wel redelijk doen maar dat uitleessoftware er vaak niet wil mee praten.
Ik hoef er geen speciale dingen mee te doen, een paar foutcodes uitlezen is voldoende.
doen het goed, meestal krijg je een link voor de software erbij. is genoeg voor te krijgen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:18 schreef Erasmo het volgende:
Wie heeft er al eens een ODB-II USB/Bluetooth uitlees apparatus uit China gehaald? Ik hoor vaak dat ze het wel redelijk doen maar dat uitleessoftware er vaak niet wil mee praten.
Ik hoef er geen speciale dingen mee te doen, een paar foutcodes uitlezen is voldoende.
KZ ED9quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:33 schreef groggy het volgende:
Welke in ear oortjes zijn te adviseren voor een prijs onder 10 euro?
Yep!quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:02 schreef Musta het volgende:
Is er nog een werkende code voor de Xiaomi powerbanks bij banggood?
Heb zelf KZ ATE, echt topdingen voor slechts 9 euro.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:33 schreef groggy het volgende:
Welke in ear oortjes zijn te adviseren voor een prijs onder 10 euro?
Ja hiero. Late reactie, want gisteren terug van vakantie waar ik 'm 3 weken met plezier gebruikt heb. Moest bij Frans sim-kaartje de APN-instelling een klein beetje wijzigen (pap-authenticatie) en het werkte meteen. Wifi-range is prima (tientallen meters gehaald). 4G heb ik er niet kunnen testen, want in het binnenland mag je al blij zijn als je 3G i.p.v. Edge krijgt.quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:15 schreef Waffle het volgende:
Iemand eigenlijk al ervaringen met de power bank van xiaomi met router functie? Zit over een tijdje in het buitenland en leek me wel wat om een lokale simkaart te kopen en die daar in te stoppen voor altijd wifi bereik. Maar ik kan er eigenlijk vrij weinig over vinden nog.
Koop je er toch één bij? Deze niks?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:30 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb een Kiwi 3.
'k Heb nu alleen geen auto.
Ben al met eentje een testrit wezen maken. Kreeg veel bekijks.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:59 schreef Dromer het volgende:
[..]
Koop je er toch één bij? Deze niks?
Ik heb drie keer OBD apparatuur uit china besteld. 1 keer een kabel met VAG-COM 12.12.3, daarmee kan ik mijn auto aan de laptop hangen. Werkt super, foutcodes uitlezen, resetten etc werk allemaal. Aanpassingen doen aan de auto ook, en bijvoorbeeld inleren van een gaskleppenhuis e.d.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:18 schreef Erasmo het volgende:
Nee, ik zou iets van 20 euro verwachten.quote:Op maandag 15 augustus 2016 10:59 schreef alki het volgende:
Is het normaal dat je ¤39 euro aan dhl moet betalen voor een mediaplayer van 40 euro ?
Zijn die Hybrids veel beter dan de Pistons? Die vond ik niet zo denderend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 16:34 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb ze allebei, ik vind niet echt dat ze na de eerste ervaring er op vooruit zijn gegaan, eerder het tegendeel.
2014 al KZs gehad:
[ afbeelding ]
Kun je imho beter recente Xiaomi's halen ofzo. Hybrid of die nieuwe air dingen.
Eckte bazen gaan voor de Vsonic VSD3.
Ja.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zijn die Hybrids veel beter dan de Pistons? Die vond ik niet zo denderend.
Besteld bij Geekbuy dusquote:Op maandag 15 augustus 2016 13:03 schreef Downstar het volgende:
Kans op BTW bij express zendingen zoals DHL is wel een stuk groter dan airmail.
40 euro voor de mediaspeler en wat waren de verzendkosten? die komen daar nog eens boven op.
Mocht de verzendkosten niet duidelijk bij de value of op de factuur staan dan pakt DHL voor zo ver ik weet altijd de shipping van NL naar China. Welke dus veel duurder is!
Daarom laat ik (mocht ik kiezen voor DHL) altijd duidelijk op de factuur zetten wat de shipping kosten zijn. Daarmee voorkom je dat DHL zelf een schatting gaat maken van verzendkosten.
Gekocht?quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
iemand die antwoord heeft op bovenstaande? Over 3 minuten begint de verkoop namelijk
Ik had hem gekocht als ik op tijd was.quote:
Ik was 1 van de 15 gelukkigen maar je kon alleen met PayPal afrekenen. Dat gedaan en toen maakte paypal een uitgestelde betaling ervan terwijl er binnen 30 minuten betaald moest worden dus na 30 minuten ben ik eruit gegooidquote:
Da's een van de vertalingen van 'China'.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik zit normaal altijd op de Engelse AliExpress maar dit was wel leuk
[ afbeelding ]
Piston V2 Gold had goeie sound, V3 was mweh, had wel goede ergonomics.quote:Op maandag 15 augustus 2016 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zijn die Hybrids veel beter dan de Pistons? Die vond ik niet zo denderend.
Gruwelijk irritant dat de site steeds overschakelt naar Nederlands.quote:Op maandag 15 augustus 2016 18:28 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik zit normaal altijd op de Engelse AliExpress maar dit was wel leuk
[ afbeelding ]
Nee, echt?quote:Op maandag 15 augustus 2016 19:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Da's een van de vertalingen van 'China'.Porselein servies.
Ja zeker!quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
iemand die antwoord heeft op bovenstaande? Over 3 minuten begint de verkoop namelijk
Ik bestel altijd normaal via ebay en dan heb je paypal, maar van deze ervaringen wordt je natuurlijk niet blij. die chinezen zijn soms ook honden hoor, zijn wel uitzonderingen.quote:Op maandag 15 augustus 2016 14:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dispute aangemaakt op AE omdat mijn xiaomi yi een DOA lijkt te zijn, krijg ik de volgende reactie; Not claiming broken problem in 3 days after the goods is delivered, we can not make sure if the goods is damaged during shipping.
terwijl ik ze heb gezegd dat de verpakking gewoon heel is, geen beschadigingen, evenals de camera heeft geen beschadiging. Enkel start de Xiaomi Yi dus helemaal niet, accu's proberen op te laden en alles maar gewoon geen teken van leven
Dan welke SJCam.. beetje te globaal ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 10:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja zeker!
Topding, beter dan SJCAM in mijn ogen (heb ze allebei, gebruik nu vast de Git2).
Edit: oh ik ben wel ff flink te laat met het advies geloof ik
Edit: Oef! M'n eerste inklaringsbrief ontvangen na 90+ China orders... Pakketje van 38 euro en 6 euro verzendkosten... Ben benieuwd.
Sj5000, SJ5000+, SJ5000x elite of de limited editon?..quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Sj4000+. Maar heb goed vergeleken met SJ5000 (is een eerlijkere vergelijking) en dan vind ik de kleuren bij SJCAM gewoon uit balans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |