abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:32:56 #226
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_164711513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:37 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik ben ook VIP2.
Ik VIP3. Is, denk ik, de optelsom van de BG points die je ooit verzameld hebt.
Dan zal Shiz wel VIP10 zijn of zo. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 13:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Een vorm van diefstalbeveiliging?
Omdat je de navi bijna niet meer ziet? :P
Of omdat ze je auto niet meer willen hebben vanwege de lelijkheid?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:28:16 #227
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_164714541
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)13010608.0.56.pO9DTh

Dit horloge besteld en reeds ontvangen (de zwarte versie met zwarte wijzerplaat).

Erg goede koop met een fantastische prijs/kwaliteitsverhouding.
Die heb ik ook, doet het al heel lang probleemloos.
Don't let my username fool you...
pi_164714975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:37 schreef Dennis_H het volgende:
Na een lange zoektocht stel ik mijn vraag toch maar even hier. Ik heb een voyo vbook v3 gekocht, ik zal deze ook graag onderweg op willen laden met mijn xiaomi powerbank. Nu kan ik mijn tablet/laptop alleen opladen met een 3.5mm dc kabel. Bestaat er zoiets met een USB aan de ene kant en een 3.5mm dc kabel aan de andere zijde?
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 10:51 schreef julius123 het volgende:
Ja
Mits je de Voyo V3 hebt met Atom x5-Z8300 en niet de Core M3-6Y30 versie. Die laatste heeft namelijk 12V nodig i.p.v. 5V.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)13010608.0.56.pO9DTh

Dit horloge besteld en reeds ontvangen (de zwarte versie met zwarte wijzerplaat).

Erg goede koop met een fantastische prijs/kwaliteitsverhouding.
Ziet er wel geinig uit maar ik heb al teveel horloges. :') :+
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:11:55 #229
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_164715892
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:32 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik VIP3. Is, denk ik, de optelsom van de BG points die je ooit verzameld hebt.
Dan zal Shiz wel VIP10 zijn of zo. :P
Je kan maar tot 5 ;) Maarreeuh, ik gebruikte die points altijd om orders net onder de douanelimiet te krijgen, dus ik heb niet zo veel points :o
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
pi_164715991
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:42 schreef Iemand91 het volgende:

Ziet er wel geinig uit maar ik heb al teveel horloges. :') :+
Same here (nu +-16) alleen vond deze de moeite waard om te proberen en hij heeft zeker niet teleurgesteld :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:14:55 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164716022
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:32 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik VIP3. Is, denk ik, de optelsom van de BG points die je ooit verzameld hebt.
Dan zal Shiz wel VIP10 zijn of zo. :P
Denk dat, zoals ook wel meer bij VIP-programs, het gebaseerd is op je activiteit van de voorgaande 365 dagen. Daarom wisselt op AE de status A4 ook weleens in A3. Shocker: bij Banggood heb ik maar VIP3, maar niet ver van VIP4. VIP5 is de max.

_

Wat betreft de Voyo, wat Iemand91 zegt idd. Ik heb een Surface 3 Pro en 't is echt kudt dat je altijd een netadapter nodig hebt om 'em op te laden...

_

@ Horloges. :Y Curren hebben hier en daar wel geinige designs. Beetje cheap look en afwerking, maar wel gewoon solide. Dat kan ik van andere niet zeggen. Maar zoals met alles tegenwoordig vind ik het toch de moeite waard wat meer uit te geven voor iets dat net was chiquer is (of dat nu horloges, oortjes of smartphones zijn, bottom dollar is het niet echt, top dollar is 't vaak niet waard, ergens is een solide middengrond). Af en toe eens over AliExpress en eBay struinen idd, vind je wel leuke dingen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164720210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Same here (nu +-16) alleen vond deze de moeite waard om te proberen en hij heeft zeker niet teleurgesteld :)
Mwah, ik hou het maar even bij wat ik heb. Draag ook lange periodes geen horloges (zoals momenteel). :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:14 schreef shiznuts het volgende:
Wat betreft de Voyo, wat Iemand91 zegt idd. Ik heb een Surface 3 Pro en 't is echt kudt dat je altijd een netadapter nodig hebt om 'em op te laden...
12V input; dus in theorie zou je zo'n QC-adapter kunnen gebruiken die dodge heeft getest. (weet niet meer precies hoe zijn ervaring daarmee was).
Maar als ik naar Surface Pro laders kijk levert QC2.0 niet genoeg ampere dus veel schiet je dan ook niet op...
pi_164722858
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:26 schreef Iemand91 het volgende:
Net weer een Hikvision IP-camera besteld op Aliexpress. Daarnaast nog zo'n simpele POE-injector setje en een 64GB MicroSD-kaartje.
Hopelijk wordt deze keer niet weer de camera eruit gepakt. }:|
Wat voor model heb je besteld?
Heb je goeie ervaring met HikVision is de taal in het Engels en kun je de firmware updaten en met een Synology NAS overweg?
Ik overweeg de Dahua IPC-HDW4431C-A of een HikVision DS-2CD3345-I maar $83 is best een bedrag vooral na invoerrechten
pi_164723259
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:26 schreef theprofessional81 het volgende:
Wat voor model heb je besteld?
Ik had een aantal eisen/wensen: Hikvision (als dat niet kon werd het een Dahua), bullet-model, ruimte voor geheugenkaart en onder de $100. Het werd daarom de DS-2CD2032F-I.
quote:
Heb je goeie ervaring met HikVision is de taal in het Engels en kun je de firmware updaten en met een Synology NAS overweg?
Ik heb wel goede ervaringen met Hikvision. Interface is uitstekend met heel veel instelmogelijkheden, prettige app en werkt stabiel en betrouwbaar. Mijn huidige camera en de bestelde camera opereren alleen dus zonder NAS of NVR.
Om die redenen bestel ik dus ook niet zo'n goedkope Chinese IP-camera (zoals de bekende Escam camera's)

Ik kan uit 30 talen kiezen waaronder Engels en Nederlands. Firmware kun je niet updaten tenzij je de duurdere listings neemt waarbij de verkoper expliciet aangeeft dat dat kan.
Persoonlijk vindt ik firmware updaten niet een pre dus ik ben voor de goedkopere gegaan.

Zoals gezegd gebruik ik de camera niet in combinatie met een NAS. Deels omdat ik de camera niet bedraad aan het netwerk kan hangen (continue een videostream over onze wifi streamen lijkt me geen goed plan) hoewel ik wel powerline kan gebruiken.
Daarnaast wil ik ook niet mijn Qnap het werk laten verrichten (bewegingsdetectie e.d.) omdat het maar een instap Qnap is die het met usenetprogramma's e.d. soms al zwaar genoeg heeft.

Maar Hikvision zou prima moeten werken met Synology en Qnap.
Ik heb wel eens geprobeerd om opnames niet alleen op de geheugenkaart maar ook op de Qnap weg te schrijven d.m.v. SMB, maar dat is mij (nog) niet gelukt. Schijf is te groot ofzo (raar probleem wat sommigen oplossen met virtuele schijven of partities en andere manieren).
Dit wisselt geloof ik wel met verschillende firmwares.

Maar als je de camera koppelt aan de NAS via surveillance-station dan verwacht ik zo geen problemen omdat Surveillance-station dan immers alles doet en de camera alleen maar een videostream hoeft te leveren.

In dat geval zou je natuurlijk ook een goedkopere camera kunnen nemen als die dan toch maar alleen een videostream hoeft te leveren en je de stabiele/uitgebreide firmware(mogelijkheden) toch niet gebruikt.
Maar hoe dergelijke camera's werken i.c.m. Surveillance-station weet ik niet; geen ervaring mee.
Maar users hier wel o.a. met Escam.
quote:
Ik overweeg de Dahua IPC-HDW4431C-A of een HikVision DS-2CD3345-I maar $83 is best een bedrag vooral na invoerrechten
Voor wat je krijgt is het gewoon niet veel geld. In Nederland worden deze voor een veelvoud verkocht.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 21-08-2016 01:16:49 ]
  zondag 21 augustus 2016 @ 00:59:10 #235
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_164723573
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:45 schreef Iemand91 het volgende:
12V input; dus in theorie zou je zo'n QC-adapter kunnen gebruiken die dodge heeft getest. (weet niet meer precies hoe zijn ervaring daarmee was).
Maar als ik naar Surface Pro laders kijk levert QC2.0 niet genoeg ampere dus veel schiet je dan ook niet op...
Ik heb een Aukey powerbank die het kan: 12v 4A
Daar zitten ook een hoop verloopjes bij, maar helaas geen magneetje voor de Surface. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_164726955
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:43 schreef Iemand91 het volgende:

[..]
Zoals gezegd gebruik ik de camera niet in combinatie met een NAS. Deels omdat ik de camera niet bedraad aan het netwerk kan hangen (continue een videostream over onze wifi streamen lijkt me geen goed plan) hoewel ik wel powerline kan gebruiken.
Daarnaast wil ik ook niet mijn Qnap het werk laten verrichten (bewegingsdetectie e.d.) omdat het maar een instap Qnap is die het met usenetprogramma's e.d. soms al zwaar genoeg heeft.
Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Dat is ook een idee om de camera op SD kaart te laten opnemen, hangt toch aan de dakkapel dus de SD kaart zit daar veilig.
Laat je je camera dan bij beweging detectie opnemen naar de SD-card en bekijk je die later terug via het netwerk?
Helaas is de keuze wel in HikVision en Dahua een stuk beperkter...

[ Bericht 27% gewijzigd door theprofessional81 op 21-08-2016 09:28:44 ]
pi_164726991


[ Bericht 100% gewijzigd door theprofessional81 op 21-08-2016 08:39:22 ]
pi_164727171
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:45 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mwah, ik hou het maar even bij wat ik heb. Draag ook lange periodes geen horloges (zoals momenteel). :P

[..]

12V input; dus in theorie zou je zo'n QC-adapter kunnen gebruiken die dodge heeft getest. (weet niet meer precies hoe zijn ervaring daarmee was).
Maar als ik naar Surface Pro laders kijk levert QC2.0 niet genoeg ampere dus veel schiet je dan ook niet op...
Hmm jammer, ik zie inderdaad dat de voyo 3A nodig heeft. De xiaomi powerbank geeft maar 2A. Dat wordt hem dus niet helaas.

Misschien eens kijken naar de Aukey powerbank zoals Dromer aangaf.
  zondag 21 augustus 2016 @ 11:26:28 #239
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_164729002
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:28 schreef theprofessional81 het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Dat is ook een idee om de camera op SD kaart te laten opnemen, hangt toch aan de dakkapel dus de SD kaart zit daar veilig.
Laat je je camera dan bij beweging detectie opnemen naar de SD-card en bekijk je die later terug via het netwerk?
Helaas is de keuze wel in HikVision en Dahua een stuk beperkter...
CHI / [Chinese IP- & beveiligings- camera-topic] Nummertje 1 :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 21 augustus 2016 @ 12:12:18 #240
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_164729917
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 00:59 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ik heb een Aukey powerbank die het kan: 12v 4A
Daar zitten ook een hoop verloopjes bij, maar helaas geen magneetje voor de Surface. :P
In de toekomst gewoon deze mee: https://www.indiegogo.com(...)artphone-powerbank#/ :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_164737004
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:28 schreef theprofessional81 het volgende:
Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Dat is ook een idee om de camera op SD kaart te laten opnemen, hangt toch aan de dakkapel dus de SD kaart zit daar veilig.
Laat je je camera dan bij beweging detectie opnemen naar de SD-card en bekijk je die later terug via het netwerk?
Helaas is de keuze wel in HikVision en Dahua een stuk beperkter...
Ik zal hier op reageren in het gelinkte IP-camera topic. ;)

Overigens heeft de verkoper (eindelijk) eens wat gedaan maar niet iets goeds; hij heeft een bericht gestuurd dat mijn bestelde model niet meer geleverd wordt en of ik soms een Dahua wil. :(
Laat die listing dan ook niet staan |:(
(Hij heeft ondertussen bij de listing ook gezet dat het niet meer leverbaar is).

Kan ik dus op zoek naar een andere seller of die dat type nog wél verkoopt.
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 09:11 schreef Dennis_H het volgende:
Hmm jammer, ik zie inderdaad dat de voyo 3A nodig heeft. De xiaomi powerbank geeft maar 2A. Dat wordt hem dus niet helaas.

Misschien eens kijken naar de Aukey powerbank zoals Dromer aangaf.
Je hebt dus de Vbook met Atom x5-Z8300. Veel tablets met die SOC kunnen worden opgeladen met een power bank. Je zou altijd eerst kunnen proberen of je Xiaomi toch genoeg kan leveren om je Vbook op te laden. Vaak zijn meegeleverde laders ook wat over gedimensioneerd.
Zo'n USB-DC kabeltje kost je een paar dollar hooguit. Kun je altijd proberen.
Mocht het niet werken, dan kun je altijd nog verder kijken naar een geschikte power bank.
Bedenk wel; die Aukey is bijv. een stuk zwaarder.
pi_164741289
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:50 schreef Luukiemaster het volgende:
Zonder echt terug te lezen drop ik gewoon m'n vraag.

Is er een goede Chinese ereader ergens te halen? En dan zeg maar voor minder dan 100 euro :p
Gewoon voor 8 tientjes een Kindle halen. Werkt perfect met Calibre.
https://www.amazon.de/dp/(...)w_dp_x_zFEUxbW65T8C9
pi_164749028
Iemand een idee hoe aan de Xiaomi Yi camera te komen? Is nergens meer te vinden lijkt het wel...
pi_164758562
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 23:19 schreef bakkerbartmethistorie het volgende:
Iemand een idee hoe aan de Xiaomi Yi camera te komen? Is nergens meer te vinden lijkt het wel...
Bij Geekbuying kan je ze mi nog bestellen, net als bij Everbuying en AliExpress

[ Bericht 5% gewijzigd door elinx op 22-08-2016 11:41:31 ]
pi_164758835
Waarom zijn ze nergens goedkoop?
pi_164758982
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:47 schreef Onufriev het volgende:
Waarom zijn ze nergens goedkoop?
Dat hangt ervan af wat de definitie is van "goedkoop"?
Waarschijnlijk omdat nu de focus ligt op de Yi 4k die aanzienlijk duurder is.
Tov daarvan lijkt de Yi dan goedkoop.
Wil je goedkoper dan zal er gekozen moeten worden voor een ander merk, waarbij bv de Eken H9 de kroon steekt als het alleen om een basiscam gaat met een zeer lage prijs.

[ Bericht 6% gewijzigd door elinx op 22-08-2016 12:00:53 ]
pi_164759047
Iemand van jullie een idee waar ik de Xiaomi Pistons V3 nog vandaan kan halen? Op de bekende webshops meestal niet meer voorradig en op eBay vrees ik voor de echtheid.

Heb ze op Amazon.de voor 26 euro gevonden, maar ook 2-4 weken levertijd.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_164759131
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:55 schreef elinx het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat nu de focus ligt op de Yi 4k die aanzienlijk duurder is.
Tov daarvan lijkt de Yi dan goedkoop.
Wil je goedkoper dan zal er gekozen moeten worden voor een ander merk, waarbij bv de Eken H9 de kroon steekt als het alleen om een basiscam gaat met een zeer lage prijs.
Ik heb hem gekocht als preorder voor 65 euro volgens mij, vind het opmerkelijk dat ie nu duurder is terwijl die nieuwe 4k al uit is.
Mijne is kapot gedaan, en wil wel dezelfde ivm de accessoires.
pi_164759249
quote:
1s.gif Op maandag 22 augustus 2016 12:02 schreef Onufriev het volgende:........ vind het opmerkelijk dat ie nu duurder is terwijl die nieuwe 4k al uit is.............
Die laatste is van een heel andere klasse en geen vervanging van de Yi.
Dat de Yi niet meer zo goedkoop is als eerder het geval was heeft tevens te maken met de verkrijgbaarheid ervan.
Kwestie van vraag en aanbod.
pi_164759739
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 11:58 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand van jullie een idee waar ik de Xiaomi Pistons V3 nog vandaan kan halen? Op de bekende webshops meestal niet meer voorradig en op eBay vrees ik voor de echtheid.

Heb ze op Amazon.de voor 26 euro gevonden, maar ook 2-4 weken levertijd.
Waarom zou je dat willen als je de betere Hybrids kunt kopen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')