Heracles had vorige week moeten winnen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zegt dat over Heracles...
Dan moet je een abo hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er ook een instelling op Fok dat je posts van bepaalde gebruikers automatisch niet ziet?
Abonnement kopen en de user blokkeren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er ook een instelling op Fok dat je posts van bepaalde gebruikers automatisch niet ziet?
aboquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
maar die zijn al binnen, dat is het meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten wel gewoon even winnen voor de punten
dan mot je betoalequote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Muah die Grieken kunnen nog best gelijk maken hè.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar die zijn al binnen, dat is het meer.
Da's waar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah die Grieken kunnen nog best gelijk maken hè.
Dan is AZ wel door, maar met een overwinning is net wat beter.
Mij ook geloof ik, dat overkomt de besten wel eens dusquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn heeft mij ooit eens geblokkeerd.
terechtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn heeft mij ooit eens geblokkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |