Als vanouds ben ik trots op je.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik trap daarom ook niet in die val.
Heeft LR ook van zich laten horen ja?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Haags, Don, LR en ik gaan een keer eten in Den Haag. Maar anderen mogen gerust aansluiten.
Nee, maar die lijkt me ook vrij flexibel. Don vroeg er vanmorgen naar.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft LR ook van zich laten horen ja?
Wats met de Chinese muur dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vanaf de Chinese Muur zouden we naar Kompaan kunnen.
ah oke.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar die lijkt me ook vrij flexibel. Don vroeg er vanmorgen naar.
Zeker niet neequote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij leest niet altijd even aandachtig mee merk ik.
Er staat niets in over het niet maken van moedergrappenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:55 schreef opperkleurder het volgende:
Ik deel alvast even het regelement
Het reglement tijdens dineren.
•Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn van toepassing de Uniforme Voorwaarden Horeca Nederlands (UVH). Wilt u wijzigingen in het aantal personen alstublieft minimaal 12 uur van tevoren doorgeven? Zo hoeven wij overige gasten niet onnodig teleur te stellen. Indien u minder dan 12 uur voor het gereserveerde tijdstip uw reservering annuleert, zijn wij genoodzaakt 50% van de reserveringswaarde in rekening te brengen. De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt. Bekijk hier de Uniformer Voorwaarden Horeca (UVH).
•Wij trachten aan ieders voorkeur met betrekking tot de “tafelkeuze” te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Graag hiervoor uw begrip.
•Te laat? In verband met de tafelplanning zijn wij genoodzaakt, 15 minuten na uw gereserveerde ontvangsttijd, uw tafel te vergeven aan andere gasten.
•Grote tassen zijn in het restaurant niet toegestaan.
•(Huis)dieren zoals honden zijn niet toegestaan.
•Om de wachtrijen bij het afrekenen te beperken, kunnen wij slechts één rekening per reservering/tafel accepteren. Per persoon apart betalen is niet mogelijk.
•Wij zijn aangesloten bij meerdere creditcardmaatschappijen en u kunt bij ons ook pinnen of contant betalen.
•Om de prijs-kwaliteitsverhouding vriendelijk te houden, behouden wij het recht om bij verspilling van eten extra kosten in rekening te brengen.
•Het is niet toegestaan bij vertrek eten in bakjes mee te nemen ( a la carte uitgezonderd).
•Wij maken gebruik van beeldregistratie, deze beelden kunnen verstrekt worden aan politie en justitie.
•De directie is niet aansprakelijk voor diefstal en/of zoekraken van kledingstukken e.d.
• Alcohol e.d.: Jongeren onder de leeftijd van 18 jaar mogen geen alcohol nuttigen. Bij twijfel zullen wij om legitimatie vragen of alcoholische dranken weigeren te schenken.
Dieren zijn niet toegestaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat niets in over het niet maken van moedergrappen
Ik heb er nu al zin in
Davy zou toch niet komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dieren zijn niet toegestaan.
Klopt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Makkelijk om af te geven op een user die hier zelden meer post.
Dan mogen we wel een extra stoel bestellen, voor iemand met zijn proportie.quote:
Je moet dat soort grappen blijven maken om te voorkomen dat hij terugkomtquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Makkelijk om af te geven op een user die hier zelden meer post.
Lekker elftal heeft die Fräser hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moet dat soort grappen blijven maken om te voorkomen dat hij terugkomt
Nu Ricky terug is zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker elftal heeft die Fräser hoor.
Leuk, wie van ons gaat er achter de piano.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:09 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen het beste een keer op donderdagavond, dan is het maar 19.50 voor het buffet en is er live muziek.
Karaoke met LRquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, wie van ons gaat er achter de piano.
Onlogisch schijnt dat goed te kunnen. Don is ook erg muzikaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, wie van ons gaat er achter de piano.
Daar doe je het voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
Op de zaterdagavond is het extra gezellig doordat er live muziek is in de vorm van een pianist die wat suf kijkend een skala van gedateerde achtergrondliedjes murmelt. Maar als je er niet al te goed naar luistert dan heeft het wel wat.
![]()
![]()
Leuk feitje: Rob, Stijn en ik gingen naar dezelfde school.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een eeuwige usericon van Rob Kamphues.
Is Rob daarom zo'n lul?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk feitje: Rob, Stijn en ik gingen naar dezelfde school.
Dit vind ik iets te gortig. Zeker gezien het feit dat ie door een man genoemd wordt die altijd de Cauberg nog op moet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een eeuwige usericon van Rob Kamphues.
Een UI van Freek de Jonge voor een maand?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik iets te gortig. Zeker gezien het feit dat ie door een man genoemd wordt die altijd de Cauberg nog op moet.
Nuanceer de straf een beetje and you got yourself a deal.
Afgesprokenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een UI van Freek de Jonge voor een maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |