Leuk, wie van ons gaat er achter de piano.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:09 schreef opperkleurder het volgende:
We kunnen het beste een keer op donderdagavond, dan is het maar 19.50 voor het buffet en is er live muziek.
Karaoke met LRquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, wie van ons gaat er achter de piano.
Onlogisch schijnt dat goed te kunnen. Don is ook erg muzikaal.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, wie van ons gaat er achter de piano.
Daar doe je het voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
Op de zaterdagavond is het extra gezellig doordat er live muziek is in de vorm van een pianist die wat suf kijkend een skala van gedateerde achtergrondliedjes murmelt. Maar als je er niet al te goed naar luistert dan heeft het wel wat.
![]()
![]()
Leuk feitje: Rob, Stijn en ik gingen naar dezelfde school.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een eeuwige usericon van Rob Kamphues.
Is Rob daarom zo'n lul?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leuk feitje: Rob, Stijn en ik gingen naar dezelfde school.
Dit vind ik iets te gortig. Zeker gezien het feit dat ie door een man genoemd wordt die altijd de Cauberg nog op moet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een eeuwige usericon van Rob Kamphues.
Een UI van Freek de Jonge voor een maand?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit vind ik iets te gortig. Zeker gezien het feit dat ie door een man genoemd wordt die altijd de Cauberg nog op moet.
Nuanceer de straf een beetje and you got yourself a deal.
Afgesprokenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een UI van Freek de Jonge voor een maand?
Dit ga ik winnen. Als Sanharib Malki en Björn Vleminckx het kunnen, kan almachtige Nicolai het ook.quote:
Hij ligt in ieder geval vast.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ga ik winnen. Als Sanharib Malki en Björn Vleminckx het kunnen, kan almachtige Nicolai het ook.
Even resumeren als Nicolai er 18 of meer maakt in het komende seizoen van de Eredivisie neemt Onlo een maand lang een Freek de Jonge UI. Als hij er 17 of minder maakt doe jij dat.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ga ik winnen. Als Sanharib Malki en Björn Vleminckx het kunnen, kan almachtige Nicolai het ook.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een UI van Freek de Jonge voor een maand?
Maakt niet uit wie dit wint, ik ga de verliezer die maand blokkeren.quote:
LUDIEKquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit wie dit wint, ik ga de verliezer die maand blokkeren.
Noem je nu een lijstje op van mensen die jouw moeder hebben gehad?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Janssen, Arkadiusz Milik, Luuk de Jong, Dirk Kuyt, Memphis Depay, Graziano Pelle, Alfred Finnbogason, Jozy Altidore, Wilfried Bony, Ola Toivonen, Dries Mertens, Sanharib Malki, Bas Dost, Bjorn Vleminckx, Dimitri Bulykin, Mads Junker.
Oké.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent Janssen, Arkadiusz Milik, Luuk de Jong, Dirk Kuyt, Memphis Depay, Graziano Pelle, Alfred Finnbogason, Jozy Altidore, Wilfried Bony, Ola Toivonen, Dries Mertens, Sanharib Malki, Bas Dost, Bjorn Vleminckx, Dimitri Bulykin, Mads Junker.
Dit is mijn bangalijst, hi ha ho.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Noem je nu een lijstje op van mensen die jouw moeder hebben gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |