Dat we het even weten amicequote:Op donderdag 28 juli 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Slimste Mens terugkijken nu ik genoten heb van het voetbal.
Vroeger vaak op dinsdagavond geweest, was die pas er nog niet maar was het voor studenten goedkoper om naar de film te gaan die avond.quote:
Ik tel de dagen af tot augustus. Wanneer is het exact en tegen wie moet Barney het opnemen? Toch niet tegen een Lewis of zo hé?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Soms is mijn leven nog raadselachtiger dan Hans Kazan.
En wat heb jij eigenlijk gepresteerd in jouw leven, meneertje onlogisch? Verlicht ons!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk er maar goed naar. Alles wat jij nooit zult worden.
Bel eens met je moeder en er gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat heb jij eigenlijk gepresteerd in jouw leven, meneertje onlogisch? Verlicht ons!
Jeetje, in Eindhoven weet iedereen dat dat bepaald niet lastig is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bel eens met je moeder en er gaat een wereld voor je open.
Bij haar ging ook iets open, dat was alleen iets anders
Wat precies?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bel eens met je moeder en er gaat een wereld voor je open.
Bij haar ging ook iets open, dat was alleen iets anders
Die is weer een marathon aan het lopenquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is Onlogisch ineens stil zeg.
Vreemd tijdstip daarvoor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die is weer een marathon aan het lopen
Het is allemaal wat matig tot nu toe ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn en ik vinden De Slimste Mens geen topshow.
En dan ging de beste kandidate er gisteren uitquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is allemaal wat matig tot nu toe ja.
Dat was wel om te janken jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan ging de beste kandidate er gisteren uit
Nouja vond het geen leuk mens maar ze was wel gewoon de beste.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat was wel om te janken ja![]()
I.t.t Nabilquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja vond het geen leuk mens maar ze was wel gewoon de beste.
zal wel excuusallochtoon zijn.quote:
Ze worden steeds enger daarquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sterk staaltje politiek wel daar.
Zie ook dit:
[ afbeelding ]
Is altijd al zo geweest. Maar nog nooit zo in het openbaar verschenen omdat de internetz.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze worden steeds enger daar
Zometeen zal ze haar speech geven
Ik ga al 30 minuten stuk om de reacties
Dan zou ik gewoon doorzetten. Als je toch al naar de klote gaat, dan maar tot het gaatje gaan.quote:
Moet je op zaterdag werken ?quote:
HoC praktijken dit dat alles.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sterk staaltje politiek wel daar.
Zie ook dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |