SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Zekerquote:
Bij de "X"quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt waar de schatkist ligt dan hoef je geen sorry te zeggen
Ja ik vond t ook wat laag maar ik vind alleen maar nóg veel lagere, dus vandaar de twijfel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:02 schreef wdn het volgende:
141 is wat laag denk ik(?)
Of misschien niet.
Ik zou gaan werken op een andere upgrade en het even aanzien met die magicarp.
Ben nu al bezigquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
LB gaat van het weekend stiekem in mijn administratie zitten neuzen dus..
Hoogste magicarp die ik heb is 115 dus wat weet ik er vanquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef Walging het volgende:
[..]
Ja ik vond t ook wat laag maar ik vind alleen maar nóg veel lagere, dus vandaar de twijfel.
https://www.gamefaqs.com/boards/180967-pokemon-go/74071069quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef Walging het volgende:
[..]
Ja ik vond t ook wat laag maar ik vind alleen maar nóg veel lagere, dus vandaar de twijfel.
Heb hetzelfde probleem hier, heb alleen een Magikarp van 148... mja... mja... hoe lang wil ik wachten? moet nog wel 15 candies trouwens!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef Walging het volgende:
[..]
Haha, dan word ik echt gek ja!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoogste magicarp die ik heb is 115 dus wat weet ik er van
LOL
Alleen zou lullig zijn als je dezelfde dag na de evolve een betere vind
Ik zit met hetzelfde met een eevee. Heb 75 candies nu maar nog geen goede eevee gezienquote:
Ik zie überhaupt nauwelijks eeveesquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde met een eevee. Heb 75 candies nu maar nog geen goede eevee gezien
en weer een eevee. 448 deze keerquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Walging het volgende:
[..]
Ik zie überhaupt nauwelijks eevees
Wel net een Jolteon gevangen! Maar die was maar 400-zoveel cp dus rotzooi, maar ik was wel blij want het was de enige eeveelution die ik nog niet had
Ik heb hier helaas niet zoveel parken. Genoeg natuur, maar dat telt dan weer niet als parkquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:12 schreef wdn het volgende:
[..]
en weer een eevee. 448 deze keer
eevee zit vooral bij parken en ik woon in de buurt van kitskensberg (een park met speeltuin)
Je kan er kennelijk rond de 60 doen, maar dat is wel erg veel (vooral als je veel nieuwe evoluties hebt en je die nieuwe pokedex entry animatie er achteraan krijgt), dus ik houd t gewoon op 50 eigenlijk (ook omdat ik te ongeduldig ben om er zoveel op te sparenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Langste sessie tot nu gehad, twee uur buiten gelopen. Beste Pokémon is nog steeds een Pidgeot van 644Wel eindelijk een Dratini (64CP) en Seaking (260CP) erbij.
Ik vraag me af of ik iets verkeerd doe. Ik kom echt geen Eevee tegen bijvoorbeeld dus een Vaporeon o.i.d. zit er echt niet in op deze manier. Mijn eieren leveren ook bar weinig op, al heb ik nu eindelijk mijn tweede 10KM ei. Misschien dat die iets oplevert.
Inmiddels level 16 en nu bezig om evoluties op te sparen. Heb er 11 klaar staan nu, hoeveel kun je er doen in één Lucky Egg? 30 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |