Omdat ik Heracles geen uitgoal zie maken. Missen teveel kansen, Arouca gaat daar ineens wel goed zijn. Die gaan ook een bus parkeren daar en dan op een countertje de winnende maken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom ze kansloos zijn
Ja leuk allemaal, maar waar baseer je op dat Heracles kansloos is om te winnen? Als ik dit zooitje zie zou ik toch niet zeggen dat je kansloos bentquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Heracles uit echt niet gaat winnen.
Net als Ajax uit niet gaat winnen bij PAOK
De rechterploegen zijn de ploegen die eruit moeten volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hard gelachen hierom. Als je moet letten op de verrichtingen van clubs uit Azerbeidzjan, Macedonië en Cyprus moet je je écht afvragen waar je mee bezig bent.
Waarom zou Arouca opeens goed zijn? Het busje zal wel tevoorschijn komen jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik Heracles geen uitgoal zie maken. Missen teveel kansen, Arouca gaat daar ineens wel goed zijn. Die gaan ook een bus parkeren daar en dan op een countertje de winnende maken.
Spreek JR niet tegen. Als je al een post met feiten dichtbarricadeert komt hij met een of ander onderbuikgevoel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar waar baseer je op dat Heracles kansloos is om te winnen? Als ik dit zooitje zie zou ik toch niet zeggen dat je kansloos bent
Nederlandse ploegen winnen zelden uit in Europees verband.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja leuk allemaal, maar waar baseer je op dat Heracles kansloos is om te winnen? Als ik dit zooitje zie zou ik toch niet zeggen dat je kansloos bent
Tja, als een mod het zegt zal ik me er maar aan houdenquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek JR niet tegen. Als je al een post met feiten dichtbarricadeert komt hij met een of ander onderbuikgevoel.
Dat onderbuikgevoel kwam ook deze wedstrijd uitquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spreek JR niet tegen. Als je al een post met feiten dichtbarricadeert komt hij met een of ander onderbuikgevoel.
Klopt Arouca gaat thuis nog laffer winnen dan ze hier hebben gespeeld. Arouca is echt slecht, maar wel een uitdoelpunt. In Nederland denken ze nog steeds dat balbezit en dominant voetballen punten oplevert.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Heracles uit echt niet gaat winnen.
Net als Ajax uit niet gaat winnen bij PAOK
Omdat Portugese ploegen thuis >>>>>> Portugese ploegen uitquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou Arouca opeens goed zijn? Het busje zal wel tevoorschijn komen ja
Leuk voor je.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat onderbuikgevoel kwam ook deze wedstrijd uit
Je had er gewoon met een 2/3-0 winst heen moeten gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Klopt Arouca gaat thuis nog laffer winnen dan ze hier hebben gespeeld. Arouca is echt slecht, maar wel een uitdoelpunt. In Nederland denken ze nog steeds dat balbezit en dominant voetballen punten oplevert.
FOX commentator heeft al 10x gezegd dat Heracles beter is.
sowquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef badschaap het volgende:
wat is heracles een slechte club zeg. Tering
Resultaat telt en dat is het enige waarop Arouca heeft gewonnen, met pure mazzel. Dat heeft niets met 'slim' spelen te maken, maar gewoon met dom geluk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Klopt Arouca gaat thuis nog laffer winnen dan ze hier hebben gespeeld. Arouca is echt slecht, maar wel een uitdoelpunt. In Nederland denken ze nog steeds dat balbezit en dominant voetballen punten oplevert.
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heracles ook. Bel Hassani 87 en 90+2.
Dit was wel anders dan het balbezit van Ajax onder De Boerquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit is eerste keer dat je voetbal kijkt zekerquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef badschaap het volgende:
Maarja dat krijg je met je eeuwige tikje terug
oh was erg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week overlappen de wedstrijden elkaar.
19:00 Arouca - Heracles // 20:00 AZ - PAS Giannina
Mag AZ 2x thuis spelen? UEFAquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ze ipv dat tikje terug meer druk hadden gezet, waren er meer kansen gecreëerdquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is eerste keer dat je voetbal kijkt zeker
Het interesseert me allemaal niks. Je schreeuwt ook weer dat PAOK er niets van kan en dan loop je ook weer te schreeuwen dat Ajax eruit gaat vliegen. De logica is ver te zoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus de volgende keer niet meer zo gek doen, Stijn
Je kan genoeg kansen creëren, je moet bij voetbal echter scoren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:41 schreef badschaap het volgende:
[..]
Als ze ipv dat tikje terug meer druk hadden gezet, waren er meer kansen gecreëerd
Beide ronduit walgelijkquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Het Europees Kampioenschap van Portugal was verdiender dan deze 1-1 van FC Arouca.
Eens.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Het Europees Kampioenschap van Portugal was verdiender dan deze 1-1 van FC Arouca.
De logica is het verleden. Rapid Wien kon er vorig jaar ook niks van, en toen ging Ajax er ook uit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het interesseert me allemaal niks. Je schreeuwt ook weer dat PAOK er niets van kan en dan loop je ook weer te schreeuwen dat Ajax eruit gaat vliegen. De logica is ver te zoeken.
Ik laat mij niet door jou sturen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies, maar Heracles speelde het laatste kwartier voornamelijk om die 1-0 over de streep te trekken. Ik denk zelfs dat 2-0 niet genoeg geweest zou zijn, maar we zien het volgende week.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had er gewoon met een 2/3-0 winst heen moeten gaan.
Had je zelf kunnen counteren.
2-0 thuiswinst is meestal wel genoeg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Precies, maar Heracles speelde het laatste kwartier voornamelijk om die 1-0 over de streep te trekken. Ik denk zelfs dat 2-0 niet genoeg geweest zou zijn, maar we zien het volgende week.
Het ligt echt niet aan naďviteit. Ajax speelde een best goede wedstrijd, staat 0-2 voor en speelt alsnog gelijk. Dat zou ik niet willen koppelen aan naďviteit maar of een slechte tactiek, kwaliteit of een mentaal iets.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De logica is het verleden. Rapid Wien kon er vorig jaar ook niks van, en toen ging Ajax er ook uit.
De logica is naďviteit van Nederlandse ploegen in dat soort duels, waardoor ze altijd achter de feiten aanlopen. Dat is het patroon.
Die gaan gewoon met 3-0 winnen en Bel Hassani gaat een transfer forcerenquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arouca speelde natuurlijk ook op kunstgras. Die zijn dat niet gewend. Gaan volgende week gewoon shinen.
Een mentaal iets, naďviteit ja. Ook toen zag je het in de rust al aankomen dat Ajax het alsnog weg zou komen. En dat overkomt Nederlandse clubs veel te vaak om het maar weg te wuiven en af te doen als geschreeuw.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ligt echt niet aan naďviteit. Ajax speelde een best goede wedstrijd, staat 0-2 voor en speelt alsnog gelijk. Dat zou ik niet willen koppelen aan naďviteit maar of een slechte tactiek, kwaliteit of een mentaal iets.
Dit 'domme' geluk en dus ellende overkomt wel heel vaak Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Resultaat telt en dat is het enige waarop Arouca heeft gewonnen, met pure mazzel. Dat heeft niets met 'slim' spelen te maken, maar gewoon met dom geluk.
Nee, dat zag jij alleen aankomen want op dat moment leek het er in de verste verten niet op dat Ajax in de problemen zou komen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een mentaal iets, naďviteit ja. Ook toen zag je het in de rust al aankomen dat Ajax het alsnog weg zou komen. En dat overkomt Nederlandse clubs veel te vaak om het maar weg te wuiven en af te doen als geschreeuw.
dom geluk in dit geval is wel heel wat anders dan de pure naiviteit bij de meeste clubsquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dit 'domme' geluk en dus ellende overkomt wel heel vaak Nederlandse clubs.
2 tv's of split screen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, hoe vaak kijk jij naar Odd Grenland - Arouca?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
AZ tegen Sportingquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:45 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zal vast niet de enige zijn geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat zag jij alleen aankomen want op dat moment leek het er in de verste verten niet op dat Ajax in de problemen zou komen.
Wat een onzin. Nota bene in de 43e minuut maakte Milik de 0-2 voor Ajax. Op slag van rust dus.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal vast niet de enige zijn geweest.
Jeugdigheid is vaak extreem wisselvallig, zelfs binnen dezelfde wedstrijd.
Klaassen maakte de 0-2 Hans.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Nota bene in de 43e minuut maakte Milik de 0-2 voor Ajax. Op slag van rust dus.
Die waren defensief zo slecht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeldzaam gelachen bij de goden van Rapid, dat wel. Dat was wel een wanvertoning.
Ze hadden 5 goals moeten maken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar Heracles kan zichzelf toch niet zo veel verwijten... Inzet, beleving en GIF waren er wel.
Jawel, dat ze zo debiel verdedigden bij de 1-1.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar Heracles kan zichzelf toch niet zo veel verwijten... Inzet, beleving en GIF waren er wel.
beetje te weinig druk zetten de laatste +- 15 min.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maar Heracles kan zichzelf toch niet zo veel verwijten...
Ik snap je punt verder ook niet.quote:
Je wilt volgens mij niet weten wat ik allemaal kijk/zie (maar dat is heel ander verhaal)quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak kijk jij naar Odd Grenland - Arouca?
Ik ben het met je eens dat Nederlandse clubs normaal naief spelen, maar vandaag was daar geen voorbeeld van.
Ga weg, dit is gewoon een schande achteraf gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar zeg ik dat? Je baseert dingen soms puur op de onderbuik in plaats van feiten zodat je uiteindelijk weer kunt schreeuwen: ''IK ZEI HET TOCH''.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap je punt verder ook niet.
Dus als ze vlak voor rust een goal maken, kunnen ze na rust niet slecht zijn?
Dat waren 2 voorbeelden van dramatisch spelende ploegen. Dat had je vandaag niet. Heracles is eigenlijk geen moment in de problemen geweest. En dan valt het balletje er toch knullig in. Dat heeft weinig te maken met Heracles (buiten het kansen missen)quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je wilt volgens mij niet weten wat ik allemaal kijk/zie (maar dat is heel ander verhaal)
Ik heb Heracles vandaag niet naďef genoemd. Alleen ze maken het niet af. Net zoals Ajax tegen Rapid of Utrecht tegen Differdange of Dudelange. De voorbeelden zijn eindeloos.
Als jij iets verwacht van een Jupiler League-ploeg, denk ik eerder dat jij jezelf eens in de spiegel moet kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:51 schreef badschaap het volgende:
Ach, tis tenminste nog niet zo slecht als die zondagsamateurs van Go Ahead. Dat was pas echt een aanfluiting
Nee ploegen die een goede voorsprong in de rust hebben verneuken het dan wel vaker uit gemakzucht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Je baseert dingen soms puur op de onderbuik in plaats van feiten zodat je uiteindelijk weer kunt schreeuwen: ''IK ZEI HET TOCH''.
Gaa-fucking-haap.
Heracles is wel ongeveer 8384782487234x beter dan GAE lijkt mijquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:51 schreef badschaap het volgende:
Ach, tis tenminste nog niet zo slecht als die zondagsamateurs van Go Ahead. Dat was pas echt een aanfluiting
Go Ahead stond nota bene onder leiding van Dennis Demmers die zelfs werd scheelgetikt door FC Oss.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heracles is wel ongeveer 8384782487234x beter dan GAE lijkt mij
Hahaquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:54 schreef vincenzo78 het volgende:
Ff een belangrijke vraag.
Zou Fred Friday ook in het weekend kunnen scoren of speelt AZ nu voortaan al zijn thuiswedstrijden op vrijdag?
Dan zullen ze hier vast wel minimaal gelijkspelen, zo werkt datquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kolderieke zooi bij PAS achterin. Die kunnen er niet zoveel van.
Bij AZ werkt dat niet zo. Alleen tegen Partizan volgens mij.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan zullen ze hier vast wel minimaal gelijkspelen, zo werkt dat
Die zijn ook maar PAS begonnen met voetballen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kolderieke zooi bij PAS achterin. Die kunnen er niet zoveel van.
Voetbalzone, niet geklikt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=284354
Jezus dat was een klotezooi. Was ik helemaal vergeten met die Afrikaanse spits.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij AZ werkt dat niet zo. Alleen tegen Partizan volgens mij.
Augsburg thuis was wel lullig. Best een goede wedstrijd en lekker met 0-1 verliezen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jezus dat was een klotezooi. Was ik helemaal vergeten met die Afrikaanse spits.
Uit verdienden ze ook meer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Augsburg thuis was wel lullig. Best een goede wedstrijd en lekker met 0-1 verliezen.
Man manquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:57 schreef Anoonumos het volgende:
West Ham achter, maar die zullen wel weer geen EL willen spelen
Terecht natuurlijk met al die centjesquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:57 schreef Anoonumos het volgende:
Hebben ze weer het 4e elftal opgesteld?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:57 schreef Anoonumos het volgende:
Best een sterk elftal dit keerquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben ze weer het 4e elftal opgesteld?
Vorig jaar deden ze dat toch ook?
Prima vergelijkingquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zegmaar net als de bezetting in het topic?
Ik heb Smolov in een fantasyspel maar die lul scoort nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:59 schreef vincenzo78 het volgende:
Er was toch iemand vandaag die hoopte op Krasnodar?
quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:00 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik heb Smolov in een fantasyspel maar die lul scoort niet
Hij had een goed jaar vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:00 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik heb Smolov in een fantasyspel maar die lul scoort niet
Jij bet altijd op tegendoelpunten tegen AZ? Of op rode kaarten?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga weer een jaartje genieten van Luckassen
Je brengt me op een zeer goed ideequote:Op donderdag 28 juli 2016 21:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij bet altijd op tegendoelpunten tegen AZ? Of op rode kaarten?
Bedankt JRquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:04 schreef Anoonumos het volgende:
Dat Depay artikel is al weer weg, was een hoax
Hij zal nog wel vertrekken deze zomer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:04 schreef Anoonumos het volgende:
Voetbalzone pleurt ook maar alles erop.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:04 schreef Anoonumos het volgende:
Goede kop voor een volgend VZ artikelquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal nog wel vertrekken deze zomer.
clickbait welquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede kop voor een volgend VZ artikel
Als Luckassen speelt wellicht, maar met Vlaar - V Eijden is juist het aantal wedstrijden dat AZ de 0 houdt opmerkelijk, en veelbelovend voor het komende seizoen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je brengt me op een zeer goed idee
Welkom in het Ajaxtopicquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Teletekst spreekt van een onverdiende gelijkmaker.
Hoezo?quote:
Geen JopGod?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Luckassen speelt wellicht, maar met Vlaar - V Eijden is juist het aantal wedstrijden dat AZ de 0 houdt opmerkelijk, en veelbelovend voor het komende seizoen.
Ik probeerde een leuk Teletekstsupportergrapje te maken maar ik merk dat mijn niveau weer veel te hoog ligtquote:
Die werken nooit kwam ik tijdens Ajax achter.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeerde een leuk Teletekstsupportergrapje te maken maar ik merk dat mijn niveau weer veel te hoog ligt
Ik haal de wedstrijdstatistieken voor de topverslagen die ik voor de FP (inb4quote:
Verdomme. Toon je een beetje zelfspot, werkt het nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die werken nooit kwam ik tijdens Ajax achter.
Sorry.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeerde een leuk Teletekstsupportergrapje te maken maar ik merk dat mijn niveau weer veel te hoog ligt
Als ik het stereotype FOK!er zou moeten definiëren zou ik dat denk ik wel doen met "een beetje vreemd" dus zo gek was die gedachte nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry.
Maar het is een beetje vreemd om op teletekst en FOK! de wedstrijd te volgen.
Zie jij jezelf als een stereotype FOK!ker?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik het stereotype FOK!er zou moeten definiëren zou ik dat denk ik wel doen met "een beetje vreemd" dus zo gek was die gedachte niet
Dat durf ik niet te zeggen, maar een beetje vreemd ben ik welquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie jij jezelf als een stereotype FOK!ker?
Wat is de reden om nu een wedstrijd op teletekst te volgen? Aan het werk?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik het stereotype FOK!er zou moeten definiëren zou ik dat denk ik wel doen met "een beetje vreemd" dus zo gek was die gedachte niet
Ik probeerde een grapje te maken. Dat mislukte, zoals gebruikelijkquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wat is de reden om nu een wedstrijd op teletekst te volgen? Aan het werk?
Ik zal mezelf ff kietelen dan heb je tenminste een lacher.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeerde een grapje te maken. Dat mislukte, zoals gebruikelijk
Bedanktquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zal mezelf ff kietelen dan heb je tenminste een lacher.
Ik volg wel eens een wedstrijd in het livetopic als ik te lui ben om het op te zetten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, maar een beetje vreemd ben ik wel
Al volg ik de wedstrijd niet op teletekst
We kunnen weer blij zijn dat we Ajax gezien hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik dit zie dan ben ik toch blij dat ik Ajax heb gekeken afgelopen dinsdag
Dat was ook niet best hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
ze zitten pas op voetbal. XDquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:17 schreef vincenzo78 het volgende:
Die spelers van PAS zitten toch wel op voetbal hč?
Schaamteloos.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze zitten pas op voetbal. XD
Als dit niet met 5 minuten beter wordt dan ga ik naar mijn blote lul kijken in de spiegel. Die speelt namelijk altijd een goede thuiswedstrijd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is ie te slecht?quote:
Ik lees graag je conclusie over de afgelopen wedstrijd. Ik vond het alleraardigst, domme tegengoal maar anders waren we tevreden stadion uit gelopenquote:
oh.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Want ik heb hem al gemaaktDan weet je dat het slecht is
Ajax had wel moeten winnen en je zag wel aanknopingspunten, maar om het spel nu al meteen goed te noemen gaat me ook wat te ver.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees graag je conclusie over de afgelopen wedstrijd. Ik vond het alleraardigst, domme tegengoal maar anders waren we tevreden stadion uit gelopen
Het drukzetten, boh dat zag er even een stuk fijner uit dan vorig seizoenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had wel moeten winnen en je zag wel aanknopingspunten, maar om het spel nu al meteen goed te noemen gaat me ook wat te ver.
Ik zei niet dat het goed was, ik zei dat het alleraardigst was. Dat is heel wat anders. Ik vond het een vooruitgang tov vorig seizoenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax had wel moeten winnen en je zag wel aanknopingspunten, maar om het spel nu al meteen goed te noemen gaat me ook wat te ver.
Ik vond de wedstrijd van Ajax afgelopen dinsdag de aantrekkelijkste wedstrijd sinds FdB het overnam.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het drukzetten, boh dat zag er even een stuk fijner uit dan vorig seizoen
Genoten ook van Riedewald.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het drukzetten, boh dat zag er even een stuk fijner uit dan vorig seizoen
Dat wel, maar tevreden was ik niet. Dat komt ook door de uitslag natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het goed was, ik zei dat het alleraardigst was. Dat is heel wat anders. Ik vond het een vooruitgang tov vorig seizoen
Speelde Klaassen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoten ook van Riedewald.
Maar nog genoeg dissonanten in die wedstrijd. El Ghazi vreselijk aan lopen ergeren, Klaassen was onzichtbaar, Viergever en Dijks tsja
Ik snap El Ghazi niet. Hij heeft alles, maar hij komt zo onzeker over in zijn acties. Maakt op de verkeerde momenten acties, houdt de bal vast wanneer hij direct moet spelen en over zijn voorzetten zullen we het maar niet hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar nog genoeg dissonanten in die wedstrijd. El Ghazi vreselijk aan lopen ergeren, Klaassen was onzichtbaar, Viergever en Dijks tsja
Genotquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:02 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga weer een jaartje genieten van Luckassen
Dat telkens de drukte in rennen was zo vermoeiendquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik snap El Ghazi niet. Hij heeft alles, maar hij komt zo onzeker over in zijn acties. Maakt op de verkeerde momenten acties, houdt de bal vast wanneer hij direct moet spelen en over zijn voorzetten zullen we het maar niet hebben.
Ik vermoed als hij weer een doelpuntje maakt dat hij het vingertje op zijn mond legt.
Ze hebben Vlaar en Rensie toch?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rienstra ligt er toch nog drie maanden uit?
#221quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben Vlaar en Rensie toch?
Twee meen ik. Een knullige blessure, was op iets gestapt geloof ik. Maar vind Wuytens een veel betere verdedigende middenvelder. Wel fijn als Rienstra weer fit is voor als het drukke programma AZ parten kan gaan spelenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rienstra ligt er toch nog drie maanden uit?
Ah, oké. Hoe beviel Van Eijden in de voorgaan de wedstrijden? Ik hoorde Van den Brom eerst nog bazelen op FOX dat hij wellicht met een neusmasker kon spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Twee meen ik. Een knullige blessure, was op iets gestapt geloof ik. Maar vind Wuytens een veel betere verdedigende middenvelder. Wel fijn als Rienstra weer fit is voor als het drukke programma AZ parten kan gaan spelen
Vooruitgang t.o.v Dijksquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haps naar Ajax
AZ aankoopje moet nog gebeuren
400 ton jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:29 schreef vincenzo78 het volgende:
Jan Baks verdient bij AZ ook minimaal een tonnetje of 400 toch (buiten de EU-speler)
Ik heb de voorbereiding niet gevolgd, te druk met werk, en ik moet uit Rotterdam reizen. Alleen uit verhalen begrepen dat het wel goed staat met Vlaar. Zondag begint het voor mij echt pas tegen Heerenveenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, oké. Hoe beviel Van Eijden in de voorgaan de wedstrijden? Ik hoorde Van den Brom eerst nog bazelen op FOX dat hij wellicht met een neusmasker kon spelen.
Al zou het je enige speler in je selectie zijn moet je hem dumpenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We moeten toch nog een LB hebbenKunnen we mooi Viergever dumpen
Zou Lewis Hamilton dat halen?quote:
Misschien wil Frank hem wel meenemen naar Interquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Al zou het je enige speler in je selectie zijn moet je hem dumpen
Ah, Heerenveen schijnt ook wel weer een beetje op de weg terug te zijn, maar normaal gesproken moet het dit AZ geen 'grote' problemen opleveren dunkt me.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb de voorbereiding niet gevolgd, te druk met werk, en ik moet uit Rotterdam reizen. Alleen uit verhalen begrepen dat het wel goed staat met Vlaar. Zondag begint het voor mij echt pas tegen Heerenveen
Die mag je sowieso wel dumpen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We moeten toch nog een LB hebbenKunnen we mooi Viergever dumpen
Dan zeg ik al mijn afspraken af en zet ik de fiets vast in de oliequote:Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil Frank hem wel meenemen naar Inter
Ja, die pakt nog wel wat meer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Lewis Hamilton dat halen?
Excelsior.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er degraderen dit jaar?
Hopelijk haalt hij Gudelj op.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil Frank hem wel meenemen naar Inter
Daar kan ik pas iets zinnigs over zeggen na een wedstrijd of 7 en in ieder geval als de transfermarkt gesloten is, maar voor nu is mijn gok Excelsiorquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op mijn briefje staan Excelsior, FC Twente en Go Ahead Eagles onderaan.quote:
NEC.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens mij de open hoeken bebouwd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben hun stadion verbouwd toch?
Die zijn ook dramatisch maar gaan denk ik ternauwernood ontsnappen.quote:
Hebben wel een zeer bijzondere trainerquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn ook dramatisch maar gaan denk ik ternauwernood ontsnappen.
Verbetering wel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij de open hoeken bebouwd.
Willem II heb ik weinig vertrouwen in.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op mijn briefje staan Excelsior, FC Twente en Go Ahead Eagles onderaan.
Dat U het weet.
AZ heeft veel kwaliteit, maar is erg jong. Heerenveen levert wel vaker problemen op, maar het is gelijk een goede test of ze er staan. Volg de club al intensief sinds 1992, dus kijk niet op van een nederlaag meer of minderquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, Heerenveen schijnt ook wel weer een beetje op de weg terug te zijn, maar normaal gesproken moet het dit AZ geen 'grote' problemen opleveren dunkt me.
Die hebben wel risky aankopen naar mijn idee. Kan geweldig worden, maar ook helemaal mis gaan. Ik ga voor het tweede.quote:
Ze moesten alle hoeken dichtbouwen voor rollatorparkeerplaatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij de open hoeken bebouwd.
Mwah, met zo'n coach ga je domineren.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II heb ik weinig vertrouwen in.
We hebben nog altijd Dragisa Gudeljquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mag je sowieso wel dumpen.
Je kan toch beter een B1 speler daar neerzetten als het echt nodig is.
viergever voor 1 euro aan rkc verkopen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dichte hoeken vind ik juist lelijkquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:33 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze moesten alle hoeken dichtbouwen voor rollatorparkeerplaatsen.
VETKAMPSTRAATquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ohja GAE weer in de Eredivisie
Genot
NEC heeft wel Quincy en Quincy sloot het kampioenschap niet. Kijk maar naar Leicester zei hij.quote:
Deze snap ik ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou Joezi graag definiëren als dichte hoek
Ik hoop dat Mexicanobakker deze grap wel snapt
Ik denk dat Ajax geld moet bijleggen om van hem af te komen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
viergever voor 1 euro aan rkc verkopen.
ROFLOLquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou Joezi graag definiëren als dichte hoek
Ik hoop dat Mexicanobakker deze grap wel snapt
Die had ik een keer gewonnen, maar totaal geen credits voor gekregen, omdat het niet uitgewerkt werdquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een voorspel de eindstand topic?
Die Roemeen lijkt me wel goedquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II heb ik weinig vertrouwen in.
Hebben ze nog samenwerkingscontract met cape town? anders kan viergever daar mooi naartoe opkrassenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax geld moet bijleggen om van hem af te komen.
Nahja wel mooier dan jouw Arena, maar dat is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat een mooi stadion vind ben je niet goed bij je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |