abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186069296
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 08:23 schreef RipCity het volgende:

[..]

Duidelijk geen foodie of gambler of entertainment fan.
Voor goed voedsel zijn er veel betere steden dan Vegas...maar als je gokken te gek vindt, snap ik het wel.
pi_186071263
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:29 schreef HenkDeP het volgende:

[..]

Voor goed voedsel zijn er veel betere steden dan Vegas...maar als je gokken te gek vindt, snap ik het wel.
https://www.usaonlinecasi(...)in-star-restaurants/

👍
pi_186073989
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 17:29 schreef HenkDeP het volgende:

[..]

Je kunt hartstikke goed eten in Las Vegas. Of dacht je dat ze daar alleen hamburgertenten en garnalencocktails hadden?
pi_186077154
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 21:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je kunt hartstikke goed eten in Las Vegas. Of dacht je dat ze daar alleen hamburgertenten en garnalencocktails hadden?
Eh nee dat zal best en toen ik er was heb ik er prima gegeten maar wil je hier nu echt beweren dat je voor het eten naar Vegas gaat? Het is geen Tokyo of NYC..
pi_186079929
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2019 01:03 schreef HenkDeP het volgende:

[..]

Eh nee dat zal best en toen ik er was heb ik er prima gegeten maar wil je hier nu echt beweren dat je voor het eten naar Vegas gaat? Het is geen Tokyo of NYC..
Dat zeg ik toch ook niet. Maar je kunt er best een paar dagen heel goed eten in combinatie met dingen die je in NYC en Tokyo niet of minder kunt doen.
  Moderator vrijdag 10 mei 2019 @ 10:36:16 #131
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_186740042
Groetjes vanuit Aria :W O+

Gisteren een nachtje in Westgate Resort geslapen. Had er nooit van gehoord maar kwam er via hotwire terecht en het was prima ^O^ Voor 80 dollar hadden we een upgrade naar een kamer van 80 vierkante meter met losse huiskamer, 2 badkamers en een jacuzzi _O_ ook kregen we allebei een voucher voor 2 gratis drankjes van degene die ons incheckte dus ook dat was helemaal top ^O^

Bij Aria was er helaas geen (gratis) upgrade mogelijk maar ook een deluxe king is hier prima *O*

Vanavond naar de CdS show Love geweest. Dat was als Beatlesfan echt genieten O+
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
  vrijdag 10 mei 2019 @ 14:45:02 #132
184637 RedWhiteArmy1983
It's all about time...
pi_186744163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:36 schreef MaJo het volgende:
Groetjes vanuit Aria

Gisteren een nachtje in Westgate Resort geslapen. Had er nooit van gehoord maar kwam er via hotwire terecht en het was prima Voor 80 dollar hadden we een upgrade naar een kamer van 80 vierkante meter met losse huiskamer, 2 badkamers en een jacuzzi ook kregen we allebei een voucher voor 2 gratis drankjes van degene die ons incheckte dus ook dat was helemaal top
Groetjes terug :W

Klinkt goed w.b. Westgate! Maar ligt dat niet wat verder van de strip af? Zat er namelijk ook aan te denken om via Hotwire mijn hotel te boeken, want vaak goede deals in 1 van de 4 aangeboden hotels. Echter, soms stond Westgate erbij als 1 van de opties, en als ik dan op Google Maps kijk dan lijkt het wat verder van de stip af te liggen in vergelijking met andere resorts. Hetzelfde gevoel heb ik bij Platinum. Maar voor de rest lijkt me er idd niks mis mee. ^O^
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator vrijdag 10 mei 2019 @ 20:30:26 #133
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Br
pi_186750816
Het ligt inderdaad wat verder van de strip af maar ervaring leert dat je vaak toch in/rondom je eigen hotel blijft. Als je wel op pad wilt: het is ook een halte van de monorail.
24 aug - 14 sep: Jakarta / Bogor / Bandung / Yogyakarta / Malang / Bromo / Munduk / Ubud
pi_187069280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2019 10:36 schreef MaJo het volgende:
Groetjes vanuit Aria :W O+

Gisteren een nachtje in Westgate Resort geslapen. Had er nooit van gehoord maar kwam er via hotwire terecht en het was prima ^O^ Voor 80 dollar hadden we een upgrade naar een kamer van 80 vierkante meter met losse huiskamer, 2 badkamers en een jacuzzi _O_ ook kregen we allebei een voucher voor 2 gratis drankjes van degene die ons incheckte dus ook dat was helemaal top ^O^

Bij Aria was er helaas geen (gratis) upgrade mogelijk maar ook een deluxe king is hier prima *O*

Vanavond naar de CdS show Love geweest. Dat was als Beatlesfan echt genieten O+
Lekker! ^O^

Morgen mag ik ook weer eindelijk na 5 maanden naar de meest geweldige plezierstad ter wereld. _O_ _O_

Cosmo One Bedroom Suite en de Delano Scenic Suite geboekt.
Gratis natuurlijk. _O_
Vegas! *;
pi_187310732
Weer genoten. _O_ _O_

Nu weer wachten tot 28 december. -O-

Dan weer los. *O*
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')