hihihi. welk unne prutserdquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:15 schreef ToT het volgende:
Cache.....goddomme, ik kende een ICT'er die dat, in ieder geval in de jaren die ik hem kende steevast als "câché" uitsprak!Zeg maar het Franse woord voor "kapot"
Hij weigerde het anders uit te spreken!
deze staat wel ernstig hoog in mijn top 100 jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere muziek. Deze staat in mijn Top 200 aller tijden.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:18 schreef knokkels het volgende:
Had ik net besloten dat deze op het einde zou komen ook he..![]()
En plaatje werkt nu wel
quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat nu toch echt even de aandacht verleggen naar de Democratische Conventie. Tot zo
je schijf zit bijna volquote:
Whehe succesquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat nu toch echt even de aandacht verleggen naar de Democratische Conventie. Tot zo
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:30 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is er weer
Ik moest gewoon even naar Martin O'Malley kijken. Zo'n geweldige spreker.
Ik had hem zo graag als presidentskandidaat gezien. Maar goed, het mocht niet zo zijn.quote:
Ja en ik had Bernie graag gezien, hoewel ik laatst wel iets van hem tegenkwam wat ik wel weer erg kwalijk vond, maar ik ben weer kwijt wat dat was!quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had hem zo graag als presidentskandidaat gezien. Maar goed, het mocht niet zo zijn.
* Elfletterig luistert inmiddels weer mee.
Als ik zou mogen stemmen, zou ik voor de onafhankelijke kandidaat stemmen. Gewoon omdat ik niet tussen twee kwaden zou willen kiezenquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik had Bernie graag gezien, hoewel ik laatst wel iets van hem tegenkwam wat ik wel weer erg kwalijk vond, maar ik ben weer kwijt wat dat was!
De huidige 2 kandidaten zijn gewoon zo ongeveer de slechtsten die ze in de eindstrijd konden hebben.
Ik zou zonder meer voor Clinton kiezen. Ik wil Trump niet het Witte Huis in helpen. Ik haat zo'n beetje alles waar de Republikeinen voor staan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik zou mogen stemmen, zou ik voor de onafhankelijke kandidaat stemmen. Gewoon omdat ik niet tussen twee kwaden zou willen kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |